almid Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Salut, Sunt un incepator in ale motoarelor. Am luat carnetul in 2007 si de atunci m-am plimbat doar cu un Piaggio Typhoon125. Dimensiunile mele: 178 cm si 75 kg. Am hotarat sa fac pasul si acum in prag de iarna se pare ca sunt preturi bune la motoare in Germania. Imi doresc un chopper. Il voi folosi doar pentru plimbari de week-end pt ca in rest folosesc conserva. Am un prieten in Germania care este cunoscator oarecum... el este fan supersport dar ma gandesc ca ma pot lasa pe mana lui. Eu nu prea stiu ce mi-ar fi mai potrivit. Stiu ca vreau chopper/cruiser si vreau japoneza. Cat despre cardan, curea, lant, racire cu aer sau cu lichid... nu prea am inca o parere. Pana in 1500-2000 euro am gasit KW EN500 de prin 1995-19996 pe la 10-20mii km sau KW VN 750 cu vreo 500 euro mai scump. Este oare prea mult 750 pt un incepator? Pe la banii astia se invart si Virago 535, Honda Shadow (putin mai scumpa) sau Suzuki Savage (nu e tocmai prima mea preferinta). Ce sfat imi dati? Catre ce sa ma orientez? Afirm din start cum este de fapt si titlul topicului ca inclin intre cele doua KW.... si mai ales catre VN750. Parca este o bijuterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) Salut, Sunt un incepator in ale motoarelor. Am luat carnetul in 2007 si de atunci m-am plimbat doar cu un Piaggio Typhoon125. Dimensiunile mele: 178 cm si 75 kg. Am hotarat sa fac pasul si acum in prag de iarna se pare ca sunt preturi bune la motoare in Germania. Imi doresc un chopper. Il voi folosi doar pentru plimbari de week-end pt ca in rest folosesc conserva. Am un prieten in Germania care este cunoscator oarecum... el este fan supersport dar ma gandesc ca ma pot lasa pe mana lui. Eu nu prea stiu ce mi-ar fi mai potrivit. Stiu ca vreau chopper/cruiser si vreau japoneza. Cat despre cardan, curea, lant, racire cu aer sau cu lichid... nu prea am inca o parere. Pana in 1500-2000 euro am gasit KW EN500 de prin 1995-19996 pe la 10-20mii km sau KW VN 750 cu vreo 500 euro mai scump. Este oare prea mult 750 pt un incepator? Pe la banii astia se invart si Virago 535, Honda Shadow (putin mai scumpa) sau Suzuki Savage (nu e tocmai prima mea preferinta). Ce sfat imi dati? Catre ce sa ma orientez? Afirm din start cum este de fapt si titlul topicului ca inclin intre cele doua KW.... si mai ales catre VN750. Parca este o bijuterie Salut! Nu prea e cinstit ce faci aici adica incerci sa compari doua motociclete diferite atat ca pret cat si ca design. Dupa cum vezi eu sunt posesor de EN 500 si sunt foarte multumit de el. Nu o sa -ti recomand EN -ul chiar daca trebuie sa-mi calc pe inima , pentru ca e prea mititel pentru tine. Esti prea inalt prentru un en 500 care se preteaza la oameni mai scunzi (asa ca mine) si cu picioare mai scurte. Nu are sens sa -i pui comenzi avansate si prostii... Deci, daca ai aia 500 de euro in plus ia un vn 750 si ai terminat balciul. Exceptie de la regula: daca nu-ti plac motoarele in v ia en-ul. Editat Noiembrie 16, 2009 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Acuma,vin eu,posesor de VN750,si zic oarecum invers...EN-ul,e mai usurel,e nervos,consuma semnificativ mai putin.Si stiu 3 insi,toti peste 1,80,care au mers/merg cu EN-ul.Si l-au dat mai departe,ca si-au luat ceva mai mare (M1800) sau alt gen (CBR).Acuma,e la un incepator,care e multumit de el, deocamdata,da' se gandeste la un naked. Deci,nu l-au dat din cauza dimensiunilor. La drum lung,are cam aceleasi performante ca 750-ul. Ce are-n +,VN-ul...Pai,tasneste ceva mai repede (ca are ceva mai mult, caluti si cuplu),are 2 discuri de frina,pe fatza,are cardan (uiti ca ai transmisie),jenti turnate (eu,cel putin,imi plac mai mult decat cu spite),cauciucuri tubeless,bord complet (are si turometru si indicator de benzina).In rest,racire pe lichid, la amindoua modelele.Tin sa precizez ca am mers vreo 1400 km,si cu EN-ul,deci,stiu ce-i poate pielea. Pt. ambele modele,exista comenzi avansate(la VN-u,chiar 2 modele,unul il am eu,celalat,l-am vazut pe ebay). Ce sa zic...Bafta in alegere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Acuma,vin eu,posesor de VN750,si zic oarecum invers...EN-ul,e mai usurel,e nervos,consuma semnificativ mai putin.Si stiu 3 insi,toti peste 1,80,care au mers/merg cu EN-ul.Si l-au dat mai departe,ca si-au luat ceva mai mare (M1800) sau alt gen (CBR).Acuma,e la un incepator,care e multumit de el, deocamdata,da' se gandeste la un naked. Deci,nu l-au dat din cauza dimensiunilor. La drum lung,are cam aceleasi performante ca 750-ul. Ce are-n +,VN-ul...Pai,tasneste ceva mai repede (ca are ceva mai mult, caluti si cuplu),are 2 discuri de frina,pe fatza,are cardan (uiti ca ai transmisie),jenti turnate (eu,cel putin,imi plac mai mult decat cu spite),cauciucuri tubeless,bord complet (are si turometru si indicator de benzina).In rest,racire pe lichid, la amindoua modelele.Tin sa precizez ca am mers vreo 1400 km,si cu EN-ul,deci,stiu ce-i poate pielea. Pt. ambele modele,exista comenzi avansate(la VN-u,chiar 2 modele,unul il am eu,celalat,l-am vazut pe ebay). Ce sa zic...Bafta in alegere... sa il parafrazez pe vacaroiu: PAREREA MEA...daca nu e in V...nu e chopper:P are dreptate mai sus vorbitoru,nu prea poti sa compari EN cu VN.alta gasca in alta traista.oricum,daca e vb de bani...ia-ti ce iti permiti.daca banii nu "e o problema"...VN.numai pt simplul fapt ca e in V si il prefer oricand. bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almid Postat Noiembrie 17, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2009 Salut!Nu prea e cinstit ce faci aici adica incerci sa compari doua motociclete diferite atat ca pret cat si ca design. Dupa cum vezi eu sunt posesor de EN 500 si sunt foarte multumit de el. Nu o sa -ti recomand EN -ul chiar daca trebuie sa-mi calc pe inima , pentru ca e prea mititel pentru tine. Esti prea inalt prentru un en 500 care se preteaza la oameni mai scunzi (asa ca mine) si cu picioare mai scurte. Nu are sens sa -i pui comenzi avansate si prostii... Deci, daca ai aia 500 de euro in plus ia un vn 750 si ai terminat balciul. Exceptie de la regula: daca nu-ti plac motoarele in v ia en-ul. Imi cer scuze pentru offtopic. Vad din avatar (cred ca e poza ta) ca ai casca completa. Stiu ca de obicei chopper-istii poarta casca open-face si arata mai bine. Sunt de acord insa cu faptul ca o casca completa te protejeaza cu adevarat. E greu de ajuns la un compromis... Porti amandoua tipurile de casca... altenativ, sau doar cea din foto? Ce casca imi recomanzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Cred ca te-nseli...Majoritatea cruiser-istilor,sunt convins ca folosim casti gen flip-up (modulare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Eu , posesor de en 450(454LTD) , care este asemanator la motor cu EN 500 si asemanator la cadru cu VN 750 declar ferm si convins ca vreau Kawa VN750 . Intrebare retorica - de ce oare nu a schimbat japonezul aproape nimic la motorul ala in 20 de ani de fabricare a VN750 ? Mesaj completat Vreau dar nu am bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 Imi cer scuze pentru offtopic. Vad din avatar (cred ca e poza ta) ca ai casca completa. Stiu ca de obicei chopper-istii poarta casca open-face si arata mai bine. Sunt de acord insa cu faptul ca o casca completa te protejeaza cu adevarat. E greu de ajuns la un compromis... Porti amandoua tipurile de casca... altenativ, sau doar cea din foto? Ce casca imi recomanzi? Full face all the time. Am lasat impresiile acasa si m-am blindat: casca full face, costum intreg PROBIKER din piele, doua piese , cizme turing PROBIKER, manusi cu carbon (si acum ca e frig, inca o perreche de manusi peste astea cu carbon), cagula. IO CIRCUL TOT TIMPUL, INCLUSIV ACUM PE VREMEA ASTA INSORITA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nasty Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Nu e nici o diferenta intre EN500 si VN`ul de750, alta decat capacitatea motorului si forma acestuia. Porcaria aia cu motor in V, e doar pt fitzosi. Aia care-si iau motor s-arate bine. Pozitia de condus, a picioarelor e la fel pe en500, ca pe VN750. EN`ul motor mic? Am 193 si 130 de kile si ma dau cu EN500. Fuge cu mine de rupe pamantul si nu e o motocicleta usoara sau mai usoara decat VN750. Singura diferenta cred ca e intre rapoartele din cutie. In rest, ma indoiesc ca VN`ul de 750 sta langa mine cu en`ul, asa cum nici eu nu ma pot tine cu EN`ul meu dupa un LTD. Dezavantaje la EN500 - viteze multe a draq si trebuie mestecat des si repede in cutie, lantul fata de transmisia pe curea sau cardan. Avantaje - fuge si te poti baza pe motor ca trage si cand sunt 2 pe motor - am facut mii de km cu sutele mele de kile si cu pasager. - consum mic - motor extraordinar de fiabil ... parerea mea! Sa traiesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) Nu e nici o diferenta intre EN500 si VN`ul de750, alta decat capacitatea motorului si forma acestuia. Porcaria aia cu motor in V, e doar pt fitzosi. Aia care-si iau motor s-arate bine. ... parerea mea! Sa traiesti! Editat Noiembrie 18, 2009 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Nasty eu unul zic ca diferenta de 10- 20 de caluti(in functie de model) dintre VN750 si EN500(EN450) se resimte undeva ... atat in cuplu cat si in acceleratie . Sa presupunem ca transmisia prin cardan ii mai ia umpic din avant dar japonezii au contracarat treaba asta cu cutia de viteze in 5 rapoarte. Nu consider ca VN750 este cu mult mai bun decat EN500 , poate e doar cu putin mai bun , dar atata timp cat motoarele ambelor motociclete si-au dovedit rezistenta si capabilitatile in timp ... putem sa ne luam doar de design si sa zicem ca VN750 arata mai bine decat EN500 (si pare mai sportiv - cui ii place ideea) . Si cand diferenta de pret e doar de 500 de euro (bani pe care sa ii ai ) eu merg pe mana vulcanului de 750. Parerea mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Am VN-u,si-am mers destul,si cu EN-ul.Pot sa spun ca 750-ul,tasneste mai tare,la demaraj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nasty Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Jerycho, nici n-am spus c-ar fii unul mai bun decat celalalt. Spuneam doar ca en`ul nu-i mai mic la gabarit decat un VN. Cel putin al meu nu e . Darian, e normal ca VN`ul sa aiba demaraj mai bun, motor mai mare, trepte mai lungi la cutia de viteza. Insa dupa ce treci de partea cu demarajul, eu sincer nu mai vad nici o diferenta. ah, da, mai spuneam ca mi se pare o porcarie sa judeci un motor dupa Motor in V sau nu. Gen "ala in V arata mai bine". ASta nu-i un criteriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Cum am spus si eu,de altfel,au cam aceleasi performante.Cat despre partea cu V2...Cel putin, la VN-u,motorul ,totdeauna,mi-i s-a parut chiar urat...necromat,plin de cabluri si conducte la vedere...as fi fericit,cu o "corcitura" VN-u cu motor de Suzuki VS 800... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 .Cel putin, la VN-u,motorul ,totdeauna,mi-i s-a parut chiar urat...necromat,plin de cabluri si conducte la vedere... al tau urat..?? inseamna ca nu ai vazut pe al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 daca nu ma insel, intre vn si en e o diferenta de aproape 40 kg. apropo de inaltime, cum un om de 178 e prea inalt pt un tip de motocicleta?deja chestia asta cu "prea inalt" mi se pare stereotipica pe sectiunea asta a forumului. daca ar trebui un om de 178 sa se uite la inaltime in comparatie cu motoru, ar trebui sa se uite ca nu cumva sa fie saua prea inalta, nu ca nu cumva sa nu incapa pe el. am vazut oameni de peste 180 pe maraudere de 250 si nu le ajungea niciun fel de genunchi in gat. eu as merge pe en pt ca e mai usor, in schimb nu sunt un mare fan al modelului 96. daca ar fi dupa looks atunci vn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Juniorzone Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Salut! Eu am avut EN500 din 96. Super fiabil, super in oras(manevrbil, nu se incalzeste aiurea, te poti si strecura ok), la drumuri lungi nu tuseste, poti merge relaxat, poti face depasiri, este usor si relativ ieftin de intretinut, consum f ok. E confortabil. L-am adus din germania, a fost prima motocicleta(inmatriculata - inainte ma mai dadusem pe cross). Ce pot sa spun ca m-a deranjat e faptul ca la 1.79 mi se parea mic cu comenzile de fabrica. Nu e vorba de fitze, dar m-am lamurit in momentul in care l-am vazut pe unchiu-meu( care e si actual proprietar si e mai scund decat mine- nu stiu exact cu cat) pe el:vine ca turnat, sta confortabil, nu sta cu genunchii atat de flexati ca si mine. Oricum, parerea mea e ca e strict chestia de gusturi, dar exista si o prejudecata cum ca daca e cruiser trebuie sa stai ca in fotoliu (nu ca saua nu e f confortabila, dar vrei sa stai si cu picioarele intinse ) Mie personal mi se pare mult mai sprinten En-ul, mai sportiv, practic e motorul de GPZ cu alte setari( sper sa nu gresesc), are si doua carburatoare. In ceea ce ma priveste urmatorul motor va fi un VN800 - care e cam alta mancare de peste fata de ce se discuta aici. In concluzie, sfatul meu e: daca iti place ideea de chopper( adica cruiser mai exact) si vrei sa ai un motor care duduie tare si sa mergi cu el in ture joase si la viteze de croaziera ia-ti un VN800.Daca vrei un motor mai sportiv ia-ti un En500.Despre VN750 nu pot zice nimic, pentru ca mie personal nu imi place modelul (no ofense- de gustibus non disputandum). Iti doresc succes in ceea ce vei alege. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 , practic e motorul de GPZ cu alte setari( sper sa nu gresesc), are si doua carburatoare. cu alte modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 am avut si eu un en500 model '93. am fost f multumit de el, l-am dat pentru un shadow de 600. mi-am dorit mult un vn750 varianta americana(70cp), dar mi-au impuiat unii capul cu tampenii si am renuntat. pentru un incepator en-ul e f bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 ce-mi plac mie scortosii...asa e baieti,toti ajungem pana la urma la cele in V ca santem toti fitosi.sa arunce primul piatra cel care NU vrea motor in V.si,dupa ce o arunca,sa emigreze la sectiunile care i se potrivesc mai bine:vitezane/nakeduri/enduro/etc. bafta maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 ce-mi plac mie scortosii...asa e baieti,toti ajungem pana la urma la cele in V ca santem toti fitosi.sa arunce primul piatra cel care NU vrea motor in V.si,dupa ce o arunca,sa emigreze la sectiunile care i se potrivesc mai bine:vitezane/nakeduri/enduro/etc. bafta maxima . eu arunc dar nu emigrez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Scuze de off-topic: ce-as mai renunta si eu,la 2 in V,pt. un 3 in linie...Ramanand la grupul chopper/cruiser ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Dariane mi se pare mie sau visezi la un Roket III ? Te cam usuca de bani ala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 ...Ce,n-am voie sa visez?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.