Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

vreau sa va inteb ceva, acum ceva vreme am schimbat bujiile fiinca nu mergea rotund la relanti, nu stiu inainte de care aveam dar acuma am pus NGK standart si am observat cateva lucruri:

-pe la 6000 de ture nu trage, zici ca nu are putere

-viteza maxima a scazut de la 290 la 270

-a crescut consumul cu vreo 2 litri

a fost curatat si reglat carburatorul, la relanti acum merge mai bine, poate avea efect asa mare bujiile?

 

Normal ca au importanta mare bujiile! Mai calde, mai reci... daca ii pui mai calde nu va merge in aceeasi parametrii! :peace:

Cauta un manual de service sau intreaba baietii cu FZR 1000 Exup ce bujii utilizeaza din fabricatie!

 

De la Bosch ai imagine atasata cu codu bujiilor (echivalentul originalului de la NGK)! Le poti cumpara de la orice magazin de piese auto care colaboreaza cu Temad (sau Temeco nu mai retin exact) - singuru distribuitor Bosch pe Romania!

 

insa una peste alta curatatu carburatoarelor fara sincronizarea lor nu e indeajuns! trebuiesc si sincronizate!

post-63118-0-27200600-1335439064_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vroiam sa aud o parere despre Dunlop sau Continental cu a lor anvelope - a folosit careva?

 

 

eu am acum Continental Conti-Force,

 

si vizavii de bujii, NKG nu voi mai folosi niciodata!!! denso in caz ca nu am ce alege,

 

acum am Bosch, si numai bosch voi cumpara,

 

acum de curand am cumaparat pt un prieten Champion, astept un feedback de la el,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare salutare!

Ce mai faceti voi ?

Nu prea am mai intrat pe aici din lipsa de timp sa vad ce mai faceti :( dar nu am stat degeaba nici eu nici fzr-ul .Am inceput scoala si sunt foarte entuziasmat dabia astept sa termin sa iau permisul si sa incerc sa imblanzesc fiara cu toate ca stiu ca o sa imi fie cam greu cu o motocicleta asa mare si va trebui sa fiu fiu foarte atent.Motoru a primit si el baterie noua si de fericire nenorocitu a pornit imediat fara nici un fel de problema.L-am mai aranjat putin pe ici pe colo mici defecte care le avea de la fostul proprietar si l-am mai adus cat de cat pe drumul cel bun.

Am incercat sa-i pun ceas pentru apa dar nu am reusit si o sa vedeti din poza de ce ,o nebunie de fire acolo mai bine las pe mana unui electrician priceput si poate o sa se rezolve.

Asi mai avea o problema si daca ma puteti ajuta ,in timp ce turez motocicleta lumina isi amplifica si ea intensitatea si dupa ce scade turatia scade si intensitatea luminii ceea ce cred eu ca normal era sa stea constanta.Este normal ?Cineva mi-a spun ca ar fi releul , este adevarat ?

Va salut si va doresc asfalt uscat si fara incidente !

post-67570-0-74750400-1335948665_thumb.jpg

post-67570-0-53146500-1335948686_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bmw_ursul3tz iti recomand sa cauti filmul Twist of the Wrist II a lui Keith Code sau UK Superbike School a lui Andy Ibbott (fost elev a lui Keith Code)! O sa inveti multe de la cei doi si nu nu e vorba sa devi racer ci iti vei da seama ca te va feri de multe greseli ce le-ai putea face!

Si mie imi face la fel farul (cand bateria e mai descarcata asa face, la relanti oricum nu incarca cum incarca la 4500rpm sau cat scrie in cartea tehnica)!

Pune un electrician priceput sa se uite la termometru de apa! Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc foarte mult pentru recomandari !Chiar o sa caut filmele si o sa ma uit de mai multe ori la ele .

In cazul farului deci cam asa este normal sa faca .

Cu siguranta termometrul de apa o sa-l puna un electrician decat sa fac vre-o boacana pe acolo .

Ms inca o data man !

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bmw_ursul3tz - am o intrebare - nu te deranjeaza mansoanele de pe ghidon? cel de la acceleratie si cel stang - eu am asemanatoare tot cu rizuri in afara (cica pt o aderenta mai buna) dar atat pe ghidonu sport touring ce l-am avut cat si pe semighidoane imi amorteau palmele... ceva imi spune ca trebuie sa le schimb!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic man ca nu am mers cu motocicleta sincer dar oricum vreau sa le schimb pt ca cel din dreapta este umpic deteriorat si asi mai vrea sa-i schimb si manetele pentru ca este una de un fel si alta de alt fel si nu imi plac .Mai am in plan oglizi dar nu m-am decis ce model inca ,pe cele care le avea el le-am vandut ca nu se potriveau de nici-un fel pe motocicleta.

 

Off baieti mare problema mare am intampinat azi.Cand am dezvelit motorul surpriza ,cauciucul de pe fata era murdar de ulei scurs de unde credeti din furca din jamba dreapta.Pana acum nu a curs pic de ulei dar saptamana trecuta a mers un amic 2 ture cu ea si scurgerea cred ca este de atunci .Ce trebuie sa fac ?Am inteles de pe net ca trebuiesc schimbate simeringurile.Este adevarat ?

Multa Bafta!

 

Daca va utati atenti se vede in ce hal a putut sa curga pe cauciuc :(

post-67570-0-42944800-1336132494_thumb.jpg

post-67570-0-16986100-1336132516_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, trebuie schimbate semeringurile de ulei si de praf. Le schimbi la ambele telescoape pentru ca e mai bine asa. Si schimbi si uleiul cu ocazia asta.

Au inceput sa curga pentru ca au stat la caldura/in soare si se dilata, fiind deja uzate.

Ele se strica din mai multe motive, cum ar fi imbatranirea si abuzul lor (wheelie, broscute).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ITP si dupaia pt folosinta! Sunt dispus sa returnez la schimb Avon Viper Supersport VP2 120/70/17 55W dot de 2007 parca - aderenta grozava, dar eu vreau sa trec la dimensiunea originala pe fata!

In imagine se vede mai mult poza aripii dar se vede si putin din anvelopa :P

post-63118-0-91405300-1336296826_thumb.jpg

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimati colegi - fac apel la voi - care are o anvelopa de urmatoarele dimensiuni 120/60/17 55W?

 

 

la pagina 204 pe bursa locala brasov, gasesti ce ai nevoie, undeva la mijlocu paginii,

Editat de CalinMZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. E de aseara, pe la miezul noptii. Timpul de deschidere a diafragmei mare, luminozitatea masurata, vivid colors.

 

Lipsa unui trepied afecteaza calitatea pozei.

 

O amplecam in viraj.

 

post-49786-0-89785700-1336557622_thumb.jpg

 

 

post-49786-0-66488900-1336557726_thumb.jpg

post-49786-0-27269400-1336557773_thumb.jpg

post-49786-0-28542800-1336557816_thumb.jpg

post-49786-0-19180700-1336557869_thumb.jpg

 

 

 

Si ca sa vezi importanta setarilor corecte:

 

Poza pe AUTO:

 

post-49786-0-78557900-1336557923_thumb.jpg

 

Poza cu aparatul setat pentru fotografii pe intuneric:

 

 

post-49786-0-27462800-1336557987_thumb.jpg

 

Si daca mai lucram si cu un soft, iese asa:

 

 

Poza "stock":

 

post-49786-0-88625500-1336558547_thumb.jpg

 

Pozele cu filtre "aftermarket":

 

 

post-49786-0-81394900-1336558559_thumb.jpg

 

 

post-49786-0-83871000-1336558573_thumb.jpg

 

 

post-49786-0-92146700-1336558583_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi cu ajutorul unui prieten am reusit sa fac niste prelungiri din cadru de la far pana in cadru de oglinzi primit de la Kamikaze de la Cluj! In sfarsit nu mai imi vibreaza oglinzile... am imagine clara! E totu bine acum! Urmeaza sa imi pun la punct si carena dreapta si sa ii fac lu Tibi Ionita un Bugspoiler si asa pot zice ca optic termin motoru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmeaza sa imi pun la punct si carena dreapta si sa ii fac lu Tibi Ionita un Bugspoiler si asa pot zice ca optic termin motoru!

 

 

Pai nu inteleg ... ii faci lui bogspoiler ca sa-ti termini tu vizual motorul?

Am zis ca urmeaza sa imi pun la punct SI CARENA DREAPTA si totodata ii fac Bugspoiler lu Tibi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...