Sari la conținut

Cum Se Schimba Uleiul In Amortizoare


Postări Recomandate

Sunt un incepator care a cumparat o "Honda CB 250 RS" cu mici probleme

1.Scapa ulei din amortizoare

2.Lipsa cablu de turometru

3.Am nevoie de o maneta de frana originala

----------------------

1.Am procurat simeringuri originale si ulei de furca 20W30. dar nu stiu cum se schimba

uleiul,cit intra in amortizoare si cum se aeriseste. In concluzie nu stiu procedura de

inlocuire a uleiului. :moto:

 

2.Am nevoie de cablu turometru si maneta frana

 

3.Am nevoie de un manual de service

 

CU MULTUMIRI ANTICIPAT

liviu_ionescu@hotmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt un incepator care a cumparat o "Honda CB 250 RS" cu mici probleme

1.Scapa ulei din amortizoare

2.Lipsa cablu de turometru

3.Am nevoie de o maneta de frana originala

----------------------

1.Am procurat simeringuri originale si ulei de furca 20W30. dar nu stiu cum se schimba

uleiul,cit intra in amortizoare si cum se aeriseste. In concluzie nu stiu procedura de

inlocuire a uleiului. :moto:

 

2.Am nevoie de cablu turometru si maneta frana

 

3.Am nevoie de un manual de service

 

CU MULTUMIRI ANTICIPAT

liviu_ionescu@hotmail.com

Pai undeva jos furca ar trebui sa aiba un surub de golire , il desfaci curge uleiul si pe sus exista iar un surub de umplere , il desfaci si bagi ulei , cat .are trebui sa te interesezi dintr-un manual de rep , cat despre aerisit nu e cazul ......

Editat de Harley
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te apuca dupa ureche, sunt multe feluri de amortizoare. De exemplu, surubul de jos la mine nu e de golire, ci tine cartusul cu amortizorul propriu-zis. Cauta manual, sau macar instructiuni pentru modelul tau. De asemenea, nivelul uleiului e important...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te apuca dupa ureche, sunt multe feluri de amortizoare. De exemplu, surubul de jos la mine nu e de golire, ci tine cartusul cu amortizorul propriu-zis. Cauta manual, sau macar instructiuni pentru modelul tau. De asemenea, nivelul uleiului e important...

 

:ok:

Pune mana si intreaba la service. Fa rost de cartea motoretei tale si studiaza problema asa cum trebe...

 

La mine tre sa desfaci mult mai multe nu doar golesti si adaugi......plus ca degeaba schimbi asa uleiul daca nu-ti schimbi si semeringurile...si tot la desfacerea aproape completa ajungi...

sper sa-ti gasesti raspunsul si omul care sa te ajute!

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus ceva ulei de transmisie (pt mai multa stabilitate) dar am observat ca acum e prea rigida si m-am gandit sa-l mai subtiez cu ceva ulei hidraulic. Acum intrebarea este daca cele 2 tipuri de ulei nu reactioneaza cumva intre ele (am auzit ceva dubios cum ca ar face spume !?? 1?? :| )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt un incepator care a cumparat o "Honda CB 250 RS" cu mici probleme

1.Scapa ulei din amortizoare

2.Lipsa cablu de turometru

3.Am nevoie de o maneta de frana originala

----------------------

1.Am procurat simeringuri originale si ulei de furca 20W30. dar nu stiu cum se schimba

uleiul,cit intra in amortizoare si cum se aeriseste. In concluzie nu stiu procedura de

inlocuire a uleiului. :ok:

 

2.Am nevoie de cablu turometru si maneta frana

 

3.Am nevoie de un manual de service

 

CU MULTUMIRI ANTICIPAT

liviu_ionescu@hotmail.com

CUM SPUSERA SI COLEGIIdaca esti minitehnicus si ai manual se poate sa nimeresti insa daca esti paralel mai bine lasa-te de sportul asta si apeleaza la unul care se pricepe service ce vrei tu. Cablu si maneta pe Louis sau mai cauta pe net.

 

eu am pus ceva ulei de transmisie (pt mai multa stabilitate) dar am observat ca acum e prea rigida si m-am gandit sa-l mai subtiez cu ceva ulei hidraulic. Acum intrebarea este daca cele 2 tipuri de ulei nu reactioneaza cumva intre ele (am auzit ceva dubios cum ca ar face spume !?? 1?? :| )

Ce gluma buna am ras cu lacrimi . Mestere vezi ca s-au dus vremurile alea bune ale comunistelor acum esti pe pamant . Pai normal ca face spume si e si mai normal sa nu amortizeze cu basici in ulei . Iar despre uleiul de transmisie ma mir ca mai oscileaza suspensia. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce gluma buna am ras cu lacrimi . Mestere vezi ca s-au dus vremurile alea bune ale comunistelor acum esti pe pamant . Pai normal ca face spume si e si mai normal sa nu amortizeze cu basici in ulei . Iar despre uleiul de transmisie ma mir ca mai oscileaza suspensia. :moto:

 

Ce este asa surprinztor?!? am citit cateva articole aici pe net, si eu am pus la fel, ulei de motor in telescoapte!! Si functie!! Sunt mai tari dar este super ok!!! nu se lasa asa usor la fiecare groapa, si la franare pe fata nu pica in nas!!!

Doar nu vrei sa pui ulei hidraulic de 30000/litru romanesc care e singurul ce am gasit eu in comert!! si nu era specificat pe eticheta ca este bun pentru telescop...

Dar acum e vremea sa verifc nivelul asa ca asi dori sa stiu daca uleiul hidraulic romanesc este bun sau nu pentru telescoape? Ati folosit si sunteti super multumiti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...