Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Nu e vorba de mare curaj, ci mai degraba sa stii bine ce vrei/iti place. Mobra de-am avut-o anterior asteia era cu 12 ani mai tanara si crede-ma: de departe, e cel mai prost facut lucru pe care l-am avut vreodata (de la sosete la masini). Scumpe nu mi se par nici la achizitie si nici la intretinere.

Cooler e mai curajos ca mine, considerand mobrele avute de el :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da. Aici cred ca depinde si cat si cum era intretinuta de fostul proprietar. Eu am avut ghinion ca fiecare saiba/piulita/surub trebuie desfacut, curatat sau schimbat. Daca mai iau alt motor am sa dau un ban dar nu mai am chef sa trec prin toate astea. Si urmatorul va fi cu siguranta de 900 cmc. Probabil XJ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi de aia e bine sa te uiti inainte sa cumperi sau sa mergi cu cineva care se pricepe cat de cat (sa stii ce cumperi).

Eu am avut noroc de proprietar grijuliu (mersi Cooler :peace: )

Aia cu "dai un ban si stii ca face" e mai mult decat relativa. Vezi numai aici pe forum cati se plang de cazaturi pe care au dat bani calumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi am fost cu mecanic bun. Motocicleta mergea bine, se oprea bine. Erau crapate carenele putin, dar se reflecta in pret. Macar asa am zis atunci. Cand am inceput sa o "dezbrac" nu mai era atat de "virgina" cum o vedeam la inceput. Faptul ca imi place mecanica si mestereala, ca am unde si cu ce, e alta poveste. Insa puteam sa ma plimb de mult, daca aveam o motocicleta mai buna. De aceea spun, nu merita financiar sa iei o motocicleta mai ieftina si mai neingrijita. Iar daca ii faci remont (dezansamblare, sablare cadru, verificare la sange tot, schimbat toate care nu sunt in parametrii, revopsire, suruburi originale la fiecare ansamblu, etc), ajungi sa ceri peste 2000 EUR la revanzare. Si dupa aceea vin potentialii clienti care spun ca e plin netul de acelasi model mult mai ieftin. Adevarat, insa eu unul as analiza foarte bine problema. Stiu ce insemna sa restaurezi o motocicleta. Una e sa revopsesti carenele, alta e sa sablezi si vopsesti electrostatic tot ceea ce se poate, dupa care sa pui totul nou sau reconditionat sa fie ca nou pe ea. Sa nu mai vorbim de elemente originale unde doar abtibildele de pe carena te costa 300 RON, mansoane 200 RON etc. Iar acestea sunt preturi bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mestereala o faci pentru sufletul tau, de obicei nu se reflecta in pret pentru ca majoritatea cauta mobre "tzipla" fara sa stie prea multe ce-i sub carene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut noroc de proprietar grijuliu (mersi Cooler :peace: )

 

Multumesc pt apreciere dar n-am avut chiar asa mare grija de ea (estetic vorbind)

Am achizitionat inca ceva cu cardan :D Acum am 2 "surori"... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Multumesc pt apreciere dar n-am avut chiar asa mare grija de ea (estetic vorbind)

Am achizitionat inca ceva cu cardan :D Acum am 2 "surori"... ;)

 

You name it :)

» Post actualizat in 12 Sep 2015 18:46

Gata,am vazut la semnatura.ce sa zic?! S-o stapanesti cu placere si fara incidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Multumesc de raspuns. Chiar ma ajutat. Nu am vazut in manual.

 

Deci, eu cu 2,96-2,99 mm grosime am scapat. Nu trebuie sa schimb decat arcurile care sunt pe la 40,1 mm. Multumesc inca odata. Chiar ca e o usurare pentru buget.


» Post actualizat in 17 Oct 2015 19:01

Iarasi sunt nevoit sa cer ajutor: as avea nevoie de 1 ferodou si 1 disc de ambreiaj uzate. Vreau sa-mi fac o cheie pentru desfacut oala ambreiaj. Are cineva? A schimbat cineva ambreiajul de curand?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

stie careva de unde pot gasit niscaiva dezmembrari pt XJ900F? gen, stop spate si "tail cover" ca sa spun asa ... daca sunt pr la noi, ca pe ebay sa tot gasesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si de ce nu cumperi de pe ebay? sunt persoane care iti pot asigura transportul destul de ieftin

probabil ca asta va fi si varianta finala. Vroiam doar sa caut si alternative locale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

interesant gadget ai tu acolo :)


» Post actualizat in 07 Nov 2015 23:34

are cineva o schema cu prinderea cardanului in motor la un xj900f? o sa trebuiasca sa bag mana pe acolo si vreau sa stiu la ce sa ma astept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ma poate ajuta cineva cu o poza cu suportul care tine furtunele de frana fata? Este acela care este insurubat in tripla inferioara. Al meu a fost strambat si nu stiu cum este originalul.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ca fapt divers, daca are nevoie cineva de geamul de la pompa lichid de frana, este aici http://www.bashanmotor.ro/piese-atv/piese-de-frana/pompaetrier-frana/vizor-pompa-frana-mana. Initial eu am luat din USA acelasi produs cu 20 USD. Dar mi-am luat si de aici unul, ca sa am de rezerva. Se monteaza prin simpla presare. Nimic special. Eu am mai pus si putin silicon negru pe o-ring, dar sunt convins ca nu e necesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, daca are nevoie cineva de geamul de la pompa lichid de frana, este aici http://www.bashanmotor.ro/piese-atv/piese-de-frana/pompaetrier-frana/vizor-pompa-frana-mana. Initial eu am luat din USA acelasi produs cu 20 USD. Dar mi-am luat si de aici unul, ca sa am de rezerva. Se monteaza prin simpla presare. Nimic special. Eu am mai pus si putin silicon negru pe o-ring, dar sunt convins ca nu e necesar.

ai vreo schema ceva cum se schimba gemuletul ala? eu am trait cu convingerea ca nu se schimba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat. Scoti cu surubelnita geamul vechi, pui o-ring-ul primit cu geamul nou si presezi geamul nou. Daca vrei, poti pune putin silicon negru pe acel o-ring si muchia geamului, pentru siguranta Si atat. Foarte simplu. Pana acum insa nu am gasit nici un producator consacrat de motociclete sa vanda acel gemulet ci intrega pompa. De aceea am zis ca e utila informatia.


Asa arata pompa mea de frana cu geamul schimbat. Mie mi-a placut si acea insertie de metal de la noul geam insa cui nu-i place o poate da jos.

post-70067-0-24939800-1450253937_thumb.jpg


» Post actualizat in 16 Dec 2015 10:49

A vopsit cineva motorul cu spray termic? Daca da, imi puteti spune ce ati folosit si cate de cate spray-uri ar fi nevoie pentru a vopsi motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam si eu in plan asa ceva, dar da multa bataie de cap cu pregatirea suprafetelor. Unde mai pui ca vopseaua e scumpa si nu prea gasesti. Poate daca nu il puneam la vanzare, ma apucam si de asa ceva. Oricum, bafta la proiect.

Editat de bgi244
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...