yo4hgx Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Am terminat de sincronizat si carburatoarele (probabil ca vor urma si ceva reglaje la suruburile pilot,acele de dozaj,etc), dar nu mai am rabdare si vreau sa ma plimb . Am facut rost de un frecventmetru ca sa calibrez turometrul, dar cand am vrut sa masor din neatentie am facut scurt la bobina de inductie(intre firul de comanda si masa).Ca urmare mi s-a ars o siguranta de 10A, am schimbat-o toate bune si frumoase timp de 10 min dupa care a inceput sa mearga in 2 cilindrii. Mi s-a ars BU806 la bobina la care am facut scurt . Am schimbat bobinele intre ele si am scanteie, bobina pare ok. Ma tot intreb de ce s-a ars BU-ul : din cauza ca am facut eu scurt sau am stricat bobina lucru care a dus la arderea BU-ului?. Sau tensiunea de auto-inductie a depasit cei 200V suportati de BU? Ma gandesc sa cumpar maine BU808 . Prin "scurtul" la primarul bobinei de fapt ai pus in scurt jonctiunea emiter-colector a ultiumului tranzistor din capsula BU (asa zisii tranzistori darlington sunt de fapt 2 tranzistori). Nu e de mirare ca sa prajit, in aceste conditii curentul, nu tensiunea este cea care face ravagii, asa ca nici BU808 (cu o tensiune Vec mai mare) nu cred ca ar fi rezistat. Un pic mai multa atentie la montaj si vor merge foarte bine si BU806. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Prin "scurtul" la primarul bobinei de fapt ai pus in scurt jonctiunea emiter-colector a ultiumului tranzistor din capsula BU (asa zisii tranzistori darlington sunt de fapt 2 tranzistori). Nu e de mirare ca sa prajit, in aceste conditii curentul, nu tensiunea este cea care face ravagii, asa ca nici BU808 (cu o tensiune Vec mai mare) nu cred ca ar fi rezistat. Un pic mai multa atentie la montaj si vor merge foarte bine si BU806. Ride Safe! Atunci imi iau tot un BU806 , am masurat cu aparatul pe pozitia dioda iar intre colector si emitor am o valoare de 45, pe cand la celalat BU aceeasi masuratoare imi indica 650. BU808 am vazut ca are si alt tip de capsula. Merci pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 (editat) Daca este cineva interesat de piese pt YAMAHA FZR 1000 EXUP (90) sa imi dati un tarr.0765433789.Asfalt uscat!!!!!!!!!!!!!!!!!! Editat Aprilie 28, 2010 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Atunci imi iau tot un BU806 , am masurat cu aparatul pe pozitia dioda iar intre colector si emitor am o valoare de 45, pe cand la celalat BU aceeasi masuratoare imi indica 650. BU808 am vazut ca are si alt tip de capsula.Merci pt raspuns. Am rezolvat in sfarsit(BU806), toate bune si frumoase, am montat si carenele . Multumesc pentru ajutor. Totusi am observat ca bujiile sunt cam albicioase(nu electrodul, ci lamela de anod).Asta ar insemna un amestec cam sarac din ce stiu eu , trebuie sa mai reglez din suruburile pilot,care in mod normal ar trebui sa fie la 2 si 1/2 ture in afara,nu? De mentionat ca motorul functioneaza ok, nu da in nas,revine la ralanti,se tureaza bine,porneste la sfert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Am rezolvat in sfarsit(BU806), toate bune si frumoase, am montat si carenele . Multumesc pentru ajutor.Totusi am observat ca bujiile sunt cam albicioase(nu electrodul, ci lamela de anod).Asta ar insemna un amestec cam sarac din ce stiu eu , trebuie sa mai reglez din suruburile pilot,care in mod normal ar trebui sa fie la 2 si 1/2 ture in afara,nu? De mentionat ca motorul functioneaza ok, nu da in nas,revine la ralanti,se tureaza bine,porneste la sfert. Suruburile pilot regleaza amestecul doar la relanti si primul sfert de tura (impreuna cu nivelul). Oricum, culoarea bujiei reprezinta amestecul tocmai in aceasta zona, pentru a'l verifica la ture medii-mari ar trebuit taiata aprinderea in timpul functionarii in situatiile specifice si verificata culoarea bujiei atunci, pe loc. Cam greu de realizat practic. Suruburile pilot trebuie sa poata regla un amestec optim intre 2.5-3.5 ture out. La mine (FZR1000'95) cele mai bune rezultate le'am obtinut o fractiune sub 3 ture. Setarile insa difera de la motor la motor, functie de mai multe variabile printre care si gradul de uzura al tuburilor emulsoare si acelor de dozaj. Eu intentionez sa comand un set de tuburi emulsoare si un kit de jiglere, ace si arcuri pt membranele vacuumatice de la "Factory Pro" sa vad cum s'ar comporta cu setarile standard. Bafta si sa te bucuri de noul sezon din plin, fara evenimente. Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FTW Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Piese pentru Yamaha FZR 600 3HE. 0723835281, 0741462500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) Am revenit si eu in Buc, din pacate nu am avut timp de releul "home made", ma apuc acum in weekend de el .Am un prieten care tocmai si-a luat permisul si are 1000 de euroi pentru un FZR din Buc. Cineva ? Prietenul asta al meu si-a facut rost de un FZR '92 3HE (mai batranel asa) , are electrica buna, releu upgradat de la un zx6R,CDI ok, insa are alte bube . Cand l-a cumparat pornea destul de ok, dar mustea benzina peste tot pe la carburatoare. Pana si furtunul de prea-plin de la carburi avea pus un dop de fostul proprietar sa nu curga pe acolo. Ne-am apucat frumos si am desfacut si curatat carburile, cele 3 jicloare(main jet,pilot jet si nu mai stiu cum jet) am suflat cu aer cu presiune, am reglat nivelul benzinei in dreptul liniei de pe capac, acele de dozaj la pozitia 2 si suruburile pilot la 3 ture. Am pus carburile la loc, am scos dopul respectiv pus pe furtunul de prea-plin si pare ok nu mai musteste benzina deloc. Am scos bujiile(3xCR9E si una era CR9EX Iridium), le-am ars si curatat si le-am pus la loc. Si acum nu mai vrea sa porneasca de nici un fel. Am verificat si e scanteie, benzina in carburi ajunge,dar nu porneste. Si nu porneste in sensul ca nici macar ca ar da un semn(parca nu ar venii benzina deloc). Am incercat si cu soc si fara, nimic. O sa mai verific si maine, poate s-a inecat. Ma gandesc sa nu cumva sa fie compresia slaba. E posibil ca asta sa fie motivul supra-alimentarii cu benzina, sa contracareze efectul slabei compresii ? Nici nu stiu cu ce sa incep. Ma gandesc mai intai sa incep sa mai ridic putin nivelul?? Si a doua mare problema : semeringul de la tija de ambreaj este impins afara de presiunea uleiului. Pe unde s-ar gasii semeringuri ? Editat Mai 2, 2010 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Prietenul asta al meu si-a facut rost de un FZR '92 3HE (mai batranel asa) , are electrica buna, releu upgradat de la un zx6R,CDI ok, insa are alte bube . Cand l-a cumparat pornea destul de ok, dar mustea benzina peste tot pe la carburatoare. Pana si furtunul de prea-plin de la carburi avea pus un dop de fostul proprietar sa nu curga pe acolo. Ne-am apucat frumos si am desfacut si curatat carburile, cele 3 jicloare(main jet,pilot jet si nu mai stiu cum jet) am suflat cu aer cu presiune, am reglat nivelul benzinei in dreptul liniei de pe capac, acele de dozaj la pozitia 2 si suruburile pilot la 3 ture. Am pus carburile la loc, am scos dopul respectiv pus pe furtunul de prea-plin si pare ok nu mai musteste benzina deloc. Am scos bujiile(3xCR9E si una era CR9EX Iridium), le-am ars si curatat si le-am pus la loc. Si acum nu mai vrea sa porneasca de nici un fel. Am verificat si e scanteie, benzina in carburi ajunge,dar nu porneste. Si nu porneste in sensul ca nici macar ca ar da un semn(parca nu ar venii benzina deloc). Am incercat si cu soc si fara, nimic. O sa mai verific si maine, poate s-a inecat. Ma gandesc sa nu cumva sa fie compresia slaba. E posibil ca asta sa fie motivul supra-alimentarii cu benzina, sa contracareze efectul slabei compresii ? Nici nu stiu cu ce sa incep. Ma gandesc mai intai sa incep sa mai ridic putin nivelul?? Si a doua mare problema : semeringul de la tija de ambreaj este impins afara de presiunea uleiului. Pe unde s-ar gasii semeringuri ? Din cate stiu eu linia de pe capac nu este de nivel, ci de referinta. Nu stiu la 600 cum e, dar sigur scrie pe undeva in manualul de intretinere nivelul benzinei FATA de liniuta de referinta. Cred ca asta e principala problema pentru care nu porneste. Inainte de toate insa verifica daca nu cumva carburatoarele sunt schimbate, daca sunt cele originale ale motocicletei si respectiv marimea jiglerelor. Altfel... probabil ca vei gasi un nivel sau setare cu care sa porneasca, insa de mers o n'o sa mearga niciodata bine. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) Din cate stiu eu linia de pe capac nu este de nivel, ci de referinta. Nu stiu la 600 cum e, dar sigur scrie pe undeva in manualul de intretinere nivelul benzinei FATA de liniuta de referinta. Cred ca asta e principala problema pentru care nu porneste. Inainte de toate insa verifica daca nu cumva carburatoarele sunt schimbate, daca sunt cele originale ale motocicletei si respectiv marimea jiglerelor. Altfel... probabil ca vei gasi un nivel sau setare cu care sa porneasca, insa de mers o n'o sa mearga niciodata bine. Ride Safe! Poza din manual , se pare ca nu m-am uitat eu destul de bine. Nivelul ar trebui sa fie intre 3,8~4,8 peste linia de referinta, nu? Acum mi-a picat fisa, si la mobra mea probabil de asta am bujiile putin albe, ca am pus nivelul in dreptul linie(dar la mine porneste la sfert si asa). Carburile par originale sunt MIKUNI. Merci. Editat Mai 3, 2010 de vinkator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Poza din manual , se pare ca nu m-am uitat eu destul de bine. Nivelul ar trebui sa fie intre 3,8~4,8 peste linia de referinta, nu? Acum mi-a picat fisa, si la mobra mea probabil de asta am bujiile putin albe, ca am pus nivelul in dreptul linie(dar la mine porneste la sfert si asa). Carburile par originale sunt MIKUNI. Merci. Probabil asta este explicatia si pentru faptul ca ai nevoie sa ridici acele de dozaj o treapta peste cea standard. Oricum, la amicul cu motorul "nou" ar fi bine sa puneti bujii noi inainte de a mai incerca s'o porniti apoi, functie de comportament, sa va jucati cu setarile. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Probabil asta este explicatia si pentru faptul ca ai nevoie sa ridici acele de dozaj o treapta peste cea standard. Oricum, la amicul cu motorul "nou" ar fi bine sa puneti bujii noi inainte de a mai incerca s'o porniti apoi, functie de comportament, sa va jucati cu setarile. Ride Safe! I-am pus bujii noi si am ridicat nivelul inca 4mm peste referinta(adica 22 mm) si a pornit. Merge frumusel, mai trebuie o sincronizare si mici reglaje. Totusi bujiile vechi cred ca erau posedate. Daca le scoteam si le bagam in pipa si faceam proba in aer, dadeau scanteia si am presupus ca sunt ok, dar probabil la presiune nu mai functionau cum trebuie . Acum a pornit motorul, dar nu mai merge turometrul care inainte mergea : . Dar cu electrica se rezolva (trebuie sa recunosc ca am invatzat de la yo4hgx si maniakmoto). Si inca o chestie...daca a mai patit cineva ca sa nu stau sa iau la puricat toata instalatie elctrica : Cand dau start din buton mi se arde siguranta de 20A . Daca pun firul de la releu la masa electromotorul se invarte ok. Chiar si cu firul scos de la releu, cand apas pe start sare instant siguranta de 20A . Ma gandesc ca e un scurt in blocul de comanda . Mesaj completat Daca este cineva interesat de piese pt YAMAHA FZR 1000 EXUP (90) sa imi dati un tarr.0765433789.Asfalt uscat!!!!!!!!!!!!!!!!!! Termocontactul pentru ventilatorul de la radiator il ai ? Stie cineva daca se potriveste si la FZR 600 ? (ma gandesc sa nu aiba diametrul la furtune mai mare, in rest temperatura de prag nu cred ca difera). Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 cumpar si eu un cdi de fzr 600 3he stricat daca are cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suraj-suraj Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 salut baieti. ajutati-ma si pe mine plsss mi-am luat azi motoru din service si i-am schimbat electrica cu releu de incarcare si iar l-a ars, mai este si original. ce poate sa fie de le tot ardeeeee ( si pe aia de la service i=am zapacit. sa pun releu de 1000 a mea e de 600 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 salut baieti. ajutati-ma si pe mine plsss mi-am luat azi motoru din service si i-am schimbat electrica cu releu de incarcare si iar l-a ars, mai este si original. ce poate sa fie de le tot ardeeeee ( si pe aia de la service i=am zapacit. sa pun releu de 1000 a mea e de 600 . Nu mai pune releu original, pune de la ThunderCat,sau vitezana de 600 cu an de fabricatie mai recent,sau FZR dupa '94 . Sa fie cat mai mare(pentru racire), si pe toate fetele sa aiba radiator. Nu tura mult pe loc si fara consumatori. Sigurantele sunt bune si la valorile originale ? Bateria e ok ? Cum ai verificat ca releul e ars? Am un prieten cu FZR si are releul de kawa zx6r care functioneaza impecabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 salut baieti. ajutati-ma si pe mine plsss mi-am luat azi motoru din service si i-am schimbat electrica cu releu de incarcare si iar l-a ars, mai este si original. ce poate sa fie de le tot ardeeeee ( si pe aia de la service i=am zapacit. sa pun releu de 1000 a mea e de 600 . Nu merge sa pui de 1000 deoarece sunt diferite, la 600 e cu magnet permanent pe cand la 1000 si rotorul si statorul sunt bobinate iar "releul" nu pune la masa surplusul de tensiune ci taie tensiunea de excitatie. Inainte sa mai testezi cu alte relee poate n'ar strica sa verifici ca lumea alternatorul. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 A facut cineva modificarea cu bobinele de ford escort? Ca as avea nevoie de nitel ajutor. Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 A facut cineva modificarea cu bobinele de ford escort? Ca as avea nevoie de nitel ajutor. Ms! O sa ajungem ca si topicul "Coltul Comunistelor" , cu bobine de Dacia pe Jawa si aprindere de trabant Teoretic ar trebui sa mearga, vezi in manual ca ai rezistenta infasurarilor din bobina originala. Daca si cele de ford au parametrii apropiati ar trebui sa mearga . Daca cele de Ford au o rezistenta mai mare(mai mica), nu inseamna ca nu vor merge ci doar ca ridica ceva mai mult tensiunea , lucru bun pentru o scanteie mai puternica. Am descoperit si ce are turometrul , dioda zenner 1Z20 arsa. M-am documentat si este o dioda cu Vz=20V si P=1W . O sa caut un inlocuitor sa o schimb. Mesaj completat @maniakmoto : Uite aici un tutorial : http://www.fzrarchives.com/ipb/index.php?s...14281&st=75 Link Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Ms pentru link, insa ultimul post eu l-am scris. Imi arde tranzistorii din CDI bobina asta. Da scanteie insa imi incalzeste tranzistorii pana pocnesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Ms pentru link, insa ultimul post eu l-am scris. Imi arde tranzistorii din CDI bobina asta. Da scanteie insa imi incalzeste tranzistorii pana pocnesc. Pai inseamna ca sarcina e prea mare pentru tranzistori (bobinele sug prea mult curent). Incearca cu un echivalent de curent mai mare. Poti sa masori si rezistenta pe infasurari sa vezi daca sunt ok bobinele. Uite valorile infasurarilor si testul(e pentru 600 3HE) : Primara: Secundara: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Am masurat rezistenta pe infasurari a bobinelor. La cele stock rezistenta e de 2,5 pe fiecare bobina si la cele de Ford e de 1 pe fiecare. La ce te referi cand zici sa incerc cu un echivalent mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suraj-suraj Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Nu mai pune releu original, pune de la ThunderCat,sau vitezana de 600 cu an de fabricatie mai recent,sau FZR dupa '94 . Sa fie cat mai mare(pentru racire), si pe toate fetele sa aiba radiator. Nu tura mult pe loc si fara consumatori. Sigurantele sunt bune si la valorile originale ? Bateria e ok ? Cum ai verificat ca releul e ars? Am un prieten cu FZR si are releul de kawa zx6r care functioneaza impecabil. pai nu trebuie verificat, trebuie doar sa-l vezi ,e topit. bateria e noua sigurantele bune si nu e primu releu care il arde si am mai ars si cu electrica veche si cu asta noua offff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 pai nu trebuie verificat, trebuie doar sa-l vezi ,e topit. bateria e noua sigurantele bune si nu e primu releu care il arde si am mai ars si cu electrica veche si cu asta noua offff Daca tu zici ca tot circuitul de dupa alternator este bun, atunci verifica alternatorul. De la alternator vin 3 fire albe, masoara si tu ce tensiune ai pe ele. Gasesti in manual mai multe teste pe care trebuie sa le faci. @maniackmoto - incearca un BU808 . (sau mai sunt ceva echivalente(MJE facute de motorola), le-a pus yo4ghx cateva pagini inainte). Daca spui ca rezistenta e mai mica la cele de FORD, inseamna ca vei avea un curent mai mare ce trece prin tranzistor. Te duci la magazinul de piese electronice si intrebi vanzaturol ce Darlingtoane "fast switching" are de tensiune in jur de 400V si curent ceva la 10-12 A(BU806 e de 8A) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefbure Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 chiar daca am schimbat motorul urmaresc topicul asta cu interes.am o intrebare pentru @yo4hgx.deci motorul este un K1 de 750 si cind l-am luat avea o vibratie la frinare pe fata ce-i drept deranjanta dar nu imposibil de mers cu motorul doar ca trebuia sa ai grija de la viteze mai mari de 150 la frimari mai bruste.vibratia era nu fel de tremur al ghidonului un mic voblaj controlat oarecum de forta de frinare.motorul are amortizor de ghidon din fabrica din ala simplu fara nici un reglaj.probabil ca fara amortizor ar fi fost un voblav adevarat la frine de la viteze mari.mentionez ca nu simteam pulsatii in maneta de frinare(sau din cauza ca frina de la suzuki este mult mai elastica ca cea de la FZR se amortizau si nu le mai simteam eu) acum ce am facut eu.masurat discurile cu comparatorul si aveau bataie unul 0.4-0.5 mm iar celalat 0.8-0.9 mm(in carte da max 0.3mm) masurat bataie janta(ca se vedea cum bate cu ochiul liber) 2.5-3 mm(in carte max 2mm) verificat ax roata si este ok(l-am inlocui cu altul de la alt motor si bataia rotii nu s-a schimbat deloc). am dus la indreptat roata la un nene care a zis ca mai are 0.2mm bataie dupa indreptat.intradevar de-abia se vedea si daca nu stiai ce cauti nu-ti dadeai seama ca e strimba. apoi am schimbat discurile cu unele sh luate de la cineva de pe forum care zicea ca le-a avut pe o busa si le-a schimbat ca si-a pus wawe.dupa ce le-am schimbat nu le-am mai masurat pe astea noi dar il cred pe tip ca sint ok.schimbat lichid de frina.schimbat ulei amortizoare.desfacut jugul inferior verificat rulmenti uns rulmenti pus inapoi strins cu dinamometrica ca la carte.mentionez ca au ramas aceleasi placute vechi(saito sinterizate de la louis) si nu am facut mai mult de de 50km de la schimbari buun.acum dupa toate schimbarile frina se comporta astfel:la frinari puternice nu mai intra in voblaj dar se mai simte totusi o vibratie mica si am observat ca la viteze mica cu citiva metri inainte de oprire frineaza cumva in valuri(probabil de acolo acea vibratie la viteze mari).cin d imping motorul nepornit se simte cum freaca um pic un disc ce poate sa fie? sa nu se fi asezat placutele cum trebuie?cind am schimbat lichidul de frina pistoanele le-am impins cu mina inapoi.ce mai e de zis ca discurile au o depunere inegala de material(dungi gri-albastrui)si sint destul de uzate(striatii destul de mari) am sa incerc sa pun niste poze cu discurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Cu aceeasi problema m-am confruntat si eu la fzr inainte de iarna trecuta, insa numai cu partea cu franarea in valuri la viteze mici. Pe mine ma batea gandul schimb discurile insa nu le-am schimbat. Am schimbat placutele pe fata si pe spate. Discul de pe parte dreapta era evident stramb putin, insa am vazut pe un forum de fzr din afara ca se poate rezolva problema slabind un pic de tot niturile din zona indoiturii. Chestia se face cu o piulita un pic mai mare decat capul rotund al nitului si cu un capat de maner de frana (parte rotunda ca o bila). Se pune discul cu parte rotunjita a nitului in jos peste piulita respectiva in asa fel incat sa intre partea rotunjita a nitului in interiorul piulitei; apoi se pune capatul de maner de frana peste nit pe partea gaurita a acestuia si se bate cu un ciocan. Se loveste cu simt de raspundere si se probeaza cand consideri ca a ajuns papara. Se mai poate deasemeni si strange intr-o menghina tot ansamblul in loc sa bati cu ciocanul; avantajul metodei din urma fiind puterea de control mai mare asupra fortei de strangere. Chestia asta face ca discul sa se alinieze mai bine cu etrierul chiar daca discul este un pic stramb. La mine a functionat si nu se mai simte aproape deloc franarea in valuri, adica iti dai seama ca se intampla ceva numai si numai daca stai mega geana pe chestia asta! Mesaj completat Uite link-ul de pe forul mentionat: http://fzrarchives.com/fzr600/work_bench/c...s.html#Floating Brakes La mine a mers chestia asta. Sper sa functioneze si pentru tine. Numai bine si asfalt uscat! Mesaj completat # forumul . scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.