Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Ziua buna Este vre-un FZR-ist din zona balta alba prezent duminica la romexpo?

 

eu prezent duminica la romexpo, dar nu's din balta alba.

 

sa fie asta regulatorul de curent pentru FZR600 ?? nou la 441 lei, deci vreo 105 euro.

http://www.romimoto-piese.ro/category/1030...30?show=gallery

Editat de c3h2o
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu prezent duminica la romexpo, dar nu's din balta alba.

 

sa fie asta regulatorul de curent pentru FZR600 ?? nou la 441 lei, deci vreo 105 euro.

http://www.romimoto-piese.ro/category/1030...30?show=gallery

cine cunoaste daca un regulator de rs125 e ok pentru fzr 600 b? am vorbit cu cineva si din cate am vazut are aceeasi mufa ca la fzr(3 fire de o culoare si 1 de alta culoare) si un fir de masa.bateria de pe rs 125 e tot de 12v 9 Ah si turatiile sunt tot cam in aceeasi plaja(peste 13.000 de ture) deci si voltajul de intrare este > sau = cu cel de pe fzr. dupa parerea mea de mic specialist ar trebui sa functioneze. voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin deschiderea "gazului" la pornire se suplimenteaza de fapt aerul... asa ca cel mai probabil amestecul este prea bogat. Fie nivelul este prea mare (nu cunosc valoarea pt 600cc), fie suruburile pilot sunt deschise prea mult... cel mai probabil amandoua.

 

Pe de alta parte, dupa un anumit numar de km tuburile emulsoare incep sa se uzeze (invizibil cu ochiul liber) astfel ca cei cu experienta recomanda scaderea nivelului cu 1-1.5mm sub valoarea recomandata de producator.

 

aceste cauze duc si la o crestere a consumului? sau ma insel ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,sunt si eu proaspat detinator de YAMAHA FZR 1000 din 92 si as vrea sa stiu care cat ar trebui sa fie jocul la supape . VA MULTUMESC

 

 

0.11-0.20 admisie

0.21-0.30 evacuare

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAL!

Dezmembrez o Yamaha FZR 600 din 90,80 la suta complata

 

VAND YAMAHA FZR 600,DIN 91,CODITZA SCHIMBATA,TOBA CARBON,ARIPA CARBON,OGLINZI LOOK CARBON,SEMNALIZARI LOOK CARBON,suspensie spate reglabila in duritate si inaltzime...

0726174764, ciocirlanflorin@yahoo.com

post-21176-1239799922_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAL!

Dezmembrez o Yamaha FZR 600 din 90,80 la suta complata

 

VAND YAMAHA FZR 600,DIN 91,CODITZA SCHIMBATA,TOBA CARBON,ARIPA CARBON,OGLINZI LOOK CARBON,SEMNALIZARI LOOK CARBON,suspensie spate reglabila in duritate si inaltzime...

0726174764, ciocirlanflorin@yahoo.com

 

Salut!

Ma intereseaza si pe mine niste componente:

Etrier frana spate, si inca cateva.

Vad ca esti din Severin.

Daca mai ai etrierul, te rog sa-mi spui. Dau o fuga pana acolo. Poate mai iau si altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti.... eu numai probleme am cu fzr-ul meu. Astazi m-a lasat cu fundul in drum. Mi-a murit bateria. Am releu de incarcare pe el si incarca undeva in 13,4 la relanti si 12,9- 13 turata. Insa cand am plecat astazi spre oras am ramas cu ea pe marginea drumului; nu mai pornea nici impinsa. De parca releul nici nu era pe ea. Nu stiu cum e la voi insa la mine este un fir care face masa pe placa de racire de la releu si pleaca la minus la baterie. Am masurat cu voltmetrul fara firul acela conectat si nu imi incarca. La voi de unde pleaca firele spre pompa de benzina? dati si voi sfaturi ca nu prea mai stiu ce sa ii mai fac :wink: :wink: :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti.... eu numai probleme am cu fzr-ul meu. Astazi m-a lasat cu fundul in drum. Mi-a murit bateria. Am releu de incarcare pe el si incarca undeva in 13,4 la relanti si 12,9- 13 turata. Insa cand am plecat astazi spre oras am ramas cu ea pe marginea drumului; nu mai pornea nici impinsa. De parca releul nici nu era pe ea. Nu stiu cum e la voi insa la mine este un fir care face masa pe placa de racire de la releu si pleaca la minus la baterie. Am masurat cu voltmetrul fara firul acela conectat si nu imi incarca. La voi de unde pleaca firele spre pompa de benzina? dati si voi sfaturi ca nu prea mai stiu ce sa ii mai fac :laugh: :lol: :)

 

 

:wink: :wink:

 

pai cum vrei sa-ti incarce daca ai scos minusul de la baterie? telepatic?

 

hai sa o luam de la capat:

 

releu ars -> cdi bulit -> baterie prajita (daca ti-au intrat 17 volti in baterie cum ziceai intr-un post anterior parca, crezi ca i-a facut bine?)

 

firele de la pompa de benzina duc intr-o mufa sub rezervor, mufa care la randul ei se duce in matul ala gros numit instalatie electrica, dar ce treaba are pompa cu bateria?

 

p.s: ai verificat bornele daca fac contact cum trebuie?

Editat de guy.til
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wink: :wink:

 

pai cum vrei sa-ti incarce daca ai scos minusul de la baterie? telepatic?

 

hai sa o luam de la capat:

 

releu ars -> cdi bulit -> baterie prajita (daca ti-au intrat 17 volti in baterie cum ziceai intr-un post anterior parca, crezi ca i-a facut bine?)

 

firele de la pompa de benzina duc intr-o mufa sub rezervor, mufa care la randul ei se duce in matul ala gros numit instalatie electrica, dar ce treaba are pompa cu bateria?

 

p.s: ai verificat bornele daca fac contact cum trebuie?

am verificat azi... toate contactele ok. am pus bujii noi pe ea. dupa cautarile mele desarte, am ajuns la concluzia ca cdi-ul meu mai are si alte chestii arse prin el. de unde am ajuns la concluzia asta? pai ambele fire de la bobine sunt cu plus.am facut masa pe cadru si am masurat cu motorul oprit. pe cate un + de la fiecare bobina aveam 13 volti si pe celelalte + -uri de la fiecare bobina respectiv in parte aveam 0 Volti. adica in sensul asta: bobina 1 un contact cu 0 volti unul cu 13 volti. la fel si la bobina 2.

Cu motorul pornit am masurat la fel insa de aceasta data aparatul arata astfel: la bobina 1 contactul cu 0 volti in prealabil imi dadea aleatoriu 12.6, 12.7, 12.9, 13.0 volti pe cand la contactul la care in prealabil aveam 13 volti acum aveam 13.2 volti. Aceeasi chestie si pe bobina 2.

Pffff nush ce sa ii mai fac. Nici releul ala nu incarca asa cum ar trebuie. Pentru ca ar trebui sa incarce undeva in jurul a 14 volti. MAMA MAMELOR EI DE MOTOCICLETAAAAA!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat azi... toate contactele ok. am pus bujii noi pe ea. dupa cautarile mele desarte, am ajuns la concluzia ca cdi-ul meu mai are si alte chestii arse prin el. de unde am ajuns la concluzia asta? pai ambele fire de la bobine sunt cu plus.am facut masa pe cadru si am masurat cu motorul oprit. pe cate un + de la fiecare bobina aveam 13 volti si pe celelalte + -uri de la fiecare bobina respectiv in parte aveam 0 Volti. adica in sensul asta: bobina 1 un contact cu 0 volti unul cu 13 volti. la fel si la bobina 2.

Cu motorul pornit am masurat la fel insa de aceasta data aparatul arata astfel: la bobina 1 contactul cu 0 volti in prealabil imi dadea aleatoriu 12.6, 12.7, 12.9, 13.0 volti pe cand la contactul la care in prealabil aveam 13 volti acum aveam 13.2 volti. Aceeasi chestie si pe bobina 2.

Pffff nush ce sa ii mai fac. Nici releul ala nu incarca asa cum ar trebuie. Pentru ca ar trebui sa incarce undeva in jurul a 14 volti. MAMA MAMELOR EI DE MOTOCICLETAAAAA!!!!!!!!!!!!

treaba e ca tu faci numai ce-ti taie tie capul, nu ti cont de niciun sfat

 

diferenta de voltaj dintre bobine mi se pare nesemnificativa

 

mai incearca o improvizatie, doua, poate o faci R1 :wink: :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune bateria pe redresor si vezi daca mai face figuri apoi

Editat de guy.til
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 3000 de ture trebuie sa incarce intre 14,3 si 15,3 cu conditia ca bateria sa fie full incarcata

 

daca nu, urmatorul pas e sa verifici alternatorul

post-43369-1240485391_thumb.png

Editat de guy.til
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 3000 de ture trebuie sa incarce intre 14,3 si 15,3 cu conditia ca bateria sa fie full incarcata

 

daca nu, urmatorul pas e sa verifici alternatorul

aham. asa o sa fac. cum fac sa imi dai si mie cartea aia din care scoti tu toate schemele alea? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

am si eu o intrebare la care sunt sigur k ii gaseam raspunsul in 137 de pagini ale acestui topic , dar totusi este mult si timpul este limitat.

 

ce cantitate de ulei intra intr-un FZR 3HE 600 B? si nivelul OK este la mijlocul gemuletului?

 

va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2,2 litru fara filtru si vreo 2,5 litri cu filtru (parca asa am bagat ultima oara)

 

si pe gura de vizitare sunt niste marcaje cu minim si maxim, te ghidezi dupa ele

 

cine vrea manualul de service pm cu id-ul de messenger!

post-43369-1240559480_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2,2 litru fara filtru si vreo 2,5 litri cu filtru (parca asa am bagat ultima oara)

 

si pe gura de vizitare sunt niste marcaje cu minim si maxim, te ghidezi dupa ele

 

cine vrea manualul de service pm cu id-ul de messenger!

 

Mersi! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...