toby Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 salut, cine ma ajuta...Banditul meu are urmatoarea problema : uneori nu se aprinde becul martor cand motorul este scos din viteza...trebuie sa mai gadil schimbatorul pana sa-si revina...dar nu face tot timpul ... isi mai revine... are probleme cutia de viteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Pai in primul rand ala e becul de Neutral nu de pozitie deci... Doi la mana, circuitul electric poate fi de vina, sa fie firul intrerupt pe undeva si sa nu mai faca contact cum trebuie. Ia-o pe fir in sus si verifica. Trei...cutia, da semne de oboseala? caraie, iese greu din viteza, intra greu etc etc, uleiul de care e, cand l-ai schimbat, ambreiajul cum merge: usor, greu, scoate ceva sunete oala etc etc. Raspunde la aceste intrebari si poate se prinde lumea daca e electrica beleaua sau mai e si altceva la mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Stie fata Mesaj completat naiba de emoticoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Cauta firul responsabil cu aprinsul becului, de obicei e UNul singur si merge undeva pe motor in dreptul cutiei. Acolo e conectat cumva cu un papuc sau mufa, dar de la mizerie si apa si etc,, e posibil sa nu faca contact. Cauta locul de intrare al firului in motor si verifica acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toby Postat Noiembrie 2, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2009 ... lampa indicatoare pentru pozitia neutra... ...cu motorul/an2007 am 14.000km..schimbul de ulei(motul710015w40) l-am facut la timp,ambreajul merge ok intra in viteze ok parca un pic fortat treapta 0>1 dar cred ca e ok...ma rog am sa urmaresc firul bord-motor sa curat ce pot demonta... multumesc pentru sfaturi...va anunt ce iese Mesaj completat intuitiv cred ca am gasit ce cautam...mufa are un disc cu un piciorus ...si ce daca! era imaculata in interior ce sa curat.Dupa ce am montat-o la loc a mers ok...doar cativa km, dupa care a inceput sa faca la fel...pozitia neutra se aprinde cand vrea ia uneori deloc. am mai incercat odata si degeaba... in cele din urma am mufat-o la loc si m-am carat in casa. se poate sa fie un dinte de la un pinion bulit?...ma gandesc...cine stie care este legatura intre cutia de viteze si aceasta mufa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 ... lampa indicatoare pentru pozitia neutra... ...cu motorul/an2007 am 14.000km..schimbul de ulei(motul710015w40) l-am facut la timp,ambreajul merge ok intra in viteze ok parca un pic fortat treapta 0>1 dar cred ca e ok...ma rog am sa urmaresc firul bord-motor sa curat ce pot demonta...multumesc pentru sfaturi...va anunt ce iese Mesaj completat intuitiv cred ca am gasit ce cautam...mufa are un disc cu un piciorus ...si ce daca! era imaculata in interior ce sa curat.Dupa ce am montat-o la loc a mers ok...doar cativa km, dupa care a inceput sa faca la fel...pozitia neutra se aprinde cand vrea ia uneori deloc. am mai incercat odata si degeaba... in cele din urma am mufat-o la loc si m-am carat in casa. se poate sa fie un dinte de la un pinion bulit?...ma gandesc...cine stie care este legatura intre cutia de viteze si aceasta mufa? depinde... daca ai indicator si al treptei de viteza din fabrica, poate a intrat apa pe acolo si deia nu mai merge nici becul de pe bord de la neutral. daca nu tii prea greu, alimenteaza cu 12V firul ala si vezi daca se aprinde, poate fi si ars becul si face contact numai la vibratii. daca cutia merge normal, da-i pace si traiese fara becul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 9, 2009 Share Postat Noiembrie 9, 2009 (editat) depinde... daca ai indicator si al treptei de viteza din fabrica, poate a intrat apa pe acolo si deia nu mai merge nici becul de pe bord de la neutral. daca nu tii prea greu, alimenteaza cu 12V firul ala si vezi daca se aprinde, poate fi si ars becul si face contact numai la vibratii. daca cutia merge normal, da-i pace si traiese fara becul ala Nu e corect ce zici!!!! Pe firul ala se face contact la masa, la 0V nu la 12V. Becul din bord are deja 12v, mai ramane sa fie cuplat si la masa! Si asta se face cu firul ala care duce la cutie. De obicei exista un pinten pe harta care face contact cu firul cand e in poztitia 0. De-aia e un singur fir... Mai poti testa intr-un fel, cand nu merge, scoate papucul de acolo de unde e si atinge-l de cadru sau de motor, sau poti face asta cand vrei tu cu contactul pus. Becul verde ar trebui sa se aprinda. Daca nu, atunci problema e de la el... si tre sa cauti pe calea de 12v unde e buba. Daca se aprinde oricand atins de cadru si cu cutia pe neutral cand il pui la loc NU, atunci e din cutie, sa fu-tut pintenul ala din interior.. Mesaj completat altceva, ai zis ca ala a mers un pic apoi iar... nu stiu cum arata mufa aia sau discul sa ce e, dar ai grija cand o pui la loc sa se faca contact METAL PE METAL... daca mufa se tine bine in plasticele ei si in interior cele 2 parti metalice tata-mama nu se ating perfect tot degeaba... mai incearca si vezi cu atentie eventual mareste-l pe tata sau stramteaz-o pe mama... e fff putin probabil sa se fi stricat contactul din cutie, da-l dracu ala nici la minskuri nu se strica.. Editat Noiembrie 9, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toby Postat Noiembrie 10, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2009 hai ca vin cu foto cat de curand...oricum nu este un capat de tara doar ca asa e omul vrea certitudini... o alta chestie: cand am desfacut mufa nu prea era ulei pe interiorul mufei.Ma gandesc ca discul respectiv trebuie sa fie lubrifiat destul de bine Mesaj completat ma enervez acum cand imi aduc aminte ca daca mai aveam garantia ma duceam la service...cum vi se pare sa-ti pierzi garantia la motor pentru ca ti-ai schimbat filtrul ca omul care iese din iarna, cu unul champion in loc de suzuki care oricum e facut in china Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 (editat) nu inteleg deloc ce e acolo la tine.. incearca niste poze. deci tu reusesti sa desfaci "discul" - mufa respectiva .... ramane gaura in motor? Editat Noiembrie 10, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 10, 2009 Share Postat Noiembrie 10, 2009 Nu e corect ce zici!!!! Pe firul ala se face contact la masa, la 0V nu la 12V. Becul din bord are deja 12v, mai ramane sa fie cuplat si la masa! Si asta se face cu firul ala care duce la cutie. De obicei exista un pinten pe harta care face contact cu firul cand e in poztitia 0. De-aia e un singur fir... Mai poti testa intr-un fel, cand nu merge, scoate papucul de acolo de unde e si atinge-l de cadru sau de motor, sau poti face asta cand vrei tu cu contactul pus. Becul verde ar trebui sa se aprinda. Daca nu, atunci problema e de la el... si tre sa cauti pe calea de 12v unde e buba. Daca se aprinde oricand atins de cadru si cu cutia pe neutral cand il pui la loc NU, atunci e din cutie, sa fu-tut pintenul ala din interior.. corect, asa am vrut sa zic, insa a iesit altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.