Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Fiecare cu ideile lui - eu de as avea bani as investi in multe modificari - si nu pentru ca nu imi ajunge puterea ci pentru placerea de a experimenta! Asta daca as avea bani!

Are cineva idee - care e distanta dintre corpurile de carburatoare de la Yamaha R6? Intra oare pe motoru de FZR 4jh? Astea pe FZR sunt de 34mm iar cele de R6 sunt de 37mm

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca am avea bani cu totii am face ce am face, insa vorbim de realitate.

 

O realitate in care nu ne permitem prea multi sa dam 5900$ pe un kit.

 

 

Si eu daca as avea bani mi-as reface FZR-ul pana l-as aduce cat mai aproape de original si apoi l-as tine doar pentru o plimbare de duminica. Si pentru utilizarea de zi cu zi mi-as cumpara un FZ6 N si multe altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot vorbit de toate consumabilele, insa am uitat de cel mai important consumabil: benzina.

De unde alimentati si cu ce sortiment?

 

Am pus Petrom 95, Socar 95, Socar 98, OMV 95 si OMV 99(sau 100, nu mai stiu exact, varful de gama).

 

 

1. Petrom 95 - ok

2. Socar 95 - ok

3. Socar 98 - se simte o diferenta pana si in sunetul motorului; umezeste capatul evacuarii

4. OMV 95 - Porneste foarte usor la rece, la cald, trage foarte frumos; cea mai buna din cate am pus.

5. OMV 99 - Am folosit prea putina cat sa-mi dau seama. E ok, nu prea am sesizat cine stie ce diferenta; un minus la ea e pretul care prin noiembrie era ~ 6.20 litru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

skjv - buna observatie!

Eu pana acum am alimentat cu OMV Carera 95! La Kawasaki am bagat si de la Petrom si de la OMV si de la Mol - tind sa cred ca cea mai buna benzina o au cei de la OMV! Ar fi fain la un plin sa pui cam 50ml de aditiv sa cresti cifra octanica - spun asta fiindca la noi in oras s-o luat mostra de benzina de la fiecare benzinarie si s-a dus la laborator pt testare (era un articol in ziar) - cea de 95 a iesit cu cifra octanica de 83 iar cea de 99/100 a iesit undeva la 92

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pus oricum nu ma bate gandul sa pun, insa daca tot a deschis colegul subiectul aditivilor care maresc cifra octanica, am zis ca am vazut cateva produse in Carrefour.

 

Oricum, 95 sau nu, OMV95-ul ma multumeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu niste useri pe fzronline forum si mi-au zis ca aditivul "Seafoam" este foarte bun - dar din pacate se gaseste doar in SUA si pe ebay - la 22 de dolari in sus! Se merita oare?

 

A folosit cineva solutie de spalat motorul (intern) - se baga in motor se lasa la relanti si se scoate afara cu vechiu ulei! Am vazut ca unele sunt doar pt masini - afecteaza placile de la ambreiaj - altele am vazut ca sunt dedicate moto - mai exact asta "Wurth Motorcycle Engine Flush and Cleaner 300ml" (am gasit pe ebay.co.uk acest produs)! Astept un feedback de la voi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat sa pui de la MOL?chiar daca e oleaca mai scumpa , de fiecare data cand pun de acolo parca e alta motocicleta, porneste mai usor, fara rateuri... in schimb de la petrom sau lukoil...nu mai pun nici daca se face 4 lei benzina.

De acolo nu am pus niciodata. Am ramas cu OMV-ul.

 

 

 

 

 

 

 

@hho

S-ar putea ca mai mult sa dauneze decat sa faca ceva bun. Ai toate sansele ca acel aditiv sa deblocheze gunoaie mai mari de prin motor si sa le puna in circulatie, infundand cine stie ce minuni. Si asta n-o zic de la mine, ci s-a mai discutat pe aici despre subiectul asta. Nu repara ce nu e stricat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu in Resita si in multe orase ale tarii au aparut benzinariile AUTOMAT - au cele mai bune preturi la combustibili - SUNT SURPRINS DE FAPTU CA BENZINA DE 98+ LA RESTU BENZINARIILOR E PESTE 6.1 LEI - iar la AUTOMAT este 5.9 LEI! Ce-i drept n-am apucat sa le testez produsele!

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Socar 98-ul era ceva gen 5.6 ron, in septembrie. Ceva de genul, deci mai ieftin.

 

cauta manualul de la Thundercat-ul de 96 sau care e primu thundercat - asta va trebui sa-ti acopere intrebarile legate de motor - sunt identice exceptand carburatoarele si cutia filtrului de aer! Daca ai intrebari legate de electricitate cauta manualul pt Yamaha YZF 750R din 94! Restul le mai prinzi tu pe parcurs!

Bateria este sub saua pilotului si are o banda cauciucata peste ea prinsa in 2 cleme din ce-mi aduc aminte!

 

@skvj - din septembrie si pana acum sunt aproape 6 luni :D eu ziceam de acum! In partea de sud, vest, si sud-vest nu am vazut sa existe benzinarii cu denumirea SOCAR

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa maini mici ai? :)) E foarte bine ca ti-ai luat manusi, eu unul nu as mai merge fara.

 

Am o dilema ce nu-mi da pace de ceva timp. Se zice ca atunci cand ii faci schimbul de ulei incalzesti motorul sa se subtieze ueliul (sa se scurga bine) si apoi ii dai drumul de la buson. Aici intra dilema. Uleiul deja e scurs in baie de cand sta la iernat, de atatea luni. Are rost oare ca atunci cand il schimb sa incalzesc motorul, avand in vedere ca atunci cand am dus motorul acolo uleiul era cald si cu siguranta a avut timp sa se scurga tot? Mi se pare aiurea ca daca il pornesc imprastii uleiul vechi iar prin motor. Mi s-ar parea mai ok sa dau drumu pur si simplu la buson, sa curga cel vechi si apoi il torn pe cel nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anu asta incepe bine pentru mine - dupa ce am cumparat consumabilele am inceput "vanatoarea" pt echipamentu moto! Astazi am reusit sa achizitionez niste manusi BĂSE marimea S/M - am mainile mici :Dnu radeti :))

Sa le porti sanatos! Acelasi model am avut si eu...ok din toate punctele de vedere, mai putin: cusatura la degete este pe interior,lucru care pe mine ma deranja foarte rau la degetul aratator si cel mai rau este ca dupa un sezon si ceva(in 2 sezoane nu am facut mai mult de 10000 de km)materialul din palma s-a tocit atat de rau incat se vede prin manusa(desi pielea este dublata de inca un strat de piele intoarsa).In rest numai de bine :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa maini mici ai? :)) E foarte bine ca ti-ai luat manusi, eu unul nu as mai merge fara.

 

Am o dilema ce nu-mi da pace de ceva timp. Se zice ca atunci cand ii faci schimbul de ulei incalzesti motorul sa se subtieze ueliul (sa se scurga bine) si apoi ii dai drumul de la buson. Aici intra dilema. Uleiul deja e scurs in baie de cand sta la iernat, de atatea luni. Are rost oare ca atunci cand il schimb sa incalzesc motorul, avand in vedere ca atunci cand am dus motorul acolo uleiul era cald si cu siguranta a avut timp sa se scurga tot? Mi se pare aiurea ca daca il pornesc imprastii uleiul vechi iar prin motor. Mi s-ar parea mai ok sa dau drumu pur si simplu la buson, sa curga cel vechi si apoi il torn pe cel nou.

 

Parerea mea e urmatoarea:

i) avand in vedere faptu ca motorul a fost cumparat de la cineva si nu sti ce ulei a avut in interior - lasa motoru nepornit (dupa iernat) da-i drumu afara la tot uleiu, mergi la magazinu de piese auto -cumpara silicon pt a reface garnitura la baia de ulei - recomand VICTOR REINZ - da-i jos baia de ulei spal-o bine cu motorina - sterge-o si indeparteaza-i vechea garnitura atat de pe bloc cat si de pe baie, aplica siliconu pe margini - pune baia la loc, toarna uleiu in motor, si porneste-l si lasa-l sa se incalzeasca putin -undeva la 10-15 minute ar fi ok!

ii) dupa ce o sa faci operatiunea asta la urmatoru schimb de ulei poti direct sa-l scurgi si sa pui uleiu proaspat!

 

SA NU UITI SA SCHIMBI FILTRU DE ULEI IN AMBELE CAZURI! -NU E NECESAR SA-L UMPLI CU ULEI DECAT SA II UNGI GARNITURA DE ETANSARE CU UN FILM SUBTIRE DE ULEI!

 

Sa le porti sanatos! Acelasi model am avut si eu...ok din toate punctele de vedere, mai putin: cusatura la degete este pe interior,lucru care pe mine ma deranja foarte rau la degetul aratator si cel mai rau este ca dupa un sezon si ceva(in 2 sezoane nu am facut mai mult de 10000 de km)materialul din palma s-a tocit atat de rau incat se vede prin manusa(desi pielea este dublata de inca un strat de piele intoarsa).In rest numai de bine :))

mad.alin - multumesc de info - cred totusi ca tine si de tipu de manere care il ai la acceleratie si cel drept de la ambreiaj - le-am luat intr-un pret foarte bun :D multumesc de urare - nu am nici o problema cu cusatura de la degetu mare!

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...