flubber26 Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 azi am umblat la mobra.am verificat firele sunt ok nu sunt intrerupte.am incalzit cacatu ala de sonda la bricheta si f greu s-a ridicat in bord.am curatat-o am curatat si contactele.am montat-o si am lasat-o la relanti si nimic. deci in bord sa ridicat acu ce sa fie? daca sonda e cu un fir ,poti pune firul la masa si normal ceasu ar trebui sa se duca in maxim,daca sonda e cu 2 fire fa scurt intre ele si ar tr trebui sa se duca tot in maxim.iar daca face acest lucru nu e ceasu devina in problema ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 daca sonda e cu un fir ,poti pune firul la masa si normal ceasu ar trebui sa se duca in maxim,daca sonda e cu 2 fire fa scurt intre ele si ar tr trebui sa se duca tot in maxim.iar daca face acest lucru nu e ceasu devina in problema ta... sonda estecu un fir si am puso si in scurt.se ridica 3 sferturi si dupa aia f greu nu am stat sa vad daca se duce la maxim.deci ar fi ceasu din aceasta ipoteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Am cam incheiat sezonul de vre-o 2 saptamani. A fost unul frumos. A durat cam 5000 de km, din aprilie pana la sfarsit de septembrie. Deci cam 5400km de cand il am. Multi km, multe viraje, multe zambete, multi prieteni noi, foarte multe poze, soare, era soare. Am progresat mult. Chiar mult. M-a invatat de toate FZR-ul. Si spre multumirea mea, nu a fost nevoie sa desfac motorul pentru vre-o problema. A primit ulei bun la inceput de sezon (BelRay, foarte ok), toate filtrele, bujii, anvelope ... si s-a tinut de treaba. A, doar releul de incarcare. Insa i-am cumparat unul cu aripioare de racire, mult mai mare si mai bun si nu a facut nici o figura. Si am cam dat gata setul de anvelope. Pe sezonul viitor am planuri cu el. Il vand ---->imi iau ceva mai mare. Sau: Il pastrez -------> il modific. Trebuie sa fac ceva in legatura cu codita. Singurul unghi in care arata aiurea e din spate. Nu chiar aiurea, dar merge inbunatatit. Si cu fata trebuie sa ma iau la tranta. Trebuie sa scap de cadrul de bord urat si mare. Probabil ii las doar un far. Vopsea...aproape sigur o voi vopsi. Negru, sau poate vre-o culoare delirica. Da...e timp. O iarna intreaga la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 (editat) si eu as fi foarte curios ce idei aveti pentru codita modificata sau pusa de pe altul?la mine abia deacum incepe sezonul:)) azi am avut sala si din fericire maine am poligonul Editat Octombrie 8, 2012 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Se obisnuieste sa se puna de R6 sau R1. Uneori se pune si rezervorul cu totul. Tibi si-a pus codita de 636 si i-a iesit foarte bine. Unii mai taie din ea si pare mai subtire si mai ascutita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Azi am luat si eu permisul :D:D:D:D:D si am intrat si eu in randul vostru ca fzrist :D:D:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Bravo. Ai grija de acum. Pregateste-ti motocicleta tehnic si apoi optic. O vopsea lucioasa nu te va ajuta in cazul unei franari de urgenta de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 lasa si tu te rog un id sa te intreb ceva despre fzr sau cosmin_cosmin29 care ma poate ajuta cu o idee unde pot gasi garnituri pt galeriile de evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcarsto Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 YAMAHA FZR 600 3HE Vand Yamaha FZR 600 3HE inmatriculat. an fabricatie 1991 599 cmc 66 kW Toba carbon Leo Vince SBK. Ulei schimbat la inceputul lunii Iunie. Asigurarea pana in 01.11.2012 la Astra, ITP pana in 25.05.2013. Scarite sport, furtune frana fata sport, alarma, parbriz Puig negru si alte imbunatatiri. La acelasi pret ofer inca o motocicleta, acelasi model nefunctionala, pentru piese (cadru, motor, carburatoare, roti, galerie evacuare, bord, carene laterale, toba originala, melc kilometraj) Pret 900 de euro Alex Carstolovean 0729081282 sau alexcarsto@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Ce carene ai pe cealalta motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 mi-a venit permisul :D:D:D:D si o sa incep sezonul de azi:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 salutare tuturor!Sunt si eu un nou posesor de FZR600RR Genesis 1997.....a 3-a mea motocicleta...deocamdata chiar imi place!!! Poate cineva sa-mi spuna si mie aproximativ cam cat ma costa sa o inscriu?!?...tin sa mentionez ca am luat-o din Italia!! In rest....problemutze cu care v-ati intalnit la acest model? Multumesc! Asfalt uscat!....cat o mai tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 probleme la ele din ce se plang colegii sunt cu releul de incarcare.supapele cik sunt mai ciufute si in rest nush ce sa iti mai zic.cand o sa o patesti le inveti singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Da, releul de incarcare la modelele mai vechi e mic, cat o cutie de chibrituri, fara aripioare de racire. Insa se poate schimba cu unul de orice motocicleta aproape. R1, R6, ThundarCat, CBR, nu conteaza. Doar sa fie pentru motocicleta cu magnetou trifazat. De supape nu am auzit sa fie problema si mai degraba cu jocul lor. Daca nu e ok jocul poti sa ai probleme la pornirea la rece. Alta problema e treapta a2-a. Problema generala la Yamaha. In rest ... motor fain. Consuma ok, trage bine, ciciclistica buna. A ta vad ca e mai noua cu vre-o 7 ani decat a mea. Pai eu am ciciclistica pe care o avea Noe la arca si pe drumuri virajate pot sa merg cot la cot cu baietii cu miar. Deci atentie mare la consumabile, in special anvelope, lant, placute frana, bujii, ulei, filtre, benzina si baga cat mai multi km. La vara de acu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Salutare baieti ! Ce mai faceti voi?Eu din pacate trebuie sa renunt la Fezerasul meu pentru ca am nevoie de masina.Mi se rupe sufletul cand ma gandesc ca trebuie sa-l dau ,motocicleta la care chiar am tinut .Merge perfect nu mi-a facut probleme nu m-a lasat la greu dar nu am ce face .Daca este cineva interesat la schimb cu auto ne auzim cu cea mai mare placere.constantin.stanciu88@yahoo.com sau 0725065459. Va salut si va doresc o zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 o intrebare urgenta va rog.in spatele carcasei pompei de apa sunt 2 orificii.ar trebui sa picare apa prin alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Nu stiu de nici un orificiu pe la pompa mea. In schimb pe acolo sunt niste furtune negre de supraplin prin care mai curge pana uneori, de la baterie si de la supraplinul de la vasul de expansiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 De furtunu de la expansiune stiu.dar unde e pompa de apa ma refer jos si in spatele carcasei de aluminiu se continua cu ceva rostund unde e rotorul si intra in motor,e si pe ala rotund sunt 2 gaurele si pe una din aia picura Si pana acu nu a curs.am schimbat antigelu si gata a inceput sa curga Si pana acu nu a curs.am schimbat antigelu si gata a inceput sa curga Si ma streseaza ca miercuri tre sa ajung la piatra neamt sa ii fac identificarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Vreau sa trec de la roata de 18 pe spate la roata de 17. Ce trebuie sa fac? Se potriveste cea de pe FZR600 ~92,93? Nu vreau sa fac adaptari, sa fie doar plug and play. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
druszs Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) Salutare colegi FZR-işti! Cu părere de rău, dar trebuie să mă despart de "blonda" mea... Am înmatriculat-o în 2008, fiind adusă din Italia, de la o cunoştinţă. Motorul funcţionează impecabil, (a primit tot ce avea nevoie, ca la carte) nu m-a lăsat niciodată pe drumuri Iată şi câteva date tehnice: Anul fabricaţiei: 1994 Capacitate cilindrică: 600cmc Putere: 72 kw KM: 82800 ITP: iulie 2013 Set lanţ schimbat la începutul sezonului, baterie Ok, tobă ARROW, cauciucuri Pirelli Diablo (pe spate schimbat la începutul sezonului, cel din faţă trebuie schimbat) Are câteva zgârieturi, vezi pozele, am culcat-o odată la aprox.20km/h. Preţ: 1350 euro. Mă puteţi contacta pe mesaj privat sau tel: 0753/93/58/74 Editat Octombrie 16, 2012 de druszs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Cati litri are rezerva ca am venit la piatra sa o trec pe numele meu si vreau sa stiu daca ajung pana acasa ca am ramas fara bani si am pus de 50 lei ce dracu 110 km de toti sunt Cum plm sa stai si astept ca sa iti dea numarul si cna ma striga imi da 2 numere lungi de masina???acu stau si astept iar sa il faca pe celalalt sau tebuia sa pun si in fata un nr?: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Trebuia sa-i pui si-n fata ) Rezerva la 600 e de 3.4 sau 3.6, ceva de genul. La tine cam tot pe acolo e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 am ajuns cu bine.am mai gasit ceva rezerve si am mai pus 2 litri si nici acu nu am dat pe rezerva.mi se paruse mie ca ramasese filtru gol si gata am zis ca tre sa dau pe rezerva.da asta trebuia sa fac sa le iau asa si cel de pe spate cand nu il vroiam sa il impaturesc:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 salut tuturor...mi-am scos nr rosii deokmdata si am iesit sa ma dau cu fzr-ul meu!E fantastic....fata de ce am avut inainte!!! I-am facut o aerisire la frane...am uns lantul mai ramane sa-i schimb cauciucul spate,,,care i-l am si pe ala! Singurul lucru care ma framanta ...este de facut o sincronizare la carburatoare,,,deoarece in turatii mici nu merge rotund....mai ales in treapta I cand o las mai la relanti' asa...!!!...aici nu pot sa ma bag....!: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.