johnny b Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Asa arata cand am inceput reasamblarea, acum nu am o poza recenta dar e aproape gata, ii mai lipsesc niste carene pe care trebuie sa le vopsesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 (editat) Am una in comuna zici ca acum e scoasa din fabrica,mereu ma uit si zambesc care ? a cui e? ca eu nu o stiu....am avut eu una pe care am vanduto prin peris.... Editat Iunie 9, 2013 de flubber26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Inca mai caut un releu de FZR, daca cunoasteti un prieten care are sau prietenul prietenului Am luat de honda dominator 3 fire galbene unul verde si rosu si nu s`a potrivit..scoate 0.9 V prin urmare sau dus 150 de lei pana gasesc sa`l vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Pai cum l-ai conectat? fazele tre sa fie la faze, rosu la plus si incearca cu minusul pe corpul releului. E posibil ca verdele sa treaca prin contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 acum sunt iar in brasov...motorul e in bacau..tocmai de`asta imi este foarte dificil...pentru orice proba tre` sa bat 200 si` de km dus-intors...sincer ce`mi spui tu cu masa luata direct pe corpul releului nu mi`a trecut prin cap....fazele da sunt 3 am anulat mufa veche si am facut papuci pe toate cele 3...am conectat fazele lasand masa si plusul suspendate urmand sa masor iesirea daca`mi da 14.si` sau cat o fii...si ioc...am zis sa nu leg plusul si minusul pe instalatie poate am vre`un scurt undeva...dar nu..nu vrea nici asa..pe faze luate cate 2 am tensiune de la 30 pana la 50, 60 chiar si 70.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Deci ai curent bun pe faze. Tind sa cred ca firul verde nu e minusul ci trece prin contact si minusul sa fie pe corpul releului. Sa incerci cu verdele lasat in aer si cu minusul pus pe corp. Daca e ok releul nu vad de ce nu ar merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 nici eu nu`mi dau seama...o sa incerc si varianta aia. uitesi ceva poze cu releul...practic nu aveai ce inversa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 In mufa rosie ce cabluri ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 sunt cele de care am zis: unul Verde si unul Rosu. fazele sunt in mufa alba si in mufa rosie (credeam eu) masa si plus...dar poate o avea minusul pe corpul lui cum ai spus si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 sunt cele de care am zis: unul Verde si unul Rosu. fazele sunt in mufa alba si in mufa rosie (credeam eu) masa si plus...dar poate o avea minusul pe corpul lui cum ai spus si tu. Sa v`o prezint si pe coana mitza care asteapta un amarat de releu...mai am de lucrat la unele detalii...sper ca dupa sesiune sa am mai mult timp:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 hai ca arata bine,cine mai primeste carene de r1 moca ca tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 salut, am o dilema, cand aprind faza lunga, faza scurta se stinge, pana acum nu ma deranjat ca aveam xenoane, dar acum ca am revenit la becurile clasice.............., in anturajul meu sunt 2 fzr-uri identice cu al meu, la ele ramane aprinsa scurta cand e pornita si lunga, sa aibe legatura cu "minunatia" asta : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 salut, am o dilema, cand aprind faza lunga, faza scurta se stinge, pana acum nu ma deranjat ca aveam xenoane, dar acum ca am revenit la becurile clasice.............., in anturajul meu sunt 2 fzr-uri identice cu al meu, la ele ramane aprinsa scurta cand e pornita si lunga, sa aibe legatura cu "minunatia" asta : si eu am aceeasi problema, releul acela cred ca te ajuta la xenoane, sa nu clipareasca cand esti la relantiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 si eu am aceeasi problema, releul acela cred ca te ajuta la xenoane, sa nu clipareasca cand esti la relantiu salut, hmmm releul e pe motor de pe poarta fabricii, xenoanele sunt aftermarket,(doar eu mi le-am pus) , nu au legatura, sa speram ca ne lamureste careva , ms de interes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 salut, hmmm releul e pe motor de pe poarta fabricii, xenoanele sunt aftermarket,(doar eu mi le-am pus) , nu au legatura, sa speram ca ne lamureste careva , ms de interes! inseamna ca eu inca nu l-am vazut pana acum, o sa ma uit in weekend cand ajung acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 inseamna ca eu inca nu l-am vazut pana acum, o sa ma uit in weekend cand ajung acasa app, si eu am avut xenoane montate, dar eu asa am luat-o, sa fi fost ceva umblat pe la mase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 app, si eu am avut xenoane montate, dar eu asa am luat-o, sa fi fost ceva umblat pe la mase? la mase ma gandeam si eu, ar trebui ceva legat in serie de la scurta la lunga sau invers, azi vine un fzr in vizita la mine, si il iau un pic la puricat sa vad cum are instalatia, si unde duc firele de la acel releu, am sa revin cu info, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 La sesar se inchide o faza cand o pornesti pe cealalta. La miar am mai vazut sa ramane ambele faze pornite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Pe vremuri instalatiile electrice ale farurilor atat la masini cat si la moto erau impartite in 2... H4 care isi mentinea scurta aprinsa odata cu faza lunga si H4 care ramanea aprins doar pe lunga. Nu ma intrebati detalii tehnice in domeniul electric fiindca nu cunosc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Nu ar fi mai simplu sa va uitati in schema electrica?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Sa nu mai scoti IN VIATA TA bornele de pe baterie in timp ce functioneaza motorul!!! Pentru ca nu ai alternator pe el, ai magnetou! E absolut normal sa se opreasca cand scoti borna! Daca ai pus o baterie si ti-a terminato inseamna ca nu mai ai incarcare. Ia si masoara cu motorul si farurile pornite si vezi cat iti da pe la 5000 rpm..tre sa ai in jurul valorii de 14V. Daca ai mai mult, gen peste 15-16 inseamna ca s-a f.utut releul de incarcare. Daca ai mai putin e posibil sa fie tot releul, insa mai ai variante precum magnetoul, mufele dintre magnetou si releu, mufa de la releu - exista posibilitatea sa fie oxidate sau topite. Insa cel mai posibil e sa fie releul dus..buba la fzr600. Ii poti pune si de R6, R1, cbr, de orice, doar sa fie trifazat. Bafta! am masurat cu motorul pornit si imi da urmatoarele valori: la ralanti 12,4V iar cum cresc in rpm se micsoareaza la 10,5V la 5000 rpm am 10,5V cu farurile aprinse, iar cand le sting scade valoarea la 11V la ralanti, iar la turatii mai mari la fel 10,5V. Mufele sunt curatate am refacut toata instalatia, acum nu stiu unde-i problema, ori releul ori magnetoul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Ai masurat fazele doua cate doua? Daca ai gen 40-60V, atunci e releul. apropo, aceste nu se incinge ff tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Nu am masurat fazele, iar releul se incalzeste dar parca nu exagerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Masoara fazele 2 cate doua, cu aparatul de masura pus pe curent alternativ. Si apropo, presupun ca ai masurat incarcarea cu o baterie in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Sunt fericit, ca te-am intalnit, pe tine Si mi-ai zambit, iar acum nu ma pot desparti, de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.