Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Salut! Daca este cineva interesat am 2 perechi de oglinzi cu semnalizari integrate. Eu le luasem pentru r1 2003 dar nu se potrivesc.Le-am luat de pe ebay cu 150 ron + 20 ron vama pe pereche. Le vand cu 150 ron perechea. Se vand doar cu proba. Valabil pentru Bucuresti. Multumesc!

post-40717-0-38853000-1337162427_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am zis ca urmeaza sa imi pun la punct SI CARENA DREAPTA si totodata ii fac Bugspoiler lu Tibi!

Sa-mi arati cum iese, poate facem o combinatie.

 

Probabil stiti cu totii de problemele pe care le au FZR-urile cu releele de incarcare. Am gasit niste solutii ieftine rau si curios, au si aceeasi mufa!

 

Am gasit astfel de releu si pe okazii, cu 16 ron.

 

Unul mai umflat ca si radiator

 

Altul

 

De departe cel mai interesant pentru ca arata fix ca aftermarketurile ce la gasim pe la noi cu 300 de ron!!!

 

 

De asemenea, puteti adapta orice releu de incarcare facut pentru magnetou trifazat! Cu 60 de ron gasesti lejer releu nou pentru ATV-urile china, cu radiatoare mari si garantat tin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi probabil la FZR600... deoarece FZR1000 are alternatorul cu statorul si rotorul bobinate (comanda in curent de excitatie) si modulul electronic integrat. In afara de carbuni (care duc oricum peste 100mii km) nu am auzit sa fie probleme.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi arati cum iese, poate facem o combinatie.

 

Probabil stiti cu totii de problemele pe care le au FZR-urile cu releele de incarcare. Am gasit niste solutii ieftine rau si curios, au si aceeasi mufa!

 

Am gasit astfel de releu si pe okazii, cu 16 ron.

 

Unul mai umflat ca si radiator

 

Altul

 

De departe cel mai interesant pentru ca arata fix ca aftermarketurile ce la gasim pe la noi cu 300 de ron!!!

 

 

De asemenea, puteti adapta orice releu de incarcare facut pentru magnetou trifazat! Cu 60 de ron gasesti lejer releu nou pentru ATV-urile china, cu radiatoare mari si garantat tin.

STOP trying to buy rubbish !!!!! Ultimul model l-am incercat eu si s-a ars intr-o luna si jumatate. Cea mai buna solutie o reprezinta releele de thundercat, r6, r1, cbr 1000 rr, fzr600r, fzs600 si mai sunt cateva care merg (in principiu cum ai zis si tu: un releu pentru magnetou trifazat. Dar nu orice releu pentru ca acel releu trebuie sa respecte niste parametri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o solutie de moment, ieftina, mi se par a fi ok. Pretul uni releu original nou e de speriat.

 

 

Mai sunt releele de ATV, cu radiator urias, cu fire, 3 galbene pentru magnetou si doua fire, + si -. Astea pot fi adaptate foarte usor.

Repet, solutii de moment. Si mai ales trebuie sa fie protejat, repozitionat si stat mai mereu cu luminile aprinse, cu cat mai multi consumatori pentru a nu stresa releul.

 

Gen asta.

 

 

Chiar si 50 de euro pentru un releu OEM e destul de multisor, mai ales ca e o mana de piese electronice vandute la suprapret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare face cum vrea.

Eu sunt de parere ca decat sa raman in drum cand imi e lumea mai draga si sa mai am si alte daune la motor gen TCI, pentru o diferenta de 20-30 euro mai bine cumpar unul OEM de pe modelele mentionate mai sus si imi iau de o grija. Repet ca acele relee trebuie sa incadreze in niste parametri. Trebuie sa faca fata voltajului furnizat de magnetou - voltaj care variaza in functie de turatie + alti parametri pe care nu mii amintesc momentan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: ce tipuri de mansoane aveti pe semighidoane? ale mele au rizuri si ma enerveaza atat la drumuri scurte cat si la drumuri lungi! Vreau sa le schimb cu ceva fara modele reliefate si sa fie cat mai moi (silicon sau cauciuc)! Voi ce aveti? Recomandari :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dezmembreaza careva un fzr ?

 

as avea nevoie de furca si radiator la prima vedere...

 

se potriveste si cea de pe thundercat ? mentionez ca detin modelul 4jh

 

multumesc!

 

da ti-i se potriveste si furca de la Thundercat (dar trebuie sa schimbi si jugul) - iar roata la Thundercat pe fata e de 3.5" latime spre deosebire de 3" latime cat e la FZR 600R pe fata!

 

insa poti incerca si aici - 0757-079-769 - Stefan se numeste tipu si are un FZR 4jh intreg la dezmembrat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cochetati cu ideea de wheelie sau de inclinat puternic in viraj?

 

 

Intr-o zi am incercat sa fac wheelie si tot ce am reusit au fost niste broscute anemice.

 

De inclinat in viraj, nu o inclin foarte mult pentru ca nu e nevoie, vireaza mult fara sa o inclin prea tare.

 

Voi ce faceti, cum va descurcati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cochetati cu ideea de wheelie sau de inclinat puternic in viraj?

 

 

Intr-o zi am incercat sa fac wheelie si tot ce am reusit au fost niste broscute anemice.

 

De inclinat in viraj, nu o inclin foarte mult pentru ca nu e nevoie, vireaza mult fara sa o inclin prea tare.

 

Voi ce faceti, cum va descurcati?

 

Uita-te la A twist of the Wrist II - e recomandarea mea si eu dupa sfaturile acelea merg! Pt a inclina motoru folosesc tehnica contravirarii, daca e nevoie si merg mai tare decat normal - ma pregatesc dinainte de curba cu jumate de fesa/o fesa scoasa afara de pe sa, si pentru a strange curba daca e nevoie, ma aplec si mai mult pe rezervor; acceleratia va ramane constanta pe toata durata curbei si spre iesire se deschide din ce in ce mai mult! Sa auzim si pe restu colegilor cum se descurca!

Wheelie-uri - nu - nici vorba - pt ce ? Nu ii vad rostu!

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce viteza mergeti cand iesiti la plimbare? Nu in oras, pe exterior.

 

Eu o tin in 80-100 pana pe la 160. Daca e sa ma dau tare merg pana pe la un 210-220, nu prea am drum de viteza asta asa ca mai rar pe aici.

 

 

Pe viraje cam 100 cand e deschis, iar cand e pronuntat virajul ajung si pe la un 70.

 

Nu am multi km la activ, 2000 si putin cred. 600 i-am facut sezonul trecut, a.k.a luna setembrie, iar restul acum, de la Paste incoace.

 

E bun FZR-ul, imi place cum merge, cum se aude. Cu pasager ma cam oboseste, ma dor mainile, dar e sportiva si nu ma plang.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca e mai special asta :D + ca nu tre sa iti mai faci probleme de wheelie... :)) Incearca si tu cu a 1, dai pana in 7000 laso in frana de motor pana in 6000 si dupa deschide gazul dar tine piciorul pe frana sa o controlezi... daca tie frica asa incearca cu a 2 si cu ambreiaj nu e asa brutal.

 

P.S. : Poti incerca pe copou acuma ca e asfaltat si merge bine :))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Copou, sa ma si fac de rusine daca merge prost, a? :))

 

Sunt curios cum merge baiatu cu Vespa la primarie sa o treaca pe 50 :)))))))

 

In schema electrica am vazut ca pe contact exista o pozitie P. La mine nu se vede, e sters. Ce face aceasta pozitie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, bun.

 

@cs_05_hho ziceai tu ca ai vrea sa adaptezi un soc electronic pe FZR. Ai reusit? Am vazut ca e ieftina scula si merita incercat.

 

M-am documentat si mi-am dat seama ca nu se prea poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, bun.

 

@cs_05_hho ziceai tu ca ai vrea sa adaptezi un soc electronic pe FZR. Ai reusit? Am vazut ca e ieftina scula si merita incercat.

 

M-am documentat si mi-am dat seama ca nu se prea poate.

 

Da vroiam sa fac chestia asta crezand ca nu sunt tocmai ok carburatoarele la pornirea pe vreme rece, dar dupa ce le-am curatat si setat dupa manual (inca nu le-am sincronizat desi sunt sigur ca va face o mare diferenta) - a pornit si pe frig si pe cald foarte rapid si foarte bine! Deci daca ai probleme cu pornirea la rece singura solutie e sa-ti pui carburatoarele la punct!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am deloc probleme la nici o pornire, chiar si la rece (prima pornire din zi) trag socul si porneste "la sfert". Doar ca am reusit sa-i rup maneta de la soc cand am aplecat putin motocicleta si am tinut-o si cu genunchiul.

 

As vrea daca tot fac o treaba sa mut maneta pe ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pot completa uleiul din telescoape? Pot desface capacul de deasupra si turna ulei pur si simplu? Trebuie suspendata partea fata inainte?

Modelul e 3HE, deci nu are nici un reglaj pe telescoape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pot completa uleiul din telescoape? Pot desface capacul de deasupra si turna ulei pur si simplu? Trebuie suspendata partea fata inainte?

Modelul e 3HE, deci nu are nici un reglaj pe telescoape.

 

+1 - si eu sunt curios de acelasi subiect, dar la mine mai e reglaju de preload in plus! Cine e in stare sa ne explice si noua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...