Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De curiozitate voi cantarii bascula si janta initiale si apoi pe acestea....se va schimba ciclistica, asta e clar, poate nu asa mult incat nu voi umbla la suspensie. In legatura cu puterea motorului, ma gandesc ca si sa invarta o roata mai mare de 18/160 ii este greu fata de una pe 17, dar intervine aici latimea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu greutatea face diferenta ci suprafata si forma petei de contact. O pata mai mare ofera o aderenta mai buna dar si "consuma" mai multa putere. Bine, "neajunsul" poate fi corectat din presiune... dar deja vorbim despre compromisuri la compromisuri.

 

Diametrul mai mare al rotii spate ofera un moment de inertie sau inertie rotationala superioara, adica pe romaneste o stabilitate mai buna la viteze inferioare. Imi amintesc ca pentru a imbunatati ciclistica (reciproca este valabila), unul dintre motoarele din "copilarie" (FZ750) avea spatele pe 18 iar fata pe 16!!! Dar in anii '90 se gaseau aceste masuri, doar ca... nu in Romania. De fapt nu prea se gasea nimic pe vremea aia!

 

Si mie imi place sa experimentez, insa modificarile structurale trebuie facute cu mare grija, uneori cativa mm pot face o mare diferenta. Spre exemplu, dupa ce am ridicat motorul de spate cu cca 5 cm ("oase" mai scurte cu 10mm) pur si simplu nu m-am mai inteles cu motorul. Si cel mai tare m-a deranjat nu ciclistica in sine ci noua distributie a greutatii.

 

In fine, sunt curios daca noua bascula/roata de 1000 pe 600 va avea nevoie doar de distantier la pinion si mai ales cum se va simti noua configuratie.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Vand carena frontala+cadru bord+lupe+oglinzii+parbriz. adaptata pentru fzr 1000 an '90.

 

Sau, schimb cu originala, modelul cu un singur far :D



Ce ulei recomandati pentru FZR 1000 din '90? peste 60000 km pe bord :D

post-14940-0-47925400-1393359392_thumb.jpg

Editat de johndogaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o Yamaha FZR 1000 si nu mai stiu unde se cupleaza cele doua iesiri din rezervor: cea de sub rezervor (un furtun drept vertical) si cea din spatele rezervorului (inspre sa). Sunt cumva conectate intre ele?

 

Asta toamna am scos furtunele care erau coapte si acum ar trebui sa o montez :)

 

Merci.

Nassos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel de sub rezervor, care probabil are si un robinet, este alimentarea cu benzina si se cupleaza la pompa de benzina, respectiv carburatoare. Celalalt furtun, dinspre sa, nu se cupleaza nicaieri, este aerisirea rezervorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei recomandati pentru Yamaha fzr 1000 din '90, avand pe bord peste 60000km? pentru un mers normal-sportiv, motocicleta tinuta numai in garaj :D

 

10w-40 5100 Motul e ok?

hmm, eu bag 15w50 motul 5100, dupa anumite semne de uzura cred ca am 100.000km, am incercat si 10w40 nu imi placea cum simteam si auzeam motoru,

un prieten care are tot fzr 1000 acelasi an ca al meu, care are aprox 40.000 reali, baga numa 10w40 motul 5100 si se comporta excelent, consumu de ulei fiind in parametri,

 

e o adevarata polemica cu uleiul asta,

 

numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una este pentru robinet (furtun >> pompa benzina), alta pentru senzorul de nivel de rezerva (mufa cu 2 fire >> TCI).



... daca nu gresesc, cea in ax longitudinal este pentru robinet iar cea in ax transversal pentru senzorul de nivel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru raspuns. Pentru cele doua mufe sunt lamurit acum. Una este pentru senzoru de nivel, cealalta merge la pompa de benzina.

 

M-ar interesa si racordul acela care este putin mai sus in poza, cel care este fixat de corpul rezervorului si iese din partea superioara a rezervorului.

 

In poza e ca un furtun cu un racord de plastic la capat.

 

Merci,

Nassos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru raspuns. Pentru cele doua mufe sunt lamurit acum. Una este pentru senzoru de nivel, cealalta merge la pompa de benzina.

 

M-ar interesa si racordul acela care este putin mai sus in poza, cel care este fixat de corpul rezervorului si iese din partea superioara a rezervorului.

 

In poza e ca un furtun cu un racord de plastic la capat.

 

Merci,

Nassos.

cred ca te referi la furtunul care se ocupa cu aerisirea rezervorului :D ti-a specificat yo4hgx mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca furtunul pentru aerisire este cel care iese din rezervor in partea dinspre sa. Sunt cumva doua furtune de aerisire?

 

Rezervorul meu are 3 furtune:

 

1. cel de sub rezervor care merge la pompa de benzina

2. Unul in partea din spate al rezervorului inspre sa (am inteles ca este aerisirea)

3. Unul vertical sub rezervor (este tot aerisire ?)

 

Pe langa aceste 3 furtune mai este mufa pentru senzorul de nivel.

 

Merci,

Nassos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare este vorba despre "prea-plin". Verifica si tu dar ar trebui sa comunice cu gura de alimentare. Deschide capacul si ar trebui sa gasesti un mic orificiu undeva pe marginea de sub capac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A capatat o mica problemuta peste iarna. Isi taie curentul efectiv si apoi revine miraculos. Daca dau la starter mai mult de ex la un moment dat se taie de tot curentul..misc oleaca minusu pe baterie, pac se aprinde la loc. Si in mers mai pateam pac se oprea o juma de secunda, rateu, pornea la loc..sau daca facea mai tare, inchideam farul daca era pornit sau il deschideam daca era oprit si isi revenea.. Am curatat mufele la releul de incarcare, am uns cu vaselina bornele bateriei ... si tot asa face. Releul nu e pt ca bateria are putere mereu sa porneasca si daca era el nu puteam merge cu luminile aprinse mai mult de cativa km ca se oprea.

Am o vaga idee cum c-ar atinge bordul in cadru.



A...mufa de la minus nu mai are inelul intreg, il are doar pe jumate ..cred ca asta e cauza..ca si facea putin scanteie acolo cand dadeam la buton.. contact imperfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma dispera dimineata! Daca e rece peste noapte nu porneste neam! Chiar si cu socul tras. Daca sta doua ore in soare o ia fara soc fara nici cea mai mica problema ... ce plm? ... Suna cumva a aer fals? Asa imi face de cand i-am dat jos carburile iarna trecuta, insa nu am umblat deloc la reglaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, pai asta n-ar trebui sa fie la cald?

Ce e drept am si 20w50 in ea, ceea ce e suficient de grosut pentru temperaturile scazute din aceasta perioada.

Daca o las pana pe la 10-12 in soare, porneste instant, fara soc, doar cu gazul putin tras.

 

Problema cu taierea curentului era din cauza mufei de la contact. Rezolvat.

Am scos bujiile, erau negre.Curatat frumos cu hartie abraziva. Se vede o diferenta in mers si in sunet.

Ramane problema noptilor friguroase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de bujii sau pastile altceva nu prea influenteaza pornirea la rece/cald. Poate doar o benzina proasta, dar presupun ca ai mai facut si alte incercari. Dai cu spray de pornire in prizele de aer si rezolvi problema.

Fzr 600/ Yzf 600/ R6 nu prea pornesc la rece nici vara fara soc. trage socul la maxim si nu te mai atinge de acceleratie cand dai la automat

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...