FastForWard Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Operațiune de făcut la iarnă, când îți permiți să ții motorul desfăcut o lună-două.Anyway, dacă nu mă descurc în Arad cu piesele, am înțeles că la Oradea se rezolvă mult mai bine problemele astea (se aduc piese din Ungaria), nu m-aÂş baza pe Yamaha Romania - am aÂşteptat cam 5 (cinci) luni o garnitură, cei din Ungaria sunt pe zona Europa Centrală Âşi comenzile se onorează altfel...Âşi da, ar trebui Âşi lanțul de distribuție, plus probabil, la mine, cel de la ambreiaj (Hi-vo chain, din manual). Bun, am inteles, dar sunt tare curios daca a facut cineva schimbul pastilelor si daca a facuto chiar a trebuit sa dea axele cu came jos, pentru ca am inteles ca exista o unealta speciala cu care o stragi afara, ideea e ca daca a facut cineva operatunea sa ne spuna si noua ''diversionistilor'' cum au decurs lucrarile si cat au costat. sunt curios daca s-au facut in romania genul asta de reparatie la un diversion. Mesaj completat Operațiune de făcut la iarnă, când îți permiți să ții motorul desfăcut o lună-două.Anyway, dacă nu mă descurc în Arad cu piesele, am înțeles că la Oradea se rezolvă mult mai bine problemele astea (se aduc piese din Ungaria), nu m-aÂş baza pe Yamaha Romania - am aÂşteptat cam 5 (cinci) luni o garnitură, cei din Ungaria sunt pe zona Europa Centrală Âşi comenzile se onorează altfel...Âşi da, ar trebui Âşi lanțul de distribuție, plus probabil, la mine, cel de la ambreiaj (Hi-vo chain, din manual). Bun, am inteles, dar sunt tare curios daca a facut cineva schimbul pastilelor si daca a facuto chiar a trebuit sa dea axele cu came jos, pentru ca am inteles ca exista o unealta speciala cu care o stragi afara, ideea e ca daca a facut cineva operatunea sa ne spuna si noua ''diversionistilor'' cum au decurs lucrarile si cat au costat. sunt curios daca s-au facut in romania genul asta de reparatie la un diversion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 Bun, am inteles, dar sunt tare curios daca a facut cineva schimbul pastilelor si daca a facuto chiar a trebuit sa dea axele cu came jos, pentru ca am inteles ca exista o unealta speciala cu care o stragi afara, ideea e ca daca a facut cineva operatunea sa ne spuna si noua ''diversionistilor'' cum au decurs lucrarile si cat au costat. sunt curios daca s-au facut in romania genul asta de reparatie la un diversion. Mai, treaba sta cam asa... ca sa stii ce pastile iti trebe tre sa-ti desfaci / sa-ti desfaca cineva motoru'... si ori sa-l faci / faca la loc ori sa astepti... la vreo 24-25K am facut o revizie mai generala si l-au desfacut, masurat joc, toate bune si frumoase, dar mi-au zis ca n-au pastile de dimensiunea respectiva in stoc ( nu grosime ca asta e in fct de joc, ci diametru ) asa ca ar trebui sa astept motorul desfacut 2 saptamani pana vin si eventual sa platesc si un set intreg, ca de, se livreaza la set cica so... variante ar fi fost sa stau pe bara 2 saptamani ( facusem si masina dauna totala prin perioada aia sau era in service pt revizii si reparatii pe casco pre dauna toatala - gasita busita prin parcare si mai multe chestii de genul, misto sa-ti repari / revizionezi / dai o carca de bani pe intretinere la masina exact inainte de totala, nu? ) sau sa-l asambleze la loc si sa las operatiunea pe revizia urmatoare cu observatia ca m-ar costa extra desfacerea motorului oricum... asa ca le-am zis sa faca motorul la loc si sa le comande pt revizia de peste 6k - le-au comandat din parti, si mai mult decat atat mecanicul care lucra atunci a disparut, notita cu dimensiunile de care aveam nevoie - la fel... intre timp ma apropii de revizia de 42K si alea tot n-au ajuns... si tot nu mi-e clar de ce tre' sa platesc un set... o sa le schim la 48k probabil ca n-am chef sa stau pe bara monentan si nici chef sa dau bani pe 2 demontari / montari de montari de motor... Se poate face, np, costa timp si bani si la service, si acasa Nelegat de supape - astept sa-mi vina cauciucuri noi, schimb Metzler Lasertec pe fatza si Dunlop Arrowmax de pe spate cu Metzler Lasertec pe ambele... DOT-ul de la alea vechi pare cam vechi, nu-s slick-uri sau de genul, dar cam pierd presiune pe spate si cred ca le-a venit timpu de schimbare... ma simt mai inconfortabil pe ele acum decat in iarna pe ud / mazga... De Metzler pe fatza am fost ff multumit, daca are cineva pe spate poa' sa sara cu pareri. Doar sa nu ziceti ca arata naspa, ca nu-mi pasa, vine toamna si iarna si mi se par mai ok pe ud. Daca tot am scris atat... la drum lung de genul +500km mers constant pe la 7000-7500 de ture papa ceva ulei - nu prea sfatuiesc chestii de genul Factory Line 300V de la Motul sau de genul... scump si totusi mi se pare relativ greu de incalzit, se papa repede la ture si cam vibreaza... asta comparand cu chestii de genul Putoline sau similare... nu cred ca mai bag Motul smecher la urmatoarea revizie... Iar daca tot am scris atat... intre timp moto meu s-a mai intins o data la orizontala, tot "pe camp" si fara daune, pagube sau rani - pe undeva pe la Enisala si nu daca tot se vorbea de Transalpina, mere cu Diversion ( daca esti masochist sau chiar vrei ) dar e clar Diversion nu mere pe nisip... in afara de asta dupa 1 an sunt multumit cu ea, e ok si de ture, si de mers iarna, si de oras, si de chestii o tzara mai accidentate... in rest ma tot uit la Tenere, XT660R si WR250R ca sporire de parc si chiar la F800GS ca inlocuire totala... daca apar ceva reduceri prin iarna ma bate gandu' si mai ales daca daca o mai lasa astia cu leasing-urile mai moale cu 50% avans... Primele sunt ok pt ce simt ca vreau dar e cam naspa treaba cu faptul ca din B sunt cam 100km de mers pe asfalt curat, de dat gazu pana iesi oriunde...bmw-ul chiar mere ok si pe autostrada. Daca aveti experiente cu oricare, impartasiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 E normal să schimbi toate pastilele, e ca la segmenți, dacă unul e pref, le schimbi oricum toate...Ieri am fost la Yamaha în Arad Âşi ne-am uitat la neÂşte scoruri, pastilele vin cam 10 E/ buc.X8 ÂŞi tocmai anul ăsta au sărit prețurile cu vreo 20% , deci un lanț de distribuție sare un pic de 90 E.Cică BucureÂştiu onorează mai prompt comenzile, undeva la 2 săpt....Dacă mă gândesc mai bine, la banii ăÂştia motorul meu merge excelent Âşi aÂşa... ÂŞi cum adică ADJUST??? Mă disperă exprimările ăstora de te lasă co ochii-n soare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 am nevoie de niste informatii urgente. In cca. o saptamana cu unu care se mai pricepe vreau sa desfac ambreiajul ca sa vad de unde imi trancaneste, eventual sa inlocuiesc acel stift de care se vorbea in acest topic mai demult..acea piesa cu nr. 29 care va trebui inlocuita cu un burbhiu de 5,5 mm. Pana acolo tipul respectiv mi-a spus ca sa caut garnitura ca sigur cea veche la desfacerea capacului va ceda. De unde gasesc garnitura si asta intr-o perioada scurta? Mai demult citeam dar nu gasesc acu ..spunea Draku ca se poate confectiona dintr-o foaie de klingherit, amprentata cu vaselina dupa cea veche. As dori detalii, sfaturi. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 FĂRĂ GARNITURĂ!!! Eu am extirpat-o Âşi merge super OK, curăță bine suprafețele cu diluant Âşi foloseÂşte un silicon negru de calitate (al meu e olandez Âşi ține până la 300"C)...Garnitura originală astupă niÂşte compartimente interne, dar, fără frică, curăță tot cu grijă Âşi răbdare Âşi când pui capacul la loc încearcă să reții cam în ce poziție a ieÂşit pârghia de la cablul de ambreiaj, pt. că se roteÂşte un pic pe cremalieră, riÂşti să nu mai poți fixa cablul de ambreiaj la loc (adică nu din prima, ideal e să lipeÂşti capacul din prima încercare).Oricum, operațiae destul de simplă, chiar Âşi eu m-am prins... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 29, 2009 Share Postat August 29, 2009 problema cu ambreiajul totusi ai rezolvat-o ? ca la mine trancaneste mai ales pe caldura asta tare de ma enerveaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 La mine e ok, în schimb mă disperă "ronțăitul" la rece, parcă e o maÂşină de cafea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 garnitura aia de la capacul ambreiajului se poate face fara probleme, cu atentie, dintr-o bucata de clingherit. nu trebuie sa asteptati dupa cea originala la magazinele de piese. se poate si fara, dar trebuie ajustat jocul manetei de ambreiaj, sa nu mearga patinat. cat despre pastilele de la supape, se schimba relativ simplu. mai greu e cu masurarea jocului. nu este necesar sa se schimbe toate pastilele, ci doar cele de la supapele la care jocurile sunt in afara specificatiilor. (ca idee, pt economie in buget, se pot schimba unele pastile intre ele pt a se ajunge la jocul optim). jocul se masoara la rece, adica atunci cand motorul este la temp mediului (bine, nu la -20 de grade sau la +40....). pentru a le masura, trebuie scos rezervorul, carburatoarele si capacul chiulasei. apoi mai este necesar un set de lere cu 30 de lame (cu cel de 10 lame nu se poate masura exact). ar fi bun si un micrometru pentru a masura pastilele uzate in ideea ca le puteti refolosi in locuri cu jocul mai mic (desi pe spatele lor este marcata dimensiunea, aceasta nu mai corespunde datorita uzurii). masurarea se face cand pistonul este sus (PMS), adica atunci cand varfurile camelor sunt in directii opuse (spre spre carburatoare-evacuare). pentru asta, scoateti capacul care acopera "pick-up coil", pe partea stanga a motorului si cu o cheie de 14 rotiti arborele pana camele ajung in pozitia dorita. operatiunea se face mai usor cu bujiile scoase. operatiunea de scos/bagat pastilele la locul lor e simpla, nu trebuiesc scosi arborii cu came de la locul lor si nici nu trebuie neaparat scula speciala. o surubelnita potrivita (ar fi buna una cu tija patrata) se introduce cu vaful sub arborele cu came si cu tija se apasa pe "paharul" in care este pastila, presand arcul supapei. aveti grija ca "buza" paharului are cam 1 mm grosime de aia ziceam ca o tija cu sectiunea patrata va usureaza munca. si, de asemenea, exista riscul ca lucrand cu prea mult entuziasm sa scapati surubelnita pe marginea chiulasei pe care sta garnitura capacului si adio etansare, pe acolo o sa musteasca uleiul. nu va speriati, nu e "rocket science", motorul diversionului e relativ simplu, va veti da seama la locul faptei ca este usor de lucrat la el. dar, atentie totusi... pastila se poate extrage cu o mica surubelnita sau cu un magnet puternic de catre un amic, dar daca sunteti mai descurcareti, merge si de unul singur. sfat: inainte sa va apucati sa scoateti pastilele, bagati o carpa in gaura de sub lantul de distributie, ca sa nu aveti surpriza ca scapati vreo pastila in motor (in 80% din cazuri se poate rezolva fara demontarea motorului cu un magnet puternic legat de un bat, dar e mai bine sa nu trebuiasca sa experimentati...) nu uitati sa scoateti carpa inainte sa puneti capacul chiulasei la loc... dupa ce schimbati pastilele, puneti totul la loc, lasati motorul sa mearga un pic sau dati o tura scurta si apoi ascultati-l din nou. s-ar putea sa aveti surpriza sa reluati treaba, cel putin partea cu masuratul.... in fine, reprezentantele yamaha din bucuresti se misca destul de bine cu piesele acum. in max 10 zile comenzile ajung aici (de fapt cam in 3-4 zile, dar oamenii isi iau o marja de siguranta). pastilele pt diversion sunt cam pe la 8 euro/buc spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kraul Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 (editat) gume pentru xj sh are cineva??? Editat August 31, 2009 de kraul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Multumiri din partea mea si a celorlalti Diversionisti in numele carora vorbesc, ceea ce ai scrie e foarte profesionsit descris. De desfacut ambreiajul ma apuc peste vreo 4 zile. Garnitura nu mai am timp sa comand asa ca de se va rupe aia veche voi face una din clingheritinsa nu stiu grosime. Ce grosime sa caut, ca am gasit pe aici prin satul meu cu gropi , Tecuci- city asa ceva. Inca o intrebare: nici la Galati nici la sediile ACR nu am mai gasit filtre- ulei Champion F306 . Ce sa fac? Ca daca desfac ambreiaju trebuie sa schimb si uleiul, nu? Adica va curge..si asa il am de 5000 de km in motor, deci trebuie schimbat. Am gasit inlocuitori pt F 306 cu Mann MW 40, fabricate in China. Sunt bune aceste filtre, sa imi comand?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 (editat) ca fapt divers acum o saptamana ne-am intors dintr-o scurta plimbare de vreo 2500 de km prin tara traseul a fost asa: Bucuresti-Pitesti-Rm.Valcea-Tg.Jiu-Petrosani-Hunedoara-Deva-Brad-Stei (pest.Ursilor)-Garda de Sus-Albac (plimbari la ghetarul de la Scarisoara, Campeni, Rosia Montana, Avram Iancu, etc.)-Belis (lacul Fantanele. drumul peste munti de la Albac la Belis a fost crunt, aprox. 50 de km de drum forestier, pietruit acum 50 de ani, cel putin...)-Huedin-Cluj Napoca-Dej-Ocna Sugatag-Baia Mare-Sighetul Marmatiei-Viseul de Sus-Borsa-Campulung Moldovenesc-Gura Humorului-Suceava-Tg.Neamt-Bicaz-Gheorgheni-Toplita-Reghin-Tg.Mures-Sighisoara-Brasov-Ploiesti-Bucuresti 8 zile de vreme minunata, drumuri frumoase, timp petrecut fain si mai ales, fara probleme din partea calului de povara care s-a comportat excelent in poza, "echipa" la un scurt popas de odihna dupa traversarea muntilor spre lacul Fantanele Mesaj completat Multumiri din partea mea si a celorlalti Diversionisti in numele carora vorbesc, ceea ce ai scrie e foarte profesionsit descris. De desfacut ambreiajul ma apuc peste vreo 4 zile. Garnitura nu mai am timp sa comand asa ca de se va rupe aia veche voi face una din clingheritinsa nu stiu grosime. Ce grosime sa caut, ca am gasit pe aici prin satul meu cu gropi , Tecuci- city asa ceva. Inca o intrebare: nici la Galati nici la sediile ACR nu am mai gasit filtre- ulei Champion F306 . Ce sa fac? Ca daca desfac ambreiaju trebuie sa schimb si uleiul, nu? Adica va curge..si asa il am de 5000 de km in motor, deci trebuie schimbat. Am gasit inlocuitori pt F 306 cu Mann MW 40, fabricate in China. Sunt bune aceste filtre, sa imi comand?? uite ca grosimea clingheritului nu o stiu.... ceva in jurul a 0,5 mm ar fi incearca sa nu o rupi pe cea veche cand o desfaci. la mine s-a desfacut f usor si simplu, a ramas lipita de capac, intreaga. poate un cutit ascutit te ajuta la treaba asta. cand desfaci capacul trage usor in afara si daca ganitura a ramas lipita incearca sa o dezlipesti cu cutitul. vezi ca cei de la Fermit Rm. Sarat produc clingherit in diverse dimensiuni, daca nu gasesti in alta parte cat despre filtre de ulei, eu personal am folosit si F306 si MW 64 (parca asta este echivalentul) si nu am observat nicio diferenta. oricum eu schimb uleiul cam la 3000 de km, nu cred ca are timp sa se intample ceva Editat August 31, 2009 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Drakule ai haladuit putin cam prin aceleasi locuri prin care am fost si yo saptamana trecuta. Merci inca o data pt. raspuns, in legatura cu filtru ulei. Nu stiam daca sa iau Mann, dar tu daca ai folosit si nu ai vazut nicio difernta , voi merge pe mana ta si voi comanda Mann ca Champion vad ca nu e chip sa gasesc. Mesaj completat adica sa iau Mann MW 64...mai sus scrisesem MW 40..greseala mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 (editat) Mai am piese motor XJ 600 Diversion din 94 pt cei interesati. /index.php?showtopic=388695 Informatii prin mail la m_memphis@yahoo.com. (nu intru totdeauna pe site) Toate cele bune! Editat August 31, 2009 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 gume pentru xj sh are cineva??? am eu, esti sigur ca le vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 apropo de gume... de unde se procura mai ieftin si cat costa? si ce marca ar trebui sa imi iau pt tipul nostru de motocicleta? Adica imi doresc niste anvelope care sa aibe o buna aderenta. Mesaj completat Cam multa liniste de dimineata pe acest topic al forumului Ca sa creasca ratingul topicului ,mai sar si eu cu ceva ca sa va distreze: http://www.youtube.com/watch?v=KagWCgLInN4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 apropo de gume... de unde se procura mai ieftin si cat costa? si ce marca ar trebui sa imi iau pt tipul nostru de motocicleta? Adica imi doresc niste anvelope care sa aibe o buna aderenta.Mesaj completat Cam multa liniste de dimineata pe acest topic al forumului Ca sa creasca ratingul topicului ,mai sar si eu cu ceva ca sa va distreze: http://www.youtube.com/watch?v=KagWCgLInN4 Eu am luat Metz Lasertec de la romimoto, trimis prin posta, 740 or so ambele. Livrare cam 1wk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Pot schimba anvelopele la ateliere auto? oare se pricep cei de acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 (editat) salut, lumea de pe forumul german zice ca cele mai bune gume pentru diversion sunt bridgestone BT45 da si cele mai scumpe uite aici un Link ca sa vezi preturi si modele, intrii la online shop si selectezi dimensiunile Asfalt uscat Editat Septembrie 1, 2009 de -alex- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Cam multa liniste pe acest topic... cei de la banditmania si hornetistii ne-au luat-o inainte cu mult. Sambata , nu sunt foarte sigur, sa vad cum stau cu banu, ca sunt lefter... am de gand sa merg cu biker boys din Tecuci intr-un mic traseu pe Transfagarasan.. sunt cam singurul cu Diversion, sunt cativa cu choppere si restu cu niste vitezane. Nu se baga vreu Diversionist , barem mai vad si eu acest model de motor ca anu asta nu am vazut decat unu la Bacau, la intrunire, dar nu am putut da de proprietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Cam multa liniste pe acest topic... cei de la banditmania si hornetistii ne-au luat-o inainte cu mult. Sambata , nu sunt foarte sigur, sa vad cum stau cu banu, ca sunt lefter... am de gand sa merg cu biker boys din Tecuci intr-un mic traseu pe Transfagarasan.. sunt cam singurul cu Diversion, sunt cativa cu choppere si restu cu niste vitezane. Nu se baga vreu Diversionist , barem mai vad si eu acest model de motor ca anu asta nu am vazut decat unu la Bacau, la intrunire, dar nu am putut da de proprietar. Kronstdadt Bikers Party la Rasnov? Cred ca trec pe acolo sambata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Kronstdadt Bikers Party la Rasnov? Cred ca trec pe acolo sambata... Noi, grupul nostru din Tecuci vom fi sambata pe la pranz pe transfagarasan, Vidraru... de inoptat nu stiu unde , probabil pe la Rasnov... Poate vine p-acolo si vreun Diversionist! Mesaj completat Sa'ltare, Am plecat un grup de 11 motociclisti din Tecuci, mai multie rau cu vitezane, vreo 2 choppere plus eu cu Diversionul. Stiam ca e anuntata ploaie dar ne-am incumetat sa mergem in aceste conditii. Traseul fu asa : Tecuci- Ploiesti- Cheia- Brasov- Transfagarasanul- Curtea de Arges- Campulung- Dambovicioara- Bran- Rasnov unde am innoptat. A doua zi o parte dintre noi s-au impartit si auluat-o pe alte trasee. Eu singur am plecat prin Brasov- Tg.secuiesc- Oituz- Onesti- Tecuci. in 2 zile am facut peste 850 km. Am avut parte de ploaie, pe Tranfagarasan a plouat de a rupt. M-am intalnit pe traseu si cu o ursoaica cu puiul ei. Am facut repede o fotografie. Cand a vazut ca scot tel. din buzunar a venit repede spre mine.Abia am reusit sa bag tel in buzunar si sa demarez. mai erau masini stationate si fotografiau. Am facut slalom printre ele si ursuleti. asta fu ceva interesant. Apoia spre Vidraru am prins ceata de nu vedeai la 5 m. La Rasnov am mers o bucata de drum nasol rau, de enduro, am spus ca rup motorul...asta dupa Campulung. Inainte de Rucar am prins o ceata groasa de am mers cu 20- 30 la ora. Era ora 22 si ceva. Mi-a aparut in fata si o vulpe. M-am ratacit de restu grupului si am mers prin pustietate , singur vreo ora. Ma gandeam sa nu ma lase pe munte motorul... Parca eram in filme de groaza... nasol sa mergi pe ploaie , ceata , la ora 22 , prin pustietate si necunoscut singur. la un moment dat , cum mergeam eu incet ca pensionarul, incarcat cu sacu dormit, cort ca magarul.. ma trecut pe langa o faneata, langa o poienita care era ingradita cu un gard din barne, specific muntelui. nu vedeam mare lucru..doar la 5-6 m..am observat doar acele leatzuri... am auzit , ca ridicasem putin viziera ca se aburea un zgomot cum ar merge un lant pe o sarma si o bubuitura puteninca in gard, cum ar fi lovit un cal cu copita in el, de am simtit-o ca un ciocan in piept... mi-a sarit asa tare inima... am spus.. bag picioarele si am bagat viteza... cine draku era, ce lighioana nu stiu...cred ca am mers inca 20 min pana la primul sat. Si tensiunea drumului creseta si prin faptu ca nu am intalnit nici o masina sa ma depaseasca sau sa vina din sens invers. La Bran m-am gasit cu grupul..mi se lua o piatra dupa inima. la rasnov am avunj pe la 23,30 la intrunie, rupti de oboseala, nu am gasit sa ne cazam decat la camping - la cort o parte, erstu au plecat la pensiuni. Eram asa de terminat incat abia mi-am facut cortul..m-am intors in campus sa beau o bere sa mananc niste mici si sa ascul muzica, sa iau pulsul. Apoi a venit iar ploaia torentiala. Pe unii din noi, neavand corturi chiar ok i-a inundat..lucru care a facut sa nu dormim si sa facem haz de necaz, glumem susoteli. mai mult nu mai zic, pun cateva poze facute cu tel. Cand imi parvin si celelalte poze de la prieteni le voi atasa. Asfalt uscat..acum stiu ce inseamna! PS- Diversionu s-a comportat excelent prin ploaie..am tinut oarecum ritmul cu vitezanele. trei sferturi din drum a fost numai prin ploaie!!! Mesaj completat PS 2 penultima poza..atentie.. pe drapta in ierburi apare un cap de urs si inca unu de ursulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Am plecat un grup de 11 motociclisti din Tecuci, mai multie rau cu vitezane, vreo 2 choppere plus eu cu Diversionul. Stiam ca e anuntata ploaie dar ne-am incumetat sa mergem in aceste conditii. Traseul fu asa : Tecuci- Ploiesti- Cheia- bre, deci daca ati trecut sambata dimineata prin Manciu spre cheia intre ora 10 si ora 12 si l-ati ignorat pe ala de statea pe spatiu verde de pe marginea drumului cu motoru' pe jumate desfacut, cu casca pusa pe marginea drumului cu o cheie in ea, dadea din maini ca un apucat la oricine trecea si care avea nevoie doar de un inbus ca sa poa sa mearga mai departe sunteti doar unu' din cele vreo 50 de grupuri, adica cca 150-200 de motoristi in total care n-au oprit (( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 bre, deci daca ati trecut sambata dimineata prin Manciu spre cheia intre ora 10 si ora 12 si l-ati ignorat pe ala de statea pe spatiu verde de pe marginea drumului cu motoru' pe jumate desfacut, cu casca pusa pe marginea drumului cu o cheie in ea, dadea din maini ca un apucat la oricine trecea si care avea nevoie doar de un inbus ca sa poa sa mearga mai departe sunteti doar unu' din cele vreo 50 de grupuri, adica cca 150-200 de motoristi in total care n-au oprit (( Sorry man, eu personal nu te-am vazut. Trebuia sa stai mai pe marginea drumului. Ce localitate Manciu? Poate Maneciu. E mai sus de Valenii de Munte? Ca la ora 9,30 noi eram deja in Valeni. Nu imi amintesc de Maneciu, nu am citit toate indicatoarele. Eu am oprit la un popas dupa Valeni unde era un izvor sa beau apa(era o tanti care vindea pere) si sa astept restul grupului. Cand grupu a venit nu m-a vazut ca eram in curba si am ramas eu in urma si am tras tare sa ii ajung. dar de vazut eu personal nu te-am vazut. poate nu ai stiut sa te faci remarcat. Esti sigur ca era grupul nostru? Mesaj completat iti dai seama de vedeam un Diversion opream neconditionat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 CLICK and enjoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 a mai vopsit cineva parbrizul la Diversion?? ma bate gandul sa ii dau o culoare neagra lucioasa si la fel si cu codita care e cam matuita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.