maniakmoto Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Ok.....m-am intors de la "calarit". Motorul merge cam de rahatel. Carburatoarele sunt curatate,acele de dozaj sunt la a 2-a pozitie de sus in jos, suruburile de amestec sunt deschise la 3 ture jumate. Motorul nu trage si da niste rateuri de zici ca trag talibanii (ca tot veni vorba de ei) dupa mine. Nu ma intelegeti gresit, trage insa nu cum ar trebui, si se mai si aude de parca ar fi un ducati. Toate pistoanele functioneaza fara probleme. Bujiile sunt iridium insa sunt cam negre, deci inseamna ca e cam bogat amestecul, ce ma sfatuiti voi sa fac? Adica ce setari sa modific? Mesaj completat Gunny, intra pe mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Hei! Nu te'au impuscat (inca) talibanii ?!... E destul de greu sa gasesti cabluri intregi, doar poate pe la dezmembrari. Daca nu ai camasile stricate, poti folosi stifturile cu prindere mecanica (suruburi cu varf conic) de pe la kit'urile de ambreaj insa cablul nu e bun, e prea rigid pentru EXUP. Eu le'am inlocuit cu un cablu ce se gaseste la metru (parca de pe louis), cu sfilatele mult mai subtiri si deci mult mai maleabil. Desi sunt convins ca se gasesc butucei d'aia de la capete la diametrul potrivit, ai mei au fost mai subtiri si a trebuit sa construiesc niste bucsi de bronz. Ride Safe! pe mine?? "WE NEVER DIE!! WE JUST GO TO HELL ........... TO REGROUP!!" inca nu am plecat. dar inainte de a pleca vreau sa ma dau nitel ca sa nu uit cum se face . thanks for the tip!! am auzit ca merg si cablele de R1 din 98 01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 (editat) Ok.....m-am intors de la "calarit". Motorul merge cam de rahatel. Carburatoarele sunt curatate,acele de dozaj sunt la a 2-a pozitie de sus in jos, suruburile de amestec sunt deschise la 3 ture jumate. Motorul nu trage si da niste rateuri de zici ca trag talibanii (ca tot veni vorba de ei) dupa mine. Nu ma intelegeti gresit, trage insa nu cum ar trebui, si se mai si aude de parca ar fi un ducati. Toate pistoanele functioneaza fara probleme. Bujiile sunt iridium insa sunt cam negre, deci inseamna ca e cam bogat amestecul, ce ma sfatuiti voi sa fac? Adica ce setari sa modific?Mesaj completat Gunny, intra pe mess Mai coboara acele o treapta (ridica saiba de reglaj la pozitia 3/mijloc), mai inchide suruburile pilot 1/2 tura, verifica nivelul si eventual coboara'l cu 1mm fata de manual... si mai vezi de acolo. Ca idee, suruburile pilot regleaza amestecul la relanti si primul sfert de tura al manetei de gaz iar acele amestecul intre 1/4 si 3/4. Ride SAfe! P.S. Sincronizare?... Editat Aprilie 3, 2010 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 sincronizarea am facut-o.sa mai cobor acele o treapta inseamna sa duc siguranta la ultima treapta, nu la cea din mijloc, nu? Nivelul este facut la 24 de mm. O sa incerc astazi mai dupa amiaza ce ai zis tu. Ms yo4hgx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 sincronizarea am facut-o.sa mai cobor acele o treapta inseamna sa duc siguranta la ultima treapta, nu la cea din mijloc, nu? Nivelul este facut la 24 de mm. O sa incerc astazi mai dupa amiaza ce ai zis tu. Ms yo4hgx! Am inteles gresit prima data, a II-a treapta de sus in jos inseamna ca deja acele de dozaj sunt coborate. Oricum, ceva este in neregula cu carburatia daca zici ca da si rateuri. Este posibil sa ai amestecul prea bogat la relanti si ture joase (suruburi pilot) si prea sarac la ture medii (acele de dozaj). Din pacate nu cunosc setarile standard pt 600cc si oricum, functie de model sau tara de provenienta, sunt mici diferente. Eu as incerca sa readuc acele pe pozitia de mijloc, sa mai inchid suruburile de pilot 1/2 tura. Pt nivel o sa incerc mai tarziu, daca am timp, sa intru pe forumul din UK dedicat FZR'urilor, poate gasesc ceva informatii despre 600cc. Ca idee, daca la relanti se aud mici fasaituri si "stranuturi", iar turatia revine greu si ramane atarnata, amestecul e sarac - mai trebuie deschise suruburile pilot. Daca relantiul da sa moara, sa balbaie la "sprituri" si cand revine, coboara un pic si apoi revine la turatia "normala" - amestecul este bogat. Ajustarile suruburilor pilot se fac in pasi mici, maxim 1/4 de tura odata si e bine de reamintit ca pozitia acelor de dozaj si nivelul din carburatoare influenteaza in lantz toate setarile. In mod normal amestecul se regleaza "de sus in jos", adica se incepe cu jiglerele principale (ture maxime), pozitia acelor de dozaj (ture medii) si la urma suruburile de pilot (relanti-ture mici). Daca e cazul, se poate jongla un pic si cu nivelul. Ar trebuie verificata uzurile la tuburile emulsoare si acele de dozaj. Daca sunt vizibile cu ochiul liber, chiar daca par minore, va fi foarte greu de gasit amestecul optim. Ride Safe! P.S. Verifica etanseitatea admisiei/evacuarii, de multe ori cauciucul mansoanelor dintre cilindrii si carburatoare imbatraneste si lasa aer fals sa patrunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Verificat etansietatea si nu este nicio problema. Am facut ce ai zis tu. Am dus siguranta la ultimul nivel, am coborat nivelul benzinei cu 1mm, apoi am sincronizat si acum ma ocum de relanti. Faza cu relantiul la mine acum este urmatoarea. La 3 ture deschise da in nas cand trag brusc de acceleratie (de la relanti), am ajuns pana la 6 ture dechise si tinde sa nu mai dea in nas cand trag brusc de acceleratie. La 3 ture deschise revine greu relantiul, la sase ture deschise revine destul de bine insa cred ca s-ar putea si mai bine. Stranuturi si fasaituri nu se aud la relanti. Mesaj completat Ok. Am dat o tura cu ea. Suruburile de amestec sunt la 7 ture in afara. Revine super ok la relanti, nu ezita cand trag brusc de acceleratie la relanti, insa, Cand merg cu ea, in orice treapta pana in 5-6 mii de ture, daca trag de gaz deodata face ca un ducati, si trage destul de greut. Daca trag usor si constant de gaz se aude frumos si nu da senzatia de efort din partea motorului de a tine pas cu intentiile mele. Astept sfaturi yo4hgx! U are my guru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edutzu20 Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 (editat) oameni buni se poate sa ma ajutati si pe mine cu o pompa de benzina pt fzr 250 ( e la fel ca la cea de la fzr 400 ) sau daca stiti pe cineva care are o pompa compatibila . cam asa ar tr sa arate , nu stiu ce debit are dar daca stie cineva il rog sa ma informeze si pe mine ca sa imi mobra in miscare . va multumesc ! Editat Aprilie 3, 2010 de edutzu20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Verificat etansietatea si nu este nicio problema. Am facut ce ai zis tu. Am dus siguranta la ultimul nivel, am coborat nivelul benzinei cu 1mm, apoi am sincronizat si acum ma ocum de relanti. Faza cu relantiul la mine acum este urmatoarea. La 3 ture deschise da in nas cand trag brusc de acceleratie (de la relanti), am ajuns pana la 6 ture dechise si tinde sa nu mai dea in nas cand trag brusc de acceleratie. La 3 ture deschise revine greu relantiul, la sase ture deschise revine destul de bine insa cred ca s-ar putea si mai bine. Stranuturi si fasaituri nu se aud la relanti.Mesaj completat Ok. Am dat o tura cu ea. Suruburile de amestec sunt la 7 ture in afara. Revine super ok la relanti, nu ezita cand trag brusc de acceleratie la relanti, insa, Cand merg cu ea, in orice treapta pana in 5-6 mii de ture, daca trag de gaz deodata face ca un ducati, si trage destul de greut. Daca trag usor si constant de gaz se aude frumos si nu da senzatia de efort din partea motorului de a tine pas cu intentiile mele. Astept sfaturi yo4hgx! U are my guru! g 7 ture la suruburile pilot este mult prea mult, nu trebuie sa depaseasca 2-4 ture in afara (cu jiglerele originale, filtrul de aer/evacuarea standard). Daca s'au adus modificari la sistemul de admisie/evacuare si/sau jiglere si suruburile pilot depasesc marja 2-4 ture afara, trebuie schimbate cu o masura mai mare/mica. Acum am observat ca ai zis ca ai dus siguranta la ultimul nivel (in ce directie, sus sau jos?) "cum am zis eu". Mai verifica odata, eu am zis siguranta acelor de dozaj la MIJLOC, adica a III'a treapta (oricum ai lua'o, dinspre sus sau jos). Mai departe, INALTIMEA PLUTITOARELOR (nu nivelul propriu-zis al benzinei) fata de marginea carburatoarelor am inteles ca la 600cc trebuie sa fie de 24.5mm. Avand in vedere uzura, 25mm probabil ca ar fi un bun punct de plecare. Atentie, 1.0mm sau chiar 0.5mm influenteaza mult amestecul. Suruburile pilot la 2.5 ture afara si... abia de aici incepi si experimentezi. Daca motorul merge bine la relanti dar balbaie in sarcina la ture medii, te mai joci cu nivelul, daca merge bine in sarcina dar relantiul face figuri, testezi cu suruburile pilot in pasi mici de tot, de pana intr'un sfert de tura. Verifica insa cu atentie integritatea membranelor vacuumatice, sa nu aiba fisuri greu de observat si daca toate o-ringurile de etansare dintre corpul carburatoarelor si capacele superioare sunt la locul lor (cand le pui in orificii, da cu putin scuipat pe ele ... nu glumesc) cat si daca nu s'a pierdut/deteriorat vre'un o'ring din capatul conului suruburilor pilot. Poti gasi amestecul optim numai daca nu sunt si alte probleme. Astept cu interes rezultatele. Ride SAfe! P.S. Turele la suruburile pilot se numara ca rotatii complete, 360grade... se mai face confuzie intre ture complete si jumatati de tura (pozitia in care cantul suruburilor ajunge in aceeasi pozitie). Mesaj completat oameni buni se poate sa ma ajutati si pe mine cu o pompa de benzina pt fzr 250 ( e la fel ca la cea de la fzr 400 ) sau daca stiti pe cineva care are o pompa compatibila . cam asa ar tr sa arate , nu stiu ce debit are dar daca stie cineva il rog sa ma informeze si pe mine ca sa imi mobra in miscare . va multumesc ! Asta veche ce'a patit, s'a ars bobina? Daca nu, si nici membrana nu e sparta, poti incerca s'o "repari". Mai greu e demontarea capacului, dupa care poti verifica daca axul nu e blocat, sau pastilele contactelor murdare. Probleme mai pot aparea si din cauza arcului de revenire a bratului mobil al contactului care, daca sare de pe pozitie ori blocheaza bratul ori permite acestuia sa sara din locasul lui. Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 (editat) Setarile pe care le-au avut carburatoarele la inceput erau 7 ture jumate la suruburi, si la al doilea nivel al sigurantei de SUS in JOS (dinspre capatul gros spre cel ascutit), nivelul plutitoarelor nu stiu care era. Acum siguranta acelelor de dozaj este la prima treapta de SUS in JOS. Singura modificare este facuta la evacuare si anume scurtata toba cu 35% si scos sita (fluierul) din ea. Motorul trage super bine in sarcina peste 4000 RPM , ba chiar ma surprinde si imi e frica sa trag de acceleratie. Sub 4000 trage insa are o intarziere oarecare la acceleratie brusca in sarcina si se aude un zgomot ciudat din evacuare (ca de ducati descris de mine mai sus). Suruburile le consider o rotatie completa la 360 de grade. Membranele nu sunt sparte garantat 1000%. Nu am pierdut absolut nici o garnitura! Conform tabelului celor de pe factorypro.com si celor spuse de tine, daca nivelul plutitoarelor este la 23 mm inseamna ca amestecul la ture medii este prea bogat, asadar trebuie urcat la 25mm asa cum ai zis tu. O sa incerc dupa pasti. Astazi facem o excursie la Lacul Rosu! O intrebare pe care o am este daca modific inaltimea plutitoarelor trebuie sa sincronizez din nou carburatoarele (nu de alta dar e o treaba migaloasa si ma frig intruna pe la maini , suruburile de reglaj nefiind tocmai accesibile)? Editat Aprilie 4, 2010 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 dddddd Setarile pe care le-au avut carburatoarele la inceput erau 7 ture jumate la suruburi, si la al doilea nivel al sigurantei de SUS in JOS (dinspre capatul gros spre cel ascutit), nivelul plutitoarelor nu stiu care era.Acum siguranta acelelor de dozaj este la prima treapta de SUS in JOS. Singura modificare este facuta la evacuare si anume scurtata toba cu 35% si scos sita (fluierul) din ea. Motorul trage super bine in sarcina peste 4000 RPM , ba chiar ma surprinde si imi e frica sa trag de acceleratie. Sub 4000 trage insa are o intarziere oarecare la acceleratie brusca in sarcina si se aude un zgomot ciudat din evacuare (ca de ducati descris de mine mai sus). Suruburile le consider o rotatie completa la 360 de grade. Membranele nu sunt sparte garantat 1000%. Nu am pierdut absolut nici o garnitura! Conform tabelului celor de pe factorypro.com si celor spuse de tine, daca nivelul plutitoarelor este la 23 mm inseamna ca amestecul la ture medii este prea bogat, asadar trebuie urcat la 25mm asa cum ai zis tu. O sa incerc dupa pasti. Astazi facem o excursie la Lacul Rosu! O intrebare pe care o am este daca modific inaltimea plutitoarelor trebuie sa sincronizez din nou carburatoarele (nu de alta dar e o treaba migaloasa si ma frig intruna pe la maini , suruburile de reglaj nefiind tocmai accesibile)? Reglajul amestecului se face mai degraba dupa pozitia manetei de acceleratie si raspunsul motorului decat dupa turatia propriu-zisa a motorului. Pragul de 4000rpm folosit de tine ca referinta este probabil zona de 1/4-1/2 a mansonului de acceleratie, asa-zisa zona de "croaziera". In aceasta zona amestecul este controlat in principal de pozitia acelor de dozaj. Desi exista un traseu separat pentru relanti, setarea acelor la prima pozitie de jos in sus (amestecul cel mai sarac posibil) poate fi motivul pentru care e nevoie de asa de multe ture afara la suruburile pilot. Asta daca nu cumva jiglerele principale originale au fost inlocuite cu altele mai mari. Daca jiglerele principale sunt cele originale, nu exista alte modificari la sistemul de adimisie/evacuare (in afara de toba finala), nu sunt probleme de etanseitate... etc., eu raman la parerea ca ar trebui inceput cu setarile: - nivelul 25mm - acele de dozaj la pozitia 3 (mijloc) - 2.5-3 ture afara la suruburile pilot Mai departe, functie de diferentele de comportament ale motorului la rece si la cald, poti trage niste concluzii asupra amestecului. Daca relatiul sta mai bine iar motorul trage mai bine cand e rece decat cand e cald, amestecul e prea bogat. Deoarece intr'o anumita masura e normal ca motorul sa mearga mai bine cand e cald decat cand e rece, in aceasta situatie concluziile le tragi functie de rezultatele diferitelor schimbari de setari la carburatoare. Daca spre exemplu, dupa ce ai marit/micsorat nivelul motorul (cald) raspunde mai bine, inseamna ca esti pe drumul cel bun, cresti/scazi nivelul cate putin, pana cand motorul incepe sa mearga iar mai prost. Atunci stii ca ai depasit pragul maxim si revii la ultima setare cu care motorul a mers cel mai bine. La fel se procedeaza si in cazul cuielor de dozaj si a suruburilor pilot, cu mentiunea ca fiecare reguleaza zone diferite a mansonului de acceleratie pe care trebuie sa le urmaresti, pe principiul "de sus in jos". Un motor caruia nu i'au fost aduse modificari si prezinta uzuri admisibile va functiona cel mai bine cu setarile standard, necesitatea abaterii cu valori mari de la acestea ridicand semne de intrebare. Partea proasta ca pe la noi nu exista service'uri cu stand dyno si analizor de gaze care sa regleze amestecul carburant cu metode profesionale. Metoda empirica a "culorii bujiei" este buna, insa este foarte anevoioasa. Daca ai chef sa intri un pic mai adanc in subiec, poti citi materialele urmatoare: http://hobbymoto.ro/?p=202 http://hobbymoto.ro/?p=216 Succes la surubareala si anunta'ne si pe noi daca si cum ai rezolvat problema. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 O sa iau in considerare tot ce ai spus pana acum si marti o sa incep de la setarile recomandate de tine. Ma omoara timpul asta mort in care nu pot face nimic la moto. Astazi dupa cum am spus, am facut un traseu Piatra Neamt - Bicaz -Lacul Rosu. Pot sa spun ca a avut momente cand parea ca trage mai bine decat de obicei. Spre exemplu cand mergeam o perioada indelungata de timp cu a 2-a si la un moment dat trageam deodata de gaz, mergea mai bine, adica parea sa nu mai dea in nas asa de excesiv (posibil sa mi se fi parut doar). Deasemeni, am mers 30 de km cu 1.34 litri (cu mers prin oras si in afara orasului cu varfuri de 130) Asta inseamna un consum in jur de 4,5 litri/100km.Anul trecut era de 5,6 litri /100 km. Anul trecut si scotea mult fum cand o acceleram pe loc, acum nu mai scoate deloc. O alta observatie pe care o pot face e ca nu trece de 180 nici "impinsa" si nici de 8000 de ture. Azi pot sa ma mandresc ca am reusit sa fac primul stoppie. Involuntar ce e drept insa l-am facut. A oprit un audi A4 de la 80 la 5 km/h din cauza unor gropi si atunci am reusit. E un sentiment placut si infiorator in acelasi timp. Vorbim! Numai bine si asfalt uscat! P.S. Cat despre pompa de benzina eu am avut probleme cu platinile de la pompa. Erau uzate si se sudau. Le-am inlocuit cu unele de dacie de la bosch si merge si acum fara probleme! Poate asta este si problema colegului cu 250. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edutzu20 Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 (editat) O sa iau in considerare tot ce ai spus pana acum si marti o sa incep de la setarile recomandate de tine. Ma omoara timpul asta mort in care nu pot face nimic la moto.Astazi dupa cum am spus, am facut un traseu Piatra Neamt - Bicaz -Lacul Rosu. Pot sa spun ca a avut momente cand parea ca trage mai bine decat de obicei. Spre exemplu cand mergeam o perioada indelungata de timp cu a 2-a si la un moment dat trageam deodata de gaz, mergea mai bine, adica parea sa nu mai dea in nas asa de excesiv (posibil sa mi se fi parut doar). Deasemeni, am mers 30 de km cu 1.34 litri (cu mers prin oras si in afara orasului cu varfuri de 130) Asta inseamna un consum in jur de 4,5 litri/100km.Anul trecut era de 5,6 litri /100 km. Anul trecut si scotea mult fum cand o acceleram pe loc, acum nu mai scoate deloc. O alta observatie pe care o pot face e ca nu trece de 180 nici "impinsa" si nici de 8000 de ture. Azi pot sa ma mandresc ca am reusit sa fac primul stoppie. Involuntar ce e drept insa l-am facut. A oprit un audi A4 de la 80 la 5 km/h din cauza unor gropi si atunci am reusit. E un sentiment placut si infiorator in acelasi timp. Vorbim! Numai bine si asfalt uscat! P.S. Cat despre pompa de benzina eu am avut probleme cu platinile de la pompa. Erau uzate si se sudau. Le-am inlocuit cu unele de dacie de la bosch si merge si acum fara probleme! Poate asta este si problema colegului cu 250. Bafta! sunt sanse mari sa se fi ars bobina...nu vreau sa o carpesc ca cine stie cum mai raman iar cu ea in drum ...doresc sa iau una folosita dar functionala . insa nu stiu ce debit au . nu stiu de la ce moto sa caut . ca de gasit am gasit la un r6 ,r1 si de la un fzr de 600 insa nu stiu daca sunt ok . am inteles de la unchiul meu ca fiind pe carburatie ar tr sa mearga orice pompa tot pe carburatie , dar lumea spune ca daca nu are un debit si o presiune pe masura e posibil sa fac ravagii . daca stiti pe cineva cu o yamaha si cu o pompa de benzina datii link ul cu forumul asta si poate ma ajuta . de 2 zile stau in casa ca nici numi mai arde sa ies . am avut 2 ani permisul suspendat din caza unui nr provizoriu expirat cu 12 ore si habar nu aveam , si acum cand am scapat , am inmatricula si mobra tot pe bara stau ( Editat Aprilie 4, 2010 de edutzu20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 (editat) sunt sanse mari sa se fi ars bobina...nu vreau sa o carpesc ca cine stie cum mai raman iar cu ea in drum ...doresc sa iau una folosita dar functionala . insa nu stiu ce debit au . nu stiu de la ce moto sa caut . ca de gasit am gasit la un r6 ,r1 si de la un fzr de 600 insa nu stiu daca sunt ok . am inteles de la unchiul meu ca fiind pe carburatie ar tr sa mearga orice pompa tot pe carburatie , dar lumea spune ca daca nu are un debit si o presiune pe masura e posibil sa fac ravagii . daca stiti pe cineva cu o yamaha si cu o pompa de benzina datii link ul cu forumul asta si poate ma ajuta . de 2 zile stau in casa ca nici numi mai arde sa ies . am avut 2 ani permisul suspendat din caza unui nr provizoriu expirat cu 12 ore si habar nu aveam , si acum cand am scapat , am inmatricula si mobra tot pe bara stau ( Merge oricare pompa dintre cele pe care le'ai gasit. Pe distante scurte te poti plimba chiar si fara pompa, dar doar cu rezervorul plin ochi. Ride Safe! P.S. YZF750 are pompa in rezervor, ca la cele pe injectie... nu e buna. Merge de pe FZR1000/600 si chiar si de la R1 pe carburatie dar doar daca sunt externe. Editat Aprilie 4, 2010 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joker. Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 salut baieti, am si eu nevoie de o garnitura de chiuloasa pentru un fz750 si semeringuri pentru supape stie cineva unde pot sa gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edutzu20 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Merge oricare pompa dintre cele pe care le'ai gasit. Pe distante scurte te poti plimba chiar si fara pompa, dar doar cu rezervorul plin ochi. Ride Safe! P.S. YZF750 are pompa in rezervor, ca la cele pe injectie... nu e buna. Merge de pe FZR1000/600 si chiar si de la R1 pe carburatie dar doar daca sunt externe. multumesc pt sfat . am luat una de la un cbr 600 si e ok acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Daca deschid suruburile pilot imbogatesc sau saracesc amestecul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Daca deschid suruburile pilot imbogatesc sau saracesc amestecul? Suruburile pilot controleaza benzina (nu aerul) asa ca la deschidere (invers acelor de ceasornic) amestecul se imbogateste iar la inchidere (sensul acelor de ceasornic) amestecul saraceste. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 ok. am inteles. am descoperit care era problema carburatoarelor mele. mai intai am verificat bujiile si bujia de pe cilindrul 2 era neagra! asa ca am verificat carburatorul 2. si am observat ca la montarea jigleoarelor, le-am inversat din greseala. le-am pus pe fiecare la locul lor si mai apoi am facut ce ai zis tu: am pus siguranta acelor de dozaj la mijloc, am ridicat nivelul plutitoarelor la 25 mm si am deschis suruburile de amestec la 2,5 ture. dupa aceste setari nici nu mai porneste. cand am scos bujiile erau ude fleasca! Mesaj completat acum am coborat acele (am urcat nivelul sigurantei) la maxim. a pornit insa scoate un fum de nu poti sta langa ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 ok. am inteles. am descoperit care era problema carburatoarelor mele. mai intai am verificat bujiile si bujia de pe cilindrul 2 era neagra! asa ca am verificat carburatorul 2. si am observat ca la montarea jigleoarelor, le-am inversat din greseala. le-am pus pe fiecare la locul lor si mai apoi am facut ce ai zis tu: am pus siguranta acelor de dozaj la mijloc, am ridicat nivelul plutitoarelor la 25 mm si am deschis suruburile de amestec la 2,5 ture. dupa aceste setari nici nu mai porneste. cand am scos bujiile erau ude fleasca! Mesaj completat acum am coborat acele (am urcat nivelul sigurantei) la maxim. a pornit insa scoate un fum de nu poti sta langa ea. Ceva e in neregula... care jiglere zici ca le'ai inversat? Oricum, daca jiglerele sunt cele originale ar trebui ca la cilindrii 2-3 sa fie o masura mai mare decat la 1-4. Socul e in regula? Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) stiu ca cel din imagine e un carburator de 400 insa pilot jet si main jet sunt la amandoua. eu le-am schimbat intre ele din greseala la ansamblare. acum setarile sunt: cuiele coborate la maxim, plutitoarele la 25 mm si suruburile pilot la 4 ture 1/2 parca, nici nu mai stiu.oricum, scoate fum numai cand dau acceleratie maxima pe loc si reduc dintr-o data.cand suruburile pilot erau la 2,5 ture scotea fum tot timpul. abia ce m-am intors de la un test drive! DOAMNE cum poate trage motorul asta! Ma ridica de pe sa! In 500de metri am ajuns la 180 la ora in treapta a 4-a! Se vede o majora diferenta! Tinde sa faca wheelie numai din acceleratie in treapta a 2-a, In treapta intai nu incerc ca mie frica sa nu pierd aderenta! Nici nu stiu daca sa mai umblu la vreo setare sau nu. O sa ma decid dupa ce o sa ii fac un consum. Anul trecut mi-a iesit un consum mixt de 5,6l/100km. Editat Aprilie 7, 2010 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 stiu ca cel din imagine e un carburator de 400 insa pilot jet si main jet sunt la amandoua. eu le-am schimbat intre ele din greseala la ansamblare. acum setarile sunt: cuiele coborate la maxim, plutitoarele la 25 mm si suruburile pilot la 4 ture 1/2 parca, nici nu mai stiu.oricum, scoate fum numai cand dau acceleratie maxima pe loc si reduc dintr-o data.cand suruburile pilot erau la 2,5 ture scotea fum tot timpul. abia ce m-am intors de la un test drive! DOAMNE cum poate trage motorul asta! Ma ridica de pe sa! In 500de metri am ajuns la 180 la ora in treapta a 4-a! Se vede o majora diferenta! Tinde sa faca wheelie numai din acceleratie in treapta a 2-a, In treapta intai nu incerc ca mie frica sa nu pierd aderenta! Nici nu stiu daca sa mai umblu la vreo setare sau nu. O sa ma decid dupa ce o sa ii fac un consum. Anul trecut mi-a iesit un consum mixt de 5,6l/100km. OK, esti pe drumul cel bun... Ma ingrijoreaza insa necesitatea coborarii atat de mult a acelor de dozaj cat si (prea) multele ture out la suruburile pilot. Daca jiglerele principale/pilot sunt cele originale, nivelul 25mm... singura necunoscuta ramane "socul". Verifica daca inchide-deschide bine, nu sunt probleme de traseu sau etanseitate. Ceva fum la sprituri pe loc e intr'o oarecare masura normal, avand in vedere uzurile normale ale motorului si carburatoarelor, totul e sa simti motorul ca trage viguros, fara sa consume sau sa se incinga excesiv iar curba puterii/cuplului sa fie cat mai liniara (punctul forte al FZR'urilor). Sper sa gasesti compromisul "ideal" al setarilor, sa mai avem (inca) un posesor de FZR fericit printre noi. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 socul functioneaza in limitele normalului. adica pot sa spun ca functioneaza impecabil. Viguros trage garantat!!!!! Liniar chiar 100% nu pot sa spun ca trage insa 98% da. Cand bag mana in gaz intr-a 2 ma da jos de pe ea! Pur si simplu!Alunec de pe sea! Despre consum o sa vad prima data cand ii fac plinul. Ai mentionat tu senzatia aia de old friend.... ACUM O SIMT CU SIGURANTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thor.allmighty Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Salut, De curand am intrat si eu in randul motociclistilor cu o yamaha fzr de 600 din 94. Am vazut ca va pricepeti destul de bine la motoare si eu sunt genul care isi baga nasul la reparatii. Am cateva intrebari/probleme poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi legat de ce e de facut: - becul de la benzina s-a aprins si nu se mai stinge chiar si cu rezervorul plin; - siguranta pentru lumini se topeste, adik numai plasticul din care e facuta si nu se arde; e vreo problema daca merg in continuare cu ea asa? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Salut, De curand am intrat si eu in randul motociclistilor cu o yamaha fzr de 600 din 94. Am vazut ca va pricepeti destul de bine la motoare si eu sunt genul care isi baga nasul la reparatii. Am cateva intrebari/probleme poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi legat de ce e de facut: - becul de la benzina s-a aprins si nu se mai stinge chiar si cu rezervorul plin; - siguranta pentru lumini se topeste, adik numai plasticul din care e facuta si nu se arde; e vreo problema daca merg in continuare cu ea asa? Merci. Becul la benzina este actionat de un divizor de tensiune format dintr'un rezistor fix (undeva sub bara in care se prinde rezervorul) si unul "variabil", pe post de senzor de nivel in rezervor. Trebuie sa le verifici pe amandoua, unul dintre ele face figuri. Daca izolatia sigurantei de lumini se topeste, inseamna ca ai un curent prea mare prin circuit, cauzat ori de becuri supra-dimensionate ca putere, ori vreun contact imperfect care face arc. Trebuie neaparat sa o rezolvi cumva, exista riscul unui incendiu. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirkoCroCop Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 salut am schimbat recent telescoapele pe fata ... si as avea o intrebarte cum ar trebuisa fie mai moi sau mai rigide ... am un fzr 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.