mad_max_86 Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 (editat) mersi...azi am fost iar pe la doctori ,dupa tutuiala nelipsita ca gata trebuie sa te lasi de motociclism , am ceva sanse sa zburd pe cele doua bete la sfarsitul lunii mai ,dar de calarit vaca grea mult mai incolo fiindca glezna trebuie menajata , oasele inca fragile. am fost sa vad motoreta cu ochii mei si nu din poze, concluzie : e tanc...are doar zgariata carena stanga cat palma ,parbrizul de inlocuit si tija schimbatorului de viteze....in rest nu am idee cum de nu are nici o urma chiar daca nu voi putea conduce prea curand,i-am dat mecanicului bani si unda verde sa se apuce de treaba...parbrizul original al aveam deja (din pacate e spart parbrizul touring inalt) , ghidoane am doua vedem care se aseaza mai bine ca format , tija la schimbator am inteles ca se repara prin sudura , carena doar in acea zona se revopseste usor , si vreau dat jos amortizorul spate care mi-a cam scos peri albi , nu lucreaza cum trebuie e obosit,ruginit si plin de ulei....m-am interesat si cel mai bun care s-ar potrivi este de la yzf750 genesis din 95-97 ohlins cu 3 reglaje...de la alte modele gen fazer 600 96-2002 am citit pe net ca sunt la fel de nasoale si n-au reglaj....o sa caut unul de yzf second in stare buna. Editat Aprilie 18, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Mihai, zi.mi cu ce te ajut. O vopsea o dam noi imediat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 (editat) din pacate motoreta e imobilizata in palazu la Marian , (daca stii la tractorase si pitici).....iar eu mai mult in pat.... maine ajung in baneasa la politai sa dau declaratia si sper sa iau innapoi actele motoretei........de ocupat se ocupa Marian dar in stilul propriu la relanti nefiind presat , slabe sanse sa pot conduce motor pana in iulie.... chiar si de-as vrea sa apelez la tine nu stiu cum sa procedam fiindca n-are cine sa se plimbe cu carena si cele necesare inca vreo luna pana conduc conserva si n-are rost sa te incurc .... momentan pare simplu , e raschetata o zona cat palma mainii si e intreaga , vopsea neagra aveam deja , lac la fel si i le-am si livrat la vizita de sambata odata cu 2 ghidoane si una bucata parbriz .... sa apuce s-o dea jos si vedem , sper sa nu aibe crapaturi pe dedesubt ,caci daca are , n-are rost sa se apuce el de tiganeli , vorbesc cu tine si evident , deranjul se cinsteste Editat Aprilie 18, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Stai linistit ca te ajut din prietenie nu de cinste, ca doar ne stim. Multa sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 Se pare ca vremea aceasta neobişnuit de calda plus iesirea din iarna te face sa fii neatent.Astazi am luat-o si eu pe piatra cubica cu 50 la ora cred caci nu stiu de ce ma grabeam atit si la oprire am ciupit putin frana spate si s-a blocat roata spate.S-a julit carena si un stop.Este o chestie ciudata ...qm simtit ca a inceput sa alunece am lasat frina dar e a mers blocata in continuare.Asa zic eu . Dar cred ca din cauza bocancilor nu am simtit frina iar cind am intrat in derapaj spre sfirsit piciorul sting l-qm pus jos obligind pe dreptul sa ramana blocat.M-am rasucit de spate si spre nesansa mea roata spate s-a blocat intr- o groapa. Deci greseli peste greseli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Aprilie 18, 2016 Share Postat Aprilie 18, 2016 (editat) Se pare ca vremea aceasta neobişnuit de calda plus iesirea din iarna te face sa fii neatent.Astazi am luat-o si eu pe piatra cubica cu 50 la ora cred caci nu stiu de ce ma grabeam atit si la oprire am ciupit putin frana spate si s-a blocat roata spate.S-a julit carena si un stop.Este o chestie ciudata ...qm simtit ca a inceput sa alunece am lasat frina dar e a mers blocata in continuare.Asa zic eu . Dar cred ca din cauza bocancilor nu am simtit frina iar cind am intrat in derapaj spre sfirsit piciorul sting l-qm pus jos obligind pe dreptul sa ramana blocat.M-am rasucit de spate si spre nesansa mea roata spate s-a blocat intr- o groapa. Deci greseli peste greseli. oarecum la indigo am patit dar la mine ....fiind grea pe o coborare unde pe toate motoretele avute le lasam in frana de motor, asta fiind cat camionul s-a dus glont la vale,m-am trezit ca aveam 70-80 in curba ce trebuia negociata la 40-50...in loc de frana eu am mai retrogradat o treapta si am piscat usor frana fatza, a alunecat toata lateral si la mine , topait spatele grav , dar in vreo ceva metri de dansat pe toate partile am redresat dar am prins piatra....si eu am pus piciorul jos dar mi-a sucit talpa pana sa ma trezesc in fund in santz...cu glezna rasucita aproape la 90 grade in lateral... concluzie....mers incet...incet..incet... Editat Aprilie 18, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Aprilie 19, 2016 Share Postat Aprilie 19, 2016 salut insanatosire grabnica, unde gasesc si eu din intamplare sau daca mai cunosteti pe undeva in romania magazine de aduc piese xj 600,decente pret caut 4 cauciucuri de la admisie la carburator si care este diferenta la aceste garnituri de la yamaha de 50 cai si cea de 60 cai difera carburatoarele la dimensiune si garniturile mai mari,ce limitare are trotineta mea si daca o pot scoate la mine in talon scrie 37 kw adica 50 cai,am gasit la un magazin cu comanda sa ajunga pe 5 mai,ramane si varianta ebay dau comanda si ajung mai repede multumesc anticipat pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 sunt doar cauciucele de admisie mai inguste la interior , atat...e o practica des intalnita la toate motoarele si marcile vechi... nu trebuie sa cumperi altele , posibil sa ai niste shieibi metalice turnate in cauciuc , ori doar cauciucul sa fie turnat mai gros si ingust in zona de mijloc a admisiilor carburator-chiuloasa... cu ceva grija si migaleala se frezeaza zona de mijloc gatuita sa fie cat mai apropiata ca diametru de cea care intra in carburatoare.atentie sa nu exgerezi sa gauresti prea mult. se ia o mini-freza sau bormasina cu baterii,niste capete dure de frezat (gasesti la dedeman cutie set cu 50 lei sau 2-3 capete la folie cu 15 lei ) cu rabdare si spor la treaba , ar trebui cam o ora sa-ti ia ptr toate 4 diferenta nu o vei simti decat dupa 2/3 din gaz deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 cele vechi sunt crapate, rupte defapt si am si gasit silocon sa mai acopere din crapaturi,facute acum de altcineva mai demult in istoria motoretei freza am mica de birou, am gasit gat carburator pe ebay de 61 cai si sa nu le cumpar degeaba ca sunt mai mari si nu le pot prinde, ma duc sa vad ce gasesc si sa ma lamureasca adi de la my moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 nasol,clar trebuiesc inlocuite,cu silicon nu prea e treaba buna. cat timp sunt pentru diversion 600 nu au de ce sa nu se potriveasca vezi ca pe olx sunt cativa care dezmembreaza diversion,da niste telefoane poate ai noroc si scapi ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 @b_robert pentru 130 ron nu merita sa le cumperi second. Parerea mea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 corect, nu cautasem deci nu stiam preturile....https://www.motobikeshop.eu/ro/kit-flansa-admisie-yamaha-xj-600-diversion-4buc.-45kw 45kw 116 lei chiar mai ieftin , pe comanda in 5-6 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Si culmea, cele de 45kw sunt la juma' de pret fata de cele de 37kw. Nu merita sa te apuci sa tai bucata de cauciuc care obtureaza flansele, oricum imbatranesc si crapa. Din cate stiu cele limitate pe laanga flansele la carburatoare obturate, cele limitate mai au obturate si tobele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 (editat) bgi244 n-am prea vazut tobe obturate sau f rar...si chiar daca o avea, cu flanse libere va avea peste 37kw dar nici 45...se va simiti un mic plus de putere,mai degraba jeturile din carburator sa trebuiasca schimbate....am delimitat 3 motoare in ultimii 5 ani si toate fara alte modificari la carb si toba se simteau evident mai vioaie dupa scoaterea gatuirii la flanse..cu asa minima investitie,ar fi suficient Editat Aprilie 21, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Ziceam doar sa se uite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 am dat comanda de gat carburator modelul de 61 cai, pe olx am sunat si nu aveau asa ceva,si daca era crapat nu faceam nici o treaba, toba este sudata in spate la iesire,nu stiu daca are ceva in toba sa o limiteze la 50 cai,cum aflu le am luat firma tour max,a zis cineva ca sunt bune ,made in japan asteptam sa vina,dar cred ca sapt viitoare cele limitate mai au o buza mai inalta pe parte intre carburator si admisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Nu are in toba cila iesire din toba mai are bucsat un inel care ingusteaza irsirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 bunatati de la bunica venite ieri in posta ridicate azi dimineata,ma si duc sa le montez masor la toba iesirea, fac o poza si vedem cum trebuie sa arate toba fara limitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 fain,la pretul asta si made in japan.....sunt curios daca se potrivesc si la xj900s,ale mele au ceva crapaturi pe exterior...motorul merge f frumos,dar candva vor trebui schimbate...pana le montezi,masoara daca poti diametrul interior/exterior pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 In cazul in care are nevoie cineva de piese de Diversion 600 sa ma contacteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 la exterior 24 mm lungime interior prindere admisie si carburator 34 mm si buza interioara pe unde trece benzina 30 mm sa schimbat urmatoarele piese guma fata si spate cu tot cu valve si echilibrat placute fata spate ,curatat etrieri si schimbat lichid filtru aer benzina bujii semeringuri furca si ulei schimbat furca gat carburator,spalate si curatate carburatoarele surubul de are pus la 2.5 ture uleiul este pus de 300 km dar nu vreau sa il las mult ca cel de la-m scos era negru si vreau sa il schimb iara,dar nu stiu ce sa pun,10 w 40,15 w 40 sau cu terminatie de 50 pentru temperaturi mai mari ,racirea pe aer alta problema ,amortizor spate,topaie si sea aude cum atinge in diferite deformari ale asfaltului nostru capitonat cu gauri se poate pune ceva asemanator,sau sa caut second bun ,sigur nu gasesc ,am inteles ca nu se pot schimba ceva semeringuri in el,o variata de mijloc nu gasesc ,de la alt model sa se potriveasca la lungime si prindere daca imi mai aduc aminte de ceva mai scriu aici, azi am intrebat tot olx de amortizor spate de xj, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 (editat) mersi ptr masuratori.....ca ulei iti recomand cu 50 in terminatie,fiind racire pe aer,va rezista o idee mai bine mai ales in oras. am aceeasi problema cu amortizorul la 900 ,preloading-ul e cam varza si se pare ca este aceeasi scula ,cu diferenta ca are in dotare un arc o idee mai heavy duty..... din pacate mi se par cam aiurea si ieftin proiectate, si nici nu prea gasesti de la alte modele compatibilitati....singurele de la care se potrivesc sunt tot yamaha : fazer 600 si fazer 1000 pana in 2002 inclusiv , diversion 600 , diversion 900s , si singurul cu 3 relgaje si pe butelie exterioara gasesti pe ohlins la yamaha yzf750 genesis 94-97....evident second hand.... ca nou este vreo 400euro...si eu tot caut si l-am bazait pe unul cu genesis sa-mi faca poze la el si degeaba » Post actualizat in 20 May 2016 19:10poze cu plasticele julite ptr catranel Editat Mai 11, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Amortizorul spate se potriveste de la yamaha xvs 650. Mai multe in link mai jos. http://www.xjrider.com/viewtopic.php?t=11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 bine de stiut,dar si xvs650 e mai rar si greu de gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 (editat) Da, Mihai, vazui acum... Nu pare nimic serios, trebuie in prinderea aia de carena sa ii tragem vreo 2 capse sa fim siguri ca nu 'pleaca'. Problema e ca nu prea am timp in perioada apropiata... Vedem intr-un weekend daca e, sa ma prinzi la munca... Tu te grabesti? sa vad daca incerc ceva, dar in timpul saptamanii nu stiu ce sa zic... PS: in ala de sus vad ca e chitul, iar in celelalte lac+intaritor? Editat Mai 23, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.