Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am masurat jocu la supape - producatorul recomanda 0.11-0.20mm pe admisie si eu am avut valori intre 0.10-0.15 iar pe evacuare producatoru recomanda intre 0.21 si 0.30 - de asemenea am avut valori masurate intre 0.20-0.25! La acest capitol sunt super multumit :)

Al 2lea punct a fost schimbatul lantului de distributie - totul a decurs aproape conform planului de bataie - am cam luat plasa insa cu presa de lant care s-a dovedit a fi putin prea mare pt lantul de distributie - mai mult dedicata lantului de transmisie :)

Multumesc lui DUMNEZEU ca am reusit si MULTE MULTUMIRI DOMNULUI TNG pentru ca a stat la telefon de vorba cu mine :)

P.S. Am uitat sa fac poze cu lantul nou pus.

post-63118-0-74757800-1362856375_thumb.jpg

post-63118-0-63217200-1362856376_thumb.jpg

post-63118-0-50720700-1362856377_thumb.jpg

post-63118-0-43650700-1362856378_thumb.jpg

post-63118-0-26842500-1362856379_thumb.jpg

post-63118-0-12319100-1362856380_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bv bv!!:D....yo inca nu am curajul sa ma bag la asa operatiune!!:D...dar probabil ca o sa o verific si eu pt ca observ sa imi cam umezeste cu putin ulei undeva deasupra la capacul de la culbutori.....nu-mi dau seama exact unde...dar sper sa gasesc!:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere !

 

Azi am masurat jocu la supape - producatorul recomanda 0.11-0.20mm pe admisie si eu am avut valori intre 0.10-0.15 iar pe evacuare producatoru recomanda intre 0.21 si 0.30 - de asemenea am avut valori masurate intre 0.20-0.25! La acest capitol sunt super multumit :)

Al 2lea punct a fost schimbatul lantului de distributie - totul a decurs aproape conform planului de bataie - am cam luat plasa insa cu presa de lant care s-a dovedit a fi putin prea mare pt lantul de distributie - mai mult dedicata lantului de transmisie :)

Multumesc lui DUMNEZEU ca am reusit si MULTE MULTUMIRI DOMNULUI TNG pentru ca a stat la telefon de vorba cu mine :)

P.S. Am uitat sa fac poze cu lantul nou pus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de FZR 600R, sau Thundercat, deoarece sunt unul si aceleasi lucru, il consider foarte usor de facut. Are sisteme anti prost in multe locuri. Distributia nu cred ca o poti gresi nici sa vrei ( am incercat asta odata special sa vedem daca se poate ) ai semne peste tot, totul este mura in gura pe romaneste. Singura buba, cutia de viteze. Oricate probleme imi face mobra mea, o sa renunt destul de greu la ea daca se va intampla asta vreodata. Fata de multe alte mobre, nu trebuie sa pierd timpul cu operatiuni simple, si mai ales fara sa am nevoie de cine stie ce scule speciale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, caut si eu o carena frontala de yamaha fzr 600 r 4jh. Am gasit una insa proprietarul mi-a cam tras teapa pentru ca e decupata partea de sub faruri si mi-a promis alta insa n-am mai primit nimic. Sunt nou pe forum, dar am reusit sa citesc cam tot ce ati postat. Iarna asta i-am facut si eu o revizie totala motorului meu, vopsit cadru, urmeaza carenele dar mai am nevoie de cea frontala, reglat joc la supape (era la minim). Acum astept sa-mi vina amortizorul pe spate ca era distrus si ma apuc sa-l asamblez. Unde vine bascula prinsa de cadru sunt niste bucse, care arata cam rau, stiti cumva unde pot sa gasesc as ceva ca pe net nu prea am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut dragii mei!

Daca demontarea furcilor din juguri s-a dovedit a fi floare la ureche, ei bine demontarea lor e putin mai dificila.

Se detensioneaza arcurile (pana cand tija urca maxim sus - se detensioneaza cu cheia de 10), se desface capacu se scoate parte din ulei si se arunca uleiul ce iese. Urmeaza desfacerea surubului din partea de jos a furcii, folosind un imbus de 8mm (parca). Aici intervine partea dificila, acest surub care il desfaci cu imbusu de 8 (sau de cat e) se invarte in gol cu un intreg ansamblu ce tine jamba in cupa furcii. In acest moment exista 2 optiuni un imbus de 32mm si lung de cel putin un metru - pentru a tine contra din interiorul furcii (scula facuta custom) sau un utilaj pneumatic/masina de gaurit cu bataie si cu imbusu de 8 mm se poate sa desfaci acel surub de jos. Dupa desfacerea lui, se da jos semeringu de praf, siguranta de peste semeringu de ulei si acum putem "brusca" jambele ca sa extragem jamba cu tot cu semeringu de ulei. Se vor degresa toate piesele si se sterg NUMAI CU CARPE DE BUMBAC.

Specificatii tehnice:

arcurile din furca - lungime nominala 421 mm, daca sunt sub 400mm necesita schimbare

ulei pe furca - 431 ml

indicativu producatorului 10W

post-63118-0-31157600-1364127388_thumb.jpg

post-63118-0-33796600-1364127389_thumb.jpg

post-63118-0-23721400-1364127390_thumb.jpg

post-63118-0-25677100-1364127391_thumb.jpg

post-63118-0-47326100-1364127392_thumb.jpg

post-63118-0-58030700-1364127393_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

431 de amortizor nu?in total 862ml? si eu trebuie sa fac aceasta operatiune dar cand o fi mai cald.....am un set de roti pt fzr model 3he un cadru,juguri,schimbatoare cu tot cu scarite sofer cu cauciucurile ca noi, furca cu un amortizor stramb,finala stock(nu am scos nimic din ea) si vreau sa scap de ele..



am uiat de melc,cablu km,maneta ambreiaj,semighidoane,undertailul,bascula,axul roata spate ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata fata e pe 17 nu? M-ar cam tenta sa o schimb pe cea de tdm care e pe 18 si auzisem ca ar merge de pe fzr, dar sunt cam in pom cu banii dupa ce am bagat vreo 25 de milioane in reconditionarea motorulu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

431 de amortizor nu?in total 862ml? si eu trebuie sa fac aceasta operatiune dar cand o fi mai cald.....am un set de roti pt fzr model 3he un cadru,juguri,schimbatoare cu tot cu scarite sofer cu cauciucurile ca noi, furca cu un amortizor stramb,finala stock(nu am scos nimic din ea) si vreau sa scap de ele..

 

am uiat de melc,cablu km,maneta ambreiaj,semighidoane,undertailul,bascula,axul roata spate ,

 

da 431 ml pe amortizor - in total 862 ml.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor .

 

in sfarsit m-am hotarat sa ma apuc de reparat fzr`u dupa un accident ... am nevoie de o furca in primu rand sa o pot pune pe roti

am gasit de pe un fzr 3he la un pret bun, dar eu am 4jh ..se potriveste ?

m-am apucat azi sa demontez ...dar cu mecanica sunt cam paralel dar incerc ,,, nu reusesc sa scot contactul

atasez niste poze cu furca

 

 

Multumesc,

post-67396-0-83713400-1364141059_thumb.jpg

post-67396-0-68152900-1364141079_thumb.jpg

post-67396-0-42969200-1364141101_thumb.jpg

post-67396-0-68384800-1364141115_thumb.jpg

post-67396-0-11162200-1364141146_thumb.jpg

post-67396-0-51543000-1364141157_thumb.jpg

post-67396-0-04453300-1364141167_thumb.jpg

post-67396-0-92015800-1364141178_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te chinui sa pui de 3he pe 4jh! Ii vei strica tot farmecu. Diferenta dintre 4jh si 3he consta in motor, cadru revizuit si suspensii mai bune!!! Cumpara jambe noi pt furca indoita si schimba doar jamba atata tot! Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi spuneti si mie care e nivelul uleiului in amortizoarele fata la yamaha 4jh, ca am pus cantitati egale in furci, dar nivelul difera, la una e mai sus la alta mai jos. Multumesc anticipat! precizez ca a fost scos tot uleiul din ea, furca a fost demontata complet, curatata, schimbat semerigurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi spuneti si mie care e nivelul uleiului in amortizoarele fata la yamaha 4jh, ca am pus cantitati egale in furci, dar nivelul difera, la una e mai sus la alta mai jos. Multumesc anticipat! precizez ca a fost scos tot uleiul din ea, furca a fost demontata complet, curatata, schimbat semerigurile.

Daca a fost scos tot uleiul din ele atunci nu este aerisit pistonul de rebound.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a fost scos tot uleiul din ele atunci nu este aerisit pistonul de rebound.

L-am scos si pe ala, l-am suflat, inca in repetate randuri sperand sa ajung la acelasi nivel. O sa mai verifc odata cand imi ajung sigurantele la semeringuri ca ale mele erau ruginite rau. ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce va este greu sa respectati multigradu din indicatiile producatorului!? In alta ordine de idei producatoru zice ca poti pune 20W40 si 10W30.

Eu folosesc 10W40 :)

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de ajutorul vostru, in intelegerea urmatoarei situatii:

M-am pus sa verific functionalitatea a urmatoarelor piese ventilatorul de pe radiator, termocupla, termostat. Am pus ventilatorul pe direct si am aflat ca merge, am mers mai departe pe circuit, am scos mufele de la termocupla, am facut punte intre ele, surpriza ventilatorul porneste din nou, ok toate bune si frumoase, de ce nu imi functioneaza termocupla, sau mai exact termocupla functioneaza si termostatul e ne_bun? Care dintre cele doua se defecteaza si care trebuie schimbat in cazul de fata? Cum se defecteaza una/cealalta? Rog pe cineva care le intelege modu de lucru sa ma ajute si pe mine :) Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am spus si aseara la tel.Daca unesti cele doua fire si pleaca ventilatorul este termocupla. Acum daca nu pleaca ori nu s-a realizat temperatura necesara sa se inchida contactul din termocupla,ori este defecta.Daca este defecta nu ai ce sa-i faci...alta.

Nu incurca functionarea termostatului cu a termocuplei! Termostatul deschide circuitul mare prin radiator atunci cand s-a realizat temperatura lui de dilatare.Termocupla porneste ventilatorul cand temperatura urca mai mult de cat trebuie si devine critica pentru motor adica cand incepe sa se supraincalzeasca.

Termostatul se strica cand ramane pe deschis si racirea motorului se realizeaza prin circuitul mare ci radiatorul..sau inchis prin circuitul mic unde o sa inceapa sa se incinga motorul ca apa nu mai trece prin radiator sa cedeze caldura aerului.

Termocupla are doua defecte ori nu mai inchid contactele in interior,ori nu se mai dilata ceara care inchide contactele

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...