Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

salut baieti in cele din urma tot aici revin din nou cu o intrebare de baraj "cel putin pentru mine" , vreau sa schimb kitul de lant si nu stiu exact ce configuratie este buna , am cautat pe internet si am gasit doua variante 530/110 si 532/110 , vreau sa l schimb neaparat mi-e frica sa merg cu el in starea in care este , daca se poate un sfat as fi recunoscator , motorul este fzr 1000 1991 . va salut cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

FZR1000EXUP 89-95 are lantul standard 532/110, pinion 17 dinti, foaie 47 dinti. O modificare curenta este kit de 530/110 cu acelasi raport al dintiolor la pinion/foaie.

 

Lantul 530 este doar o idee mai ingust decat cel original 532 si se preteaza perfect deoarece este dotarea standard pe R1. Bineinteles, daca faci conversia la lant 530 va trebui sa inlocuiesti si pinionul si foaia (kit complet). Recomand aceasta conversie deoarece standardul 532, pe langa faptul ca este mai scump este si mai rar de gasit.

 

Ride Safe!

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce culoare trebuie sa aiba antigelul ce trebuie bagat in FZR 600 3HE?

Unde se afla releul de incarcare? Stiu ca se arde destul de usor si ma intrebam daca ar fi ok sa pun pe el un fan de pe un calculator, sa aiba o racire mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZR1000EXUP 89-95 are lantul standard 532/110, pinion 17 dinti, foaie 47 dinti. O modificare curenta este kit de 530/110 cu acelasi raport al dintiolor la pinion/foaie.

 

Lantul 530 este doar o idee mai ingust decat cel original 532 si se preteaza perfect deoarece este dotarea standard pe R1. Bineinteles, daca faci conversia la lant 530 va trebui sa inlocuiesti si pinionul si foaia (kit complet). Recomand aceasta conversie deoarece standardul 532, pe langa faptul ca este mai scump este si mai rar de gasit.

 

Ride Safe!

ca intotdeauna ma pot baza pe ajutorul vostru , mersi frumos yo4hgx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare la toti posesorii de FZR.Ma alatur si eu voua cu batrnelul meu din 87 care inca mai merge fara nici unfel de problema .Mai precis este un FZR 1000 din '87 care inca mai are vana in el .Il detin de o luna de zile si inca nu m-am dat cu el pentru ca nu am permis pentru moto.Deocamdata stau si il privesc il pornesc il mai sterg de praf ,pana in primavara cand voi incepe scoala pentru categoria A.Sunt foarte mandru de el imi place la nebunie este prima mea motocicleta (cam mare pentru un incepator )si stiu asta dar sper sa nu am incidente si promit ca o sa fiu cu capul pe umeri .Va salut pe toti si sper ca ma primiti si pe mine in grupul vostru de FZR-isti.Asfalt uscat !!!

post-67570-0-65981600-1318806085_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit printre noi! Foarte dragut facut. Uite-o pe a mea: post-49786-0-68495900-1318833316_thumb.jpg

 

Si da, merge si ea bine, nu face probleme.

Ti-am urmarit si topic la motocicleta mea si ce pot sa spun decat ca ai un super motor. De la tine am invatat sa dau jos capacul de la rezervor si sa curat filtrul de aer pt ca sincer habar nu aveam :P.Sper ca pe viitor sa nu avem probleme cu batranelele .Multa bafta in continuare si sa ne auzim cu bine !

 

sa o stapanesti sanatos. apropo, o VAND SI EU PE A MEAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

 

Ms frumos man !Ce pot sa spun motorul tau fata de al meu arata intr-un mare fel si este mare diferenta .Chiar isi merita banii pe care ii ceri si iti doresc mult succes la vanzare !

Editat de bmw_ursul3tz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am urmarit si topic la motocicleta mea si ce pot sa spun decat ca ai un super motor. De la tine am invatat sa dau jos capacul de la rezervor si sa curat filtrul de aer pt ca sincer habar nu aveam :P.Sper ca pe viitor sa nu avem probleme cu batranelele .Multa bafta in continuare si sa ne auzim cu bine !

 

 

 

 

Ooo, multumesc de aprecieri! :cheers: Nu sunt "batranele" ci mai degraba "fete mari si virgine" :banana:

O intrebare: cum lumineaza farul tau? Posibil sa-i pun si eu ceva de genul si vreau sa stiu.

Editat de skvj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms frumos man !Ce pot sa spun motorul tau fata de al meu arata intr-un mare fel si este mare diferenta .Chiar isi merita banii pe care ii ceri si iti doresc mult succes la vanzare !

Multumesc de aprecieri ! Eu am bagat in ea mult mai mult decat cer (si am stiut ca nu o sa ii scot in veci) insa ce am facut la ea am facut din pasiune.

 

Ce fel de vitezometru digital ai pe ea?

Vitezometrul digital este un SIGMA BC 1009.

 

Eu as vrea sa o dau pe asta si sa cumpar un FZR 400 ca sunt mai ieftine (chiar daca sunt mai rare) si sa il modific si pe acela. Vreau sa ii pun motor de Thundercat, sa ii schimb furca si amortizorul spate, sa il trec la dieta si sa rup falcile celor cu motoare mai noi de 2000. Numai ca toate astea necesita bani, si in banii de facultate nu ma bag :bounce: . ASA CA HAI NEAMULE CA SE DA FZR BUNNNNNNNN!!!!!!!!!!

Editat de maniakmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vitezometrul digital este un SIGMA BC 1009.

 

Eu as vrea sa o dau pe asta si sa cumpar un FZR 400 ca sunt mai ieftine (chiar daca sunt mai rare) si sa il modific si pe acela. Vreau sa ii pun motor de Thundercat, sa ii schimb furca si amortizorul spate, sa il trec la dieta si sa rup falcile celor cu motoare mai noi de 2000. Numai ca toate astea necesita bani, si in banii de facultate nu ma bag

 

 

Aveam si eu pe undeva o jucarie d'asta de bicicleta dar nu am ajuns sa'l testez niciodata. Cum e, indica bine?

 

Daca tot vrei sa te "joci"... mai degraba iei un YZF750 si'i pui motor de FZR1000. Dealtfel ThunderACE'ul exact asta e, doar ca are alte carburatoare si CDI cu TPS. Problema e ca sunt destul de rare (ca si ThunderCAT) deoarece s'au fabricat foarte putin timp si, pe langa problemele cu piesele de schimb noi dar mai ales s/h, e greu de gasit ceva in stare buna. Care mai sunt... proprietarii nu le vand.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooo, multumesc de aprecieri! :cheers: Nu sunt "batranele" ci mai degraba "fete mari si virgine" :banana:

O intrebare: cum lumineaza farul tau? Posibil sa-i pun si eu ceva de genul si vreau sa stiu.

 

Pai lumineaza destul de bine.Eu cand am luat-o chiar ma gandeam cum o sa vad eu noaptea cu faru ala ,ca daca te uiti atent zici ca e spot dala de rigips :)).In schimb am ramas surprins ca lumineaza destul de bine pe timp de noapte .Uite o poza mai clara cu el ;)

 

Vesnica nelamurire: ce ulei folositi in FZR-uri? Sunt motoare destul de vechi.

Am in al meu 10w40, nu stiu de care exact sa spun. Ce recomandati? Sa tinem cont totusi ca are 21 de ani.

 

Buna intrebare pentru ca si eu vroiam sa intreb !Eu am un FZR de 1000 din 87' ce ulei imi recomandati?Multumesc frumos !

post-67570-0-40821300-1319036074_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam si eu pe undeva o jucarie d'asta de bicicleta dar nu am ajuns sa'l testez niciodata. Cum e, indica bine?

 

Daca tot vrei sa te "joci"... mai degraba iei un YZF750 si'i pui motor de FZR1000. Dealtfel ThunderACE'ul exact asta e, doar ca are alte carburatoare si CDI cu TPS. Problema e ca sunt destul de rare (ca si ThunderCAT) deoarece s'au fabricat foarte putin timp si, pe langa problemele cu piesele de schimb noi dar mai ales s/h, e greu de gasit ceva in stare buna. Care mai sunt... proprietarii nu le vand.

 

Ride Safe!

Indica foarte bine. Chiar mai bine decat kilometrajul original as zice eu. Numai ca indica numai pana la 200 km/h.

 

Eu am ales ca si proiect pe viitor FZR 400 pentru ca este si asa usor din fabrica si are caracteristici race ale cadrului ( wheelbase, rake, trail) care o fac o motocicleta cam de acelasi rang cu cele de astazi in ceea ce priveste manevrabilitatea. Daca la toate astea adaugi un motor 20k-30k de km cu 100 de caluti (la care se mai lucreaza un pic la porturile de admisie, se pune o evacuare buna, un filtru de aer sport) si mai iei si din greutate, se cam bate la poponet orice moto contemporana de 600. Pe cand YZF 750 are din start ampatamentul mai mare,greautate mai mare, tinde sa consume mult ulei (la fel si fzr 1000) si consuma si mult combustibil fata de thundercat.

 

Ceva ideal ar fi fost un fzr 400 cu motor 1000 insa pe langa problemele enumerate mai sus mai este si problema cadrului care nu stiu daca rezista la o putere de peste 110-115 CP (stiu ca o sa spui de acel fzr 400 cu motor de fireblade insa sunt cam sceptic).

 

Pai lumineaza destul de bine.Eu cand am luat-o chiar ma gandeam cum o sa vad eu noaptea cu faru ala ,ca daca te uiti atent zici ca e spot dala de rigips :)).In schimb am ramas surprins ca lumineaza destul de bine pe timp de noapte .Uite o poza mai clara cu el ;)

 

 

 

Buna intrebare pentru ca si eu vroiam sa intreb !Eu am un FZR de 1000 din 87' ce ulei imi recomandati?Multumesc frumos !

Eu pun in al meu Motul 3000 20w50. Asa scrie in carte. Am evitat sa pun ulei semisintetic sau ulei sintetic pentru ca il consuma mult mai repede. (e o intreaga discutie pe tema uleiurilor si de ce consuma asa mult ulei FZR-urile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e tractorul meu.E ok ,mie nu imi place spatele si diametrul de bracare,la fiabilitate nu am de obiectat.

 

post-62968-0-52900200-1319055997_thumb.jpg

post-62968-0-02875700-1319056016_thumb.jpg

post-62968-0-15535400-1319056070_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indica foarte bine. Chiar mai bine decat kilometrajul original as zice eu. Numai ca indica numai pana la 200 km/h.

 

Eu am ales ca si proiect pe viitor FZR 400 pentru ca este si asa usor din fabrica si are caracteristici race ale cadrului ( wheelbase, rake, trail) care o fac o motocicleta cam de acelasi rang cu cele de astazi in ceea ce priveste manevrabilitatea. Daca la toate astea adaugi un motor 20k-30k de km cu 100 de caluti (la care se mai lucreaza un pic la porturile de admisie, se pune o evacuare buna, un filtru de aer sport) si mai iei si din greutate, se cam bate la poponet orice moto contemporana de 600. Pe cand YZF 750 are din start ampatamentul mai mare,greautate mai mare, tinde sa consume mult ulei (la fel si fzr 1000) si consuma si mult combustibil fata de thundercat.

 

Ceva ideal ar fi fost un fzr 400 cu motor 1000 insa pe langa problemele enumerate mai sus mai este si problema cadrului care nu stiu daca rezista la o putere de peste 110-115 CP (stiu ca o sa spui de acel fzr 400 cu motor de fireblade insa sunt cam sceptic).

 

 

Eu pun in al meu Motul 3000 20w50. Asa scrie in carte. Am evitat sa pun ulei semisintetic sau ulei sintetic pentru ca il consuma mult mai repede. (e o intreaga discutie pe tema uleiurilor si de ce consuma asa mult ulei FZR-urile)

 

 

Aha! Acum mi'am amintit de ce nu mi'am mai batut capul cu vitezometrul ala...

 

Este interesant noul proiect... personal insa nu sunt atat de entuziasmat de astfel de modificari drastice. La motociclete, in special la cele japoneze, echilibrul parametrilor este foarte fin si poate fi foarte usor dat peste cap. Ma refer in mod special la ciclistica, distributia greutatii si dinamica centrului de greutate si nu in ultimul rand a suspensiilor. Un motor de capacitate mai mare implica si un surplus de greutate care poate destabiliza grav dinamica cilcisticii unei motociclete.

 

Fac aceste afirmatii din experienta proprie, dupa ce am testat mai multe masuri de "dog-bones" (parghiile suspensiei de la bascula) mai scurte, care permit ridicarea spatelui cu un raport de 1/5, adica 1mm mai putin la parghii corespunde unei ridicari a spatelui de 5mm, insa raportul nu este perfect liniar. Am inceput cu maximum permis practic, adica parghii cu 10mm mai scurte si o ridicare a spatelui de cca 4-5cm (peste aceasta limita telescopul atinge in locasul din bascula). Motocicleta a devenit extrem de instabila la viteze mari, cu tendinte periculos supraviratoare. Cel mai neplacut lucru insa mi s'a parut distributia greutatii, fatza fiind excesiv de incarcata. Dupa multe tatonari am gasit o setare acceptabila a suspensiilor, cu un sag static si cursa activa suficienta. Problema este ca raporturile de compresie ale arcurilor telescoapelor furcii si basculei nu mai corespundeau solicitarilor. Pe drum denivelat se simte clar cum suspensiile lucreaza disproportionat insa cel mai suparator mi s'a parut comportamentul motocicletei la franari puternice, cand fatza plonjeaza excesiv iar spatele tinde sa tzopaie si nu mentine o traiectorie neutra. Am testat asadar in continuare alte parghii mai scurte cu 7mm, 5mm si am constatat ca 3mm (ridicare de spate de cca 1.5cm) reprezinta valoarea maxima pentru a obtine o mai buna manevrabilitate pe curbe fara a destabiliza distributia greutatii si dinamica centrului de greutate.

 

Noile motociclete super-sport sunt intr'adevar mai scurte si mai inalte insa cadrul este proiectat pentru "trail'ul" si "rake"ul optim tinandu'se cont de greutatea totala si distributia sa statica, dinamica centrului de greutate, puterea si cuplul motorului...etc.

 

Un motor mai greu pe un alt cadru decat cel pentru care a fost proiectat si testat reprezinta un compromis al ciclisticii care de cele mai multe ori depaseste limitele acceptabile. Daca vrei sa te "joci", cred ca mai degraba ar merita sa imbunatatesti performantele motorului unei motociclete ca atare, cum ar fi marit capacitatea, avansate unghiurile distributiei, marit compresia, marit avansul sau avans 3D cu TPS... etc. Inainte insa e bine sa studiezi temeinic principiile functionarii motorului cu combustie interna, modificarea parametrilor originali ai unui motor care oricum tinde spre perfectiune nu se face dupa ureche. Spre exemplu, doar simpla inlocuire a evacuarii si filtrului de aer cu variante "racing", fara tuning la carburatoare si aprindere (sau reconfigurarea ECU in cazul injectiei) de multe ori scade performantele originale. Ca nu mai vorbesc de filtrele de aer independente, fara cutie, care nu sunt compatibile cu carburatoarele CV.

 

Imi pare rau ca poate comentariile mele nu sunt exact ceea ce asteptai, nu vreau sa'ti tai din entuziasm, spun doar ca inainte de astfel de "proiecte" e bine sa reflectezi indelung.

 

Si mie imi place sa experimentez, ca fapt divers, ceva timp in urma am cumparat un modul de aprindere programabila din software de la "Ignitech" insa pur si simplu nu am avut timp sa ma "joc" cu el, am facut doar cateva teste.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Eu pun in al meu Motul 3000 20w50. Asa scrie in carte. Am evitat sa pun ulei semisintetic sau ulei sintetic pentru ca il consuma mult mai repede. (e o intreaga discutie pe tema uleiurilor si de ce consuma asa mult ulei FZR-urile)

 

Eu tin in al meu un 10w40, semi. In cei aproximativ 600 de km pe care i+am facut, nu a parut sa+mi scada nivelul.

Insa ma gandesc ca e subtire, motorul vechi, mai bine un 20w40.

 

Are cineva gradatia de la indicatorul de temperatura al motorului? Nu-mi pot da seama niciodata ce temperatura are. Stiu doar ca pot pleca cu el dupa ce trece se portiunea unde linia e intrerupta si ca atunci cand acul ajunge in dreptul surubului care tine cadranul in loc, porneste ventilatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea se balbaia pana dupa 2000 de ture.Am dat jos carburile,spalat bine la exterior sa nu bag racameti in ele cind le desfac.Am dat jos capacele de la camerele de nivel,desfacut jicloare bucata cu bucata(grija sa nu le incurcati intre ele!!!) si am suflat toate orificiile si capilarele la 8 bari.Pus bateria de carb inapoi,sincronizat.....si surpriza:alt motor,nerecunoscut.Cuplu la ture joase,mers rotund in relanti....

La care din voi se aude ditributia si la cati km a inceput sa se auda?A mea la 50.000 a cerut alta noua!

Editat de edysson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a mea se balbaia pana dupa 2000 de ture.Am dat jos carburile,spalat bine la exterior sa nu bag racameti in ele cind le desfac.Am dat jos capacele de la camerele de nivel,desfacut jicloare bucata cu bucata(grija sa nu le incurcati intre ele!!!) si am suflat toate orificiile si capilarele la 8 bari.Pus bateria de carb inapoi,sincronizat.....si surpriza:alt motor,nerecunoscut.Cuplu la ture joase,mers rotund in relanti....

La care din voi se aude ditributia si la cati km a inceput sa se auda?A mea la 50.000 a cerut alta noua!

Ma indoiesc ca avea doar 50000. Dupa ce te-ai luat cand l-ai schimbat? Dupa zgomote?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...