Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Incearca sa cauti termostat pentru alte modele de motociclete sau masini, e posibil sa gasesti ceva pe dimensiunile astea. Sau pune-i buton on/off.

 

Cat ar costa segmentarea unui FZR600 3HE? Ce garnituri/piese mai necesita pe langa segmenti?

Editat de skvj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa pun buton on-off la termostat ?!?! Cred ca faci confuzie cu termocupla...

 

Segmentii sunt cam 25E/cilindru si ai nevoie obligatoriu de garnitura de chiuloasa si de la blocul de cilindri. Alte piese... depinde de ce gasesti dupa ce desfaci.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru FZR 1000 cam astea au fost preturile la piesele pe care le'am schimbat:

 

Hi-Vo chain - 86 Euros

Piston rings - 25 Euros (x 4)

Main cyl head gasket - 44 Euros

Lower gasket - 28 Euros

Upper gasket - 26 Euros

Valve stems (Viton) - 60 US Dollars

Crank bearing - 8 Euros (x 10)

Rod bearing - 12 Euros (x 8)

Crankshaft (old but good) - 100Euros

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa reparatia capitala la motor (vibrochen, cuzineti, lant transmisie primara Hy-Vo, semeringuri supape, segmenti si garnituri noi, curatat supape si chiulasa, pasuit supape si refacut jocuri termice, arcuri supape mai groase de YZF750, ace de dozaj, tuburi emulsoare si membrane vacuumatice noi, jiglere principale o masura mai mare 125-127.5) si 1000km in regim de rodaj (ulei mineral ARAL Basic Elastic 15W40 API/SH) am schimbat filtrul de ulei si uleiul (mineral OMV Bixxol 15W40 API/SJ), weekendul trecut am facut primul test de drum, cca 1500km, combinat autostrada si munte (Constanta-Buc-Pitesti-Rm.Valcea-B.Fier-Transalpina-Sebes-Sibiu-Fagaras-P.Marului- Brasov-Cheia-Buc-Drajna-Harsova-Constanta).

 

Pe autostrada am incercat sa stau "sub radar", undeva la 170Km/h (cca 6500-7000rpm) iar pe serpentine, datorita bagajelor si pasagerului, am mers relativ bland, intr'un regim de 4-5000rpm. Prima mare veste buna este ca nu am folosit nici o picatura din uleiul de rezerva pe care l'am avut in bagaje, becul rosu din bord ramanand stins pe toata perioada. Dupa nivelul uleiului la sosire apreciez ca lipsesc cca 350-400ml, mult sub consumul anterior cand, pentru un asemenea traseu completam aproape 2L. In al doilea rand motorul suna si merge intr'un mare fel, desi nu am verificat viteza maxima cuplul este evident imbunatatit, practic nesimtind nici o clipa nevoia de a recidiva din ultima treapta de viteze, chiar si in depasiri mai in scurt.

 

Costurile reparatiilor au fost destul de mari insa rezultatele sunt pe masura, vechiul meu prieten fiind din nou in mare forma.

 

post-11356-0-51565900-1315464740_thumb.jpg

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut baieti in cele din urma tot aici revin din nou cu o intrebare de baraj "cel putin pentru mine" , vreau sa schimb kitul de lant si nu stiu exact ce configuratie este buna , am cautat pe internet si am gasit doua variante 530/110 si 532/110 , vreau sa l schimb neaparat mi-e frica sa merg cu el in starea in care este , daca se poate un sfat as fi recunoscator , motorul este fzr 1000 1991 . va salut cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZR1000EXUP 89-95 are lantul standard 532/110, pinion 17 dinti, foaie 47 dinti. O modificare curenta este kit de 530/110 cu acelasi raport al dintiolor la pinion/foaie.

 

Lantul 530 este doar o idee mai ingust decat cel original 532 si se preteaza perfect deoarece este dotarea standard pe R1. Bineinteles, daca faci conversia la lant 530 va trebui sa inlocuiesti si pinionul si foaia (kit complet). Recomand aceasta conversie deoarece standardul 532, pe langa faptul ca este mai scump este si mai rar de gasit.

 

Ride Safe!

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce culoare trebuie sa aiba antigelul ce trebuie bagat in FZR 600 3HE?

Unde se afla releul de incarcare? Stiu ca se arde destul de usor si ma intrebam daca ar fi ok sa pun pe el un fan de pe un calculator, sa aiba o racire mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZR1000EXUP 89-95 are lantul standard 532/110, pinion 17 dinti, foaie 47 dinti. O modificare curenta este kit de 530/110 cu acelasi raport al dintiolor la pinion/foaie.

 

Lantul 530 este doar o idee mai ingust decat cel original 532 si se preteaza perfect deoarece este dotarea standard pe R1. Bineinteles, daca faci conversia la lant 530 va trebui sa inlocuiesti si pinionul si foaia (kit complet). Recomand aceasta conversie deoarece standardul 532, pe langa faptul ca este mai scump este si mai rar de gasit.

 

Ride Safe!

ca intotdeauna ma pot baza pe ajutorul vostru , mersi frumos yo4hgx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare la toti posesorii de FZR.Ma alatur si eu voua cu batrnelul meu din 87 care inca mai merge fara nici unfel de problema .Mai precis este un FZR 1000 din '87 care inca mai are vana in el .Il detin de o luna de zile si inca nu m-am dat cu el pentru ca nu am permis pentru moto.Deocamdata stau si il privesc il pornesc il mai sterg de praf ,pana in primavara cand voi incepe scoala pentru categoria A.Sunt foarte mandru de el imi place la nebunie este prima mea motocicleta (cam mare pentru un incepator )si stiu asta dar sper sa nu am incidente si promit ca o sa fiu cu capul pe umeri .Va salut pe toti si sper ca ma primiti si pe mine in grupul vostru de FZR-isti.Asfalt uscat !!!

post-67570-0-65981600-1318806085_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit printre noi! Foarte dragut facut. Uite-o pe a mea: post-49786-0-68495900-1318833316_thumb.jpg

 

Si da, merge si ea bine, nu face probleme.

Ti-am urmarit si topic la motocicleta mea si ce pot sa spun decat ca ai un super motor. De la tine am invatat sa dau jos capacul de la rezervor si sa curat filtrul de aer pt ca sincer habar nu aveam :P.Sper ca pe viitor sa nu avem probleme cu batranelele .Multa bafta in continuare si sa ne auzim cu bine !

 

sa o stapanesti sanatos. apropo, o VAND SI EU PE A MEAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

 

Ms frumos man !Ce pot sa spun motorul tau fata de al meu arata intr-un mare fel si este mare diferenta .Chiar isi merita banii pe care ii ceri si iti doresc mult succes la vanzare !

Editat de bmw_ursul3tz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am urmarit si topic la motocicleta mea si ce pot sa spun decat ca ai un super motor. De la tine am invatat sa dau jos capacul de la rezervor si sa curat filtrul de aer pt ca sincer habar nu aveam :P.Sper ca pe viitor sa nu avem probleme cu batranelele .Multa bafta in continuare si sa ne auzim cu bine !

 

 

 

 

Ooo, multumesc de aprecieri! :cheers: Nu sunt "batranele" ci mai degraba "fete mari si virgine" :banana:

O intrebare: cum lumineaza farul tau? Posibil sa-i pun si eu ceva de genul si vreau sa stiu.

Editat de skvj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms frumos man !Ce pot sa spun motorul tau fata de al meu arata intr-un mare fel si este mare diferenta .Chiar isi merita banii pe care ii ceri si iti doresc mult succes la vanzare !

Multumesc de aprecieri ! Eu am bagat in ea mult mai mult decat cer (si am stiut ca nu o sa ii scot in veci) insa ce am facut la ea am facut din pasiune.

 

Ce fel de vitezometru digital ai pe ea?

Vitezometrul digital este un SIGMA BC 1009.

 

Eu as vrea sa o dau pe asta si sa cumpar un FZR 400 ca sunt mai ieftine (chiar daca sunt mai rare) si sa il modific si pe acela. Vreau sa ii pun motor de Thundercat, sa ii schimb furca si amortizorul spate, sa il trec la dieta si sa rup falcile celor cu motoare mai noi de 2000. Numai ca toate astea necesita bani, si in banii de facultate nu ma bag :bounce: . ASA CA HAI NEAMULE CA SE DA FZR BUNNNNNNNN!!!!!!!!!!

Editat de maniakmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...