Baiazid Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 Din ce cauza pot aparea aceste rateuri la decelerare. Nu imi spuneti: carburatia Vreau un raspuns cat de cat logic genul: da dom'ne ai prea multa benzina si prea putin aer ... etc. Am filtru de aer nou si carburile sunt curate si sincronizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 ma gandesc la supapele de evacuare ca nu inchid complet.....hmmmm dau cu presupusul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 Amestec sarac. Prea putzina benzina. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otravel Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 Am avut si eu aceiasi problema. Un furtun alimentare benzina era strangulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Mai 6, 2006 Share Postat Mai 6, 2006 este prea multa benzina si nu se arde complet. un exemplu concret . si eu am patit azi la un fezereu care deabia l-am terminat. bujiile sunt vechi si obosite. la decelerare din ture mari 9--10mii da un rateu scurt.tu nu ai spus de bujii : cum sunt , in ce stare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 7, 2006 Autor Share Postat Mai 7, 2006 Bujiile sunt absolut noi. Vineri le-am luat de nervi. Acum e mai bine dar tot am. Amestecul a mai fost reglat acum si e mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 7, 2006 Autor Share Postat Mai 7, 2006 tre dat nivelul putin mai mare PS: sta super relantiul acum you rulez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 incearca sa nu-i mai iei contactul ...glumeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 7, 2006 Autor Share Postat Mai 7, 2006 incearca sa nu-i mai iei contactul ...glumeam Damn, am confundat contactul cu semnalizarea ... BUF BUF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Mai 7, 2006 Share Postat Mai 7, 2006 d'asta semnalizezi tu doar pe dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dama Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Baieti si eu am aceeasi problema. la decelerare da niste rateuri de-mi manca zilele. In plus ca de cand mi-am dus motorul pt o carburatie , acum parca nu mai are putere, de-abia se misca in a 1-a la 7000 de ture. L-am dus la altcineva care mi-a facut totusi relantiu' (adica acuma sta la 1000 linistit) dar mi-a zis ca-mi trebuie cuiele de la carburatoare sau daca pot face rost de toata linia (carburatore). In plus mi se pare ca manca si mai multa benzina acum. Si urla si mai tare. Ce ii pot face sa nu mai dea rateuri? Macar asta, ca ma scoate din minti. Nu-mi dau seama ce nivel trebuie crescut din ce ati povestit voi mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 nivelul din camerele de nivel constant! insa daca mecanicu' ti-a zis ca ai duse carburile este probabil sa fie intr-adevar asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul_R1 Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 nivelul din camerele de nivel constant! insa daca mecanicu' ti-a zis ca ai duse carburile este probabil sa fie intr-adevar asa! Acolo unde e plutitorul ? S-ar putea ca shi la mine sa fie prea mic... merge kam neregulat la relantiu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Rateurile pota pare din mai multe cauze...de obicei e amestecul prea sarac, iar daca ai o toba golita de site, e normal sa mai scape si cate un "plici-poc-trosc" in frana de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Acolo unde e plutitorul ? S-ar putea ca shi la mine sa fie prea mic... merge kam neregulat la relantiu ! da, acolo unde e plutitoru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Din ce cauza pot aparea aceste rateuri la decelerare. aprindere intarziata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avocatu Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Frate, esti sigut ca nu ai un pitic cu un tambur major in tobe? Ca parca te imprietenisei cu unul la Carcass.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 Frate, esti sigut ca nu ai un pitic cu un tambur major in tobe? Ca parca te imprietenisei cu unul la Carcass.... Man lasa-l pe Carcass, , piticu nu are ce sa dea in tobe ca le am goale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 (editat) si eu am in decelerare rateuri pe tobe , dar imi vine greu sa cred ca ar fii nivelul din carb , ptr ca atunci cand ma dau la ea nici nu sughita , trage ca nebuna , daca ar fii nivelul mic dupa parerea mea la un moment dat de forja maxima s-ar plafona , si nu se intampla treaba asta , in schimb bujiile sunt putin cam afumate iar varful il are alb , nu stiu ce sa mai zic , ca e alb inseamna ca are pera mult aer , ca deasemenea sunt si afumate pe margini e prea multa benzina , dracu mai stie , eu cred ca rateurile alea pe tobe le da din prea multa benzina care ramane ne arsa si in decelerare o aprinde pe evacuare , daca alt cineva care se pricepe are alta opinie va rog postati . Editat Mai 8, 2006 de Harley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dami3n Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Eu am rateuri in tobe la greuceanu la decelerari bruste dar nu le-as da pe nimic in lume . Cu tobele standard nu aveam deloc , cu cele noi , fara sa schimb si filtrul de aer cu unul sanatos la cap, K&N preferabil , este mai mult decat normal sa am rateuri , practic am modificat refularea insa nu am facut nimic pentru aspiratie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Eu am rateuri in tobe la greuceanu la decelerari bruste dar nu le-as da pe nimic in lume . Cu tobele standard nu aveam deloc , cu cele noi , fara sa schimb si filtrul de aer cu unul sanatos la cap, K&N preferabil , este mai mult decat normal sa am rateuri , practic am modificat refularea insa nu am facut nimic pentru aspiratie . dar la bujii te-ai uitat cum sunt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avocatu Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 In loc sa zici mersi ca nu ai rateuri la accelerare... mai si comentezi. Lasi piticul fara loc de munca daca le elimini, trust me. Nu ai vrea sa fi urmarit de blestemul piticului cu tambur major. E mai rau decat ala cu trabantu roz. Poti sa te trezesti ca o arzi pe nevasta-ta...pentru cine stie bancu. Pentru cine nu, bancuri.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
'n_DUR_o Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Daca da rateuri de prea mult gaz atunci de ce da rateuri si atunci cind treci pe rezerva,a? e prea mult gaz?....eeeee..! e amestecu sarac fapt aratat si de bujia usor afumata pe margini si rezolvabil nu neaparat numai prin reglarea jiglerului de aer/benz ci si prin marirea usoara a nivelului de benzina dupa care se regleaza din nou "aeru".adica ala verde din poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Nu cumva combustibilul ars incomplet sub forma de vapori se aduna pe evacuare, respectiv toba si la un moment dat din cauza unei scantei se aprinde? si face POC!! Cam asta ar fi dupa parerea mea. Fi antena sa nu-ti infloreasca toba ca o sa se auda ca un gramofon dupa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Daca da rateuri de prea mult gaz atunci de ce da rateuri si atunci cind treci pe rezerva,a? e prea mult gaz?....eeeee..! e amestecu sarac fapt aratat si de bujia usor afumata pe margini si rezolvabil nu neaparat numai prin reglarea jiglerului de aer/benz ci si prin marirea usoara a nivelului de benzina dupa care se regleaza din nou "aeru".adica ala verde din poza. aloo domnu' nu ma refeream la faptul ca e prea mult gaz in rezervor ci in amestecul din carb .... Nu cumva combustibilul ars incomplet sub forma de vapori se aduna pe evacuare, respectiv toba si la un moment dat din cauza unei scantei se aprinde? si face POC!! Cam asta ar fi dupa parerea mea. Fi antena sa nu-ti infloreasca toba ca o sa se auda ca un gramofon dupa aia hai lasa-ma m-ai lasat masca cu raspunsul tau , oare nu asta am spus si eu mai sus , prea multa benzina ( in amestec ca sa inteleaga si neste unii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.