Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

 

Sunt posesorul unui XJ600S, an de fabricatie `93 si cu vreo 61500 km la bord (cel putin atata indica). De vreo saptamana am o problema la el, in sensul ca in momentul in schimb treapta de viteza, pana se accelereaza putin, troncane ceva din zona cutiei sau a motorului, nu stiu cum sa definesc zgomotul exact... parca ar fi nisye suruburi intr-o rasnita (cum a mai spus-o cineva, aici pe forum) + ca are o perioada in care parca da in nas, nu urca in turatie si apoi dintr-o data prinde viata :))). Toate astea se intampla dupa ce motocicleta a mers putin si motorul s-a incalzit, la rece nu face asa, iar dimineata la 3,00 cand ma intorceam de la Ploiesti, cu pasager in spate, schimbatorul parea sa intre mai greu in viteza, dar de asta nu sunt inca sigur, o pun si pe seama oboselii... Ati avut vreunul dintre voi probleme similare, ati putea sa-mi spuneti in mare de la ce ar putea fi? Multumesc mult!

Adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vezi sa nu fie boltul din spatele oalei de ambreiaj,

mai este acolo o roata dintata care face joc in timp si se aude un sunet ciudat de la ambreaij

si la mine se aude la fel dar nu bag in seama la relanti,cand te apuci sa mergi cu ea nu se mai aude,

2 3 pagin mai sus de forum este un video cu piesa si boltul de zicea care face joc

 

Editat de b_robert87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult! Zgomotul asta il stiam, de când am luat mobra mi s-a spus ca este ceva specific la Diversion, la mine a început sa scoată un zgomot ciudat si-anume imediat dupa ce schimb treapta de viteza, pana urca un pic in turatie, se aude un zdrăngănit urat, parca ceva da sa se rupa. Am pus-o pe cricul central si am băgat si schimbat vitezele, exact ca si pe strada, însă nu se mai aude, doar când rotile sun in sarcina, in contact cu solul... Oricum, voi verifica si ce mi-ai spus tu. Multumesc inca odata si revin cu info noi, dupa ce identific problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai trebuie verificat si pinionul de la pompa de ulei. Si acela poate avea joc excesiv si zdrangani. Insa, dupa cum ai descris tu, cel mai probabil ar fi un rulment. Poate chiar rulmentul de la axul pinionului de atac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si imi prezint si eu motocicleta aici, Yamaha XJ400S Diversion. Am cumparat-o dupa ce am vazut-o de vanzare pe olx.ro cand cautam de fapt un scuter de 125cmc pt oras dar pana la urma am zis ca unde merge un scuter merge fara probleme si un Diversion de 400cmc.

 

post-95358-0-89046000-1473913361_thumb.jpg

 

post-95358-0-12108000-1473913372_thumb.jpg

 

post-95358-0-56489300-1473913375_thumb.jpg

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

S-a rezolvat problema cu zgomotul, dupa o vizita la un prieten care are de multi ani modelul acesta de Diversion si cateva ture pe sosea, zis si remediat = LANTUL - erau 2 zale care nu mai stateau intinse in linie, ramaneau blocate in forma de v, ma rog cu un unghi mai mare si atunci cand ajungea pe pinionul mic, practic sarea si scotea tot zgomotul... Multumesc mult pentru indicatiile primite, pe unele le-am urmat si mi-au prins bine, pentru ca in acest fel am mai deprins si eu cate ceva. O zi frumoasa sa aveti!


» Post actualizat in 15 Sep 2016 05:20

Va salut si imi prezint si eu motocicleta aici, Yamaha XJ400S Diversion. Am cumparat-o dupa ce am vazut-o de vanzare pe olx.ro cand cautam de fapt un scuter de 125cmc pt oras dar pana la urma am zis ca unde merge un scuter merge fara probleme si un Diversion de 400cmc.

 

attachicon.gif20160821_115653.jpg

 

attachicon.gif20160821_115630.jpg

 

attachicon.gif20160821_115639.jpg

 

Salutari!

S-o stapanesti sanatos si multi km fara incidente! Daca esti din Bucuresti, poate facem o ieseala cu mobrele ;)!

 

 

 


» Post actualizat in 15 Sep 2016 05:21

Facem o intrunire a ,,Divesion-istilor", sau nu va mai arde de asa ceva? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si imi prezint si eu motocicleta aici, Yamaha XJ400S Diversion. Am cumparat-o dupa ce am vazut-o de vanzare pe olx.ro cand cautam de fapt un scuter de 125cmc pt oras dar pana la urma am zis ca unde merge un scuter merge fara probleme si un Diversion de 400cmc.

 

attachicon.gif20160821_115653.jpg

 

attachicon.gif20160821_115630.jpg

 

attachicon.gif20160821_115639.jpg

 

 

 

 

Bine ai venit.;-)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutari!

S-o stapanesti sanatos si multi km fara incidente! Daca esti din Bucuresti, poate facem o ieseala cu mobrele ;)!

» Post actualizat in 15 Sep 2016 05:21

Facem o intrunire a ,,Divesion-istilor", sau nu va mai arde de asa ceva? :)))

 

Sunt din zona dar momentan desi am mobra functionala nu este revizionata de drumuri iar pana nu o inmatriculez pe numele meu (sper saptamana viitoare pt ca stau prost cu tiumpul liber) nu vreau sa bag bani in ea. Am cumparat-o cu 2500 lei iar eu merg pe principiul cat dai atat face, deci mai am de bagat niste bani in ea ca sa ma pot baza pe ea ca nu raman in drum. La prima vedere:

 

1. Servisare furca pt ca pierde ulei

 

2. Schimbat kit de lant

 

3. Ulei plus filtru de ulei (filtrul de aer e nou-nout).

 

4. Schimbat rulmenti roti ca sa nu-mi mai bat capul pe viitor

 

5. Trebuie sa repar o toba pt ca e sparta

» Post actualizat in 15 Sep 2016 19:40

o fi model fabricat acum multi ani exclusiv ptr japonia

 

Da, este modelul pt Japonia.

 

sa o stapanesti sanatos motoreta de 400 cm,este la fel ca una de 600?dar are setul mai mic,camasi pistoane?

 

Cred ca e la fel ca cea de 600cmc dar cu motor de 400cmc. Eu as fi preferat modelul de 600cmc dar nu sunt pretentios, merg cu orice.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun pret ptr utilaj , arata frumos exceptand toba.daca mecanic motorul e ok ai facut o afacere f buna.


» Post actualizat in 15 Sep 2016 21:26


interesant are 53 cai la 178kg...mmmmmm

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun pret ptr utilaj , arata frumos exceptand toba.daca mecanic motorul e ok ai facut o afacere f buna.

 

Motorul merge foarte bine, nu are zgomote si nu scoate nici un pic de fum. La cumparare m-au interesat doua aspecte, sa fie motorul bun si sa nu aiba probleme cu actele.

 

 

» Post actualizat in 15 Sep 2016 21:26

interesant are 53 cai la 178kg...mmmmmm

 

Am vazut, dar nu mi-a lasat impresia de 53 de cai chiar daca merge destul de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil aproape de limitarea in rpm ar avea 53,cu destui pierduti in timp...+/- 20 ani

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil aproape de limitarea in rpm ar avea 53,cu destui pierduti in timp...+/- 20 ani

 

Cu sau fara, deocamdata ma misc cu ea. Pentru mine nimic nu e ca mersul pe doua roti, indiferent ca e un scuter de 49cmc sau un supersport.

 

Am verificat frana fata pt ca era cam slaba, nu avea eficienta. Se pare ca problemele au plecat de la furca care pierdea ulei, acum nu mai pierde dar asta pt ca e posibil sa nu mai aiba ce sa piarda. Uleiul pierdut a ajuns pe etrier si pe placutele de frana. Dupa ce am spalat si planat placutele (oricum le voi schimba) frana fata a inceput sa lucreze din ce in ce mai bine.

 

post-95358-0-89341600-1474178450_thumb.jpg

 

post-95358-0-01515600-1474178454_thumb.jpg

 

post-95358-0-74184100-1474178457_thumb.jpg

 

Placutele dupa ce le-am curatat:

 

post-95358-0-12708700-1474178485_thumb.jpg

 

Am dat un ochi si la lant care e uzat, voi schimba tot kit-ul:

 

post-95358-0-57293400-1474178567_thumb.jpg

 

post-95358-0-35408900-1474178577_thumb.jpg

 

Lantul pe langa ca e uzat mai era si uscat, l-am uns si l-am intins un pic pt ca era prea slab. Asa am descoperit ca siguranta de la piulita axului de la roata nu era pusa, nu e neaparat ceva grav dar e un element de siguranta important pe care e bine sa-l folosesti:

 

post-95358-0-94379600-1474178590_thumb.jpg

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neaparat curatati pistonasii de la etrieri pana lucesc caci sunt muci la cum arata acum , si sunt sigur ca si garniturile lor sunt pe duca....asa aratau si ale mele.cand am pus placute noi era imposibil sa-i reintroduc innapoi.placutele vechi pe ambele parti erau uzate inegal din cauza lor,unul lucra altul nu.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca verifici gaturile de carburator sar putea sa ai obturata intrarea in carburator,si daca tai surprusul de cauciuc o sa mai castigi ceva cai,schimba lichidul de frana si cureti bine tot ce tine de etrier si o aerisire facuta bine o sa ai o super frana,faci si pe spate schimbul de lichid si palcute,gumele trebuie schimbate obligatori,la mine erau din linoleu,la cea mai mica frana patina 10 m la semafor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neaparat curatati pistonasii de la etrieri pana lucesc caci sunt muci la cum arata acum , si sunt sigur ca si garniturile lor sunt pe duca....asa aratau si ale mele.cand am pus placute noi era imposibil sa-i reintroduc innapoi.placutele vechi pe ambele parti erau uzate inegal din cauza lor,unul lucra altul nu.

 

 

daca verifici gaturile de carburator sar putea sa ai obturata intrarea in carburator,si daca tai surprusul de cauciuc o sa mai castigi ceva cai,schimba lichidul de frana si cureti bine tot ce tine de etrier si o aerisire facuta bine o sa ai o super frana,faci si pe spate schimbul de lichid si palcute,gumele trebuie schimbate obligatori,la mine erau din linoleu,la cea mai mica frana patina 10 m la semafor

 

Motocicleta o voi reviziona complet in iarna, rulmenti roti, furca, frane (ma gandesc sa schimb si discul fata), electrica functioneaza toata dar merita aruncat un ochi pe la mufe sa fie oxidate.

 

O intrebare, am vazut in catalog ca kit-ul de lant are pinioane 16 cu 46, eu am pe ea 15 cu 45 si merge cam turata. Logica spune ca varianta de fabrica este cea mai buna, aveti idee de ce au pus inainte pinioane 15 cu 45?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare, am vazut in catalog ca kit-ul de lant are pinioane 16 cu 46, eu am pe ea 15 cu 45 si merge cam turata. Logica spune ca varianta de fabrica este cea mai buna, aveti idee de ce au pus inainte pinioane 15 cu 45?

cu 15/45 ai raport transmisie 3.0 , cu 16/46 este 2.9 deci mai scurt,dar nu cu mult,probabil +100rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la carburatoare trebuie revizie,o parte de suruburi nu se desfac,o mini dalta le desfaci si le schimbi pe toate pereche,dedeman 10 ron 16 bucati,sa iei semeringuri de interior si exterior la furca noi,ulei 15w nou speli foarte bine furca si pahare arcuri tot ce gasesti acolo ulei furca 379 ml sae 10w

semeringuri furca 38 mm in fiecare tub

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la carburatoare trebuie revizie,o parte de suruburi nu se desfac,o mini dalta le desfaci si le schimbi pe toate pereche,dedeman 10 ron 16 bucati,sa iei semeringuri de interior si exterior la furca noi,ulei 15w nou speli foarte bine furca si pahare arcuri tot ce gasesti acolo ulei furca 379 ml sae 10w

semeringuri furca 38 mm in fiecare tub

 

Da, trebuie sa umblu si la carburatoare, merg bine dar consumul e cam maricel (6%) si-mi afuma un pic bujiile. Le facem... timp sa fie si lemne pentru soba.

» Post actualizat in 18 Sep 2016 12:41

Sunt si astea inghesuite pe aici:

 

post-95358-0-82247100-1474202499_thumb.jpg

 

 

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...