Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Printre picaturi pot zice ca am facut rost de urmatoarea bascula cu janta de 17x 5.5. Alceva: Am motorul demontat pentru inlocuire segmenti, garnitura chiuloasa, refacut scaune supape si jocurile...imi mai trebuie garnitura de chiuloasa si cred ca pot inchide motorasul. roata e cea din poza:

post-70734-0-13945100-1390588295_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de pe fzr 750 stiam de la george ca e bascula

Asa am dedus eu, ca este de fzr 750 sau 1000, din asemanarile basculei si dimensiuni. Cert e ca proprietarul nu stia, sau cel putin mie imi zicea ca e de pe yzf 2010 :eek:

 

superb. schimbare basculei e ceva ce vreau de mult timp sa fac, dar nu voi face niciodata. de pe ce model vine?

Daca zici ca vrei sa faci demult schimbarea, de ce spui ca nu o s`o faci niciodata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am dedus eu, ca este de fzr 750 sau 1000, din asemanarile basculei si dimensiuni. Cert e ca proprietarul nu stia, sau cel putin mie imi zicea ca e de pe yzf 2010 :eek:

Daca zici ca vrei sa faci demult schimbarea, de ce spui ca nu o s`o faci niciodata?

 

Bascula si roata sunt de pe 1000. Am dubii ca foiaia lantului va mai fi in plan cu pinionul de pe motor. Suspensia se potriveste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bascula si roata sunt de pe 1000. Am dubii ca foiaia lantului va mai fi in plan cu pinionul de pe motor. Suspensia se potriveste?

Din ce mi`a zis proprietarul si din ce am vazut eu in pozele de la el, amortizorul vine fara nici o adaptare, singura problema este, cum ai zis si tu, la aliniamentul pinioanelor. Va trebui un distantier la pinionul motorului, acum sunt in Brasov si pana ajung acasa pentru a vedea la fata locului ce probleme o sa intampin nu pot spune nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai lejer mi-ar fi sa-i pun roata de pe fzr 400, care e tot cam la fel de ingusta, dar pe 17 si alinierea se rezolva cu alt distantier.

Cam dificil sa gasesti de fzr 400, sau chiar imposibil...Ma refer la noi in tara. Citisem mai demult ca ar merge si janta de F2 4.5J pe bascula de fzr dar la fel trebuie ceva modificari la prinderea etrierului pe disc...sunt mai multe topicuri pe fzrarchives.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacatoasa problema asta cu roata de 18 inch. Oricum, 5.5 mi se pare un pic cam mult pentru puterea motorului insa in cazul modificarilor mai serioase alterarea geometriei si ciclisticii trebuie serios analizate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate voi cantarii bascula si janta initiale si apoi pe acestea....se va schimba ciclistica, asta e clar, poate nu asa mult incat nu voi umbla la suspensie. In legatura cu puterea motorului, ma gandesc ca si sa invarta o roata mai mare de 18/160 ii este greu fata de una pe 17, dar intervine aici latimea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu greutatea face diferenta ci suprafata si forma petei de contact. O pata mai mare ofera o aderenta mai buna dar si "consuma" mai multa putere. Bine, "neajunsul" poate fi corectat din presiune... dar deja vorbim despre compromisuri la compromisuri.

 

Diametrul mai mare al rotii spate ofera un moment de inertie sau inertie rotationala superioara, adica pe romaneste o stabilitate mai buna la viteze inferioare. Imi amintesc ca pentru a imbunatati ciclistica (reciproca este valabila), unul dintre motoarele din "copilarie" (FZ750) avea spatele pe 18 iar fata pe 16!!! Dar in anii '90 se gaseau aceste masuri, doar ca... nu in Romania. De fapt nu prea se gasea nimic pe vremea aia!

 

Si mie imi place sa experimentez, insa modificarile structurale trebuie facute cu mare grija, uneori cativa mm pot face o mare diferenta. Spre exemplu, dupa ce am ridicat motorul de spate cu cca 5 cm ("oase" mai scurte cu 10mm) pur si simplu nu m-am mai inteles cu motorul. Si cel mai tare m-a deranjat nu ciclistica in sine ci noua distributie a greutatii.

 

In fine, sunt curios daca noua bascula/roata de 1000 pe 600 va avea nevoie doar de distantier la pinion si mai ales cum se va simti noua configuratie.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Vand carena frontala+cadru bord+lupe+oglinzii+parbriz. adaptata pentru fzr 1000 an '90.

 

Sau, schimb cu originala, modelul cu un singur far :D



Ce ulei recomandati pentru FZR 1000 din '90? peste 60000 km pe bord :D

post-14940-0-47925400-1393359392_thumb.jpg

Editat de johndogaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o Yamaha FZR 1000 si nu mai stiu unde se cupleaza cele doua iesiri din rezervor: cea de sub rezervor (un furtun drept vertical) si cea din spatele rezervorului (inspre sa). Sunt cumva conectate intre ele?

 

Asta toamna am scos furtunele care erau coapte si acum ar trebui sa o montez :)

 

Merci.

Nassos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel de sub rezervor, care probabil are si un robinet, este alimentarea cu benzina si se cupleaza la pompa de benzina, respectiv carburatoare. Celalalt furtun, dinspre sa, nu se cupleaza nicaieri, este aerisirea rezervorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei recomandati pentru Yamaha fzr 1000 din '90, avand pe bord peste 60000km? pentru un mers normal-sportiv, motocicleta tinuta numai in garaj :D

 

10w-40 5100 Motul e ok?

hmm, eu bag 15w50 motul 5100, dupa anumite semne de uzura cred ca am 100.000km, am incercat si 10w40 nu imi placea cum simteam si auzeam motoru,

un prieten care are tot fzr 1000 acelasi an ca al meu, care are aprox 40.000 reali, baga numa 10w40 motul 5100 si se comporta excelent, consumu de ulei fiind in parametri,

 

e o adevarata polemica cu uleiul asta,

 

numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una este pentru robinet (furtun >> pompa benzina), alta pentru senzorul de nivel de rezerva (mufa cu 2 fire >> TCI).



... daca nu gresesc, cea in ax longitudinal este pentru robinet iar cea in ax transversal pentru senzorul de nivel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru raspuns. Pentru cele doua mufe sunt lamurit acum. Una este pentru senzoru de nivel, cealalta merge la pompa de benzina.

 

M-ar interesa si racordul acela care este putin mai sus in poza, cel care este fixat de corpul rezervorului si iese din partea superioara a rezervorului.

 

In poza e ca un furtun cu un racord de plastic la capat.

 

Merci,

Nassos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...