Sari la conținut

tdm vs diversion 900


puskyboy
 Share

Postări Recomandate

Salutari,

 

Sper ca nu mai e inca un topic asemanator, am cautat dar nu am gasit.

 

As vrea sa trec la un all arround/tourer. In principiu imi place tare mult tdm 850 de prin 98 incoace. Dar ma gandesc si la un diversion de 900 tot cam din aceeasi perioada.

Din cate stiu, diferentele ar fi : 2 cilindri (tdm) dincolo 4

transmisie pe lant - cardan

Si diferenta de cativa cai care nu prea ma intereseaza pentru mine sunt suficienti cei 80 ai tdm-ului.

As vrea sa va intreb care ar fi diferentele in comportament? Cu cardan inca nu am mers sa fac o comparatie. Si diferenta intre 2 vs 4 cilindri , nu stiu cum se simte pe sosea (singura cu care am mers e f 650).

 

Mersi si numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. nu stiu cum e in 4 cilindrii dar in 2 e clar. ai cuplu de jos si motorul nu trebuie turat pentru a avea putere.

 

am TDM si am facut destui km cu el. sunt foarte multumit de e. pana acum nu am avut nici o problema mecnica doar una electrica care s-a rezolvat prin schimbarea releului de incarcare.

 

daca ai avut f650 stii cum e cu lantul trebuie spalat si uns. la cardan nu ai probleme de genu, ii schimbi uleiul la timp si aia e.

 

un lant bine intretinut poate tine si 30000 km, cardanul evident mia mult dar la cardan daca se strica ceva e mai greu si mai costisitor de reparat. un semering care picura necesita o demontare serioasa pt a-l schimba.

 

eu as merge pe TDM.

 

eventual citeste topicrile dedicate celor 2 motorete pentru ati face o parere

Mesaj completat

la TDM stai cu spatele drept fara sa te apleci spre ghidon, sau poate un pic daca ai mainile scurte. eu la 1.70 ma aplec un pic spre ghidon si e foarte comoda pozitia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăsta va fi topicul meu preferat! :alcy:

 

Am mers puțin pe ambele Âşi pot spune că diva e cea mai pe gustul meu Âşi nu, nu trebuie turată să dea putere, în schimb mi se pare mai incitantă la turații înalte, tdm-ul e un pic la fel, indiferent de regim.

Tdm-ul nivelează bine din suspensii iar diva mai mult din masa proprie mai mare.Cardanul cuplat cu 4 cil. de cap. mare dă impresia de tramvai electric sau troleibus, plus că "behăie" frumos de tot, iar toată construcția dă impresia de solid, cadrul e gros căt încheietura mâinii Âşi bascula cu cardanul integrat în ea, la fel.De menționat că motorul e lipsit de zgomotele Âşi vibrațiile "fratelui" de 600...

 

So, totul ține de gustul personal, motoarele sunt comparabile ca putere, dar cu un plus de rafinament pt. 4 în linie.

Anyway, primele "best bikes" pt. riderul autohton (preț, fiabilitate, întreținere etc.)

 

Sper că am ajutat!Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa trec la un all arround/tourer. In principiu imi place tare mult tdm 850 de prin 98 incoace. Dar ma gandesc si la un diversion de 900 tot cam din aceeasi perioada.

Am si eu o dilema: de ce are XJ 900 Diversion rezervor de 24 litri?

 

Oricum, e misto

 

yamaha-xj-900-s-diversion-3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
ÂŞi până la urmă ce-ți iei?Să nu-mi spui R 1100 RT! :(

 

nu nuuuuuu, ci RS :angry: Sunt hotarat asupra tdm-ului. Acum mai ramane de vazut in cat timp pot sa-mi stang diferenta intre ce primesc pe a mea si cat e un tdm din italia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand trebuie sa te gandesti bine ce vrei sa faci cu moto, in functie de asta raspunsul e destul de simplu. Daca vrei sa mergi numai pe asfalt XJ-ul e mai fain, motor un pic mai puternic, liniar si cu vibratii reduse, stabilitate buna. Daca vrei sa mai iesi un pic de pe asfalt si sa mai mergi si pe forestiere TDM-ul ar fi mai potrivit. Daca mergi mult prin oras tot TDM-ul mi se pare mai potrivit pt ca are racire pe lichid si mie cel putin mi s-a parut extrem de manevrabil(pt categoria sa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai as vrea sa mai ies si pe forestiere si am vazut ca se descurca bine tdm-ul (am mai tras cu ochiul la topicul baietilor) si in plus in italia e destul de intalnit acest model si pretul nu e chiar asa de piperat, doar ca mai am de asteptat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...