skvj Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Cea dinspre busonul de la rezervor? Ce vorbesti ... am prins drag de ea Zgarietura aia e printre ultimele lucruri care ma ingrijoreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 e pacat sa fie acolo daca o iubesti! cauta o metoda sa scapi de ea - polish profesional sau ceva de genu! vreau sa zic ca zilele acestea am incercat ceara de carnauba de la ABRO (se gaseste la dedeman in conserva galbena), chiar si dupa ploaie masina a ramas curata, apa s-a dus si nu a lasat pete ca dupa o ploaie normala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Am sa incerc. Ea nu e mare si se vede doar dintr-un anumit unghi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macy25 Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 buna tuturor, m-am gandit sa va prezint si eu frumusetea mea, de care sunt mindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 arata foarte bine! S-o stapanesti sanatos! Tare bine da acea codita pe ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macy25 Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 arata foarte bine! S-o stapanesti sanatos! Tare bine da acea codita pe ea! multumesc, arata cam jalnic cand l-am luat acum 2 ani dar am reusit sa-l modific pe placul meu la sfarsitul lunii viitoare i-mi expira verificarea si am o mica problema ; eu am cauciucuri de 190 pe spate dar in talon am trecute doar de 170, ce-mi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 iti recomandam sa achizitionezi o anvelopa de 170 Daca producatorul spune ca 170 trebuie pe spate inseamna ca stie ce stie... o sa fie si mai usor de aplecat pe curbe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 la sfarsitul lunii viitoare i-mi expira verificarea si am o mica problema ; eu am cauciucuri de 190 pe spate dar in talon am trecute doar de 170, ce-mi recomandati? Depinde unde faci verificarea... mai bine intrebi inainte! Problema nu e insa numai ITP'ul, pe jeanta de 5.5 (cum e pe FZR1000) latimea maxima recomandata de mai toti producatorii de anvelope este 180mm. Peste aceasta valoare pata de contact nu mai are marimea/forma optima... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macy25 Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 iti recomandam sa achizitionezi o anvelopa de 170 Daca producatorul spune ca 170 trebuie pe spate inseamna ca stie ce stie... o sa fie si mai usor de aplecat pe curbe! cred ca asa voi face, o sa-mi cumpar una de 170, dar imi place foarte mult cum arata asa si oricum trebuie sa le folosesc si pe astea ca sunt noi noute, dar sunt si curios ce diferente sunt intre ele in curbe, multumesc de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Cel mai bine e sa ai anvelopele date de producator. Nu prea am mai dat zilele astea pe forum, de cand am scos motorul, pff, alta viata. Uite aici exemplu: stock 130, pus anvelopa 160. Pe curbe nu te poti inclina mai mult de atat ca se duce aiurea. Acum am un 140, care va sta mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Cumpar cadru oglinzi pentru Yamaha FZR 600R 4jh an 1994! Cadrul se fixeaza pe un suport prins in fata rezervorului! Am postat imagine cu cadrul! Astept oferte decente! date de contact: private mesage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Uite aici exemplu: stock 130, pus anvelopa 160. Pe curbe nu te poti inclina mai mult de atat ca se duce aiurea. Acum am un 140, care va sta mult mai bine. Am senzatia ca, pe langa faptul ca marimea anvelopei este mult peste cea maxim admisa de latimea jeantei, fapt ce afecteaza negativ forma balonului si respectiv forma/suprafata petei de contact... este si cam veche, probabil "coapta" de ceva vreme... Stiu ca gumele noi sunt scumpe, insa la motociclete nu se accepta compromisuri la frane, anvelope si directie. Altfel "distractia" se transforma in "ruleta ruseasca"... Pe miar masurile standard sunt 130/60/17 si 170/60/17. De ceva vreme insa tehnologia a avansat atat de mult incat permite mici abateri de la masurile recomandate de producator fara ca performantele sa fie afectate, noile compozitii si modele ale carcaselor conferind un surplus de aderenta si manevrabilitate. Combinatia 120/70/17 si 180/55/17 permite atingerea limitelor constructive ale motocicletei chiar si in conditii de strada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Da, da, e veche anvelopa. Am un set, in debara, nu am unde sa merg sa le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanShef13 Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Piese si carene de Yamaha R6 si R1 si FZR, Suzuki Srad si K,Bandit, Honda CBR f2, f3, f4, f4i si RR sau de scutere gasiti la numarul 0731084150. Are cadruri complete cu acte, motoare complecte, instalatii electrice, relee, cdi-uri,faruri, stopuri, semnalizari, oglinzi, injectii, carburatoare, conducte aer, telescoape, discuri de frana, radiatoare, situri, scarite, manete, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 salutare FZR-isti,mi-a venit cadrul de la vopsit si la-m asamblat duminica.abia astept sa fie gata sa ma plimb cu mobra.mai trebuie schimbat consumabilele si dupa aia o sa fie gata ptr drum.cateva poze.numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Cum mai, tu de Paste asamblezi motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Cum mai, tu de Paste asamblezi motocicleta? man am fost nerabdator sa fie gata cat de cat,abia astept sa ma dau cu mobra:)numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Ia zi, te-ai dat cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 din pacate nu,ptr ca nu am avut timp sa cumpar antigel si benzina si sa pun farul,dar in WEEKend sigur ca ma dau.numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Am senzatia ca, pe langa faptul ca marimea anvelopei este mult peste cea maxim admisa de latimea jeantei, fapt ce afecteaza negativ forma balonului si respectiv forma/suprafata petei de contact... este si cam veche, probabil "coapta" de ceva vreme... Stiu ca gumele noi sunt scumpe, insa la motociclete nu se accepta compromisuri la frane, anvelope si directie. Altfel "distractia" se transforma in "ruleta ruseasca"... Pe miar masurile standard sunt 130/60/17 si 170/60/17. De ceva vreme insa tehnologia a avansat atat de mult incat permite mici abateri de la masurile recomandate de producator fara ca performantele sa fie afectate, noile compozitii si modele ale carcaselor conferind un surplus de aderenta si manevrabilitate. Combinatia 120/70/17 si 180/55/17 permite atingerea limitelor constructive ale motocicletei chiar si in conditii de strada... Salut, stii cumva ce J are janta spate de la un FZR 600 4jh?Sunt curios daca intra o anvelopa de 180, nu de alta dar am un cauciuc nou si ma gandeam ca un sezon are merge,pana imi cumpar unu original de 160 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 (editat) Salut, stii cumva ce J are janta spate de la un FZR 600 4jh?Sunt curios daca intra o anvelopa de 180, nu de alta dar am un cauciuc nou si ma gandeam ca un sezon are merge,pana imi cumpar unu original de 160 Este de 5"(12.7cm)! NU, NU INTRA unu de 180! Pt 180 se cere janta de 5.5"(14cm)! Deci ar influenta foarte mult caderea anvelopei pe janta! J- provine de la profilul jantei! (nu are nici o legatura cu latimea ei) Aici gasesti mai multe informatii despre ce inseamna anumite caractere inscriptionate pe janta (valabil atat la motociclete cat si la masini) Un FZR 600R 4jh pe circuit ce fain merge! Editat Aprilie 20, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Este de 5"(12.7cm)! NU, NU INTRA unu de 180! Pt 180 se cere janta de 5.5"(14cm)! Deci ar influenta foarte mult caderea anvelopei pe janta! J- provine de la profilul jantei! (nu are nici o legatura cu latimea ei) Aici gasesti mai multe informatii despre ce inseamna anumite caractere inscriptionate pe janta (valabil atat la motociclete cat si la masini) Un FZR 600R 4jh pe circuit ce fain merge! din ce an e modelul din video?? nu am mai vazut FZR de 600 cu 300 pe vitezometru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 (editat) Este FZR 600R 4jh din 1994-1996 (iar din 1997 i-a luat locu Yamaha Thundercat! Am atasat o poza cu modelu de FZR (paintjob-ul nu este original) (observa ca fata de vechiul model de FZR 3he, acest 4jh are 15.000 de ture!) INTREBARE: Simt ca se cam apropie schimbu de ulei din furci si implicit cel al semeringurilor! Am gasit semeringuri la 26 de lei(aftermarket), la 100 de lei(aftermarket) si la 200 de lei(originale)! Se merita sa fie cumparate originale? Sau merg si cele aftermarket? Editat Aprilie 22, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 depinde de firma celor aftermarket. sfatul meu este sa le schimbi si pe cele de praf si pe cele de ulei si sa inspectezi si bucsele si sa le schimbi si pe alea daca este necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Eu unul am auzit de Atenna (parca) ca ar fi naspa. Bune si la calitate si la pret ar fi unele BallOn, sau ceva de genul. Au in ele niste bile sau nu stiu ce minuni si erau pe la 80 de ron setul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.