skvj Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Nu ar fi atat de pacatoasa daca s-ar gasti anvelope decente pe 18 ... mai ales SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 La asta ma refeream si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 De curiozitate voi cantarii bascula si janta initiale si apoi pe acestea....se va schimba ciclistica, asta e clar, poate nu asa mult incat nu voi umbla la suspensie. In legatura cu puterea motorului, ma gandesc ca si sa invarta o roata mai mare de 18/160 ii este greu fata de una pe 17, dar intervine aici latimea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Nu greutatea face diferenta ci suprafata si forma petei de contact. O pata mai mare ofera o aderenta mai buna dar si "consuma" mai multa putere. Bine, "neajunsul" poate fi corectat din presiune... dar deja vorbim despre compromisuri la compromisuri. Diametrul mai mare al rotii spate ofera un moment de inertie sau inertie rotationala superioara, adica pe romaneste o stabilitate mai buna la viteze inferioare. Imi amintesc ca pentru a imbunatati ciclistica (reciproca este valabila), unul dintre motoarele din "copilarie" (FZ750) avea spatele pe 18 iar fata pe 16!!! Dar in anii '90 se gaseau aceste masuri, doar ca... nu in Romania. De fapt nu prea se gasea nimic pe vremea aia! Si mie imi place sa experimentez, insa modificarile structurale trebuie facute cu mare grija, uneori cativa mm pot face o mare diferenta. Spre exemplu, dupa ce am ridicat motorul de spate cu cca 5 cm ("oase" mai scurte cu 10mm) pur si simplu nu m-am mai inteles cu motorul. Si cel mai tare m-a deranjat nu ciclistica in sine ci noua distributie a greutatii. In fine, sunt curios daca noua bascula/roata de 1000 pe 600 va avea nevoie doar de distantier la pinion si mai ales cum se va simti noua configuratie. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Vand carena frontala+cadru bord+lupe+oglinzii+parbriz. adaptata pentru fzr 1000 an '90. Sau, schimb cu originala, modelul cu un singur far Ce ulei recomandati pentru FZR 1000 din '90? peste 60000 km pe bord Editat Februarie 25, 2014 de johndogaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nassos Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Salut, Am o Yamaha FZR 1000 si nu mai stiu unde se cupleaza cele doua iesiri din rezervor: cea de sub rezervor (un furtun drept vertical) si cea din spatele rezervorului (inspre sa). Sunt cumva conectate intre ele? Asta toamna am scos furtunele care erau coapte si acum ar trebui sa o montez Merci. Nassos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Cel de sub rezervor, care probabil are si un robinet, este alimentarea cu benzina si se cupleaza la pompa de benzina, respectiv carburatoare. Celalalt furtun, dinspre sa, nu se cupleaza nicaieri, este aerisirea rezervorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nassos Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Merci mult pentru raspuns. Mai este o iesire sub rezervor, pe langa cea care vine la pompa de benzina. Arata ca un furtun vertical, undeva in partea dreapta. Nassos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Niste poze ar fi binevenite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Ce ulei recomandati pentru Yamaha fzr 1000 din '90, avand pe bord peste 60000km? pentru un mers normal-sportiv, motocicleta tinuta numai in garaj 10w-40 5100 Motul e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Ce ulei recomandati pentru Yamaha fzr 1000 din '90, avand pe bord peste 60000km? pentru un mers normal-sportiv, motocicleta tinuta numai in garaj 10w-40 5100 Motul e ok? hmm, eu bag 15w50 motul 5100, dupa anumite semne de uzura cred ca am 100.000km, am incercat si 10w40 nu imi placea cum simteam si auzeam motoru, un prieten care are tot fzr 1000 acelasi an ca al meu, care are aprox 40.000 reali, baga numa 10w40 motul 5100 si se comporta excelent, consumu de ulei fiind in parametri, e o adevarata polemica cu uleiul asta, numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nassos Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Salut, Am gasit pe net o poza cu rezervorul. Unde ar trebui cuplata iesirea verticala din partea stanga a pozei? http://images.flowers.ro/IPuploads/monthly_02_2011/post-23401-0-14598400-1296943308.jpg Merci, Nassos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Una este pentru robinet (furtun >> pompa benzina), alta pentru senzorul de nivel de rezerva (mufa cu 2 fire >> TCI). ... daca nu gresesc, cea in ax longitudinal este pentru robinet iar cea in ax transversal pentru senzorul de nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nassos Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Merci pentru raspuns. Pentru cele doua mufe sunt lamurit acum. Una este pentru senzoru de nivel, cealalta merge la pompa de benzina. M-ar interesa si racordul acela care este putin mai sus in poza, cel care este fixat de corpul rezervorului si iese din partea superioara a rezervorului. In poza e ca un furtun cu un racord de plastic la capat. Merci, Nassos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johndogaru Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Merci pentru raspuns. Pentru cele doua mufe sunt lamurit acum. Una este pentru senzoru de nivel, cealalta merge la pompa de benzina. M-ar interesa si racordul acela care este putin mai sus in poza, cel care este fixat de corpul rezervorului si iese din partea superioara a rezervorului. In poza e ca un furtun cu un racord de plastic la capat. Merci, Nassos. cred ca te referi la furtunul care se ocupa cu aerisirea rezervorului ti-a specificat yo4hgx mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nassos Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Am inteles ca furtunul pentru aerisire este cel care iese din rezervor in partea dinspre sa. Sunt cumva doua furtune de aerisire? Rezervorul meu are 3 furtune: 1. cel de sub rezervor care merge la pompa de benzina 2. Unul in partea din spate al rezervorului inspre sa (am inteles ca este aerisirea) 3. Unul vertical sub rezervor (este tot aerisire ?) Pe langa aceste 3 furtune mai este mufa pentru senzorul de nivel. Merci, Nassos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Mi se pare este vorba despre "prea-plin". Verifica si tu dar ar trebui sa comunice cu gura de alimentare. Deschide capacul si ar trebui sa gasesti un mic orificiu undeva pe marginea de sub capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Maine scot si eu FZR-ica la strada. Sta in garaj din noiembrie. Abia astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Distractie placuta! A mea sta in garaj de vreo doi ani... si cel mai probabil nu voi ajunge nici vara asta in tara!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 A capatat o mica problemuta peste iarna. Isi taie curentul efectiv si apoi revine miraculos. Daca dau la starter mai mult de ex la un moment dat se taie de tot curentul..misc oleaca minusu pe baterie, pac se aprinde la loc. Si in mers mai pateam pac se oprea o juma de secunda, rateu, pornea la loc..sau daca facea mai tare, inchideam farul daca era pornit sau il deschideam daca era oprit si isi revenea.. Am curatat mufele la releul de incarcare, am uns cu vaselina bornele bateriei ... si tot asa face. Releul nu e pt ca bateria are putere mereu sa porneasca si daca era el nu puteam merge cu luminile aprinse mai mult de cativa km ca se oprea. Am o vaga idee cum c-ar atinge bordul in cadru. A...mufa de la minus nu mai are inelul intreg, il are doar pe jumate ..cred ca asta e cauza..ca si facea putin scanteie acolo cand dadeam la buton.. contact imperfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Distractie placuta! A mea sta in garaj de vreo doi ani... si cel mai probabil nu voi ajunge nici vara asta in tara!... Eu acho que sim! É lindo no Brasil. SPER CA A TRADUS CORECT GOOGLE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Ma dispera dimineata! Daca e rece peste noapte nu porneste neam! Chiar si cu socul tras. Daca sta doua ore in soare o ia fara soc fara nici cea mai mica problema ... ce plm? ... Suna cumva a aer fals? Asa imi face de cand i-am dat jos carburile iarna trecuta, insa nu am umblat deloc la reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 pastilele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Hmm, pai asta n-ar trebui sa fie la cald? Ce e drept am si 20w50 in ea, ceea ce e suficient de grosut pentru temperaturile scazute din aceasta perioada. Daca o las pana pe la 10-12 in soare, porneste instant, fara soc, doar cu gazul putin tras. Problema cu taierea curentului era din cauza mufei de la contact. Rezolvat. Am scos bujiile, erau negre.Curatat frumos cu hartie abraziva. Se vede o diferenta in mers si in sunet. Ramane problema noptilor friguroase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) in afara de bujii sau pastile altceva nu prea influenteaza pornirea la rece/cald. Poate doar o benzina proasta, dar presupun ca ai mai facut si alte incercari. Dai cu spray de pornire in prizele de aer si rezolvi problema. Fzr 600/ Yzf 600/ R6 nu prea pornesc la rece nici vara fara soc. trage socul la maxim si nu te mai atinge de acceleratie cand dai la automat Editat Aprilie 4, 2014 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.