Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si de ce nu cumperi de pe ebay? sunt persoane care iti pot asigura transportul destul de ieftin

probabil ca asta va fi si varianta finala. Vroiam doar sa caut si alternative locale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

interesant gadget ai tu acolo :)


» Post actualizat in 07 Nov 2015 23:34

are cineva o schema cu prinderea cardanului in motor la un xj900f? o sa trebuiasca sa bag mana pe acolo si vreau sa stiu la ce sa ma astept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ma poate ajuta cineva cu o poza cu suportul care tine furtunele de frana fata? Este acela care este insurubat in tripla inferioara. Al meu a fost strambat si nu stiu cum este originalul.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ca fapt divers, daca are nevoie cineva de geamul de la pompa lichid de frana, este aici http://www.bashanmotor.ro/piese-atv/piese-de-frana/pompaetrier-frana/vizor-pompa-frana-mana. Initial eu am luat din USA acelasi produs cu 20 USD. Dar mi-am luat si de aici unul, ca sa am de rezerva. Se monteaza prin simpla presare. Nimic special. Eu am mai pus si putin silicon negru pe o-ring, dar sunt convins ca nu e necesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, daca are nevoie cineva de geamul de la pompa lichid de frana, este aici http://www.bashanmotor.ro/piese-atv/piese-de-frana/pompaetrier-frana/vizor-pompa-frana-mana. Initial eu am luat din USA acelasi produs cu 20 USD. Dar mi-am luat si de aici unul, ca sa am de rezerva. Se monteaza prin simpla presare. Nimic special. Eu am mai pus si putin silicon negru pe o-ring, dar sunt convins ca nu e necesar.

ai vreo schema ceva cum se schimba gemuletul ala? eu am trait cu convingerea ca nu se schimba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat. Scoti cu surubelnita geamul vechi, pui o-ring-ul primit cu geamul nou si presezi geamul nou. Daca vrei, poti pune putin silicon negru pe acel o-ring si muchia geamului, pentru siguranta Si atat. Foarte simplu. Pana acum insa nu am gasit nici un producator consacrat de motociclete sa vanda acel gemulet ci intrega pompa. De aceea am zis ca e utila informatia.


Asa arata pompa mea de frana cu geamul schimbat. Mie mi-a placut si acea insertie de metal de la noul geam insa cui nu-i place o poate da jos.

post-70067-0-24939800-1450253937_thumb.jpg


» Post actualizat in 16 Dec 2015 10:49

A vopsit cineva motorul cu spray termic? Daca da, imi puteti spune ce ati folosit si cate de cate spray-uri ar fi nevoie pentru a vopsi motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam si eu in plan asa ceva, dar da multa bataie de cap cu pregatirea suprafetelor. Unde mai pui ca vopseaua e scumpa si nu prea gasesti. Poate daca nu il puneam la vanzare, ma apucam si de asa ceva. Oricum, bafta la proiect.

Editat de bgi244
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Eu am vopsit capacele laterale ale motorului la fosta mobra. A fost vopsea termica negru mat, marca o mizerie dar vopseaua f calitativa: a picat pe ea benzina cand am drenat un carburator si lichid de frana, vopseaua fiind tot acolo, intacta :) uite mai jos e o poza in detaliu cu capacul in cauza

 

/index.php?/topic/725012-vandschimb-honda-vtr-1000-f/

 

succes,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe xjrider gasesti mai multe despre vopsirea motorului si cate flacoane sunt necesare. Ce am retinut de acolo e ca trebuie avut grija la montarea pe cadru, sa nu ramana urme(amprente), cica vopseaua se intareste definitiv cand se incinge motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce DOT folositi pt frane? pe bidonasul franei fata scrie sa folosesc DOT3, insa, dupa ce am curatat toata instalatia si am inlocuit lichidul, frana este fleasca. Tine, dar nu cu fermitate si tre sa trag vartos. Inainte de interventie era mai ferma, banuiesc insa ca avea un DOT4, ca alta explicatie nu gasesc. Voi ce aveti la batraioarele voastre? vb de prediversion in special

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc DOT4. Insa nu cred ca DOT3 face frana fleasca ci aer in instalatie.

Daca te ajuta, iti poti face o "scula" de aerisit cu: 1 seringa 100 ml (cauti in farmacii veterinare), i borcan cu capac etans, 2 supape unisens (ventil bicicleta), un T de plastic si furtun pvc transparent. Mai departe cred ca stii cum sa-l ansamblezi.


» Post actualizat in 20 Dec 2015 19:13

Sau, fii atent la scula asta https://www.magazinulcuscule.ro/scule/scule-auto/pt-ungere/pompe-de-ulei/vorel/78035-pompa-manuala-ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa mai incerc o aerisire in primavara, desi ma indoiesc ca a mai ramas aer in instalatie la cat am bibilit-o. Incerc si gadget-ul cu furtunasele si pahare etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ciao,

Sunt începător într-ale motorelii,numai de 6 luni am permis și vreau să mă ajutați cu cateva sfaturi.

Am o Diversion din 95,de 600 cc,cu care am parcurs deja 2000 de km .Cauciucurile mele sunt luate de noi,marca Heidenau,numai că pe spate am cauciuc de 130 lățime,deși in cartea de identitate,ea are din fabrică de 150/70 18.Voi ce părere aveți,dacă schimb doar cauciucul de spate actual,cu unul de 150 si-l las pe față pe cel existent,afectează cumva comportamentul pe șosea? Și de ce nu pot să depășesc viteza de 180 km/h? E limitată din fabrică sau atata poate ea?

 

Mersi,băieți,asfalt uscat și bani de benzină.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, sa inteleg ca ai carnet de 6 luni, dubii in ceea ce priveste cauciucul spate si ingrijorare ca nu poti depasi 180 km/h cu Diversion de 61 CP? Fain.

Cati ani ai? De unde esti? Poate iti complectezi si profilul cu mai multe informatii! Te-ai spovedit de curand? Te-ai impartasit? Fa-o ca sa nu fi prea tarziu data viitoare cand incerci sa dobori "recordul" de 180 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Achizitie consumabile: de unde va luati consumabile pt mobre? in special pt batranele gen mid. '80s

Sunt in cautare de ceva de genul: kit ambreaj, filtre, garnitura capac chiulasa, garnituri suruburi capac chiulasa etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulţam, baieţi, pt.răspunsuri. Eu voiam doar să mă dumiresc în legătură cu ceea ce întrebasem. Viteza cu care merg e asumată şi e datorată/cauzată de nebunia de început şi de senzaţiile, trăirile pe care le-am simţit şi trăit când m-am urcat prima dată pe motor.Sigur că sunt inconştient dar e atât de fain...

Mai la vale, când voi căpăta e experienţa şi-mi voi recăpăta instinctul de conservare, vă rog să mă certaţi rău de tot. Până atunci, dacă aveţi timp, răspundeţi-mi la cele scrise în postul anterior.

Mulţam, încă o dată, asfalt uscat şi "hora mare pe motoare".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...