Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

salutare,@calinMZ iao cu inceputul ;benzina,bateriaOK,dupa aceea daca a stat nepornita se poate sa o fi inecato daca iai dat mult la automat ar fi bine sa ii scoti bujiile si sa le arzi,cureti reglezi sau sa pui unele de schimb nu sunt mecanic eu asta faceam si sunt deocamdata singurul ON

GRATUIT ce a ramas din FZR 600 3HE (destule piese,lant 200 km,2 seturi pinioane si foi etc) stau in com Glina Jud.Ilfov la iesirea pe autostrada soarelui vreau sa scap de ea din curte cine este interesat 0742013590 adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poze inainte : post-13253-1228204418_thumb.jpg post-13253-1228204424_thumb.jpg

 

Toba e DEVIL , iar guma spate e 170 (nu cred ca intra 190 ) .

Fzr-icile pornesc mai greu iarna(batranetea :friends: ) . Vezi bujiile si carburatia reglata bine, si bateria sa fie buna ca sa invarta repede demarorul . Iarna eu trag soc maxim si dau start fara sa mai dau si de gaz(incearca si asa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze inainte : post-13253-1228204418_thumb.jpg post-13253-1228204424_thumb.jpg

 

Toba e DEVIL , iar guma spate e 170 (nu cred ca intra 190 ) .

Fzr-icile pornesc mai greu iarna(batranetea :friends: ) . Vezi bujiile si carburatia reglata bine, si bateria sa fie buna ca sa invarta repede demarorul . Iarna eu trag soc maxim si dau start fara sa mai dau si de gaz(incearca si asa).

 

Ai lucrat ceva la codita aia...

 

Intra si 190 pe spate, dar nu cred ca vrei! Eu am pus 180 pentru ca la momentul respectiv n'am gasit 170 si diferenta se simte. Nu e bine sa'i strici ciclistica doar de dragul aspectului.

 

Devil'ul e de pista sau de strada?

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca e de pista sau de strada . :laugh:

 

Comparatie :

 

post-13253-1228291039_thumb.jpg post-13253-1228291053_thumb.jpg

post-13253-1228291078_thumb.jpg post-13253-1228291097_thumb.jpg

post-13253-1228291119_thumb.jpg post-13253-1228291145_thumb.jpg

post-13253-1228291162_thumb.jpg post-13253-1228291179_thumb.jpg

 

 

Acum se poate observa mai bine cat ai muncit, a iesit treaba buna. Felicitari! Noua silueta e mai zvelta cu o linie mult mai sportiva decat in varianta originala.

 

Din cate stiu eu acel model de toba e de strada asa ca daca vreodata vei fi dori sa faci "upgrade" si la evacuare in noul stil sport... as fi interesat de un eventual schimb. De mult caut un Devil de strada (apropo, de unde l'ai luat?).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot respectul ptr pasiunea cu care lucrezi .

as fi numai curios cum iti va sta pasagerul pe saua aceea (e f. inclinata catre inainte).

 

cand ai pus pozele cu codita demontata mi s-a parut ca ai fi putut pune pe ea f. bine o codita scurta, doar pe cadrul cel argintiu ce sustine saua pilotului si demontarea celui negru definitiv.

ar putea iesi un streetfighter din ea insa numai daca dai jos si fata si carenele laterale si o regandesti cu totul.

ce faci tu imi spune insa ca vrei sa arate cat mai sport si ca tii cu carenele .

 

 

succes mai departe !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms pt. aprecieri , chiar m-am chinuit cu ea . !!!

 

@yo4hgx Toba am luat-o de la un tip de pe forum care isi dezmembra mobra (250 ron). Nu am de gand sa o schimb, ca si asta urla destul de tare, si nu imi place nici sa faca ca MIG-ul :P

 

@lotru Pasagerul va sta destul de incomod...dar asta e(nu stau eu :) ) . Nu am vrut sa o fac street fighter , imi place la nebunie R1, si daca nu imi permit unul atunci macar codita :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara!In primul rand trebiue sa il felicit pe Vinkator pt lucrarea sa: ti-a iesit excelent codita(i-ai schimbat foarte mult aspectul la motocicleta).Inca ceva,pt detinatorii de fzr 1000:la fzr ul meu(90)am cauciuc de 180/55 zr 17.Pot sa ii pun de 190?Daca da,trebuie sa ii schimb si janta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut mad.alin,

potzi linistit sa pui de 190, eu am de 190 pe al meu , nu tre sa schimbi janta, yo4hgx a spus ca afecteaza ciclistica, dar eu nu am simtzit nici-o diferentza, majoritatea pe 190 sunt 50 zr 17 ( eu numai asa am gasit) dar da mai bine 190 55 zr 17, si itzi recomand metzeler sunt cele mai durabile ( ma refer aici la categoria racing) gasesti si dimensiunile astea la cat. touring dra nu sunt asa grozave pe serpentine! ( un brigdstone l-am facut varza brasov - constantza uzat cam 80%) salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut mad.alin,

potzi linistit sa pui de 190, eu am de 190 pe al meu , nu tre sa schimbi janta, yo4hgx a spus ca afecteaza ciclistica, dar eu nu am simtzit nici-o diferentza, majoritatea pe 190 sunt 50 zr 17 ( eu numai asa am gasit) dar da mai bine 190 55 zr 17, si itzi recomand metzeler sunt cele mai durabile ( ma refer aici la categoria racing) gasesti si dimensiunile astea la cat. touring dra nu sunt asa grozave pe serpentine! ( un brigdstone l-am facut varza brasov - constantza uzat cam 80%) salutare

 

Eu am simtit diferenta intre 170-180. Nu e vorba ca nu se aseaza pe curbe, si cu 180 am dat cu scaritele si toba de asfalt... in schimb trebuie sa tragi mai tare de "ea". Spatiul permite si latime mai mare chiar si decat 190... intrebarea e, chiar vreti?

 

Personal

 

 

Ride Safe!

 

@yo4hgx Toba am luat-o de la un tip de pe forum care isi dezmembra mobra (250 ron). Nu am de gand sa o schimb, ca si asta urla destul de tare, si nu imi place nici sa faca ca MIG-ul :laugh:

 

Am inteles, ma gandeam totusi ca o sa vrei o toba sport care sa se potriveasca cu noul "look". Daca te rezgandesti sau gasesti ceva pe net care sa te intereseze te rog sa'mi dai un buzz...

 

Oricum, felicitari inca odata pentru realizare.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc baieti pt raspunsuri,insa ideea este urmatoarea:eu as pune de 190 doar pt cum arata nu pt altceva.daca imi afeteaza ciclistica intr-un mod negativ nu ma mai intereseaza sa il pun.In privinta cauciucurilor sport sau touring.....eu am facut sezonul care tocmai s-a incheiat doar 2000 de km(sper la anul sa fac mai multi) :D :) .Viteza maxima pe care am atins-o a fost de 240(doar am atins-o pt ca apoi am redus imediat :P ).....deci nu cred ca imi trebuie cauciucuri sport.Acum mai spuneti-mi voi ce parere aveti....o sa fie mai greu de controlat,trage mai greu motorul...orice parere este binevenita.Multumesc inca o data si asfalt uscat!!!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

mad.alin, in multe privintze asculta de yo4hgx, eu am obs ca stie cam totul despre fzr, ( de ex: a fost singuru care mia dat o explicatzie clara ce inseamna exup, si de ce papa ulei!) sezonu asta am facut 11000 de km cu anvelopa pe 180 si 190!!! nu am simtzit nimic diferit, sa trag de ea mai greu sau stiu eu alte efecte negative, pune o anvelopa de 190 si daca ai probleme itzi decontez plata la vulcanizare, si mai e ceva, pe serpentine o sa izti doresti o guma racing, (aderentza). daca am deranjat pe cineva cu ce am scris mai sus ( vezi doamne am 21 si nu am experintza) imi cer scuze, iar daca am scris tampenii spunetzi-mi si nu o sa mai intru vreodata pe forum. v-am salutat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

mad.alin, in multe privintze asculta de yo4hgx, eu am obs ca stie cam totul despre fzr, ( de ex: a fost singuru care mia dat o explicatzie clara ce inseamna exup, si de ce papa ulei!) sezonu asta am facut 11000 de km cu anvelopa pe 180 si 190!!! nu am simtzit nimic diferit, sa trag de ea mai greu sau stiu eu alte efecte negative, pune o anvelopa de 190 si daca ai probleme itzi decontez plata la vulcanizare, si mai e ceva, pe serpentine o sa izti doresti o guma racing, (aderentza). daca am deranjat pe cineva cu ce am scris mai sus ( vezi doamne am 21 si nu am experintza) imi cer scuze, iar daca am scris tampenii spunetzi-mi si nu o sa mai intru vreodata pe forum. v-am salutat.

 

Nu vad cu ce ai putea deranja pe cineva atata timp cat iti exprimi impresiile, fie ele chiar si foarte subiective... si nu, nu ai gresit prea tare, 180 si probabil chiar si 190 nu va avea neaparat efecte negative dezastruoase asupra cilcisticii. Aici ar fi de discutat si despre altceva decat latimea in sine a anvelopei spate...

 

Personal, cand am schimbat 170/60/17 cu 180/55/17 ("55" insemnand inaltimea balonului proportionala cu latimea, asadar relativ egala cu cea originala) nu am sesizat neaparat atenuarea manevrabilitatii ci mai degraba a agilitatii si probabil un mic plus de stabilitate la viteze ridicate (pe drept). FZR1000 insa are oricum tendinte usor subviratoare iar inlocuirea gumei de spate cu marimi cu mult mai mari decat cea originala nu pot decat sa inrautateasca lucrurile. Relativa pierdere de agilitate cu 180 (nu am incercat cu 190) poate fi oarecum compensata prin ingustarea gumei pe fata, combinatia de "compromis ideal" fiind de comun acord acceptata ca 180/55/17 si 120/70/17.

 

Vara trecuta am facut peste 10.000km cu o combinatie de gume MICHELIN, Pilot Power pe fatza si Pilot Road pe spate cu masurile mentionate mai devreme si pot sa afirm ca asigura rularea in siguranta la limita constructiva a FZR'ului atat pe drept cat mai ales pe curbe. Cu siguranta ca sunt si alte variante sau combinatii, depinde acum si de stilul de condus a fiecaruia...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Motorul meu e pe bara, dupa spusele unui electrician este vorba de CDI

 

cine are de vanzare un cdi de Yamaha FZR 600 model: DIGITAL INGNITOR TID14-73 ; 3HE-00 sa ma contacteze, am nevoie!

 

am gasit cdi de fzr, dar alta serie, stie cineva daca merge sau trebuie sa pun exact la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul meu e pe bara, dupa spusele unui electrician este vorba de CDI

 

cine are de vanzare un cdi de Yamaha FZR 600 model: DIGITAL INGNITOR TID14-73 ; 3HE-00 sa ma contacteze, am nevoie!

 

am gasit cdi de fzr, dar alta serie, stie cineva daca merge sau trebuie sa pun exact la fel?

 

Daca se potriveste la conectori ar trebui sa mearga(teoretic) , dar cel mai bine te uiti pe schema electrica !!! Daca ti s-a ars CDI-ul ai grija sa verifici si releul de tensiune, e posibil sa se fi ars din cauza releului (tensiune prea mare) . Mai du-l si la alt mecanic , mecanicii sunt ca doctorii ,fieacare gaseste alt defect :laugh:))

Editat de vinkator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Daca se potriveste la conectori ar trebui sa mearga(teoretic) , dar cel mai bine te uiti pe schema electrica !!! Daca ti s-a ars CDI-ul ai grija sa verifici si releul de tensiune, e posibil sa se fi ars din cauza releului (tensiune prea mare) . Mai du-l si la alt mecanic , mecanicii sunt ca doctorii ,fieacare gaseste alt defect :blbl:))

 

cum se numeste releul de tensiune in engleza? ai idee unde este situata piesa asta si ce valori trebuie sa indice cand o masori cu aparatul?

 

p.s: cine vrea sa ma ajute si pe mine il rog sa ma lase sa probez cdi-ul meu la motocicleta lui (pt cine are modelul TID14-73 ; 3HE-00 ) dau o bere, 2-3

 

VA ROG MULT, NU STIU CE SA-I MAI FAC CA NU MERGE :) :D :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum se numeste releul de tensiune in engleza? ai idee unde este situata piesa asta si ce valori trebuie sa indice cand o masori cu aparatul?

 

p.s: cine vrea sa ma ajute si pe mine il rog sa ma lase sa probez cdi-ul meu la motocicleta lui (pt cine are modelul TID14-73 ; 3HE-00 ) dau o bere, 2-3

 

VA ROG MULT, NU STIU CE SA-I MAI FAC CA NU MERGE :) :D :banana:

 

 

Se numeste Rectifier/Regulator , il poti intalnii in ambele forme . Dar ce anume simtome are de nu porneste ? Daca bateria e incarcata nu are de ce sa nu porneasca doar din cauza releului de tensiune .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce naiba are, nu da scanteie la buji, am pus alt cdi si tot asa face, bobinele le-a masurat un nene si a zis ca sunt bune, nu stiu ce sa-i mai fac, ma gandesc ca nu sunt bune cdi-urile (cel vechi si asta nou) si vreau sa le probez la cineva, in rest am verifict sigurante, cabluri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce naiba are, nu da scanteie la buji, am pus alt cdi si tot asa face, bobinele le-a masurat un nene si a zis ca sunt bune, nu stiu ce sa-i mai fac, ma gandesc ca nu sunt bune cdi-urile (cel vechi si asta nou) si vreau sa le probez la cineva, in rest am verifict sigurante, cabluri...

 

Deci pana la urma ai luat un CDI "nou" fara sa ai garantia ca e functional ?!?!

 

 

 

 

FZR'urile (si multe motoare japoneze) au un sistem de protectie care in anumite conditii blocheaza electromotorul sau, prin intermediul CDI'ului, sistemul de aprindere (comanda bobinelor).

 

Presupun ca electromotorul se invarte, asa ca nu o sa insist pe primul caz.

 

CDI'ul taie comanda aprinderii in cazul in care ambele contacte, ale "neutral"-ului si cricului sunt pe pozitia "deschis" (cricul lasat, cutia de viteze nu este "pe liber" - indiferent de pozitia ambreajului). Exista doua circuite a caror separatie se face prin 2 diode. Daca una dintre ele este intrerupta, cu cricul coborat (contactul deschis), exista posibilitatea ca CDI'ul sa "creada" ca motorul este in viteza si sa nu actioneze aprinderea (ruptorul electronic) chiar daca electromotorul invarte .

 

Practic, cum ai verificat absenta scateilor la bujii? Pe loc, cu cricul coborat si cutia de viteze "pe liber"?

Daca da, iti sugerez sa mai faci o proba, verifica scanteia dand la automat cu cricul ridicat (contactul "inchis") si/sau ambreajul actionat (contactul "inchis").

 

Probabil stii deja ca secundarul bobinelor este circuit comun pe bujiile pereche, asadar scanteia va fi prezenta pe o bujie numai daca "sora geamana" este pe pozitie.

 

 

 

Ride Safe!

 

 

P.S.

Senzorul de turatie ("pick-up coil") l'ai verificat? Static (decuplat din circuit) trebuie sa aiba 80~120ohms iar dinamic (in circuit, cu motorul pornit sau dand la automat) ar trebui sa genereze un fel de curent A/C cu forma semi-patrata (mai greu de verificat fara un osciloscop).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZR'urile (si multe motoare japoneze) au un sistem de protectie care in anumite conditii blocheaza electromotorul sau, prin intermediul CDI'ului, sistemul de aprindere (comanda bobinelor).

Foarte buna explicatia de mai sus :)

 

La Fzr-ul vechi de 400cc mai pateam chestia asta cu blocatul sistemului de protectie aleator . Nu stiam pana acum de asa ceva, si ma tot intrebam ce are ? Ca sa il deblochez puneam,luam contactul,ridicam cricul,scoteam bagam in viteza si pana la urma pleca . Care este conditia pentru care intra sistemul de protectie si ce scop are ? ce protejeaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte buna explicatia de mai sus :)

 

La Fzr-ul vechi de 400cc mai pateam chestia asta cu blocatul sistemului de protectie aleator . Nu stiam pana acum de asa ceva, si ma tot intrebam ce are ? Ca sa il deblochez puneam,luam contactul,ridicam cricul,scoteam bagam in viteza si pana la urma pleca . Care este conditia pentru care intra sistemul de protectie si ce scop are ? ce protejeaza?

 

Sitemul de protectie este constituit dintr'o serie de contacte pe cric, ambreaj, "neutral", modulul de "inhibare a pornirii", functie de anumite conditii CDI'ul poate bloca aprinderea sau pompa de benzina si actioneaza in 3 moduri:

 

 

1. Blocarea electromotorului - dpdv electric, circuitul de pornire este constituit din: electromotor, releu de pornire si modulul de protectie. Cu contactul principal pus si "engine stop" inchis, starterul poate cupla numai daca:

- cutia de viteze este pe liber

sau

- ambreajul este actionat si cricul ridicat

 

2. Intreruperea aprinderii motorului - prin intermediul aceluiasi modul de protectie, "CDI'ul monitorizeaza pozitia celor doua contacte ale cricului si "neutral"-ului cutiei de viteze si va intrerupe aprinderea daca ambele contacte sunt deschise in acelasi timp. Pentru ca motorul sa primeasca scanteie trebuie ori cricul sa fie ridicat, ori cutia de viteze pe liber (indiferent de pozitia manetei de ambreaj).

 

3. Intreruperea pompei de benzina - alimentarea pompei de benzina este realizata cu ajutorul unui releu comandat de CDI. Cu contactul principal pus, "engine stop" inchis pompa va primi tensiune cca 5-6 secunde dupa care, daca motorul nu este pornit CDI'ul o va taia (chiar daca carburatoarele sunt pline si pompa in repaos). Aceasta protectie este destinata prevenirii incendiilor in caz de accident.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...