yo4hgx Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Uite aici exemplu: stock 130, pus anvelopa 160. Pe curbe nu te poti inclina mai mult de atat ca se duce aiurea. Acum am un 140, care va sta mult mai bine. Am senzatia ca, pe langa faptul ca marimea anvelopei este mult peste cea maxim admisa de latimea jeantei, fapt ce afecteaza negativ forma balonului si respectiv forma/suprafata petei de contact... este si cam veche, probabil "coapta" de ceva vreme... Stiu ca gumele noi sunt scumpe, insa la motociclete nu se accepta compromisuri la frane, anvelope si directie. Altfel "distractia" se transforma in "ruleta ruseasca"... Pe miar masurile standard sunt 130/60/17 si 170/60/17. De ceva vreme insa tehnologia a avansat atat de mult incat permite mici abateri de la masurile recomandate de producator fara ca performantele sa fie afectate, noile compozitii si modele ale carcaselor conferind un surplus de aderenta si manevrabilitate. Combinatia 120/70/17 si 180/55/17 permite atingerea limitelor constructive ale motocicletei chiar si in conditii de strada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Da, da, e veche anvelopa. Am un set, in debara, nu am unde sa merg sa le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanShef13 Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Piese si carene de Yamaha R6 si R1 si FZR, Suzuki Srad si K,Bandit, Honda CBR f2, f3, f4, f4i si RR sau de scutere gasiti la numarul 0731084150. Are cadruri complete cu acte, motoare complecte, instalatii electrice, relee, cdi-uri,faruri, stopuri, semnalizari, oglinzi, injectii, carburatoare, conducte aer, telescoape, discuri de frana, radiatoare, situri, scarite, manete, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 salutare FZR-isti,mi-a venit cadrul de la vopsit si la-m asamblat duminica.abia astept sa fie gata sa ma plimb cu mobra.mai trebuie schimbat consumabilele si dupa aia o sa fie gata ptr drum.cateva poze.numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Cum mai, tu de Paste asamblezi motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Cum mai, tu de Paste asamblezi motocicleta? man am fost nerabdator sa fie gata cat de cat,abia astept sa ma dau cu mobra:)numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Ia zi, te-ai dat cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 din pacate nu,ptr ca nu am avut timp sa cumpar antigel si benzina si sa pun farul,dar in WEEKend sigur ca ma dau.numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Am senzatia ca, pe langa faptul ca marimea anvelopei este mult peste cea maxim admisa de latimea jeantei, fapt ce afecteaza negativ forma balonului si respectiv forma/suprafata petei de contact... este si cam veche, probabil "coapta" de ceva vreme... Stiu ca gumele noi sunt scumpe, insa la motociclete nu se accepta compromisuri la frane, anvelope si directie. Altfel "distractia" se transforma in "ruleta ruseasca"... Pe miar masurile standard sunt 130/60/17 si 170/60/17. De ceva vreme insa tehnologia a avansat atat de mult incat permite mici abateri de la masurile recomandate de producator fara ca performantele sa fie afectate, noile compozitii si modele ale carcaselor conferind un surplus de aderenta si manevrabilitate. Combinatia 120/70/17 si 180/55/17 permite atingerea limitelor constructive ale motocicletei chiar si in conditii de strada... Salut, stii cumva ce J are janta spate de la un FZR 600 4jh?Sunt curios daca intra o anvelopa de 180, nu de alta dar am un cauciuc nou si ma gandeam ca un sezon are merge,pana imi cumpar unu original de 160 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 (editat) Salut, stii cumva ce J are janta spate de la un FZR 600 4jh?Sunt curios daca intra o anvelopa de 180, nu de alta dar am un cauciuc nou si ma gandeam ca un sezon are merge,pana imi cumpar unu original de 160 Este de 5"(12.7cm)! NU, NU INTRA unu de 180! Pt 180 se cere janta de 5.5"(14cm)! Deci ar influenta foarte mult caderea anvelopei pe janta! J- provine de la profilul jantei! (nu are nici o legatura cu latimea ei) Aici gasesti mai multe informatii despre ce inseamna anumite caractere inscriptionate pe janta (valabil atat la motociclete cat si la masini) Un FZR 600R 4jh pe circuit ce fain merge! Editat Aprilie 20, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Este de 5"(12.7cm)! NU, NU INTRA unu de 180! Pt 180 se cere janta de 5.5"(14cm)! Deci ar influenta foarte mult caderea anvelopei pe janta! J- provine de la profilul jantei! (nu are nici o legatura cu latimea ei) Aici gasesti mai multe informatii despre ce inseamna anumite caractere inscriptionate pe janta (valabil atat la motociclete cat si la masini) Un FZR 600R 4jh pe circuit ce fain merge! din ce an e modelul din video?? nu am mai vazut FZR de 600 cu 300 pe vitezometru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 (editat) Este FZR 600R 4jh din 1994-1996 (iar din 1997 i-a luat locu Yamaha Thundercat! Am atasat o poza cu modelu de FZR (paintjob-ul nu este original) (observa ca fata de vechiul model de FZR 3he, acest 4jh are 15.000 de ture!) INTREBARE: Simt ca se cam apropie schimbu de ulei din furci si implicit cel al semeringurilor! Am gasit semeringuri la 26 de lei(aftermarket), la 100 de lei(aftermarket) si la 200 de lei(originale)! Se merita sa fie cumparate originale? Sau merg si cele aftermarket? Editat Aprilie 22, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 depinde de firma celor aftermarket. sfatul meu este sa le schimbi si pe cele de praf si pe cele de ulei si sa inspectezi si bucsele si sa le schimbi si pe alea daca este necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Eu unul am auzit de Atenna (parca) ca ar fi naspa. Bune si la calitate si la pret ar fi unele BallOn, sau ceva de genul. Au in ele niste bile sau nu stiu ce minuni si erau pe la 80 de ron setul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 am Athena acum, au costat 25 de lei cele de ulei. sunt destul de slabe(dar la banii astia sunt ok) si daca cromul de pe jambe si toate celelalte componente sunt ok, 10000 de km tot o sa tina! Ariete sunt excelente, am montat unui prieten 80 de lei cele de ulei)! All-Balls sunt si ele excelente, se lauda cu frictiune f mica(intra f usor pe jambe) si au costat (cele de ulei si cele de praf) 120 de lei din cate imi amintesc! spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Ok acestea fiind spuse... sa trecem la tipul de ulei! Producatorul recomanda stock (pt un pilot de 80kg) sa se puna ulei 10W hidraulic 503ml (251.5ml in fiecare furca) Eu am peste 100de kg banui ca un ulei 15W sau 20W in furci nu i-ar face rau cu nimic nu? Mai ales ca de multe ori am si pasager undeva la 65kg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Vascozitatea uleiului din telescoape nu are legatura directa cu greutatea ci cu rata de compresie si rebound. Functie de greutatea specifica dar si stilul de condus se ajusteaza "pre-load"-ul (tensionarea arcurilor), respectiv "sag"-ul static (doar greutatea motorului) si dinamic (impreuna cu pilot, bagaje si/sau, dupa caz, pasager). Eu pe miar cele mai bune rezultate le'am obtinut cu un sag dinamic de cca 35mm pe spate si 40mm pe fatza iar uleiul MOTUL fork oil 5W (atentie insa, motorul meu are furca Showa-Kayaba iar uleiul original este "yamaha 01 grade"...). Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Vascozitatea uleiului din telescoape nu are legatura directa cu greutatea ci cu rata de compresie si rebound. Functie de greutatea specifica dar si stilul de condus se ajusteaza "pre-load"-ul (tensionarea arcurilor), respectiv "sag"-ul static (doar greutatea motorului) si dinamic (impreuna cu pilot, bagaje si/sau, dupa caz, pasager). Eu pe miar cele mai bune rezultate le'am obtinut cu un sag dinamic de cca 35mm pe spate si 40mm pe fatza iar uleiul MOTUL fork oil 5W (atentie insa, motorul meu are furca Showa-Kayaba iar uleiul original este "yamaha 01 grade"...). Ride Safe! Sunt constient ca in proportie de peste 70% conteaza ca arcurile sa fie tari si trebuie reglat preload-ul - sag static, dinamic, etc! Dar totusi care ulei e mai bun? 10W cum recomanda producatorul? sau 15W ori 20W? Un amortizor tare ajuta si el sa nu se comprime arcu ca si cum ar fi liber!? Am dreptate sau o iau si eu pe ulei ca furcile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Nu exista ulei de furca "mai bun" ca vascozitate ci doar "mai potrivit" pentru o anumita situatie. FZR nu are reglaje nici pe compresie nici pe rebound asa ca cel mai recomandat e sa ramai la vascozitatea standard. Daca vrei sa mai intaresti suspensia pe fata (altfel decat cu pre-load-ul) te poti juca cu nivelul uleiului... dar si asta e o arma cu doua taisuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Am descoperit un clip interesant - e mai pt incepatori ca si mine http://www.youtube.com/watch?v=HWH_QiXw5n4&feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cioxy69 Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Salut , ma numesc Cristi si am si eu un FZR 600R 4jh de cva timp si am avut un accident, doua si eu si imi sunt cam varza carenele, are cineva de vanzare sau ma poate ajuta si p mine cineva cu un sfat unde as putea sa caut?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) Cioxy69 ai PM - tipu care mai are carene e din Cluj - ai pm cu datele lui de contact! Editat Aprilie 24, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cioxy69 Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Imi spune cineva si mie dimensunile de cauciucuri la un FZR 600 R din '95 Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Aproape sigur: -spate 160 60 17 -fata 120 60 17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cioxy69 Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Aproape sigur: -spate 160 60 17 -fata 120 60 17 merci fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.