Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

I-a da click pe poza si pe urma mergi pana in josul paginii, dar jos de tot, vei observa ca dupa ce dai click pe poza se duce mult in jos. :) O arata si mare doar ca e enervant. Pe tema veche asa face acum, nici quote nu poti da cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi pot sa ma bucur impreuna cu voi si sa va spun ca am facut rost de carena dreapta fata - a venit tocmai din Anglia, impreuna cu capacul de monopost... si ca orice plastic care are o varsta mai trebuie refacuta 1-2 prinderi si sunt in regula! In ceea ce priveste stadiul proiectului avem asa:

1. Definire proiect - restaurare la forma originala - check (acesta e obiectivul)

2. Adunare piese necesare:

  • carena stanga fata (multumiri lui Tibi Ionita)
  • carena de burta (multumiri lui Tibi Ionita)
  • carena de dreapta fata (multumiri lui Tibi Ionita - aceasta carena v-a ramane ca si rezerva deoarece n-am gasit timpu necesar pt a finaliza reparatia ei)
  • carena de dreapta fata (in stare buna multumiri e-bay)
  • suportii originali de carene
  • semighidoane originale (multumiri lui Tibi Ionita)

Mai am nevoie de:

  • carena fata care inconjoara farurile (am constatat ca actuala carena care o am pe motor este putin ciopartita in zona oglinzilor)
  • roata fata (e putin indoita si totusi vorbim de motociclete nu de masini - siguranta circulatiei)

 

In primavara motocicleta v-a primi asa:

  • anvelope noi
  • garnituri noi pentru carburatoare (cele care prind carb-urile de blocu motor)
  • cabluri noi de acceleratie
  • vopsea proaspata
  • mansoane noi semighidoane
  • parbriz double bubble nou

 

Am sa revin si cu poze cand o sa fie totul gata!

 

Cam asa am in plan sa iasa :) sau cat se poate de apropiat!

 

 

Am uitat sa mentionez ca trebuie sa ii fac o servisare la suspensia fata :) si sa ii dau si un kit nou de lant!

post-63118-0-58453000-1356608787_thumb.jpg

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire urgenta ca sa stiu ce sa fac.la FZR-ul meu am janta pe spate de 3,5j si am un fzr pt piese care are janta spate de 4j exista vro diferenta daca o pun pe motorul meu?probleme la alinierea lantului sau doar e mai lata unde vine cauciucul.daca intra pe bascula nu cred ca am probleme nu? sa masor distanta de la disc la foaie la amandoua jante?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa o montez zilele astea.dar in principiu daca distanta de la disc la foaie si interioru la bascula au aceeasi valori inseamna ca e mai lata doar cum zice CS.. unde vine anvelopa.si o sa pun si eu ceva mai lat:D

Editat de c0sminel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e pentru motoare de mosi, e pentru motoarele care sunt gandite pentru un ulei de aceasta vascozitate. La temperaturi mari uleiul se subtiaza. Am folosit 15w50 si, la fel, nu a patit nimic, nici nu are ce pati.Ba chiar sunt foarte tentat sa pun 20w50, cam cum scrie la carte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...