TurboSnail Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Prieteni, Intenționez să-mi procur o motocicletă pe care o voi folosi cu precădere pe circuit. Cu Gs-ul pot să mă dau la Arad, dar pentru un circuit mai mare cum e Euroring-ul mi-ar trebui ceva de 600. Bugetul se învârte undeva în jurul sumei de 2000E. Poate în cazuri deosebite un pic mai mult. Ce îmi recomandați să iau în considerare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 gixxer de 750 sau de 600 SRAD merge ca focul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TurboSnail Postat Noiembrie 6, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2009 gixxer de 750 sau de 600 SRADmerge ca focul Prietene Jack, La ce ani te referi ? Ai cumva Âşi niÂşte linkuri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Prietene Jack, La ce ani te referi ? Ai cumva Âşi niÂşte linkuri ? tati, te rog nu-mi mai spune Jack...ma irita pe creer intra pe bikeshop si gasesti acolo ....stiva de mobre de 600 si 750 din gama gixxer sunt al naibi de fiabile si au repriza buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 gasesti r6 '99-'01 la 2000 euro +/-.eu am r6 '99. si am mai investit 500 euro in placute frana, amortizor ghidon, carene pista, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TurboSnail Postat Noiembrie 6, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2009 (editat) tati, te rog nu-mi mai spune Jack...ma irita pe creer intra pe bikeshop si gasesti acolo ....stiva de mobre de 600 si 750 din gama gixxer sunt al naibi de fiabile si au repriza buna Prietene dublu, De ce ai nick-ul Jack dacă acest lucru te irită ? gasesti r6 '99-'01 la 2000 euro +/-.eu am r6 '99. si am mai investit 500 euro in placute frana, amortizor ghidon, carene pista, etc Prietene dobro_c, La un R6 mă gândisem Âşi eu inițial, dar am citit că virgulă cutiile de pe R6 09-02 ar fi cu probleme datorită unor defecte de design, care afectează viteza a doua. Reparațiile se pare că ar fi cam scumpe Âşi defectul se manifestă pe la 30 Âşi ceva de mii de km. Este un thread pe net care detaliază această problemă http://yamahar6messagenet.yuku.com/topic/2...ues.html?page=1 . Nu Âştiu exact care e riscul dar se pare că există unul. PS: Ai avut cumva această problemă la R6-le tău ? Editat Noiembrie 6, 2009 de TurboSnail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 hai ba turbo sa-ti dau r6 care nu are problema cu cutia.!!! toate motoarele pot avea probleme la cutie daca nu sunt intretinute cum trebuie. al meu vine din start cu furtune racing,filtru sport k&n si cauciucuri bt 002. ...e ok r6-le de pista , sper ca nu mai trebuie sa-ti dau link cu cursa de la arad locul 1 r6 locul 2 r6 si urmau kawa,honda si altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Turbo, ai 3 alegeri: -srad 600 -zx6r -R6 SRAD-ul e greoi, e fiabil , dar nu prea poti emite pretentii cu el, e vechiut. ZX6R , la 2000 euro gasesti doar sub 2001, aceeasi treaba ca si SRAD R6 bun la 2000 euro nu gasesti decat data peste cap, exceptie face stii tu care motor ca se grabeste sa ia altul. Au probleme cu cutia , ca si kawa ,dar numai daca a fost fortat. Daca are probleme toata reparatia duce la 400 euro cu piese noi, si vreo 250 cu piese second. Daca ai banii , nu prea inteleg de ce eziti atata, da-mi PM sa nu poluam topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TurboSnail Postat Noiembrie 6, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2009 hai ba turbo sa-ti dau r6 care nu are problema cu cutia.!!! toate motoarele pot avea probleme la cutie daca nu sunt intretinute cum trebuie. al meu vine din start cu furtune racing,filtru sport k&n si cauciucuri bt 002. ...e ok r6-le de pista , sper ca nu mai trebuie sa-ti dau link cu cursa de la arad locul 1 r6 locul 2 r6 si urmau kawa,honda si altii Prietene Ovii, Nu mă îndoiesc că motorul e întreținut cum trebuie. Nu mi l-ai da altfel, că doar vrei să vin să-ți dau sfaturi la circuit O să mă mai informez despre problema de pe thread-ul respectiv să văd despre ce e vorba. Dă Âşi tu un link cu motorul ce vrei să ți-l iei, să văd cum o să te prezinți la circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 r6 2008 sau rr 2008 atat iti pot spune...asta daca il dau repede..daca nu tot r6 2002..tot primul pe pista ... e adevarat ca ai sanse mari sa prinzi r6 cu a 2 dusa, dar asa bine poti sa iei zx6r cu a doua dusa, sau srad cum am eu la dezmembrat cu motorul dus . deci tine mult de proprietar, toate motoarele au problemele lor ! hai ca da o tura de caldura si vi sa vezi poate te conving si in felul asta trec si eu la ceva mai nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TurboSnail Postat Noiembrie 6, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2009 Turbo, ai 3 alegeri: -srad 600 -zx6r -R6 SRAD-ul e greoi, e fiabil , dar nu prea poti emite pretentii cu el, e vechiut. ZX6R , la 2000 euro gasesti doar sub 2001, aceeasi treaba ca si SRAD R6 bun la 2000 euro nu gasesti decat data peste cap, exceptie face stii tu care motor ca se grabeste sa ia altul. Au probleme cu cutia , ca si kawa ,dar numai daca a fost fortat. Daca are probleme toata reparatia duce la 400 euro cu piese noi, si vreo 250 cu piese second. Daca ai banii , nu prea inteleg de ce eziti atata, da-mi PM sa nu poluam topicul. Prietene Cătă, E topicul meu, putem polua cât vrem. (Ăi-am trimis PM) r6 2008 sau rr 2008 atat iti pot spune...asta daca il dau repede..daca nu tot r6 2002..tot primul pe pista ... e adevarat ca ai sanse mari sa prinzi r6 cu a 2 dusa, dar asa bine poti sa iei zx6r cu a doua dusa, sau srad cum am eu la dezmembrat cu motorul dus . deci tine mult de proprietar, toate motoarele au problemele lor ! hai ca da o tura de caldura si vi sa vezi poate te conving si in felul asta trec si eu la ceva mai nou Prietene Ovii, Ce mi-ar place să vină un pic soarele să mai ies Âşi eu cu motorul din garaj. Dar cred că o să plouă o vreme. Dacă dă soarele, putem merge la Ivecoring să mă convingi. Dintre cele două parcă rr-ul e mai fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniyamaha Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 La 2000 si ceva de euro tiai putea lua si un zx9 ,putere cata vrei ,foarte usoara si nu ai probleme cu cutia de viteze vorbesc de modelele dupa 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Prietene dobro_c, La un R6 mă gândisem Âşi eu inițial, dar am citit că virgulă cutiile de pe R6 09-02 ar fi cu probleme datorită unor defecte de design, care afectează viteza a doua. Reparațiile se pare că ar fi cam scumpe Âşi defectul se manifestă pe la 30 Âşi ceva de mii de km. Este un thread pe net care detaliază această problemă http://yamahar6messagenet.yuku.com/topic/2...ues.html?page=1 . Nu Âştiu exact care e riscul dar se pare că există unul. PS: Ai avut cumva această problemă la R6-le tău ? sincer eu nu am nici o problema cu cutia, dar daca s-a strica o sa iau alta, ca oricum sunt o gramada de r-uri la dezmebrat pe la noi. si pt cel care a zis ca nu gasesti la 2000 tin sa te contrazic. de ex la mine in baia mare este un tip care vinde un r6 '99 la 2000 euro (este si inmatriculat) pt ca are nevoie de bani. iar daca tot vrei motor de pista ia-ti unul fara acte (dar nu furat ) si restu banilor i investesti in piese... eu mi-am mai luat carene pista, filtru kn, placute carbon-ceramics, furtune frana, amortizor ghidon, ghidoane inca nu am gasit, iar motocicleta am luato cu evacuarea schimbata cu finala mivv x-cone, scarite "rancing" si jetkit ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 (editat) Cauta pe SBZ la vinzari moto si ai sa gasesti un 600rr/2007, preparat de pista. Costa 3000 dar vine echipat full. Nu e furaciune. Te poti strofoca de macar 3000euro pt un 600rr 2007. Du-te macar sa-l vezi si sa-l incerci, e cu drive test inainte de cumparare, evident. 600rr/2007 e cu 7 clase peste recomandarile de pe acest topic. Editat Noiembrie 8, 2009 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 si pana la urma ce faci? sau era asa sa te documentezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 si pana la urma ce faci? sau era asa sa te documentezi? Tuce faci pana la urma, facem treaba cu carenele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 baga un k1 cazut usor il iei in bani aia si e net superior peste tot ce ai tu in lista aia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 baga un k1 cazut usor il iei in bani aia si e net superior peste tot ce ai tu in lista aia.. net superior peste R6? Mai gandeste-te. Doar pt ca are injectie are un plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Yamaha R6 '99-'02 - foarte bună de pistă, dar multe sunt foarte omorâte pe stradă, deci șansele să găsești un exemplar bun la banii respectivi sunt mici. GSX-R SRAD ('97-'00) - mai puțin agil decât R6, dar foarte stabil și foarte plăcut de pilotat pe pistă. Cutia e bună și rezistentă, multe au însă motorul omorât. Finisările sunt slabe, deci majoritatea arată destul de obosite, dar asta nu te interesează pe circuit. Șanse foarte mari să găsești unul OK la banii respectivi. GSX-R K1 - ceva mai scump, dar foarte bun, echivalent cu R6-le menționat mai sus. Găsești unul cu carenele belite dar foarte OK dpdpv tehnic sub 2.500 euro. ZX6 2000-2002 - mare, lat, greoi. Bun de stradă, mai puțin de pistă. Dacă găsești o ofertă bună, nu e de aruncat totuși. Honda 600RR 2007 menționată mai înainte de JAGI e, într-adevăr, "the real shit". Dacă motocicleta e în toate mințile, merită să nu mănânci două luni ca să pui banii în plus s-o iei. La fel de adevărat este că, dacă vrei să te distrezi, nu să ieși pe primul loc la vreo cursă sau să bați timpi record, te vei distra cam la fel de bine cu oricare din motocicletele de mai sus, un plus clar având doar RR-ul din 2007. Deci cel mai bine ar fi să iei motocicleta care merită cel mai mult ca bani/stare tehnică și să nu te cramponezi prea tare pe un model anume. Baftă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladivlad Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) Exemplu: Se vinde moto cu 5000. Suna unu, suna altul, toti vor cu bani putini ca e criza. Dupa un timp, vinzatorul exasperat ca nu se vinde i-si propune sa accepte si un pret mai mic, mult mai mic. Deci, suna ultimul si zice ca are maxim 3800, vinzatorul, e de acord. Ghiciti ce s-a intimplat, nici la 3800 nu s-a dat. Adica, pe criza asta mai mult vorbim sa ne bagam in seama, mai mult visam. Dca la 3000 cit se cere pe 600rr GATA PREPARAT DE CURSE, peste 2000 euro bagati in ea, la suma asta nu intra evacuare sport, nici macar nu vine nimeni s-o VADA, ce rost mai au comentariile DESPRE CIT DE BUNA E SAU NU? Vorbim de moto din 2000 care deja au 50 60.000km, cu partile interne ale suspensiilor uzate total, la care nu se mai poate regla nimic. Voi vorbiti ca astea vechi sint bune pt incepatori, da corect, poate pe Selena si Amckart. Mergeti intii pe un circuit mare si apoi mai vorbiti. Sa va vad cum va descurcati cu barcile la 200/h pe viraje sau pe frinare la capatul liniei drepte unde aveti macar 230/h. Voi cei care dati sfaturi aici, a-ti fost macar vreunul pe pista in afara de Amckart? Nu e de ajuns sa schimbi oringurile de ulei la un telescop vechi, trebuie schimbate si arcurile si pompantii Astea costa sute de euro. Pina la urma un moto vechi de 10 ani luat la 2000 te poate costa mai mult de 3000 ca sa-l faci cit de cit safe pe pista. Si pe circuit ai sa te miri de ce trec pe linga tine aia cu motoare de 3000 din 2008. Simplu, pt ca au fost curiosi si s-au dus sa le vada, nu au stat toata ziua pe tastatura. Editat Noiembrie 20, 2009 de vladivlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 probabil ca turbo nu vrea sa plece direct la sectia de politie dupa o tura de arad. da..e ok pretul la 600rr-ul acela 2007 dar trebuie sa te gandesti ca nu e al tau niciodata. dai 3000 euro pe ceva care poate veni oricand cineva sa ti-l i-a. pe langa banii aia de care zici iti trebuie si o remorca+ masina pentru iesiri. si acum intrebarea care de fapt m-a pus sa postez.. Cum iesiti din tara cu ele ca sa mergeti pe circuitele straine cand nu aveti acte pe ele? Nu se pune problema de acte cand iesiti din tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladivlad Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) probabil ca turbo nu vrea sa plece direct la sectia de politie dupa o tura de arad. da..e ok pretul la 600rr-ul acela 2007 dar trebuie sa te gandesti ca nu e al tau niciodata. dai 3000 euro pe ceva care poate veni oricand cineva sa ti-l i-a. pe langa banii aia de care zici iti trebuie si o remorca+ masina pentru iesiri. si acum intrebarea care de fapt m-a pus sa postez.. Cum iesiti din tara cu ele ca sa mergeti pe circuitele straine cand nu aveti acte pe ele? Nu se pune problema de acte cand iesiti din tara? Deci, s-o dam paia dreapta. Daca tu ti-ai luat un R6 furat, inseamna ca toate moto ieftune sint furate, altfel, de ce intrebi cum se iese din tzara cu una fara acte? NU nega stiu SIGUR ca r6-le tau e furaciune!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Glumesc evident, e foarte usor sa arunci vorbe si sa tragi concluzii de la sute de km. Hai s-o lasam balta. Zi, cum iesi cu R6 din tzara? In alta ordine de idei, moto e de pista sau de strada? Adica tu te duci calare la Hungaro? Si daca cazi acolo cu ce te intorci? Editat Noiembrie 20, 2009 de vladivlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobro_c Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 motocicletele fara acte se inregistreaza pe cluburi... si primesti o foaie cum ca motocicleta apartine unui club si este racing-only. vorbeste cu baietii de la LUPO sau cei de la Las Vegas ;-) si inca ceva... chestia cu suspensiile mi-a cam taiat tot elanul. sunt total de acord ca schimbatul semeringurilor si uleiului este cam degeaba, dar avand in vedere ca chiar nu imi permit sa schimb suspensiile o sa ma multumesc cu ce este. mai bine vand motorul si iau unul fara acte si preparat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Deci, s-o dam paia dreapta. Daca tu ti-ai luat un R6 furat, inseamna ca toate moto ieftune sint furate, altfel, de ce intrebi cum se iese din tzara cu una fara acte? NU nega stiu SIGUR ca r6-le tau e furaciune!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Glumesc evident, e foarte usor sa arunci vorbe si sa tragi concluzii de la sute de km. Hai s-o lasam balta. Zi, cum iesi cu R6 din tzara? In alta ordine de idei, moto e de pista sau de strada? Adica tu te duci calare la Hungaro? Si daca cazi acolo cu ce te intorci? da..nu am acte. cand vreau sa merg dincolo, in apropiere de vama trag tare de acceleratie deaia si te-am intrebat cum faci tu ..ca vad ca ai honda..si astea stau mai prost la capitolul acesta!! eu nu vorbeam in numele meu, am remorca si daca e sa merg pe pista sigur merg cu remorca, dar pana la arad nu merita chinuiala cu remorca deci merg pe ea. Nu am aruncat cu vorbe, nu te-am facut hot. dar nu oricine isi permite sa investeasca 3000 intr-un motor exclusiv pentru pista . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Na ca te-or prins astia, te baga la parnaie. Ti-am zis sa incetezi cu motoarele furate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.