CalinMZ Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 salut, am o dilema, cand aprind faza lunga, faza scurta se stinge, pana acum nu ma deranjat ca aveam xenoane, dar acum ca am revenit la becurile clasice.............., in anturajul meu sunt 2 fzr-uri identice cu al meu, la ele ramane aprinsa scurta cand e pornita si lunga, sa aibe legatura cu "minunatia" asta : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 salut, am o dilema, cand aprind faza lunga, faza scurta se stinge, pana acum nu ma deranjat ca aveam xenoane, dar acum ca am revenit la becurile clasice.............., in anturajul meu sunt 2 fzr-uri identice cu al meu, la ele ramane aprinsa scurta cand e pornita si lunga, sa aibe legatura cu "minunatia" asta : si eu am aceeasi problema, releul acela cred ca te ajuta la xenoane, sa nu clipareasca cand esti la relantiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 si eu am aceeasi problema, releul acela cred ca te ajuta la xenoane, sa nu clipareasca cand esti la relantiu salut, hmmm releul e pe motor de pe poarta fabricii, xenoanele sunt aftermarket,(doar eu mi le-am pus) , nu au legatura, sa speram ca ne lamureste careva , ms de interes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 salut, hmmm releul e pe motor de pe poarta fabricii, xenoanele sunt aftermarket,(doar eu mi le-am pus) , nu au legatura, sa speram ca ne lamureste careva , ms de interes! inseamna ca eu inca nu l-am vazut pana acum, o sa ma uit in weekend cand ajung acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 inseamna ca eu inca nu l-am vazut pana acum, o sa ma uit in weekend cand ajung acasa app, si eu am avut xenoane montate, dar eu asa am luat-o, sa fi fost ceva umblat pe la mase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 app, si eu am avut xenoane montate, dar eu asa am luat-o, sa fi fost ceva umblat pe la mase? la mase ma gandeam si eu, ar trebui ceva legat in serie de la scurta la lunga sau invers, azi vine un fzr in vizita la mine, si il iau un pic la puricat sa vad cum are instalatia, si unde duc firele de la acel releu, am sa revin cu info, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 La sesar se inchide o faza cand o pornesti pe cealalta. La miar am mai vazut sa ramane ambele faze pornite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Pe vremuri instalatiile electrice ale farurilor atat la masini cat si la moto erau impartite in 2... H4 care isi mentinea scurta aprinsa odata cu faza lunga si H4 care ramanea aprins doar pe lunga. Nu ma intrebati detalii tehnice in domeniul electric fiindca nu cunosc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Nu ar fi mai simplu sa va uitati in schema electrica?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Sa nu mai scoti IN VIATA TA bornele de pe baterie in timp ce functioneaza motorul!!! Pentru ca nu ai alternator pe el, ai magnetou! E absolut normal sa se opreasca cand scoti borna! Daca ai pus o baterie si ti-a terminato inseamna ca nu mai ai incarcare. Ia si masoara cu motorul si farurile pornite si vezi cat iti da pe la 5000 rpm..tre sa ai in jurul valorii de 14V. Daca ai mai mult, gen peste 15-16 inseamna ca s-a f.utut releul de incarcare. Daca ai mai putin e posibil sa fie tot releul, insa mai ai variante precum magnetoul, mufele dintre magnetou si releu, mufa de la releu - exista posibilitatea sa fie oxidate sau topite. Insa cel mai posibil e sa fie releul dus..buba la fzr600. Ii poti pune si de R6, R1, cbr, de orice, doar sa fie trifazat. Bafta! am masurat cu motorul pornit si imi da urmatoarele valori: la ralanti 12,4V iar cum cresc in rpm se micsoareaza la 10,5V la 5000 rpm am 10,5V cu farurile aprinse, iar cand le sting scade valoarea la 11V la ralanti, iar la turatii mai mari la fel 10,5V. Mufele sunt curatate am refacut toata instalatia, acum nu stiu unde-i problema, ori releul ori magnetoul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Ai masurat fazele doua cate doua? Daca ai gen 40-60V, atunci e releul. apropo, aceste nu se incinge ff tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Nu am masurat fazele, iar releul se incalzeste dar parca nu exagerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Masoara fazele 2 cate doua, cu aparatul de masura pus pe curent alternativ. Si apropo, presupun ca ai masurat incarcarea cu o baterie in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Sunt fericit, ca te-am intalnit, pe tine Si mi-ai zambit, iar acum nu ma pot desparti, de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Masoara fazele 2 cate doua, cu aparatul de masura pus pe curent alternativ. Si apropo, presupun ca ai masurat incarcarea cu o baterie in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Masoara fazele 2 cate doua, cu aparatul de masura pus pe curent alternativ. Si apropo, presupun ca ai masurat incarcarea cu o baterie in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Scuze dar scriu de pe tel. Am cumparat o baterie noua si incarca normal 14V la 5000 rpm. Am scapat fara alte cheltuieli.ms mult de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 salut, aflasem ca o sa fii in zona weekend-ul asta, dar cum nu ai dat nici-un semn ca ajungi in bv, am zis sa nu te deranjez, aveam o groaza de intrebari legat de fzr , si mai ales sa iti vad motoru pe viu! pe data viitoare, numa bine! p.s. vreau sa ajung la C-ta, la intrunire, daca ajung am sa dau de veste mai am nr tau! Daca ai ajuns la intrunire si m-ai sunat... si nu am raspuns, este pentru ca am plecat din tara. Asa ca am bagat (iar) motorul la iernat chiar inainte ca sezonul sa inceapa propriu zis. Pacat de el... aduna praful prin garaj, in ultimii doi ani am facut mai putin de 3 mii de km. Eh, bine macar ca am apucat sa dau o tura prin tara. Poate prin toamna sa o mai scot la drum... daca o fi vreme buna. Asfalt uscat si plimbari placute va doresc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Daca ai ajuns la intrunire si m-ai sunat... si nu am raspuns, este pentru ca am plecat din tara. Asa ca am bagat (iar) motorul la iernat chiar inainte ca sezonul sa inceapa propriu zis. Pacat de el... aduna praful prin garaj, in ultimii doi ani am facut mai putin de 3 mii de km. Eh, bine macar ca am apucat sa dau o tura prin tara. Poate prin toamna sa o mai scot la drum... daca o fi vreme buna. Asfalt uscat si plimbari placute va doresc? salut, ma lasat rar-ul fara talon, din cauza la xenon si anvelopa spate, m-au uscat de bani si nu am mai ajuns la intrunire! numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Xenon sau HID? Iar anvelopa ce avea, uzata sau masura mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Xenon sau HID? Iar anvelopa ce avea, uzata sau masura mai mare? xenon sau hid (High-intensity discharge) nu e acelasi lucru? anvelopa mai lata 190 in loc de 180, asa ceva aveam: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Te-a fu.ut oleaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Nu, sau mai bine zis, nu in totalitate. Xenonul este un fel de subcategorie a HID, ca sa ma exprim asa. Oricum, ele nu sunt perfect compatibile cu farurile cu element clasic... dar nu vreau sa intru intr-o polemica inutila. Parerea mea ca nu ai de ce sa te superi. Cu guma insa nu e corect, am avut si eu aceeasi problema si pana la urma au gasit in calculator ca la acest model exista si varianta optionala de 120/70 si 180/55. Dar asta pentru ca am un amic la RAR si a fost dispus sa sape mai adanc... altfel nici nu stau de vorba. In ultimul timp se iau si de toba, daca nu este cea originala sau exact acelasi tip te resping instant, chiar daca ai o toba omologata pentru uz stradal. Bine, stie toata lumea motivul, prea multi manelisti cu tobe "tunate", Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Te-au oprit pe strada sau cum ti-au retinut talonul? Spune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Te-au oprit pe strada sau cum ti-au retinut talonul? Spune. salut, da man pe strada, masina de politie plus masina rar dotata cu toate prostiile, nici nu imi faceam griji ca o sa-mi faca ceva, xenon am de 5 ani, nu mi-a zis nimeni nimic, niciodata, cand faceam itp-ul, le spuneam: am xenon si semnale cu led e vreo problema? bineinteles ca nu xenon aveam doar pe scurta care are lupa, mi-au zis ca pe langa lupa mai tre 'nu stiu ce electronic' si spalator de far in 2008 aveam dimensiunile la anvelope 130 cu 170, inainte sa o cumpar fostu propietar sa dus la rar si a facut omologare pe 120 cu 180, (pusesem 190 ca era un cauciuc bun, dot bun si bani putini) de semnale pe led nu a zis nimic, oricum le-am schimbat ca nu erau foarte vizibile si ma deranja, am toba sport Vince & Hines, nu a zis absolut nimic, probabil pt. ca suna frumos,nu deranjeaza fonic, nu e trompeta, amenda 150 ron in 48 de ore, si cam atat..... numa bine p.s. le-am explicat ca e important xenon-ul pe motor, ca mi-a salvat viata de atatea ori in timpu zilei, etc, raspuns: asa e legea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.