..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 hai sa revenim la problemele mai presante - despre uleiuri am aflat cam ce ar trebui - cand dau in gropi imi troncane discurile de frana pe fata ca la o caruta - ce sa le fac sa le stabilizez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Sa le schimbi? Aveti idee cum imi pot repara robinetul de benzina? Am impresia ca ramane mai mereu pe rezerva. Am vazut ca e un kit de reparatie, dar ma gandesc sa il desfac sa ma uit in el. Stie cineva cum se face asta? O pun la iernat acusica si vreau sa-i pun robinetul pe off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Si apoi desfac robinetul? Ce ar trebui sa gasesc stricat in el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Aham...Am sa incerc. Alta intrebare e: peste iarna las benzina in carburatoare sau las motorul sa mearga pana ce o consuma? Ma gandesc ca ea oricum se evapora si decat sa se evapore si sa lase cine stie ce gunoaie in carburatoare, mai bine ia gunoaiele si le arde in clilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 garniturile se ard in timp - alea se ditrug! la montarea lor sa le ungi usor cu vaselina sa prinda o pelicula (te va ajuta la reasamblarea robinetului) parerea mea ca si peste iarna e indicat sa pornesti motocicleta odata la 2-3 zile iar rezervorul sa stea plin pe toata perioada iernii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Nu voi avea cum sa o pornesc decat foarte rar. Si oricum, sta bine si nepornita. Ce m-ar interesa tare la ea e sa-i schimb codita cu una de r6 sau 600rr, ori de pe un suzuki, dar mai intai as vrea sa-i pun un far SF. din asta, cu lupe vreau. Sau si mai mult vreau din asta: Tot cu lupe sa fie. Stiti pe cineva care sa vanda? Si un bugspoiler mi-ar place mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 de asta ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Da, imi place baba. A mai fost poza pe aici. Si buloane vreau. Neaparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 de la ce motocicleta merg montate carenele pe fzr 4jh? ma refer la carena de burtica si carenele laterale ca acelea imi lipsesc - si nu gasesc de 4jh la nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Nici eu nu gasesc si de asta prefer sa o aduc cat mai aproape de un SF. A mai pus lumea de pe R6, dar cu adaptari mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 de la ce motocicleta merg montate carenele pe fzr 4jh? ma refer la carena de burtica si carenele laterale ca acelea imi lipsesc - si nu gasesc de 4jh la nimeni Mai asteapta putin ca e frig. Pune banii deoparte ca nu pleci nicaieri cu ea pe frig. Si cand vor aparea carene (si vor aparea crede-ma) le cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 ai dreptate maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 What about that? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 urata cu spume - parca e un taure castrat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Du'te mah! De ce e urata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 urata cu spume - parca e un taure castrat ) +1 on that! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 Ba e frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 (editat) @SKVJ - e urata fiindca ii lipseste aripa la roata din fata, coada aia are o forma ciudata iar ghidonul trebuia unul de tourer ca sa se potriveasca cu stilul in care s-a dorit efectuarea motocicletei - asa cu semighidoanele alea arata a naked cu ghidon clubman - ghidon care se pune pe cafe-uri am inmatriculat-o pe Violeta :X taxele curg cam asa: 1. taxa obtinere certificat autentificare - 95 lei 2. taxa eliberare bon fiscal - 15 lei 3.impozitu pe luna decembrie (asa au calculat ei ca fiind necesar) - 2lei 4. RCA (la Euroins Asigurari) 6 luni - 105 lei 5. taxa de inmatriculare - 52 lei 6. taxa talon - 37 lei Am ales sa pastrez numerele ca pana la urma urmei sunt tot niste table - dealtfel daca vroiam alt numar aleator costa 30 de lei placuta sau 62 de lei preferentialul! Mentionez faptul ca la firma de inmatriculari as fi dat cu 80 de lei in plus doar comisioanele lor, iar daca era sa fac contractu de vanzare cumparare la firma la ei plateam 27 de lei cu tot cu fisa de inmatriculare - asa ca am descarcat de pe internet contract de vanzare cumparare si fisa inmatriculare si certificat radiere si m-a costat 90 de bani sa le scot la un centru de printare! Am atasat fisierele aici daca e cineva interesat de ele! contract_vanzare_cumparare.pdf fisa_inmatriculare.pdf Editat Noiembrie 9, 2011 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 M-ar interesa niste carene farmate din care sa pot recupera ceva de genul cum e la R6. Costa cam o gramada de bani ... Urmeaza sa o inmatriculez si pe a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Si eu trebuie sa o inmatriculez multumim pentru informatii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 (editat) cu placere - eu sunt pe jumate multumit de faptu ca am reusit sa reduc costurile atat de mult - in sensu ca am fost la un birou de inmatriculari si aia cereau 400 de lei fara mersu la RAR... P.S. la RAR puteti merge si fara carene asta doar in cazu in care va verifica doar seriile (ca sa va elibereze certificatul de autenticitate) - ca sa treceti de ITP nu stiu daca va trebuie sau nu carene! Editat Noiembrie 10, 2011 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Eu sper sa nu trebuiasca. Daca nu, rezolvam noi cumva si "nu trebuiesc". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 eu va zic din start ca nu trebuie. normal la autentificare trebuie doar sa faca poze la serii. dar preventiv e bine sa ai cauciucurile specificate in carte sau certificat, ai culoarea scrisa in certificat si cam atat as zice eu. Aaa si cred ca ar fi spre binele vostru sa nu va duceti cu o toba foarte zgomotoasa la RAR pt. ca se stie ca ei pot incetini procesul de inmatriculare daca vor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Eu am ITP-ul facut de vechiul posesor anul acesta in octombrie si mi-a spus ca nu a avut probleme mari motorul fiind necarenat si cu toba Sebing.Singura chestie de care sau luat de el a fost ca motorul este in doua culori rosu si negru si in talon scrie multicolor ).E cred ca o sa-i fac un curcubeu pe rezervor sa tau linistit la urmatorul ITP.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Eu am ITP-ul facut de vechiul posesor anul acesta in octombrie si mi-a spus ca nu a avut probleme mari motorul fiind necarenat si cu toba Sebing.Singura chestie de care sau luat de el a fost ca motorul este in doua culori rosu si negru si in talon scrie multicolor ).E cred ca o sa-i fac un curcubeu pe rezervor sa tau linistit la urmatorul ITP.) salut, intamplarile cu RAR-ul sunt in functie de cum ii strange buzunaru, sa ai motoru perfect tot va gasi el ceva sa comenteze... obs la descriere ca ai miar, da-mi un pm daca te intereseaza carene pt el, numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.