a-d-n Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 Salutare! Sunt posesorul unui XJ600S, an de fabricatie `93 si cu vreo 61500 km la bord (cel putin atata indica). De vreo saptamana am o problema la el, in sensul ca in momentul in schimb treapta de viteza, pana se accelereaza putin, troncane ceva din zona cutiei sau a motorului, nu stiu cum sa definesc zgomotul exact... parca ar fi nisye suruburi intr-o rasnita (cum a mai spus-o cineva, aici pe forum) + ca are o perioada in care parca da in nas, nu urca in turatie si apoi dintr-o data prinde viata )). Toate astea se intampla dupa ce motocicleta a mers putin si motorul s-a incalzit, la rece nu face asa, iar dimineata la 3,00 cand ma intorceam de la Ploiesti, cu pasager in spate, schimbatorul parea sa intre mai greu in viteza, dar de asta nu sunt inca sigur, o pun si pe seama oboselii... Ati avut vreunul dintre voi probleme similare, ati putea sa-mi spuneti in mare de la ce ar putea fi? Multumesc mult! Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Desfa capacul si uitata-te la oala de ambreiaj si suruburi de presiune.E posibil sa fie slabe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a-d-n Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Desfa capacul si uitata-te la oala de ambreiaj si suruburi de presiune.E posibil sa fie slabe. » Post actualizat in 11 Sep 2016 10:54 Ok, verific astăzi. Multumesc tare mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 (editat) vezi sa nu fie boltul din spatele oalei de ambreiaj, mai este acolo o roata dintata care face joc in timp si se aude un sunet ciudat de la ambreaij si la mine se aude la fel dar nu bag in seama la relanti,cand te apuci sa mergi cu ea nu se mai aude, 2 3 pagin mai sus de forum este un video cu piesa si boltul de zicea care face joc Editat Septembrie 11, 2016 de b_robert87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a-d-n Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Multumesc mult! Zgomotul asta il stiam, de când am luat mobra mi s-a spus ca este ceva specific la Diversion, la mine a început sa scoată un zgomot ciudat si-anume imediat dupa ce schimb treapta de viteza, pana urca un pic in turatie, se aude un zdrăngănit urat, parca ceva da sa se rupa. Am pus-o pe cricul central si am băgat si schimbat vitezele, exact ca si pe strada, însă nu se mai aude, doar când rotile sun in sarcina, in contact cu solul... Oricum, voi verifica si ce mi-ai spus tu. Multumesc inca odata si revin cu info noi, dupa ce identific problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 verfica rulmenti si bucsile de la roata spate,sunt niste triunghiuri intre roata si asamblul pinion spate,are joc pinionul fata de janta cand este pe cricul central? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 11, 2016 Share Postat Septembrie 11, 2016 Lantul de distribuite sa nu fie slab. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 Mai trebuie verificat si pinionul de la pompa de ulei. Si acela poate avea joc excesiv si zdrangani. Insa, dupa cum ai descris tu, cel mai probabil ar fi un rulment. Poate chiar rulmentul de la axul pinionului de atac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Va salut si imi prezint si eu motocicleta aici, Yamaha XJ400S Diversion. Am cumparat-o dupa ce am vazut-o de vanzare pe olx.ro cand cautam de fapt un scuter de 125cmc pt oras dar pana la urma am zis ca unde merge un scuter merge fara probleme si un Diversion de 400cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a-d-n Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Salutare! S-a rezolvat problema cu zgomotul, dupa o vizita la un prieten care are de multi ani modelul acesta de Diversion si cateva ture pe sosea, zis si remediat = LANTUL - erau 2 zale care nu mai stateau intinse in linie, ramaneau blocate in forma de v, ma rog cu un unghi mai mare si atunci cand ajungea pe pinionul mic, practic sarea si scotea tot zgomotul... Multumesc mult pentru indicatiile primite, pe unele le-am urmat si mi-au prins bine, pentru ca in acest fel am mai deprins si eu cate ceva. O zi frumoasa sa aveti! » Post actualizat in 15 Sep 2016 05:20 Va salut si imi prezint si eu motocicleta aici, Yamaha XJ400S Diversion. Am cumparat-o dupa ce am vazut-o de vanzare pe olx.ro cand cautam de fapt un scuter de 125cmc pt oras dar pana la urma am zis ca unde merge un scuter merge fara probleme si un Diversion de 400cmc. 20160821_115653.jpg 20160821_115630.jpg 20160821_115639.jpg Salutari! S-o stapanesti sanatos si multi km fara incidente! Daca esti din Bucuresti, poate facem o ieseala cu mobrele ! » Post actualizat in 15 Sep 2016 05:21Facem o intrunire a ,,Divesion-istilor", sau nu va mai arde de asa ceva? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 sa o stapanesti sanatos motoreta de 400 cm,este la fel ca una de 600?dar are setul mai mic,camasi pistoane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Va salut si imi prezint si eu motocicleta aici, Yamaha XJ400S Diversion. Am cumparat-o dupa ce am vazut-o de vanzare pe olx.ro cand cautam de fapt un scuter de 125cmc pt oras dar pana la urma am zis ca unde merge un scuter merge fara probleme si un Diversion de 400cmc. 20160821_115653.jpg 20160821_115630.jpg 20160821_115639.jpg Bine ai venit.;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 o fi model fabricat acum multi ani exclusiv ptr japonia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 (editat) Salutari! S-o stapanesti sanatos si multi km fara incidente! Daca esti din Bucuresti, poate facem o ieseala cu mobrele ! » Post actualizat in 15 Sep 2016 05:21 Facem o intrunire a ,,Divesion-istilor", sau nu va mai arde de asa ceva? )) Sunt din zona dar momentan desi am mobra functionala nu este revizionata de drumuri iar pana nu o inmatriculez pe numele meu (sper saptamana viitoare pt ca stau prost cu tiumpul liber) nu vreau sa bag bani in ea. Am cumparat-o cu 2500 lei iar eu merg pe principiul cat dai atat face, deci mai am de bagat niste bani in ea ca sa ma pot baza pe ea ca nu raman in drum. La prima vedere: 1. Servisare furca pt ca pierde ulei 2. Schimbat kit de lant 3. Ulei plus filtru de ulei (filtrul de aer e nou-nout). 4. Schimbat rulmenti roti ca sa nu-mi mai bat capul pe viitor 5. Trebuie sa repar o toba pt ca e sparta » Post actualizat in 15 Sep 2016 19:40 o fi model fabricat acum multi ani exclusiv ptr japonia Da, este modelul pt Japonia. sa o stapanesti sanatos motoreta de 400 cm,este la fel ca una de 600?dar are setul mai mic,camasi pistoane? Cred ca e la fel ca cea de 600cmc dar cu motor de 400cmc. Eu as fi preferat modelul de 600cmc dar nu sunt pretentios, merg cu orice. Editat Septembrie 15, 2016 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 (editat) bun pret ptr utilaj , arata frumos exceptand toba.daca mecanic motorul e ok ai facut o afacere f buna. » Post actualizat in 15 Sep 2016 21:26 interesant are 53 cai la 178kg...mmmmmm Editat Septembrie 15, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 bun pret ptr utilaj , arata frumos exceptand toba.daca mecanic motorul e ok ai facut o afacere f buna. Motorul merge foarte bine, nu are zgomote si nu scoate nici un pic de fum. La cumparare m-au interesat doua aspecte, sa fie motorul bun si sa nu aiba probleme cu actele. » Post actualizat in 15 Sep 2016 21:26 interesant are 53 cai la 178kg...mmmmmm Am vazut, dar nu mi-a lasat impresia de 53 de cai chiar daca merge destul de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 (editat) probabil aproape de limitarea in rpm ar avea 53,cu destui pierduti in timp...+/- 20 ani Editat Septembrie 17, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 (editat) probabil aproape de limitarea in rpm ar avea 53,cu destui pierduti in timp...+/- 20 ani Cu sau fara, deocamdata ma misc cu ea. Pentru mine nimic nu e ca mersul pe doua roti, indiferent ca e un scuter de 49cmc sau un supersport. Am verificat frana fata pt ca era cam slaba, nu avea eficienta. Se pare ca problemele au plecat de la furca care pierdea ulei, acum nu mai pierde dar asta pt ca e posibil sa nu mai aiba ce sa piarda. Uleiul pierdut a ajuns pe etrier si pe placutele de frana. Dupa ce am spalat si planat placutele (oricum le voi schimba) frana fata a inceput sa lucreze din ce in ce mai bine. Placutele dupa ce le-am curatat: Am dat un ochi si la lant care e uzat, voi schimba tot kit-ul: Lantul pe langa ca e uzat mai era si uscat, l-am uns si l-am intins un pic pt ca era prea slab. Asa am descoperit ca siguranta de la piulita axului de la roata nu era pusa, nu e neaparat ceva grav dar e un element de siguranta important pe care e bine sa-l folosesti: Editat Septembrie 18, 2016 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 (editat) neaparat curatati pistonasii de la etrieri pana lucesc caci sunt muci la cum arata acum , si sunt sigur ca si garniturile lor sunt pe duca....asa aratau si ale mele.cand am pus placute noi era imposibil sa-i reintroduc innapoi.placutele vechi pe ambele parti erau uzate inegal din cauza lor,unul lucra altul nu. Editat Septembrie 18, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 daca verifici gaturile de carburator sar putea sa ai obturata intrarea in carburator,si daca tai surprusul de cauciuc o sa mai castigi ceva cai,schimba lichidul de frana si cureti bine tot ce tine de etrier si o aerisire facuta bine o sa ai o super frana,faci si pe spate schimbul de lichid si palcute,gumele trebuie schimbate obligatori,la mine erau din linoleu,la cea mai mica frana patina 10 m la semafor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 neaparat curatati pistonasii de la etrieri pana lucesc caci sunt muci la cum arata acum , si sunt sigur ca si garniturile lor sunt pe duca....asa aratau si ale mele.cand am pus placute noi era imposibil sa-i reintroduc innapoi.placutele vechi pe ambele parti erau uzate inegal din cauza lor,unul lucra altul nu. daca verifici gaturile de carburator sar putea sa ai obturata intrarea in carburator,si daca tai surprusul de cauciuc o sa mai castigi ceva cai,schimba lichidul de frana si cureti bine tot ce tine de etrier si o aerisire facuta bine o sa ai o super frana,faci si pe spate schimbul de lichid si palcute,gumele trebuie schimbate obligatori,la mine erau din linoleu,la cea mai mica frana patina 10 m la semafor Motocicleta o voi reviziona complet in iarna, rulmenti roti, furca, frane (ma gandesc sa schimb si discul fata), electrica functioneaza toata dar merita aruncat un ochi pe la mufe sa fie oxidate. O intrebare, am vazut in catalog ca kit-ul de lant are pinioane 16 cu 46, eu am pe ea 15 cu 45 si merge cam turata. Logica spune ca varianta de fabrica este cea mai buna, aveti idee de ce au pus inainte pinioane 15 cu 45? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 O intrebare, am vazut in catalog ca kit-ul de lant are pinioane 16 cu 46, eu am pe ea 15 cu 45 si merge cam turata. Logica spune ca varianta de fabrica este cea mai buna, aveti idee de ce au pus inainte pinioane 15 cu 45? cu 15/45 ai raport transmisie 3.0 , cu 16/46 este 2.9 deci mai scurt,dar nu cu mult,probabil +100rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 (editat) cu 15/45 ai raport transmisie 3.0 , cu 16/46 este 2.9 deci mai scurt,dar nu cu mult,probabil +100rpm Nu, mai scurt e cel de 15/45. Oricum, o sa merg pe varianta originala. Editat Septembrie 18, 2016 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_robert87 Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 la carburatoare trebuie revizie,o parte de suruburi nu se desfac,o mini dalta le desfaci si le schimbi pe toate pereche,dedeman 10 ron 16 bucati,sa iei semeringuri de interior si exterior la furca noi,ulei 15w nou speli foarte bine furca si pahare arcuri tot ce gasesti acolo ulei furca 379 ml sae 10w semeringuri furca 38 mm in fiecare tub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 (editat) la carburatoare trebuie revizie,o parte de suruburi nu se desfac,o mini dalta le desfaci si le schimbi pe toate pereche,dedeman 10 ron 16 bucati,sa iei semeringuri de interior si exterior la furca noi,ulei 15w nou speli foarte bine furca si pahare arcuri tot ce gasesti acolo ulei furca 379 ml sae 10w semeringuri furca 38 mm in fiecare tub Da, trebuie sa umblu si la carburatoare, merg bine dar consumul e cam maricel (6%) si-mi afuma un pic bujiile. Le facem... timp sa fie si lemne pentru soba. » Post actualizat in 18 Sep 2016 12:41 Sunt si astea inghesuite pe aici: Editat Septembrie 18, 2016 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.