Sari la conținut

MotoGP vs WSBK


Sergiu 30
 Share

Postări Recomandate

am deschis topicul asta mai mult din curiozitate.

trebuie sa recunosc ca eram fan MGP pana acum 2 ani.

dar mai nou m-am dat pe WSBK.

mi se pare mai fascinant dar si mai echilibrat.

poate chiar de asta are mai mult farmec.

plus de asta acolo sunt motoare de serie fie ele si tunate.

pe cand in MGP sunt niste prototipuri care au in comun cu motocicletele de serie numai faptul ca la amandoua rotile sunt rotunde.

intradevar MGP reprezinta top of the hill in ceea ce priveste tehnica si performanta pura.

dar parca SBK reprezinta ceva mai down to earth.

cu toate ca motoarele din SBK nu au aceeasi performanta ca cele din MGP sunt sigur ca sunt si ele niste bestii in adevaratul sens al cuvantului.

incerc doar sa imi imaginez cum impinge 1198rf de 168 kg si 135 Nm.

cred ca motorul lui noriuki haga este EGALUL sau chiar superiorul ORICARUI motor din MGP pana la 200 km\h.

astept sa va ziceti si voi parerile.

si daca se poate sa le si argumentati ca asta e rolul topicului.

cum si de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

damn!!!

nu stiam de ce nu se inghesuie lumea pe topic.

amu stiu.

anyway

nu e cel mai prost topic al meu deci e inca bine :rolleyes:

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moto gp clar, cei mai tari fabricanti, kawa din pacate nu poate face fata... :rolleyes:

Editat de tiptil1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GP9 TECHNICAL SPECIFICATIONS

 

Engine

liquid-cooled, 90 degree V4 four-stroke, desmodromic DOHC, four valves per cylinder.

 

Capacity

799 cc

 

Maximum power

more than 200 HP

 

Maximum speed

In excess of 310 kph / 192 mph

 

Transmission

Six-speed cassette-type gearbox, with alternative gear ratios available. Dry multiplate slipper clutch. Chain final drive.

 

Carburation

Indirect Magneti Marelli electronic injection, four throttle bodies with injectors above butterfly valves. Throttles operated by EVO TCF (Throttle Control & Feedback) system.

 

Ignition

Magneti Marelli

 

Fuel

Shell Racing V-Power

 

Lubricant

Shell Advance Ultra 4

 

Exhaust

Termignoni

 

Final Drive

Regina Chain

 

Frame

Carbon fiber chassis, pressed aluminium swing-arm

 

Suspension

Ăhlins upside-down 42mm front forks and Ăhlins rear shock absorber, adjustable for preload, compression and rebound damping.

 

Tyres

Bridgestone 16.5'' front and rear.

 

Brakes

Brembo, two 320mm carbon front discs with four-piston callipers. Single stainless steel rear disc with two-piston callipers.

 

Dry weight

148 kg

 

 

 

ENGINE "TESTASTRETTA EVOLUZIONE"

 

Type

4-stroke L-twin 90°

 

Capacity

1198 cm3

 

Bore x stroke

106 mm x 67.9 mm

 

Timing systeme

Desmodromic, 4 valves per cylinder

 

Cooling system

Liquid cooled

 

Engine management

Electronic Ignition-injection ECU Magneti Marelli Marvel4

 

Fuel injection

Magneti Marelli electronic injection system, elliptical throttle bodies with air-restrictor below the butterfly 50mm equivalent diameter*

 

Injectors

Magneti Marelli IWP162+IWP189, twin injectors each cylinder

 

Exhaust system

Termignoni stainless steel 2-1-2 with two stainless steel/carbon mufflers

 

Final drive

Regina chain

 

Potenza massima

200CV** at 11000rpm at the crankshaft

 

Maximum speed

< 310 km/h

 

Lubrication

Gear oil pump with oil cooler

 

CHASSIS

 

Frame

Tubular steel Trellis frame

 

Sospensioni

43 mm pressurized TTX20 upside-down Ăhlins fork, Single-side aluminium swingarm, with Ăhlins TTX36 shock absorber

 

Wheels

Marchesini magnesium forged wheels 3.50x16.5’’ front and 6.25x16.5’’ rear

 

TRASMISSION

 

Gearbox

6 speed, straight cut gears

 

Clutch

Dry multiplate slipper clutch with hydraulic control

 

BRAKES

 

Front

Radial P4X34-38 caliper, two 320 Ă floating discs

 

Rear

Radial P2X34 caliper, one 218mm Ă disc

 

Fluid

Shell Advance

 

TYRES

 

Front

Pirelli Slick 120/75-R420 (16,5”)

 

Rear

Pirelli slick 190/65-R420 (16,5”)

 

OVERALL DIMENSION

 

Lenght

2055 mm

 

Width

680 mm

 

Wheelbasee

1435 mm

 

Fuel tank capacity

23,9 litri

 

Dry weight

168 kg*** with water and oil

 

 

* variable from 46mm to 52mm or removable depending on race result managed by FIM regulation

** with Air restrictor 50mm

*** weight variable from 162kg to 171kg depending on race result managed by FIM regulation

 

 

Mesaj completat

cam asta-i diferenta :rolleyes:

Mesaj completat

sau ar trebui vazuti timpii pe circuitele comune,inclusiv la 250

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiam asta

ma interesa parerea voastra legata de cele doua competitii si nu diferenta intre cbr-uri.

Mesaj completat

moto gp clar, cei mai tari fabricanti, kawa din pacate nu poate face fata... ;)

corect.

dar in motociclism riderul face cel putin 50% din toata treaba.

stiindu-se astea acum vin si te intreb.

cand altii au rideri precum rossi stoner pedrosa capirossi si kawasaki au rider de genul de puniet care la 3 curse cade de 5 ori plus jaque olivier panarama care cade la fel...plus altii de genul hoffman alex plus multi altii care nu au CASTIGAT o cursa in viata lor indiferent la ce firma au fost angajati ce spune asta despre kawasaki?

ca e firma care nu tine pasul cu tehnologia sau ca pur si simplu nu vor sa dea salarii de 10 milioane unor rideri adevarati?

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...