BabyDihor Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Buna tuturor .Am o intrebare pentru cei care au mai avut scuter si stiu sau care se pricep la ele.Problema ar fi ca scuterul meu este aproape nou pot sa zic si asa (3046 Km reali) si primeste putina benzina.Am constatat treaba ca porneste si se opreste si tot asa face.In paharul de la carburator este benzina multa si azi am curatat carburatorul in totalitate si tot asa face.Ma gandeam ca e socul automat.Cum as putea sa verific socul daca functioneaza sau nu?Astept un raspuns.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Pai e relativ simplu sa verifici socul. Iata doua metode: 1. Porneste motorul rece si incalzeste-l (il ajuti din acceleratie) si vezi daca mersul motorului isi revine. Daca merge urat numai la rece dupa care cand se incalzeste merge bine atunci sunt foarte mari sanse ca socul sa fie dus. 2. Nu stiu modelul constructiv al scuterului si carburatorului dar daca poti cumva sa demontezi de pe el cat sa poti vedea clapeta de soc din carburator atunci poti verifica tot cu motorul rece daca aceasta clapeta inchide restrictionand fluxul de aer la rece iar pe masura ce motorul se incalzeste, aceasta clapeta se deschide. Socul de fapt e o clapita care micsoreaza debitul de aer in carburator si implicit, iti imbogateste amestecul cu benzina pentru a porni usor cand motorul e rece. Daca e blocat pe pozitia inchis, vei avea consum mare si bujii negre sau ude iar motorul va merge defectuos. Daca e blocat pe deschis atunci vei porni foarte greu cand e frig sau poate nu o vei putea porni deloc si sa ineci motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Pai e relativ simplu sa verifici socul. Iata doua metode: 1. Porneste motorul rece si incalzeste-l (il ajuti din acceleratie) si vezi daca mersul motorului isi revine. Daca merge urat numai la rece dupa care cand se incalzeste merge bine atunci sunt foarte mari sanse ca socul sa fie dus. 2. Nu stiu modelul constructiv al scuterului si carburatorului dar daca poti cumva sa demontezi de pe el cat sa poti vedea clapeta de soc din carburator atunci poti verifica tot cu motorul rece daca aceasta clapeta inchide restrictionand fluxul de aer la rece iar pe masura ce motorul se incalzeste, aceasta clapeta se deschide. Socul de fapt e o clapita care micsoreaza debitul de aer in carburator si implicit, iti imbogateste amestecul cu benzina pentru a porni usor cand motorul e rece. Daca e blocat pe pozitia inchis, vei avea consum mare si bujii negre sau ude iar motorul va merge defectuos. Daca e blocat pe deschis atunci vei porni foarte greu cand e frig sau poate nu o vei putea porni deloc si sa ineci motorul. Majoritatea scuterelor de larg consum au shocul electric este un mic tubulet negru cu doua fire atasat de carburator Cind porneste are un cui care la inceput nu acopera orificiul prin care trage benzina,asa ca motorul primeste amestec bogat pentru pornirea la rece In timp ce functioneaza are in interior o rezistenta electrica care incalzeste un lichid si face sa se extinda acel cui opturind orificiul ,deci shocul se opreste si motorul functioneaza doar cu benzina care vine prin jiglorul de relanti. Defecte: 1.Cuiul ramine extins(asta inseamna ca nu ai shoc la pornire) 2.Cuiul nu se extinde (asta inseamna ca atunci cind motorul este cald va merge prost sau deloc datorita amestecului bogat) Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Majoritatea scuterelor de larg consum au shocul electric este un mic tubulet negru cu doua fire atasat de carburatorCind porneste are un cui care la inceput nu acopera orificiul prin care trage benzina,asa ca motorul primeste amestec bogat pentru pornirea la rece In timp ce functioneaza are in interior o rezistenta electrica care incalzeste un lichid si face sa se extinda acel cui opturind orificiul ,deci shocul se opreste si motorul functioneaza doar cu benzina care vine prin jiglorul de relanti. Defecte: 1.Cuiul ramine extins(asta inseamna ca nu ai shoc la pornire) 2.Cuiul nu se extinde (asta inseamna ca atunci cind motorul este cald va merge prost sau deloc datorita amestecului bogat) Succes! Interesant ce spui acolo. Banuiam sa fie diferit modul de actionare la scutere datorita spatiului mic din compartimentul motor. La mine la masina socul automat e actionat de o membrana vacuumatica si e un pic mai laborios mecanismul dar e o metoda care la scutere nu ar fi practica din motivul de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 La masina este alt ceva la fel si la motociclete... La scutere asta este problema.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Noiembrie 17, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2009 salut tuturor...multumesc ca mi-ati raspuns la intrebare...deci ultimul post care o fost facut cu poza acelasi carburator am si eu cu soc.Ei nu am reusit sa demontez socul ca un surub care ii bagat acolo in spate nu imi incape surubelnita..in fine,Bujia este caramizie deci asta insemnand ca lucreaza bine.Dar cand e frig afara nu porneste de nici un fel.Azi cum era mai cald o pornit.Consumul la el e acelasi cum am vazut si cand il pornesc si se incalzeste un picut socul cupleaza si se mareste relantiul.Azi am observat cum era un pic mai liniste si puteam sa aud sunetul motorului.Dar daca toate sunt ok nu stiu de ce la rece nu porneste.Pot fi muzicutele sa se fi dus buh?Nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pimP Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) salut tuturor...multumesc ca mi-ati raspuns la intrebare...deci ultimul post care o fost facut cu poza acelasi carburator am si eu cu soc.Ei nu am reusit sa demontez socul ca un surub care ii bagat acolo in spate nu imi incape surubelnita..in fine,Bujia este caramizie deci asta insemnand ca lucreaza bine.Dar cand e frig afara nu porneste de nici un fel.Azi cum era mai cald o pornit.Consumul la el e acelasi cum am vazut si cand il pornesc si se incalzeste un picut socul cupleaza si se mareste relantiul.Azi am observat cum era un pic mai liniste si puteam sa aud sunetul motorului.Dar daca toate sunt ok nu stiu de ce la rece nu porneste.Pot fi muzicutele sa se fi dus buh?Nu stiu. Aceeasi problema am avut si eu la scuter . Iti voi atasa o poza si iti voi arata cum poti verifica daca este socul ... Deci : Filtrul de aer are un "mustiuc" prins cu un colier cu un surub , desfaci surubu scoti "mustiucul" de la filtru si pui pe cineva sa puna mana ( acolo unde scrie in poza " pe aici trage aer " ) si dai la pedala . Daca iti porneste inseamna ca e socul de vina , deoarece tu cand pui mana faci exact ce face un soc ..... Dar la mine nu a fost asta problema , la mine au fost si tachetii deoarece nu mai erau reglati bine ( ei avand distanta de soc 0,05 si 0,08 foarte mica , si conteaza si 0,01 si deja merge prost ) , si nu pornea nici de al naibi la rece ( nu avea nici compresie prea mare ) , si cand se incalzea dupa-amiaza pornea imediat . Daca esti din Bucuresti te pot ajuta eu , pentru ca stiu cum e sa nu iti porneasca scuterul . Bafta & asfalt uscat ! PS : TACHETII sunt la scuterele in 4T , cele in 2 timpi nu ma pricep sa reglez .. Editat Noiembrie 19, 2009 de pimP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) PS : TACHETII sunt la scuterele in 4T , cele in 2 timpi nu ma pricep sa reglez .. Motoarele in 2 timpi nu au CULBUTORI! Editat Noiembrie 19, 2009 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Buna tuturor .Am o intrebare pentru cei care au mai avut scuter si stiu sau care se pricep la ele.Problema ar fi ca scuterul meu este aproape nou pot sa zic si asa (3046 Km reali) si primeste putina benzina.Am constatat treaba ca porneste si se opreste si tot asa face.In paharul de la carburator este benzina multa si azi am curatat carburatorul in totalitate si tot asa face.Ma gandeam ca e socul automat.Cum as putea sa verific socul daca functioneaza sau nu?Astept un raspuns.Multumesc Salut, Daca vrei poti sa treci pe la noi pe la atelier si vedem care e problema si o putem rezolva. la noi sfaturile si cafeaua sunt gratuite Asfalt uscat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Noiembrie 29, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2009 Salut, Daca vrei poti sa treci pe la noi pe la atelier si vedem care e problema si o putem rezolva. la noi sfaturile si cafeaua sunt gratuite Asfalt uscat, Salut all,ma scuzati ca nu am intrat de mult dar lucrez o zi si o zi nu si in timpul liber tot incerc sa il fac.Deci la mine in spate la carburator intra filtrul dar acolo nu are nimic e gol.Motorul este pe 4T.Parca tot ar vrea sa porneasca dar tot nu.Chestia e ca din cand in cand primeste benzina dar crek putina si deaceea nu porneste.Am verificat tot carburatorul (plutitor,jigler) si l-am curatat ca sa nu am probleme dar nimic.Am incercat sa ii dau benzina cu o siringa in fata unde intra bujia in cilindru dar cand pun si incerc sa il pornesc suna altfel decat inainte.Parca s-ar bloca,invarte si iara blocheaza dupa care isi reia sunetul de dinainte cum suna electromotorul,etc.Nu pot explica cum suna dar sper sa intelegeti ceva din ce am scris.Eu sunt din Cluj-Napoca nu din Bucuresti .Daca mai aveti ceva sfaturi care ar putea rezolva problema ar fi foarte bine. Multumesc tuturor care au raspuns la intrebarile mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 Salut all,ma scuzati ca nu am intrat de mult dar lucrez o zi si o zi nu si in timpul liber tot incerc sa il fac.Deci la mine in spate la carburator intra filtrul dar acolo nu are nimic e gol.Motorul este pe 4T.Parca tot ar vrea sa porneasca dar tot nu.Chestia e ca din cand in cand primeste benzina dar crek putina si deaceea nu porneste.Am verificat tot carburatorul (plutitor,jigler) si l-am curatat ca sa nu am probleme dar nimic.Am incercat sa ii dau benzina cu o siringa in fata unde intra bujia in cilindru dar cand pun si incerc sa il pornesc suna altfel decat inainte.Parca s-ar bloca,invarte si iara blocheaza dupa care isi reia sunetul de dinainte cum suna electromotorul,etc.Nu pot explica cum suna dar sper sa intelegeti ceva din ce am scris.Eu sunt din Cluj-Napoca nu din Bucuresti .Daca mai aveti ceva sfaturi care ar putea rezolva problema ar fi foarte bine. Multumesc tuturor care au raspuns la intrebarile mele pai du-te fratele meu la service cu el, ca doamne-ti multam ai de unde sa alegi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Noiembrie 30, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2009 pai du-te fratele meu la service cu el, ca doamne-ti multam ai de unde sa alegi. criza e mare pe la noi.. chestia e ca am scuter pe 2T dar e mult mai usor astea pe 4T sunt mai grele un pic si are mai multe chestii deacea cer sfaturi.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 Buna tuturor .Am o intrebare pentru cei care au mai avut scuter si stiu sau care se pricep la ele.Problema ar fi ca scuterul meu este aproape nou pot sa zic si asa (3046 Km reali) si primeste putina benzina.Am constatat treaba ca porneste si se opreste si tot asa face.In paharul de la carburator este benzina multa si azi am curatat carburatorul in totalitate si tot asa face.Ma gandeam ca e socul automat.Cum as putea sa verific socul daca functioneaza sau nu?Astept un raspuns.Multumesc si daca nu e socul automat? daca e 4t, poate sa fie supapa de admisie,mai ales daca e vreo chinezarie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Decembrie 25, 2009 Autor Share Postat Decembrie 25, 2009 si daca nu e socul automat? daca e 4t, poate sa fie supapa de admisie,mai ales daca e vreo chinezarie... Este chinezarie aia e problema..eu nu am mai avut scuter pe 4T...cu astea imi prind capul ca are mai multe piese decat unul de 2T... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 Este chinezarie aia e problema..eu nu am mai avut scuter pe 4T...cu astea imi prind capul ca are mai multe piese decat unul de 2T... un prieten are o chinezarie 4t si pana nu i-a reglat culbutorii-supapele nu a pornit. se verifica cu o lera. am citit in revista moto ca de obicei la 4t made in china asta e buba,se deregleaza rapid... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Decembrie 29, 2009 Autor Share Postat Decembrie 29, 2009 (editat) un prieten are o chinezarie 4t si pana nu i-a reglat culbutorii-supapele nu a pornit. se verifica cu o lera. am citit in revista moto ca de obicei la 4t made in china asta e buba,se deregleaza rapid... Da ai dreptate am auzit si eu chestia asta si m-au sfatuit si altii cu treaba asta...o sa o duc intr-un service ca eu nu ma pricep la supape...multam omu;) Sarbatori Fericite Am atasat si niste poze cu scuterul respectiv: Mesaj completat Buna seara,revin cu inca un post adica cu o intrebare legata de scuterul de mai sus.Nu stie cumva careva cat este reglarea la supapa?Va rog frumos un raspuns ca am un prieten care e mecanic auto si mi-l regleaza el doar sa stiu distanta...Multumesc Editat Decembrie 29, 2009 de BabyDihor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 ce marca e? linhai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Da ai dreptate am auzit si eu chestia asta si m-au sfatuit si altii cu treaba asta...o sa o duc intr-un service ca eu nu ma pricep la supape...multam omu;) Sarbatori Fericite Am atasat si niste poze cu scuterul respectiv: Mesaj completat Buna seara,revin cu inca un post adica cu o intrebare legata de scuterul de mai sus.Nu stie cumva careva cat este reglarea la supapa?Va rog frumos un raspuns ca am un prieten care e mecanic auto si mi-l regleaza el doar sa stiu distanta...Multumesc 0.05 si evacuare si admisie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Ianuarie 3, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2010 Da este linhai. tng ms de raspuns si de poza...multam fratilor sunteti grozavi;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.