apasu77 Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Supape refacute ,garnituri schimbate ,semeringuri de supape la fel....compresie la rece 10,5 pe fiecare piston,DAR.....(acia e buba) Pun ulei nou si nu scote pic de fum nici macar in ture....asta vreo 150km...dupa subit incepe sa dea rateuri si nivelul din baie e crescut ...apoi scote fum ca dreacu (de ulei clar)si ma trezesc ca mai am 1,5 litri in baie si fumuri dupa mine ca la concerte rock. Va rog sa imi dati o idee ca deja nu mai stiu ce sa mai fac Carburatia e spalata si reglata (consumul fiind cam 6%) Model Kawasaki Z650 an 1985 seria C3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Uleiul poate ajunge in camera de ardere prin 3 locuri: simeringuri de supapa garnitura de chiulasa segmenti Daca spui ca la inceput dupa ce l-ai montat nu dadea fum, inseamna ca intre timp s-a intamplat ceva. Fie simeringurile de supapa nu au fost buna/montate incorect/ghidurile (daca-s noi) nu erau tratate, etc. , fie garnitura de chiulasa s-a mai "asezat" si trebuie restransa la cuplu, daca nu cumva s-a si stricat deja garnitura (scuipata? ) si tb alta. Si eu am patit asa ceva la Guzzi , dupa ce am pus o garnitura de chiulasa noua , stransa la dinamometrica, dupa 10 min a inceput sa dea fum. Am aruncat-o dracu de cheie dinamometrica, am strans batraneste la mana si de atunci - nici o problema, inclusiv dupa ce l-am vandut a mers beton. O alta varianta ar fi ca segmentii sa se blocheze in canale la cald , dar la rece sa fie liberi si sa etanseze corect. Totusi, daca nu i-ai schimbat, nu ar avea de ce. spor la investigatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Mai 15, 2006 Autor Share Postat Mai 15, 2006 Garnitura de chiuloasa am schimbato si dupa am dato jos si am pus-o pe cea veche care este din metal si am stins-o la cheie dinamometrica cu un levie de juma de metru. Ma chindesc sa nu fie unul din carburatoare si sa mearga inecat si sa ajunga benzina in baia de ulei. Inainte sa imi bag mina in motor aveam compresia neegala si imi dadea un rateu pe un piston timp de 5 minute pina se incalzea motorul si dupa mergea bec,dar consuma ceva ulei. Acum da acelasi rateu dar nu mai inceteaza dupa 5 minute ci continua dar nu des ci mai rar da cite un rateu ?????????????????????????????????????????????????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 La stringerea cu cheia dinamometrica nu se foloseste "prelungitor"; o cheie dinamometrica scapata nitel pe jos e buna de dus la recalibrare; dupa un numar "x" de stringeri se recalibreaza. O garnitura de chiulasa folosita nu mai "calca" bine, prin urmare nu se refoloseste. ... ce-mi mai place teoria, hehe ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 La stringerea cu cheia dinamometrica nu se foloseste "prelungitor"; wrong, un brat mai mare iti da control mai bun , nu inseamna ca trebuie sa te opintesti in cheie pana crapa ceva, te opresti la click. o cheie dinamometrica scapata nitel pe jos e buna de dus la recalibrare; dupa un numar "x" de stringeri se recalibreaza. Teoretic corect, dar traim in lumea reala O garnitura de chiulasa folosita nu mai "calca" bine, prin urmare nu se refoloseste.... ce-mi mai place teoria, hehe ... wrong, mai bine folosesti garnitura originala inca o data daca se mai poate decat una facuta in Ro Asa si chiulasa se planeaza cand schimbi garnitura, dar daca abaterea e in limite, nu e nevoie. Ne adaptam, ca piese noi originale si scule speciale gasim si ne permitem numai in vise si in cataloage aduse de afara. Eu a trebuit sa ajung la Nisa(!!! ) pentru o garnitura originala, dupa ce 4 (patru) buc. facute in Ro nu se puteau folosi ... si legat de strangerea la dinamometrica, da, totul e ca la carte daca folosesti si prezoane, piulite noi, cheia calibrata si cele 2 suprafete sunt perfect plane ca noi din fabrica. In viata reala insa, esti nevoit sa mai trisezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Axo, orice drum, oricit de lung, incepe cu un singur pas ... si apoi altul, si altul, si altul ... Unii au stabilit niste norme cindva, e bine sa le cunoastem pentru a stii unde trebuie sa ajungem; pina atunci ne cirpim cum putem, cu rezultate bune sau mai putin bune. PS: din experienta de surubarit de la Fiat 600 din '65 (my precious hobby car) am facut si eu improvizatii cit cuprinde, care au tinut sau nu, dar trebuia sa mearga hodoroaga ... acum, fiind trecuta pe linie moarta (conservare/reconditionare) incerc sa fac lucrurile cit mai corect, fiindca nu mai depind de ea si sa zicem ca imi permit o mica nebunie din cind in cind. Real life vs Ideal life ... scuze apasule pentru off-topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Mai 16, 2006 Autor Share Postat Mai 16, 2006 Dupa parerea mea (nu sunt specialist ..dar am mai avut motoare) cred ca scinteia pe bobina 2 (care se ocupa de pistoanele 2,3) nu este data la timp si acest lucru duce la acel rateu continuu.A doua problema (uleiul) ....daca pistoanele 2,3 merg inecate in benzina dat fiind faptul ca nu este schinteia la momentul potrivit in timp (aproximativ 100/150 km) benzina nearsa care ramine si dupa evacuare spala camasile si ajunge in baia de ulei , crescind nivelul de ulei si presiunea in baie.Odata cu fluidizarea uleiului incepe calvarul (fum excesiv ,inecarea definitiva a bujiilor 2,3 si consumul rapid al uleiului ) Cauze posibile .................Bobina bagaboanta..............aprindere nereglata................FENOMENE PARANORMALE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 Mai du-te o data la Tanga, parca la ei l-ai facut, nu? Sa ti-l faca calumea de data asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 Mai du-te o data la Tanga, parca la ei l-ai facut, nu? Sa ti-l faca calumea de data asta. bre, nu citisi ca si Apasu zice ca Tanga l-a facut super-bine, doar ca de vina e paranormalul..ce dracu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Mai 17, 2006 Autor Share Postat Mai 17, 2006 Am pus acest topic nu in dorinta de a face antireclama cuiva Baietii de la Tanga si-au facut treaba bine ....la ce au umblat ei, dar eu caut si o alta parere (CA TOT NU MERGE BINE)Am zis acum sa schimb uleiul de tot cu unul ieftin si sa iau nivelul cind lec din Bucuresti si cind ajung la Ploiesti (dupa racirea motorului)sa verific din nou uleiul si sa vad atunci axact care e buba.NU am facut treaba asta ca am crezut ca am scapat de probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Mai 17, 2006 Autor Share Postat Mai 17, 2006 Inca astept pareri si opinii (nucred ca din experienta cineva nu poate sa imi dea un sfat)Io as vrea chiar o bobina dubla de imprumut sa vad daca mai face figuri (nu am bani de dat acum pe 2 bobine bune si sa ma trezesc ca face aceleasi chestii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Mai 22, 2006 Autor Share Postat Mai 22, 2006 Deci ...revenim cu problema mea Am fost la intrunire la ploiesti cu motorul Schimbat ulei Bagat benzina Reglat platinile Totul Ok pina in momentul cind am realizat cu putina suprindere de aceasta data ca motorul meu consuma cit o RABA ...mai precis in 72 km am consumat 10 litri ...au fost 11 dar cit am reglat-o cred ca am mai consumat 1 litru La ploiesti am intilnit un motor identic si posesorul ma asigutat (avind si el probleme la inceput)ca totul tine de carburatie In concluzie a mers binisor dar daca ar fi mers si el continuu in 4 pistoane si ar fi consumat un 7 la suta nu cred ca m-as mai face probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Mai 31, 2006 Autor Share Postat Mai 31, 2006 Am schimbat bobinele cu unele noi +fise noi si acum face altceva . Da rateuri in carburatoare ,se autotureaza de nebuna si scoate un fum de zile mari ...Sa fie de la avans ???? Hai fratilor ajutati-ma ca m-am saturat de specialistii lu peste ,vreau sa o fac cu mina mea ca e cel mai sigur.Daca o rezolv singur promit ca fac tot posibilul sa fac un SelfService la mine pentru cei care au patit necazuri de genu astuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Am schimbat bobinele cu unele noi +fise noi si acum face altceva . Da rateuri in carburatoare ,se autotureaza de nebuna si scoate un fum de zile mari ...Sa fie de la avans ???? Hai fratilor ajutati-ma ca m-am saturat de specialistii lu peste ,vreau sa o fac cu mina mea ca e cel mai sigur.Daca o rezolv singur promit ca fac tot posibilul sa fac un SelfService la mine pentru cei care au patit necazuri de genu astuia. Rateurile in carburator sunt de obicei de carburatie, suna a aer fals pe admisie Pe de alta parte, fumul ala daca e negru de benzina spune amestec bogat, iar daca e de ulei spune "nasol" la capitolul mecanica. Bujiile cum sunt? Negre uscate de funingine sau imbacsite cu ulei? O baterie de 4 carburatoare vechi cu uzurile aferente in ele si aprindere pe platina sunt destul de greu de pus cap la cap pentru ca nu mai respecta procedurile de reglaj.Am mai avut parte de asa ceva... As veni zilele astea pe la tine sa arunc un ochi, de obicei din mai multe capete seci iese totusi ceva intr-un final . Ai scule? Ai reglat aprinderea stationar dupa reperele de pe volanta si multimetru sau cum? Ai verificat-o si dinamic cu stroboscopul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Mai 31, 2006 Autor Share Postat Mai 31, 2006 Vorbesti limbi straine ......stroboscop ,metoclont ,tiribonflax,....habar nu am ce dracu nu am incercat AJUTAMA daca poti si voi fi vesnic recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 No offence: E posibil sa fi interschimbat 2 fise? Ca daca ai schimbat boninele, n-ai umblat la avans, nu prea avea ce sa se schimbe. Carburile sint bine infipte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Mai 31, 2006 Autor Share Postat Mai 31, 2006 (editat) Nu sa mai umblat la carburi intre timp,inainte mergea in 3 acum mere in 4 dar face urit Fisele nu pot fi schimbate intre el ca nu prea ai cum de pozitie Editat Mai 31, 2006 de apasu77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Pai care a fost momentul cind a inceput manifestarea asta noua? Dupa ce ai schimbat bobinele, sau dupa ce ai regla avansul? Avansul cum l-ai reglat? Ai manual, stii semnele unde ar trebui sa dea scinteia? Ca nu prea se leaga nimic..Daca revii pe bobinele initiale mai merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Mai 31, 2006 Autor Share Postat Mai 31, 2006 Nu am umblat la avans dechind am schimbat bobinele ,inainte le-am reglat dupa semne si cam dupa ureche dar a mers ...acum dechind am schinteia calumea se pare ca trebuie sa reglez avansul altfel .Nu sunt bobine identice si chiar daca gaseam nu luam la fel pentru ca alea nu aveau posibilitatea de a schimba fisa cu alta noua .Acum ce diferente or fi nu stiu sa iti zic ...ca daia caut ca disperatul pe unu sa mi-o regleze ca m-am saturat de ingineri si super mecanici care le fac dupa ureche,io macar daca am facut asta nu ma pretind ca stiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Apasule, in principiu e normal. Cand scanteia e slaba, trebuie dat avansul mai mare astfel incat sa aibe timp amestecul sa se aprinda. Cand scanteia e mai puternica, avansul trebuie micsorat, altfel explozia se produce inainte ca pistonul sa ajunga la PMS si situatia asta e nasoala. Motorul probabil ca se incinge in draci din cauza asta. Ce fum e asta pe care il da acum, de ulei sau de amestec bogat? Domnu Apasu, ai idee care este ordinea de aprindere la cilindrii motoretei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 http://www.kawa-z650.de/data/wiring/Z650-B3,C3.jpg http://www.kawa-z650.de/technik.shtml Daca te uiti pe primul link, reiese ca 12 sint alimentati de la o bobina, iar 34 de la alta, nu pare a fi 14-32. Gresesc eu? Nu e ala modelul in cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Hmmm... in cazul asta ordinea de aprindere ar trebui sa fie 1-3-2-4 sau 1-4-2-3 Cel mai bine se vede ordinea cu capacul de chiulasa dat jos si bujiile scoase. Exista posibilitatea ca fiind puse aiurea fisele sa dea scanteie pe admisie, de unde si rateurile in carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Hmmm... in cazul asta ordinea de aprindere ar trebui sa fie 1-3-2-4 sau 1-4-2-3 Cel mai bine se vede ordinea cu capacul de chiulasa dat jos si bujiile scoase. Exista posibilitatea ca fiind puse aiurea fisele sa dea scanteie pe admisie, de unde si rateurile in carburator. Daca pui aiurea fisele nu are cum sa mearga in 4! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Eu cind m-am referit la "nu pare a fi 14-32" m-am referit la felul in care sint legate bobinele la bujii, nu neaparat la ordinea de aprindere. In poza initiala a apasului, bobina 1 alimenta cil 1,4 iar bobina 2 alimenta cil 2,3, pe cind din poza aia colorata pe care am pus-o eu, reiesea ca bobina 1 e la cil 1,2 iar bobina 2 e la cil 3,4 Daca pui aiurea fisele nu are cum sa mearga in 4! Pai din pacate,inainte sa le schimbe aproape mergea in 3, iar acum nu merge in 4. Daca nu s-a desfacut platoul ala cu aprinderea, din schimbarea doar a bobinelor nu poate iesi asa ceva nici sa vrei..Oricum nu e prea clar ce-i acolo, ca nu-i garantat nici avansul si nici cu carburatia, macar o parte daca ar fi certa ar fi un progres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Facem sezatoare in weekend si ii dam de cap. Sau la cap. Sau in cap. Ramane de vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.