Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

8,5 USD. Transport gratis. Imi aduce un prieten care vine acasa.


» Post actualizat in 25 Aug 2015 08:15

Ma poate ajuta cineva cu o poza de la reperul 26? Nu-mi dau seama ce fel de piulita este acolo insa vad ca are acelasi filet ca si la parbriz.

 

Multumesc anticipat!

 

PredragYamaha XJ600 S Diversion 1998 Part List.pdf


» Post actualizat in 25 Aug 2015 14:40

Gata, am gasit/vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Care ai XJ900F si te mai murdaresti de-o mecanica intretinerii din cand in cand? ca proaspat posesor si super novice intr-ale 4linie, cateva intrebari:

 

1 - ce reprezinta 250 cm3? ca pana acu am vazut numai ml ...

2 - ce uleiuri ati folosit la motor si cu ce indici de vascozitate si temperatura?

3 - ce uleiuri folositi la cardan?

4 - la ce regim de turatii se simte bestia cel mai bine?

5 - in ce regim mediu de temperatura lucreaza motorul?

 

Daca mai imi vine vreo intrebare in minte, va mai plictisesc. Am mai google-it, dar nu am gasit specificatii foarte exacte

 

Roni

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cartea tehnica o ai? Incepe cu asta, mai ales in ceea ce priveste uleiul.

 

Nu prea esti explicit cu aia 250 cm3. Unde scrie asta?

 

Turatia e de obicei legata de configuratia carburatorului si transmisia instalata. Iti vei da seama singur.

 

In ceea ce priveste temperatura de lucru, nu-ti bate capul ca nu o poti controla.

 

Si, vezi ca exista niste forumuri in engleza dedicate modelului. Poate te ajuta mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cartea tehnica o am (cea de la Hynes), insa ce valori si tipuri de ulei spun ei acolo is din cretacic, nu se prea pupa cu tehnologia de azi. in rest, manualul este mai mult decat explicit in majoritatea aspectelor mecanice.

 

250 cm3 scrie langa busonul de alimentare cu ulei al motorului (capac dreapta)

 

Eu am mers numai pe monocilindru si V2 pana acum, iar 4linie ma bate momentan. Ma intereseaza in ce turatii isi exploateaza posesorii xj 900 f -urile

 

De temperatura sunt curios, momentan nu are un ulei foarte "de firma" si se cam incinge iar cutia devine rigida cand creste temperatura

 

Nu am gasit momentan un forum inclinat spre partea tehnica/mecanica, cu detalii si hands on experience. review-uri am citit cam tot ce mi-a cazut in ochi, de vrun an incoace :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca am avut multa bataie de cap cu pastile (saibe) reglaj supape (culbutori), am facut o lista cu codurile pastilelor care se gasesc in Romania. Ii va ajuta pe toti cei care au pastile supape cu diametru 25mm.

 

post-70067-0-05413500-1441574465_thumb.jpg

 

Are cineva pe acasa o pastila de 2,65 mm? As fi tare recunoscator. As cumpara-o dar in acest moment nu o gasesc la Metelli iar la ceilalti producatori costa ... va las pe voi sa verificati cat de valoros e tabelul.

 

Daca mai aveti si alte coduri, alti producatori, nu ar fi rau sa complectati tabelul cu ele. Azi imi trebuie mie, maine altcuiva.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la cea rosu cu negru si cu sistem de bagaje.. pretul e aberant.. sau a fost in mai mult de 1 an cat a incercat sa o vanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am recomandat sa o cumpere ci sa vorbeasca cu proprietarul in ceea ce privesc problemele tehnice. Iar pretul... fiecare cere cat considera.

 

Nu te-am acuzat de nimic... stai linistit.. si firste ca fiecare face ce vrea cu ce detine si cere cat doreste el.. doar ca nu cred ca ar trebui sa se mire deloc ca nu exista interesati. Mai exista XJ900F destule, dar probabil posesorii lor se dau pe strada nu pe forum.

Am avut si eu XJ900F si XJ600... super-motociclete. Am fost foarte aproape la inceputul anului trecut sa iau si un Diversion de 900, dar proprietarul n-a avut rabdare.

Roni.. uite cum arata fostul meu XJ600:

/index.php?/topic/44699-yamaha-xj/?p=1159758

Editat de Cooler
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare XJ600-le :) si ce seamana cu 900 ...

Eu cautam sa ma anturez cu posesori de 900 F, sa ma puna in tema cu tot ce stie fiecare despre moto asta. Ca om pasionat mai mult de mecanica, ma intereseaza mai mult decat review-uri de genul: "e buna, fiabila si consuma putin"

Pana una-alta, mobra imi place de mor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma inchin in fata voastra ca aveti curaj si buget sa luati motociclete atat de vechi. Eu cu a mea, care are pe bord ~14.000 km parca, nu stiu cum se face dar pe toate trebuie sa pun mana. De pretul pieselor ce sa spun... cand e vorba de motocicleta sunt de 10 ori mai scumpe. Noroc ca unele se gasesc si la auto japoneze si ma mai scot. De asemenea am si furnizor de piese originale foarte bun. Am noroc si in unchiul meu care e frezor si are toate dracoveniile prin garaj, inclusiv strung si freza si muuuulte accesorii si nu-mi ia nici un ban. Foarte important este sa ai si o nevasta care intelege "nevoile tale existentiale" :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de mare curaj, ci mai degraba sa stii bine ce vrei/iti place. Mobra de-am avut-o anterior asteia era cu 12 ani mai tanara si crede-ma: de departe, e cel mai prost facut lucru pe care l-am avut vreodata (de la sosete la masini). Scumpe nu mi se par nici la achizitie si nici la intretinere.

Cooler e mai curajos ca mine, considerand mobrele avute de el :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Aici cred ca depinde si cat si cum era intretinuta de fostul proprietar. Eu am avut ghinion ca fiecare saiba/piulita/surub trebuie desfacut, curatat sau schimbat. Daca mai iau alt motor am sa dau un ban dar nu mai am chef sa trec prin toate astea. Si urmatorul va fi cu siguranta de 900 cmc. Probabil XJ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi de aia e bine sa te uiti inainte sa cumperi sau sa mergi cu cineva care se pricepe cat de cat (sa stii ce cumperi).

Eu am avut noroc de proprietar grijuliu (mersi Cooler :peace: )

Aia cu "dai un ban si stii ca face" e mai mult decat relativa. Vezi numai aici pe forum cati se plang de cazaturi pe care au dat bani calumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi am fost cu mecanic bun. Motocicleta mergea bine, se oprea bine. Erau crapate carenele putin, dar se reflecta in pret. Macar asa am zis atunci. Cand am inceput sa o "dezbrac" nu mai era atat de "virgina" cum o vedeam la inceput. Faptul ca imi place mecanica si mestereala, ca am unde si cu ce, e alta poveste. Insa puteam sa ma plimb de mult, daca aveam o motocicleta mai buna. De aceea spun, nu merita financiar sa iei o motocicleta mai ieftina si mai neingrijita. Iar daca ii faci remont (dezansamblare, sablare cadru, verificare la sange tot, schimbat toate care nu sunt in parametrii, revopsire, suruburi originale la fiecare ansamblu, etc), ajungi sa ceri peste 2000 EUR la revanzare. Si dupa aceea vin potentialii clienti care spun ca e plin netul de acelasi model mult mai ieftin. Adevarat, insa eu unul as analiza foarte bine problema. Stiu ce insemna sa restaurezi o motocicleta. Una e sa revopsesti carenele, alta e sa sablezi si vopsesti electrostatic tot ceea ce se poate, dupa care sa pui totul nou sau reconditionat sa fie ca nou pe ea. Sa nu mai vorbim de elemente originale unde doar abtibildele de pe carena te costa 300 RON, mansoane 200 RON etc. Iar acestea sunt preturi bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mestereala o faci pentru sufletul tau, de obicei nu se reflecta in pret pentru ca majoritatea cauta mobre "tzipla" fara sa stie prea multe ce-i sub carene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut noroc de proprietar grijuliu (mersi Cooler :peace: )

 

Multumesc pt apreciere dar n-am avut chiar asa mare grija de ea (estetic vorbind)

Am achizitionat inca ceva cu cardan :D Acum am 2 "surori"... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Multumesc pt apreciere dar n-am avut chiar asa mare grija de ea (estetic vorbind)

Am achizitionat inca ceva cu cardan :D Acum am 2 "surori"... ;)

 

You name it :)

» Post actualizat in 12 Sep 2015 18:46

Gata,am vazut la semnatura.ce sa zic?! S-o stapanesti cu placere si fara incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Multumesc de raspuns. Chiar ma ajutat. Nu am vazut in manual.

 

Deci, eu cu 2,96-2,99 mm grosime am scapat. Nu trebuie sa schimb decat arcurile care sunt pe la 40,1 mm. Multumesc inca odata. Chiar ca e o usurare pentru buget.


» Post actualizat in 17 Oct 2015 19:01

Iarasi sunt nevoit sa cer ajutor: as avea nevoie de 1 ferodou si 1 disc de ambreiaj uzate. Vreau sa-mi fac o cheie pentru desfacut oala ambreiaj. Are cineva? A schimbat cineva ambreiajul de curand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

stie careva de unde pot gasit niscaiva dezmembrari pt XJ900F? gen, stop spate si "tail cover" ca sa spun asa ... daca sunt pr la noi, ca pe ebay sa tot gasesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...