maniakmoto Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Bine ai venit ...ceva poze??? Dar ce an de fabricatie si ce model ? (3HE,3HJ,4HJ,etc ) .Filtrul de ulei difera in functie de model . Un mic sumar : Ulei : tip 20W40 (2.5-3 litri ai nevoie pentru un schimb de ulei+filtru) . Marca o alegi tu in functie de calitate/pretz . De exemlu un ulei bun este marca Motul (parerea mea). Filtrul de ulei : intrebi la magazin de moto in functie de an fabricatie/tip si iti cauta ei in baza de date sau il dai jos pe cel vechi si te duci cu el in mana si cumperi unul identic . Bujii: tip CR9E , marca la fel o alegi tu (NGK de exemplu). Daca tocmai l-ai cumparat si vrei sa se poarte frumos cu tine eu iti recomand sa faci un schimb de ulei+filtru,schimbi bujiile si cureti si sincronizezi carburile . Pentru sincronizat carburi te duci la un service moto (costa in jur de 150 de lei o sincronizare) .Restul operatiilor le faci singur ca nu e greu . Inainte sa te apuci de treaba ia manualul de aici : http://www.fzrarchives.com Gasesti explicat tot in manual. modelul e din 1992, 3he. ulei am luat intre timp. mi-a adus cineva 4 litri de ulei castrol 10w40 (asa a zis el ca e bun pentru moto meu ca sa nu imi omoare motorul si piesele din cutie) la pretul de 200 de lei. acum nush daca e mult sau putin. stiu ca trebuie sa mai iau un filtru de ulei, insa in oras la mine nu am gasit decat la 65 de lei.o sa ma ocup de restul (bujii si sincronizare) un pic mai incolo ca nu mai am bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbok Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Salut, mi-am luat fzr600 3he din 91, azi m-am dat pt prima oara , e super motorul e brici.Dupa vreo 1.5ore de mers am obosit si ingetat dar sunt fericit[e primul meu motor] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 salutare, eu din respect pt. acei posesori de fzr care si-au batut capul sa raspunda la unele intrebari, am "rasfoit" toate paginile acestui topic! unde nu am gasit raspunsuri am intrebat!! la ultima discutzie cu uleiul, filtrul, etc, au iesit nemultzumiri ca nu sa recomandat ce trebe!!! cum bine zice vinkator: "Filtrul de ulei difera in functie de model". ok??? nu am scris nik cu rautate, dar sa discutam aceleasi teme de mai multe ori?? tocmai de aceea nu se sterg anumite topicuri! pace! p.s. stie careva un truc "babesc" un reper, ca sa imi dau seama daca lantzul este prea slab sau prea strans??? la fzr 1000 exup 1992 multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefbure Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) unde gasesc sa cumpar niste placi de ambreiaj pt fzr de 600 (noi)? am eu un set de discuri(ferodourile) si garnitura de la capac sint pentru modelul fzr 600R 94-95 model 4 jh se mai potrivesc la yzf 600R thundercat dar nu merg dupa cit stiu eu la modelele dinainte de 94. tu ce model ai? Editat Martie 29, 2009 de stefbure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 eu am 3he (din cate stiu la 3he placile au clingherit pe o singura parte si la 4jh au clingherit pe ambele fete) p.s: pentru toti ceilalti care au tot felul de intrebari simple, va repet, cautati manualul de service, scrie acolo tot !!! am pus link mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
druszs Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) In manual scrie ca "jocul" lantului trebuie sa fie intre 20-30 mm. Daca are "burta" mai mare de 30 mm trebuie strans. Editat Aprilie 3, 2009 de druszs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Cu ocazia reviziei de primavara, pe langa rutina uzuala am facut si cateva modificari. O toba finala stock de R1 ('02) "titanium" deoarece cea originala incepuse sa rugineasca in special la imbinarea de la colectorul de gaze, conversie la 530 pentru kitul de lantz (DID X-ring gold, foaie si pinion J/T), bujii irridium, furtune de frana cu tresa cu insertie metalica HEL si "jack-up" kit ("dogbones" de 157mm). - Carburatoarele erau destul de curate insa nivelurile relativ diferite. Setarile pe care le'am gasit ca "ideale" pentru motorul meu, cu filtru de aer si toba stock sunt: 14-15mm inaltimea plutitoarelor, acele de dozaj la treapta de mijloc si 3 1/4 ture la suruburile pilot (jiglere principale de 152.5 interior si 155 exterior). Sincronizarea a fost floare la ureche deoarece pe orificiile de vaccum am montat demult reductii si furtune cu dopuri fixe. - Valvula exup chiar avea nevoie de niste vaselina cuprata pentru temperatura, desi inca destul de mobila avea o zona unde scartzaia. - Ungerea tuturor cablurilor (servo exup si gaz) si inlocuirea lichidului la frana/ambreaj cu DOT 5.1 (compatibil cu DOT 3-4 insa cu temperatur de fierbere mai mare) este obligatorie. - Toba de R1 este un pic mai lunga decat cea originala, a trebuit sa tai din cot si sa muncesc un pic pentru adaptarea diametrelor diferite insa rezultatele au meritat tot efortul: atenuarea zgomotului este mult mai mai puternica in ciuda restrictivitatii mai mici. - Conversia kitului de lant pe 530 nu prezinta nici o diferenta fata de original, cel putin la prima impresie. - Bujiile irridium nu mi'au spus nimic, daca exista vreo diferenta fata de cele stock eu unul nu am observat'o. - Furtunele de frana HEL nu m'au impresionat atat de mult pe cat ma asteptam. Am simtit totusi o diferenta notabila nu atat in eficienta cat mai ales in dozare. Nu intamplator am lasat la urma kitul de ridicare ("jack-up" kit) al carui impact este urias. Manevrabilitatea pe curbe este mult imbunatatita, gumele pot fi duse la capat fara sa mai atingi cu scaritele si toba pe asfalt. Reversul medaliei este ca intra mai usor in voblaj, pe curbe stranse cu asfalt valurit sau pe vant lateral puternic. Probabil ca un amortizor de directie ar rezolva aceasta problema sau macar ar mai atenua'o. Datorita transferului de greutate, suspensiile necesita reglaje mult diferite de standard. Pe spate am detensionat arcul cu cca 8mm si am incercat 9 click-uri pentru amortizor iar fatza am intarit'o la pozitia 3. Deocamdata sunt multumit insa ajustarile fine le voi gasi la primul drum la munte (cu bagaje si pasager). Cateva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Foarte frumos, chiar ma gandeam unde ai disparut, ca nu te-am mai vazut pe forum de ceva timp Poate anul asta reusim sa ne intalnim pe la vreo intrunire sa discutam ore in sir de FZR-uri Sper sa pot ajunge la seawolfes la sfarsitul lui mai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) baieti.....problema mare de tot!!! nu am scanteie pe fisa 2 si 3. si nu e de la bobina pentru ca am verificat. nici de la bujii ca am verificat. nici de la fise ca le-am verificat si pe alea.nush ce naiba ar putea fi, insa va spun cum s-a intamplat.ieri am fost cu ea prin oras si mi-a fiert bateria din cauza releului de incarcare care a bagat pana la 17, aproape 18 volti pe ea.asa ca aseara cand am ajuns acasa am lasat-o in pace. azi dis de dimineata, am pornit-o impinsa si am plecat cu ea la varul meu care e mecanic. eu IDIOT mare de tot, iam dat gaz de nu stia ce e cu ea. dupa vre-un km simt cum intr-a 3-a nu mai trage( dau gaz la maxim si nu mai trage). bun, dau a 2-a si merg usor inca vreo jumatate de km pana la varul meu. ajuns la el punem alt releu de incarcare de pe un scuter si merge brici insa ne si dam seama de ce nu mai aveam eu putere pe motor: mergea in 2 pistoane. iau cheia de bujii de 16 de la el si vin asa in 2 pistoane acasa.dupa ce ajung fac verificarile care le-am mentionat mai sus. ACUM AJUTATI-MA SI PE MINE CA NU STIU CE SA II MAI FAC SI NU MAI STIU CARE E BUBA LA EA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Editat Aprilie 5, 2009 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 in primul rand spune-ne ce model de fzr detii, ca sa stiu ce valori sa-ti indic mie imi suna a bobina arsa, sigur ai masurat cum trebuie? o sa-ti spun cum trebuie masurata o bobina la un fzr de 600 pe primar trebuie sa ai intre 1,8-2,2 ohmi la 20 grade celsius pe secundar trebuie sa ai intre 9.6-14.4 kilo ohmi la 20 grade celsius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 in primul rand spune-ne ce model de fzr detii, ca sa stiu ce valori sa-ti indic mie imi suna a bobina arsa, sigur ai masurat cum trebuie? o sa-ti spun cum trebuie masurata o bobina la un fzr de 600 pe primar trebuie sa ai intre 1,8-2,2 ohmi la 20 grade celsius pe secundar trebuie sa ai intre 9.6-14.4 kilo ohmi la 20 grade celsius modelul e fzr 600 3he. bobinele leam verificat astfel: am incrucisat mufele de alimentare la bobine si o data cu incrucisarea mufelor aveam scanteie pe fisele 2 si 3 insa nu si pe 1 si 4. deci bobinele sunt in regula insa pe mufa de alintare a bobinei care da scanteie pentru 2 si 3 nu ajunge curent. o sa incerca sa faci si niste poze sa le pun ca sa intelegi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 modelul e fzr 600 3he.bobinele leam verificat astfel: am incrucisat mufele de alimentare la bobine si o data cu incrucisarea mufelor aveam scanteie pe fisele 2 si 3 insa nu si pe 1 si 4. deci bobinele sunt in regula insa pe mufa de alintare a bobinei care da scanteie pentru 2 si 3 nu ajunge curent. o sa incerca sa faci si niste poze sa le pun ca sa intelegi. Treaba e in felul urmator: a) In poza 1 (sunt numerotate) toate sunt in starea normala si initiala. In cazul acesta scanteie este doar pe 1 si 4. Pe 2 si 3 nu este deloc. In poza 2 conectorii sau inversati (incrucisati) astfel, teoretic, bibina 2 primeste curentul bobenei 1 si invers. In acest caz, scanteie este pe 2 si 3. Pe 1 si pe 4 nu este deloc. Din a) si rezulta ca nu ajunge curent pe conectorul alb adica cel de la bobina 1 adica cel pentru 2 si 3.( ilustratie prezenta in poza cu numarul 1, acesta fiind modul in care erau dispusi conectorii in momentul in care am dat jos filtrul de aer pentru a ajunge acolo) c) In poza 3 sunt cei 2 conectori care ies din capacul de la alternator, cel din stanga cu 4 fire si cel din dreapta cu 2 fire. Cel cu 2 fire iese dintr-o cutiuta neagra atasata pe marginea interioara a capacului si cel cu patru fire iese din spatele bobinajului de cupru sau ce metal o fi acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) in poza doi (cea din mijloc) ai firele de la alternator (din cate stiu eu sunt 3, nu 4) si firele de la senzor (2 fire - cutiuta aia neagra) daca ar fi alternatorul defect, nu ai avea curent deloc pe motocicleta, iar daca ar fi senzorul defect, nu ai avea scanteie pe nicio fisa, tie iti merg 2, deci nu e cazul firele de la bobine (cel portocaliu si cel gri se duc in cdi), iar cel rosu cu alb este plusul si se duce in butonul de oprire al motorului parerea mea este ca ai probleme cu cdi-ul sau cu firele care duc la el (vinktator zicea parca ca daca se arde regulatorul de tensiune, datorita tensiunii mari iti afecteaza si cdi-ul) deci verifica firele care duc la cdi si daca ai posibilitatea pune cdi-ul tau pe alt fzr sa vezi daca apar acelasi simptome iti atasez si schema electrica, poate iti este de folos p.s: deasemenea verifica mufa care intra in cdi, poate s-au oxidat contactele, foloseste un spray pt contacte Editat Aprilie 5, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 in poza doi (cea din mijloc) ai firele de la alternator (din cate stiu eu sunt 3, nu 4) si firele de la senzor (2 fire - cutiuta aia neagra) daca ar fi alternatorul defect, nu ai avea curent deloc pe motocicleta, iar daca ar fi senzorul defect, nu ai avea scanteie pe nicio fisa, tie iti merg 2, deci nu e cazul firele de la bobine (cel portocaliu si cel gri se duc in cdi), iar cel rosu cu alb este plusul si se duce in butonul de oprire al motorului parerea mea este ca ai probleme cu cdi-ul sau cu firele care duc la el (vinktator zicea parca ca daca se arde regulatorul de tensiune, datorita tensiunii mari iti afecteaza si cdi-ul) deci verifica firele care duc la cdi si daca ai posibilitatea pune cdi-ul tau pe alt fzr sa vezi daca apar acelasi simptome iti atasez si schema electrica, poate iti este de folos p.s: deasemenea verifica mufa care intra in cdi, poate s-au oxidat contactele, foloseste un spray pt contacte pffff.... nu am pe ce fzr sa il pun ca e singurul din oras de la mine....dar CDI-ul cum pot sa il verific altfel? sau daca se ducea CDI-ul nu se ducea de tot, adica mi se pare suspect ca nu imi da curent pe 2 fire si pe 2 imi da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 pffff.... nu am pe ce fzr sa il pun ca e singurul din oras de la mine....dar CDI-ul cum pot sa il verific altfel? sau daca se ducea CDI-ul nu se ducea de tot, adica mi se pare suspect ca nu imi da curent pe 2 fire si pe 2 imi da. Alimentarea cu +12VDC este intr'adevar comuna pe cele doua bobine insa circuitele se inchid la masa (prin CDI) independent. Daca nu e o problema de contacte reci sau fire intrerupte nu e nimic suspect, aproape ca nici nu ar mai fi nevoie de teste suplimentare... pur si simplu ai prajit CDI'ul (carui nu'i plac tensiunile mai mari de 14-14.5V DC). Daca insa inca functioneaza pe o bobina este foarte posibil ca procesorul sa fi scapat intact si sa se fi ars doar ceva pe partea de "executie" (tranzistor), caz in care un electronist priceput ar putea sa o repare. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 (editat) Alimentarea cu +12VDC este intr'adevar comuna pe cele doua bobine insa circuitele se inchid la masa (prin CDI) independent. Daca nu e o problema de contacte reci sau fire intrerupte nu e nimic suspect, aproape ca nici nu ar mai fi nevoie de teste suplimentare... pur si simplu ai prajit CDI'ul (carui nu'i plac tensiunile mai mari de 14-14.5V DC). Daca insa inca functioneaza pe o bobina este foarte posibil ca procesorul sa fi scapat intact si sa se fi ars doar ceva pe partea de "executie" (tranzistor), caz in care un electronist priceput ar putea sa o repare. Bafta! alimentarea pe o bobina functioneaza destul de bine.nu ar putea fi si un fir topit pe undeva intre cdi si bobina cealalta? precizez ca nici becul de la netru din bord nu se mai aprinde, desi motocicleta e pe liber.inainte sa imi faca problemele astea, nu imi mergea din cand in cand faza scurta, desi contactele de la bec erau ok. Editat Aprilie 6, 2009 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 alimentarea pe o bobina functioneaza destul de bine.nu ar putea fi si un fir topit pe undeva intre cdi si bobina cealalta?precizez ca nici becul de la netru din bord nu se mai aprinde, desi motocicleta e pe liber.inainte sa imi faca problemele astea, nu imi mergea din cand in cand faza scurta, desi contactele de la bec erau ok. si apropo... nu am fost foarte exact e fzr 3he 600 b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 (editat) cred ca i-am dat de cap.am fost mai devreme si am verificat iarasi scanteia, si dupa ce am dat la automat de vreo 2, 3 ori am pus mana pe cdi. si surprizaaa!!!!!!! era fierbinte in partea din dreapta( partea in care se produce magia). acum mai trebuie doar sa gasesc pe cineva care sa il repare prin apropiere de piatra neamt. Editat Aprilie 6, 2009 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 (editat) am desfacut cdi-ul si presupun si ce e stricat la el. un microcip(din 2) negru sau ce o fi ala e ars. sau cel putin asa cred.atasez si poze. Editat Aprilie 6, 2009 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 (editat) am desfacut cdi-ul si presupun si ce e stricat la el. un microcip(din 2) negru sau ce o fi ala e ars. sau cel putin asa cred.atasez si poze. Alea nu sunt "microcip"-uri ci tranzistori ETD41-035 ( FAST Switching Power Transistors "Darlington NPN" ) pe post de "ruptor" electronic. Echivalentul lor perfect este MJE5740 sau MJE5742. Merge si NTE2317 insa am inteles ca fizic sunt un pic mai mari decat cei originali. Cum ti'am spus si prima data, daca ai noroc, unul dintre tranzistori (corespunzator bobinei care nu functioneaza) poate fi ars. Daca se confirma, ti'as recomanda totusi inlocuirea ambilor (si a celui bun). Succes! L.E. daca am timp o sa incerc sa vad pe unde s'ar putea gasi cei mentionati mai sus, sau ce alti echivalenti disponibili local. Editat Aprilie 6, 2009 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Alea nu sunt "microcip"-uri ci tranzistori ETD41-035 ( FAST Switching Power Transistors "Darlington NPN" ) pe post de "ruptor" electronic. Echivalentul lor perfect este MJE5740 sau MJE5742. Merge si NTE2317 insa am inteles ca fizic sunt un pic mai mari decat cei originali. Cum ti'am spus si prima data, daca ai noroc, unul dintre tranzistori (corespunzator bobinei care nu functioneaza) poate fi ars. Daca se confirma, ti'as recomanda totusi inlocuirea ambilor (si a celui bun). Succes! L.E. daca am timp o sa incerc sa vad pe unde s'ar putea gasi cei mentionati mai sus, sau ce alti echivalenti disponibili local. Am intrebat! BU806 se pare ca sunt cea mai potrivta alegere si daca nu'i gasesti la magazinele de electronica se pot comanda si "online" ... http://www.adelaida.ro/advanced_search_res...amp;x=0&y=0 Merg si BU808 insa pretul nu justifica! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Am intrebat! BU806 se pare ca sunt cea mai potrivta alegere si daca nu'i gasesti la magazinele de electronica se pot comanda si "online" ... http://www.adelaida.ro/advanced_search_res...amp;x=0&y=0 Merg si BU808 insa pretul nu justifica! Ride Safe! multam mult de tot fratica!!!!! u are the man!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 am si eu o problemuta mi se ineaca cam usor mobra bujiile au vreo 6000km iar problema asta e destul de veche, dinainte sa le schimb saptamana trecuta s-a inecat de a trebuit sa-i scot bujiile si sa le curat, iar azi mi-a pornit in 3 pistoane, iar in mers si-a revenit daca sta cateva ore dupa ce a mers, cand o pornesc trebuie sa deschid putin gazul ca altfel nu pleaca dupa 20 de minute de mers, daca vreau s-o pornesc iar, pleaca cam greu, trebuie sa dau cateva secunde la automat ce sa fie, ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 am si eu o problemuta mi se ineaca cam usor mobra bujiile au vreo 6000km iar problema asta e destul de veche, dinainte sa le schimb saptamana trecuta s-a inecat de a trebuit sa-i scot bujiile si sa le curat, iar azi mi-a pornit in 3 pistoane, iar in mers si-a revenit daca sta cateva ore dupa ce a mers, cand o pornesc trebuie sa deschid putin gazul ca altfel nu pleaca dupa 20 de minute de mers, daca vreau s-o pornesc iar, pleaca cam greu, trebuie sa dau cateva secunde la automat ce sa fie, ce sa fie? Ar fi interesant de mentionat daca toba si/sau filtrul de aer sunt standard. Prin deschiderea "gazului" la pornire se suplimenteaza de fapt aerul... asa ca cel mai probabil amestecul este prea bogat. Fie nivelul este prea mare (nu cunosc valoarea pt 600cc), fie suruburile pilot sunt deschise prea mult... cel mai probabil amandoua. Pe de alta parte, dupa un anumit numar de km tuburile emulsoare incep sa se uzeze (invizibil cu ochiul liber) astfel ca cei cu experienta recomanda scaderea nivelului cu 1-1.5mm sub valoarea recomandata de producator. Nu in ultimul rand, reglarea nivelului este o operatiune destul de "tricky", datorita O'ring-urilor de etansare plutitoarele nu stau perfect in locasul lor cand capacele sunt demontate. Eu am rezolvat'o prin taierea unui capacel (de la o baterie de carburatoare de rezerva) si reglarea nivelului cu "rama" capacelului pe pozitie (imi pare rau ca nu am facut niste poze). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 (editat) da, atat toba cat si filtrul sunt standard ce ai spus tu suna destul de complicat pt mine, mi-e tare frica sa-mi bag nasul in carburatoare, sa vaz cum fac; tot imi propun sa-mi fac si un aparat de sincronizat carburi si la fel, mi-e frica sa-mi bag nasul sa nu le dereglez ! cred ca o sa-mi fac curaj si daca nu-mi iese, o duc la service Editat Aprilie 7, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.