liviu_ionescu Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Sunt un incepator care a cumparat o "Honda CB 250 RS" cu mici probleme 1.Scapa ulei din amortizoare 2.Lipsa cablu de turometru 3.Am nevoie de o maneta de frana originala ---------------------- 1.Am procurat simeringuri originale si ulei de furca 20W30. dar nu stiu cum se schimba uleiul,cit intra in amortizoare si cum se aeriseste. In concluzie nu stiu procedura de inlocuire a uleiului. 2.Am nevoie de cablu turometru si maneta frana 3.Am nevoie de un manual de service CU MULTUMIRI ANTICIPAT liviu_ionescu@hotmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 (editat) Sunt un incepator care a cumparat o "Honda CB 250 RS" cu mici probleme 1.Scapa ulei din amortizoare 2.Lipsa cablu de turometru 3.Am nevoie de o maneta de frana originala ---------------------- 1.Am procurat simeringuri originale si ulei de furca 20W30. dar nu stiu cum se schimba uleiul,cit intra in amortizoare si cum se aeriseste. In concluzie nu stiu procedura de inlocuire a uleiului. 2.Am nevoie de cablu turometru si maneta frana 3.Am nevoie de un manual de service CU MULTUMIRI ANTICIPAT liviu_ionescu@hotmail.com Pai undeva jos furca ar trebui sa aiba un surub de golire , il desfaci curge uleiul si pe sus exista iar un surub de umplere , il desfaci si bagi ulei , cat .are trebui sa te interesezi dintr-un manual de rep , cat despre aerisit nu e cazul ...... Editat Mai 5, 2006 de Harley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Nu te apuca dupa ureche, sunt multe feluri de amortizoare. De exemplu, surubul de jos la mine nu e de golire, ci tine cartusul cu amortizorul propriu-zis. Cauta manual, sau macar instructiuni pentru modelul tau. De asemenea, nivelul uleiului e important... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Nu te apuca dupa ureche, sunt multe feluri de amortizoare. De exemplu, surubul de jos la mine nu e de golire, ci tine cartusul cu amortizorul propriu-zis. Cauta manual, sau macar instructiuni pentru modelul tau. De asemenea, nivelul uleiului e important... Pune mana si intreaba la service. Fa rost de cartea motoretei tale si studiaza problema asa cum trebe... La mine tre sa desfaci mult mai multe nu doar golesti si adaugi......plus ca degeaba schimbi asa uleiul daca nu-ti schimbi si semeringurile...si tot la desfacerea aproape completa ajungi... sper sa-ti gasesti raspunsul si omul care sa te ajute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 eu am pus ceva ulei de transmisie (pt mai multa stabilitate) dar am observat ca acum e prea rigida si m-am gandit sa-l mai subtiez cu ceva ulei hidraulic. Acum intrebarea este daca cele 2 tipuri de ulei nu reactioneaza cumva intre ele (am auzit ceva dubios cum ca ar face spume !?? 1?? :| ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Sunt un incepator care a cumparat o "Honda CB 250 RS" cu mici probleme 1.Scapa ulei din amortizoare 2.Lipsa cablu de turometru 3.Am nevoie de o maneta de frana originala ---------------------- 1.Am procurat simeringuri originale si ulei de furca 20W30. dar nu stiu cum se schimba uleiul,cit intra in amortizoare si cum se aeriseste. In concluzie nu stiu procedura de inlocuire a uleiului. 2.Am nevoie de cablu turometru si maneta frana 3.Am nevoie de un manual de service CU MULTUMIRI ANTICIPAT liviu_ionescu@hotmail.com CUM SPUSERA SI COLEGIIdaca esti minitehnicus si ai manual se poate sa nimeresti insa daca esti paralel mai bine lasa-te de sportul asta si apeleaza la unul care se pricepe service ce vrei tu. Cablu si maneta pe Louis sau mai cauta pe net. eu am pus ceva ulei de transmisie (pt mai multa stabilitate) dar am observat ca acum e prea rigida si m-am gandit sa-l mai subtiez cu ceva ulei hidraulic. Acum intrebarea este daca cele 2 tipuri de ulei nu reactioneaza cumva intre ele (am auzit ceva dubios cum ca ar face spume !?? 1?? :| ) Ce gluma buna am ras cu lacrimi . Mestere vezi ca s-au dus vremurile alea bune ale comunistelor acum esti pe pamant . Pai normal ca face spume si e si mai normal sa nu amortizeze cu basici in ulei . Iar despre uleiul de transmisie ma mir ca mai oscileaza suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 Ce gluma buna am ras cu lacrimi . Mestere vezi ca s-au dus vremurile alea bune ale comunistelor acum esti pe pamant . Pai normal ca face spume si e si mai normal sa nu amortizeze cu basici in ulei . Iar despre uleiul de transmisie ma mir ca mai oscileaza suspensia. Ce este asa surprinztor?!? am citit cateva articole aici pe net, si eu am pus la fel, ulei de motor in telescoapte!! Si functie!! Sunt mai tari dar este super ok!!! nu se lasa asa usor la fiecare groapa, si la franare pe fata nu pica in nas!!! Doar nu vrei sa pui ulei hidraulic de 30000/litru romanesc care e singurul ce am gasit eu in comert!! si nu era specificat pe eticheta ca este bun pentru telescop... Dar acum e vremea sa verifc nivelul asa ca asi dori sa stiu daca uleiul hidraulic romanesc este bun sau nu pentru telescoape? Ati folosit si sunteti super multumiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.