mad_max_86 Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 unde ai facut carburatia? Mangalia,Gorilla's Garage » Post actualizat in 22 Aug 2016 20:04 azi iar am pornit-o si ma dispera un sunet de prin primavara,un tacanit care nu se aude nicicum din zona tachetilor ,ci din zona carterului....ce poate sa fie ca am ramas fara idei...uleiul este proaspat 15-50,nu a disparut nici dupa schimb,se aude numai la relanti,cum urc peste 1500rpm pe acceleratie sau decelerare nu are nici o problema...intinzatorul lantului de distributie l-am verificat si e bine intins...pun fisierul audio.....pe la jumatatea timpului ma mut cu telefonul de la baza cilindrilor din stanga in dreapta langa ambreiaj....culmea e ca uneori nu face si merge bine...de obicei apare cand e motorul cald. VID_20160822_181304_469.mp3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Masuratorile la supape sunt in regula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 Masuratorile la supape sunt in regula? supapele nu au nici o treaba,zgomotul vine de jos din blocul motor sau baza cilindrilor....ieri am fost cu un prieten mecanic sa avem 4 urechi si la fel mi-a zis ca supapele abia se aud si ar fi in regula si sa nu desfac degeaba chiuloasa....initial am crezut ca este de la lantul de distributie si am strans cu un clips mai tare intinzatorul...cateva secunde dupa pornire fu ok dar a revenit.....eu alta idee in afara de lantul de distributie sa nu calce bine pe pinionul de la arbore nu am.....dar de ce se aude doar la relanti??? oricum,trebuiesc si carbelitoarele sincronizate,dar fac rost de scula abia in 2 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 carbelitoarele sincronizate,dar fac rost de scula abia in 2 saptamani Andrei? El stiu ca avea jucarele din astea. Cat de jos se aude sunetul, incearca cu o surubelnita pusa pe motor in diverse locuri si vezi unde se aude cel mai apropiat. Cum se aude exact, functie de turatie, imediat cum ai crescut, se opreste zornaiala? (la munca nu am sunet) Sa nu fie vreo patina un picut atinsa ceva sau daca zici ca ai strans si dupa nu s-a auzit, sa nu aiba lantul uzura pe undeva si la turatie sa se intinda/aseze bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 (editat) Andrei? El stiu ca avea jucarele din astea. Cat de jos se aude sunetul, incearca cu o surubelnita pusa pe motor in diverse locuri si vezi unde se aude cel mai apropiat. Cum se aude exact, functie de turatie, imediat cum ai crescut, se opreste zornaiala? (la munca nu am sunet) Sa nu fie vreo patina un picut atinsa ceva sau daca zici ca ai strans si dupa nu s-a auzit, sa nu aiba lantul uzura pe undeva si la turatie sa se intinda/aseze bine. Andrei Puiu? da cu el vorbisem dar le-a imprumutat si inca astept le primeasca innapoi.....zgomotul clar vine din zona carterului dar nu-mi dau seama de unde poate fi .....e ca si cum niste bile de rulmenti cand si cand se plimba de voie si mai sunt atinse de ceva in miscare...imediat cum am crescut si cu 300rpm dispare complet........am strans intinzatorul dar si inainte avea momente cand minute bune la relanti nu se auzea si deodata aparea....stransul intinzatorului si alt ulei n-a rezolvat... am de gand vreo 4-5mii km la sf lui deptembrie dintr-o bucata . motorul n-a fost niciodata desfacut (nici un pic de semn de desfacere la piulitele cilindrilor/chiuloasei)...sa-l fac bucati inainte de un asa drum n-as vrea si nici conditii nu sunt...mai degraba sincronizez si pun relantiul la 1300 si ma ocup de el peste iarna.....un lant distributie e 450 lei, un intinzator nou e 800...+ patinele....ar fi jale Editat August 23, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 La relanti daca tragi ambreiajul se mai aude? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 se mai aude,dar o idee mai infundat...mi-ai mai dat doua idei...innapoi la rasfoit manualul de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 (editat) Asa face ele. Desfa busonul de ulei si vezi daca se aude mai pronuntat. In alta ordine de idei, donez cadru de bord xj pre 96. Tel 0753494612 Editat August 25, 2016 de bgi244 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 (editat) rasfoit manualul si pe dnu goagal.....am ureche si zgomotul nu parea nici de la clasica problema cu pinul de la oala ambreiaj care prindea joc (in special la XJ600),nu aparea/disparea la tragere ambreiaj (deci nici bucsa oalei de ambreiaj ca la honda) nici de la intinzatorul distributie....cum motorul de XJ si XJR impart cam acelasi bloc motor ca si constructie/concept,cred ca am identificat problema....lantul HY-VO care antreneaza ambreiajul si alternatorul,mai ales la rpm mic si oscilant. astia de la yamaha sunt culmea,ce s-or fi gandit...daca n-are transmisie finala pe lant,hai sa-i facem una in motor sa aibe ce sa se uzeze/intinda in timp in fine,eram ingrijorat sa nu-mi bubuie ceva la drum lung,deci pot sta linistit. se numeste primary chain si nu are intinzator....evident ca lantul ala antreneaza toate cele 350kg de fier si pilot,si dupa cei cam 100k reali ai motoretei a obosit de curios voi cauta un pret,sigur va fi cu multe zerouri Editat August 25, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Muulte zerouri....bine spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 (editat) lantul ala cica antreneaza si starter motor/cluch , are si un ghid/patina...probabil uzata cod 4KM114740000 60euro cod primary chain xj900s 4KM114560000 140 euro pe oemparts...in tara nu gasesc » Post actualizat in 25 Aug 2016 13:25pana una alta,frane noi curate si functionale.......evident blocate ,calcau stramb si o-ring-urile de praf muci...... curatat etrierii , pistonasele si o-ringurile de praf aratau amandoua ca cel din stanga Editat August 25, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 Salut baieti. De ceva timp nu am fost pe aici si am inteles ca ambulantamoto.ro nu mai este. Sau ma insel? De pe unde va mai luati piese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 ce piese in special cauti,consumabile sau piese motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat August 31, 2016 Share Postat August 31, 2016 In principiu piese motor si caroserie (carenaj). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a-d-n Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 Salutare! Sunt posesorul unui XJ600S, an de fabricatie `93 si cu vreo 61500 km la bord (cel putin atata indica). De vreo saptamana am o problema la el, in sensul ca in momentul in schimb treapta de viteza, pana se accelereaza putin, troncane ceva din zona cutiei sau a motorului, nu stiu cum sa definesc zgomotul exact... parca ar fi nisye suruburi intr-o rasnita (cum a mai spus-o cineva, aici pe forum) + ca are o perioada in care parca da in nas, nu urca in turatie si apoi dintr-o data prinde viata )). Toate astea se intampla dupa ce motocicleta a mers putin si motorul s-a incalzit, la rece nu face asa, iar dimineata la 3,00 cand ma intorceam de la Ploiesti, cu pasager in spate, schimbatorul parea sa intre mai greu in viteza, dar de asta nu sunt inca sigur, o pun si pe seama oboselii... Ati avut vreunul dintre voi probleme similare, ati putea sa-mi spuneti in mare de la ce ar putea fi? Multumesc mult! Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Desfa capacul si uitata-te la oala de ambreiaj si suruburi de presiune.E posibil sa fie slabe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a-d-n Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Desfa capacul si uitata-te la oala de ambreiaj si suruburi de presiune.E posibil sa fie slabe. » Post actualizat in 11 Sep 2016 10:54 Ok, verific astăzi. Multumesc tare mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 (editat) vezi sa nu fie boltul din spatele oalei de ambreiaj, mai este acolo o roata dintata care face joc in timp si se aude un sunet ciudat de la ambreaij si la mine se aude la fel dar nu bag in seama la relanti,cand te apuci sa mergi cu ea nu se mai aude, 2 3 pagin mai sus de forum este un video cu piesa si boltul de zicea care face joc Editat Septembrie 11, 2016 de b_robert87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a-d-n Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Multumesc mult! Zgomotul asta il stiam, de când am luat mobra mi s-a spus ca este ceva specific la Diversion, la mine a început sa scoată un zgomot ciudat si-anume imediat dupa ce schimb treapta de viteza, pana urca un pic in turatie, se aude un zdrăngănit urat, parca ceva da sa se rupa. Am pus-o pe cricul central si am băgat si schimbat vitezele, exact ca si pe strada, însă nu se mai aude, doar când rotile sun in sarcina, in contact cu solul... Oricum, voi verifica si ce mi-ai spus tu. Multumesc inca odata si revin cu info noi, dupa ce identific problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 verfica rulmenti si bucsile de la roata spate,sunt niste triunghiuri intre roata si asamblul pinion spate,are joc pinionul fata de janta cand este pe cricul central? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Lantul de distribuite sa nu fie slab. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Mai trebuie verificat si pinionul de la pompa de ulei. Si acela poate avea joc excesiv si zdrangani. Insa, dupa cum ai descris tu, cel mai probabil ar fi un rulment. Poate chiar rulmentul de la axul pinionului de atac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Va salut si imi prezint si eu motocicleta aici, Yamaha XJ400S Diversion. Am cumparat-o dupa ce am vazut-o de vanzare pe olx.ro cand cautam de fapt un scuter de 125cmc pt oras dar pana la urma am zis ca unde merge un scuter merge fara probleme si un Diversion de 400cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a-d-n Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Salutare! S-a rezolvat problema cu zgomotul, dupa o vizita la un prieten care are de multi ani modelul acesta de Diversion si cateva ture pe sosea, zis si remediat = LANTUL - erau 2 zale care nu mai stateau intinse in linie, ramaneau blocate in forma de v, ma rog cu un unghi mai mare si atunci cand ajungea pe pinionul mic, practic sarea si scotea tot zgomotul... Multumesc mult pentru indicatiile primite, pe unele le-am urmat si mi-au prins bine, pentru ca in acest fel am mai deprins si eu cate ceva. O zi frumoasa sa aveti! » Post actualizat in 15 Sep 2016 05:20 Va salut si imi prezint si eu motocicleta aici, Yamaha XJ400S Diversion. Am cumparat-o dupa ce am vazut-o de vanzare pe olx.ro cand cautam de fapt un scuter de 125cmc pt oras dar pana la urma am zis ca unde merge un scuter merge fara probleme si un Diversion de 400cmc. 20160821_115653.jpg 20160821_115630.jpg 20160821_115639.jpg Salutari! S-o stapanesti sanatos si multi km fara incidente! Daca esti din Bucuresti, poate facem o ieseala cu mobrele ! » Post actualizat in 15 Sep 2016 05:21Facem o intrunire a ,,Divesion-istilor", sau nu va mai arde de asa ceva? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 sa o stapanesti sanatos motoreta de 400 cm,este la fel ca una de 600?dar are setul mai mic,camasi pistoane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.