puskyboy Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Salutari, Sper ca nu mai e inca un topic asemanator, am cautat dar nu am gasit. As vrea sa trec la un all arround/tourer. In principiu imi place tare mult tdm 850 de prin 98 incoace. Dar ma gandesc si la un diversion de 900 tot cam din aceeasi perioada. Din cate stiu, diferentele ar fi : 2 cilindri (tdm) dincolo 4 transmisie pe lant - cardan Si diferenta de cativa cai care nu prea ma intereseaza pentru mine sunt suficienti cei 80 ai tdm-ului. As vrea sa va intreb care ar fi diferentele in comportament? Cu cardan inca nu am mers sa fac o comparatie. Si diferenta intre 2 vs 4 cilindri , nu stiu cum se simte pe sosea (singura cu care am mers e f 650). Mersi si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 salut. nu stiu cum e in 4 cilindrii dar in 2 e clar. ai cuplu de jos si motorul nu trebuie turat pentru a avea putere. am TDM si am facut destui km cu el. sunt foarte multumit de e. pana acum nu am avut nici o problema mecnica doar una electrica care s-a rezolvat prin schimbarea releului de incarcare. daca ai avut f650 stii cum e cu lantul trebuie spalat si uns. la cardan nu ai probleme de genu, ii schimbi uleiul la timp si aia e. un lant bine intretinut poate tine si 30000 km, cardanul evident mia mult dar la cardan daca se strica ceva e mai greu si mai costisitor de reparat. un semering care picura necesita o demontare serioasa pt a-l schimba. eu as merge pe TDM. eventual citeste topicrile dedicate celor 2 motorete pentru ati face o parere Mesaj completat la TDM stai cu spatele drept fara sa te apleci spre ghidon, sau poate un pic daca ai mainile scurte. eu la 1.70 ma aplec un pic spre ghidon si e foarte comoda pozitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Noiembrie 19, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2009 Mie tdm-ul imi place, mi-am pus si o poza cu el pe perete doar ca am inceput sa iau in calcul si diversion. Oricum o sa mai dureze ceva timp pana imi iau una din cele 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Din punctul meu de vedere, singurul dezavantaj (de altfel, discutabil) al XJ 900 fata de TDM este racirea cu aer Compensat de cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Ăsta va fi topicul meu preferat! Am mers puțin pe ambele Âşi pot spune că diva e cea mai pe gustul meu Âşi nu, nu trebuie turată să dea putere, în schimb mi se pare mai incitantă la turații înalte, tdm-ul e un pic la fel, indiferent de regim. Tdm-ul nivelează bine din suspensii iar diva mai mult din masa proprie mai mare.Cardanul cuplat cu 4 cil. de cap. mare dă impresia de tramvai electric sau troleibus, plus că "behăie" frumos de tot, iar toată construcția dă impresia de solid, cadrul e gros căt încheietura mâinii Âşi bascula cu cardanul integrat în ea, la fel.De menționat că motorul e lipsit de zgomotele Âşi vibrațiile "fratelui" de 600... So, totul ține de gustul personal, motoarele sunt comparabile ca putere, dar cu un plus de rafinament pt. 4 în linie. Anyway, primele "best bikes" pt. riderul autohton (preț, fiabilitate, întreținere etc.) Sper că am ajutat!Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 As vrea sa trec la un all arround/tourer. In principiu imi place tare mult tdm 850 de prin 98 incoace. Dar ma gandesc si la un diversion de 900 tot cam din aceeasi perioada. Am si eu o dilema: de ce are XJ 900 Diversion rezervor de 24 litri? Oricum, e misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Noiembrie 20, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2009 Mersi tuturor pentru raspunsuri. Mai astept si alte pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Salut, Uite-te si la XJR 1300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 ÂŞi până la urmă ce-ți iei?Să nu-mi spui R 1100 RT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Decembrie 7, 2009 Autor Share Postat Decembrie 7, 2009 ÂŞi până la urmă ce-ți iei?Să nu-mi spui R 1100 RT! nu nuuuuuu, ci RS Sunt hotarat asupra tdm-ului. Acum mai ramane de vazut in cat timp pot sa-mi stang diferenta intre ce primesc pe a mea si cat e un tdm din italia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 In primul rand trebuie sa te gandesti bine ce vrei sa faci cu moto, in functie de asta raspunsul e destul de simplu. Daca vrei sa mergi numai pe asfalt XJ-ul e mai fain, motor un pic mai puternic, liniar si cu vibratii reduse, stabilitate buna. Daca vrei sa mai iesi un pic de pe asfalt si sa mai mergi si pe forestiere TDM-ul ar fi mai potrivit. Daca mergi mult prin oras tot TDM-ul mi se pare mai potrivit pt ca are racire pe lichid si mie cel putin mi s-a parut extrem de manevrabil(pt categoria sa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Decembrie 7, 2009 Autor Share Postat Decembrie 7, 2009 Pai as vrea sa mai ies si pe forestiere si am vazut ca se descurca bine tdm-ul (am mai tras cu ochiul la topicul baietilor) si in plus in italia e destul de intalnit acest model si pretul nu e chiar asa de piperat, doar ca mai am de asteptat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.