sanyes Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 si de ce nu cumperi de pe ebay? sunt persoane care iti pot asigura transportul destul de ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 si de ce nu cumperi de pe ebay? sunt persoane care iti pot asigura transportul destul de ieftin probabil ca asta va fi si varianta finala. Vroiam doar sa caut si alternative locale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Octombrie 28, 2015 Share Postat Octombrie 28, 2015 Pana la urma am facut cheia de ambreiaj, conform "Tool tip" din Haynes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 interesant gadget ai tu acolo » Post actualizat in 07 Nov 2015 23:34are cineva o schema cu prinderea cardanului in motor la un xj900f? o sa trebuiasca sa bag mana pe acolo si vreau sa stiu la ce sa ma astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Ma poate ajuta cineva cu o poza cu suportul care tine furtunele de frana fata? Este acela care este insurubat in tripla inferioara. Al meu a fost strambat si nu stiu cum este originalul. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 miine fac poza.... » Post actualizat in 17 Nov 2015 15:31http://imgur.com/yznEK3Qhttp://imgur.com/MDAQLwjSper sa te ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 Multumesc mult! Acum am o idee despre cum trebuie sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 pt nimic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 8, 2015 Share Postat Decembrie 8, 2015 Ca fapt divers, daca are nevoie cineva de geamul de la pompa lichid de frana, este aici http://www.bashanmotor.ro/piese-atv/piese-de-frana/pompaetrier-frana/vizor-pompa-frana-mana. Initial eu am luat din USA acelasi produs cu 20 USD. Dar mi-am luat si de aici unul, ca sa am de rezerva. Se monteaza prin simpla presare. Nimic special. Eu am mai pus si putin silicon negru pe o-ring, dar sunt convins ca nu e necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 10, 2015 Share Postat Decembrie 10, 2015 Ca fapt divers, daca are nevoie cineva de geamul de la pompa lichid de frana, este aici http://www.bashanmotor.ro/piese-atv/piese-de-frana/pompaetrier-frana/vizor-pompa-frana-mana. Initial eu am luat din USA acelasi produs cu 20 USD. Dar mi-am luat si de aici unul, ca sa am de rezerva. Se monteaza prin simpla presare. Nimic special. Eu am mai pus si putin silicon negru pe o-ring, dar sunt convins ca nu e necesar. ai vreo schema ceva cum se schimba gemuletul ala? eu am trait cu convingerea ca nu se schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 Eu am schimbat. Scoti cu surubelnita geamul vechi, pui o-ring-ul primit cu geamul nou si presezi geamul nou. Daca vrei, poti pune putin silicon negru pe acel o-ring si muchia geamului, pentru siguranta Si atat. Foarte simplu. Pana acum insa nu am gasit nici un producator consacrat de motociclete sa vanda acel gemulet ci intrega pompa. De aceea am zis ca e utila informatia. Asa arata pompa mea de frana cu geamul schimbat. Mie mi-a placut si acea insertie de metal de la noul geam insa cui nu-i place o poate da jos. » Post actualizat in 16 Dec 2015 10:49A vopsit cineva motorul cu spray termic? Daca da, imi puteti spune ce ati folosit si cate de cate spray-uri ar fi nevoie pentru a vopsi motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 (editat) Aveam si eu in plan asa ceva, dar da multa bataie de cap cu pregatirea suprafetelor. Unde mai pui ca vopseaua e scumpa si nu prea gasesti. Poate daca nu il puneam la vanzare, ma apucam si de asa ceva. Oricum, bafta la proiect. Editat Decembrie 16, 2015 de bgi244 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 16, 2015 Share Postat Decembrie 16, 2015 Vopseaua e 80 RON/flacon. La pregatirea suprafetelor m-am gandit sa sablez motorul cu gheata carbonica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 Salutare, Eu am vopsit capacele laterale ale motorului la fosta mobra. A fost vopsea termica negru mat, marca o mizerie dar vopseaua f calitativa: a picat pe ea benzina cand am drenat un carburator si lichid de frana, vopseaua fiind tot acolo, intacta uite mai jos e o poza in detaliu cu capacul in cauza /index.php?/topic/725012-vandschimb-honda-vtr-1000-f/ succes, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 Pe xjrider gasesti mai multe despre vopsirea motorului si cate flacoane sunt necesare. Ce am retinut de acolo e ca trebuie avut grija la montarea pe cadru, sa nu ramana urme(amprente), cica vopseaua se intareste definitiv cand se incinge motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 Am tot citit pe acolo, insa ei prezinta solutii cu produse americane. Noi suntem in Romania. De aceea am vrut o parere autohtona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 20, 2015 Share Postat Decembrie 20, 2015 ce DOT folositi pt frane? pe bidonasul franei fata scrie sa folosesc DOT3, insa, dupa ce am curatat toata instalatia si am inlocuit lichidul, frana este fleasca. Tine, dar nu cu fermitate si tre sa trag vartos. Inainte de interventie era mai ferma, banuiesc insa ca avea un DOT4, ca alta explicatie nu gasesc. Voi ce aveti la batraioarele voastre? vb de prediversion in special Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Decembrie 20, 2015 Share Postat Decembrie 20, 2015 Pe Diversion 4BR [1994] foloseam DOT4. Daca e moale = aer in instalatie. Mai aeriseste! » Post actualizat in 20 Dec 2015 18:12Daca retin bine, poti pune linistit DOT3, 4, 5.1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Decembrie 20, 2015 Share Postat Decembrie 20, 2015 Eu folosesc DOT4. Insa nu cred ca DOT3 face frana fleasca ci aer in instalatie. Daca te ajuta, iti poti face o "scula" de aerisit cu: 1 seringa 100 ml (cauti in farmacii veterinare), i borcan cu capac etans, 2 supape unisens (ventil bicicleta), un T de plastic si furtun pvc transparent. Mai departe cred ca stii cum sa-l ansamblezi. » Post actualizat in 20 Dec 2015 19:13Sau, fii atent la scula asta https://www.magazinulcuscule.ro/scule/scule-auto/pt-ungere/pompe-de-ulei/vorel/78035-pompa-manuala-ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Decembrie 20, 2015 Share Postat Decembrie 20, 2015 o sa mai incerc o aerisire in primavara, desi ma indoiesc ca a mai ramas aer in instalatie la cat am bibilit-o. Incerc si gadget-ul cu furtunasele si pahare etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ga gicu Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Ciao, Sunt începător într-ale motorelii,numai de 6 luni am permis și vreau să mă ajutați cu cateva sfaturi. Am o Diversion din 95,de 600 cc,cu care am parcurs deja 2000 de km .Cauciucurile mele sunt luate de noi,marca Heidenau,numai că pe spate am cauciuc de 130 lățime,deși in cartea de identitate,ea are din fabrică de 150/70 18.Voi ce părere aveți,dacă schimb doar cauciucul de spate actual,cu unul de 150 si-l las pe față pe cel existent,afectează cumva comportamentul pe șosea? Și de ce nu pot să depășesc viteza de 180 km/h? E limitată din fabrică sau atata poate ea? Mersi,băieți,asfalt uscat și bani de benzină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Deci, sa inteleg ca ai carnet de 6 luni, dubii in ceea ce priveste cauciucul spate si ingrijorare ca nu poti depasi 180 km/h cu Diversion de 61 CP? Fain. Cati ani ai? De unde esti? Poate iti complectezi si profilul cu mai multe informatii! Te-ai spovedit de curand? Te-ai impartasit? Fa-o ca sa nu fi prea tarziu data viitoare cand incerci sa dobori "recordul" de 180 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Achizitie consumabile: de unde va luati consumabile pt mobre? in special pt batranele gen mid. '80s Sunt in cautare de ceva de genul: kit ambreaj, filtre, garnitura capac chiulasa, garnituri suruburi capac chiulasa etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 @ga gicu esti sigur ca ai diversion? Pe diversion guma spate e de 130 de regula. Daca ai prins 180 inseamna ca motorul merge,inca, bine. 180km/h...hm, sper ca esti baftos de fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ga gicu Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Mulţam, baieţi, pt.răspunsuri. Eu voiam doar să mă dumiresc în legătură cu ceea ce întrebasem. Viteza cu care merg e asumată şi e datorată/cauzată de nebunia de început şi de senzaţiile, trăirile pe care le-am simţit şi trăit când m-am urcat prima dată pe motor.Sigur că sunt inconştient dar e atât de fain... Mai la vale, când voi căpăta e experienţa şi-mi voi recăpăta instinctul de conservare, vă rog să mă certaţi rău de tot. Până atunci, dacă aveţi timp, răspundeţi-mi la cele scrise în postul anterior. Mulţam, încă o dată, asfalt uscat şi "hora mare pe motoare". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.