Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CUM SA PUI 4 LITRI APROAPE IN MOTOR? SE PUN 2.8 LITRI CU TOT CU FILTRU! LA REVIZIA GENERALA SE PUN 3.5 LITRI!!!!

 

Uita-te tu aici in manualu FZR-ului! Nu stiu unde te-ai uitat tu! Vezi ca e de grav daca ai 4 litri si te cari multa vreme asa cu ea!

post-63118-0-69668900-1331574544_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si e o revizie generala, am scos tot uleiul din motor si am spalat si motorul cu alt ulei.Cum am spus la 3.5 L cand am bagat in motor imi statea becul de la ulei aprins, deci nu cred ca statea el asa de nebun si dupa am mai pus in jur de 200-300 ml si sa stins...cand o sa ma duc la motor o sa ma duc sa ma uit la nivel sa vad daca e trecut de maxim. Nu is asa de nebun sa merg cu 4L de ulei in motor :)))

Editat de armandot55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si e o revizie generala, am scos tot uleiul din motor si am spalat si motorul cu alt ulei.Cum am spus la 3.5 L cand am bagat in motor imi statea becul de la ulei aprins, deci nu cred ca statea el asa de nebun si dupa am mai pus in jur de 200-300 ml si sa stins...cand o sa ma duc la motor o sa ma duc sa ma uit la nivel sa vad daca e trecut de maxim. Nu is asa de nebun sa merg cu 4L de ulei in motor :)))

 

REVIZIE GENERALA ASUPRA UNUI MOTOR DOMN INGINER INSEAMNA SA II FACI REPARATIE CAPITALA - DE LA SEGMENTI, PROBABIL PISTOANE DE ALTA COTA, SEMERINGURI, CUZINETI, ACEEA ESTE O REVIZIE GENERALA SAU CAND DESFACI MOTORUL BUCATI FIINDCA TOT ULEIUL IESE DIN MOTOR! :angryfire::angryfire::angryfire: GRIJA SA NU OMORI FZR-U!

 

Cand scoti tot uleiu din motor se scurge si din pompa si iti sta aprins cel mult 10-15 secunde pana trage calumea ulei in tot sistemul! Cum zice si skvj becul e pentru presiune nu pentru lipsa de ulei, daca nu ai presiune inseamna ca n-a ajuns inca in tot circuitul! Numai asa poti pusca vreo conducta de ulei!

Vorba ceea :)) mai taie din ele da-le ddreacu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun si presiunea la ulei nu este datorita faptului ca nu are ulei in motor?adica il las sa mearga 3 min si becu sta tot aprins si sa nu imi spui ca nu a avut timp pompa sa ia uleiul ca sa se stinga becul.

 

Sa o luam si altfel ca vad ca nu intelegi situatia :)) Am scos 3.2-3.3L din motor da?Frumos nu ar fi sa pun tot atat sau daca nu chiar mai mult ca cine stie cat era nivelu...is foarte curios cum naiba am scos eu atunci 3.3L daca ar fi cum zici tu ca ar trebui la un schimb sa imi iasa 2.6 FARA FILTRU.Poate am un motor mai special si nu stiu eu, cert e ca am scos 3.3L(am avut o sticla de 2.5 plina si una de 2 pe jumate aproape) si am pus 3.5 , cand o sa ajung la motor o sa ma uit la nivel daca mai trebuie scos mai scoatem, daca nu sa ii fie de bine si sa mearga asa.

Editat de armandot55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa te contrazic aici, Yamaha are doar senzor de nivel. Teoretic la toate modelele. Acuma inainte de 90' nu stiu, dar daca aveti 600R, adica acelasi motor ca pe Thundercat, atunci e de nivel din ce stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RedFox200 sar putea sa ai dreptate cu senzoru de nivel, ce scrie in carte... L'indicatore del livello dell'olio deve spegnersi dopo che il motore e stato acceso se l'olio raggiunge un livello sufficiente.Nu mai traduc dar banuiesc ca se intelege, am cartea in original in italiana...Oricum ca sa nu ziceti ca sunt rau cu motorul o sa verific nivelul de ulei si o sa revin cu impresii la cald :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RedFox200 sar putea sa ai dreptate cu senzoru de nivel, ce scrie in carte... L'indicatore del livello dell'olio deve spegnersi dopo che il motore e stato acceso se l'olio raggiunge un livello sufficiente.Nu mai traduc dar banuiesc ca se intelege, am cartea in original in italiana...Oricum ca sa nu ziceti ca sunt rau cu motorul o sa verific nivelul de ulei si o sa revin cu impresii la cald :))

 

Inteleg chiar foarte bine situatia! Nu te condamna nimeni si nici nu facem aici ce fac baietii in forumu de R6 unde e un haos total si toti sunt antonio adverso :))

Atat in manualul de service (din care am desprins poza si am postat-o daca ai bagat de seama) al Yamaha FZR 600R 4jh cat si in manualul de la YZF 600R Thundercat scrie ca:

2.6 litri fara filtru*

2.9 litri cu filtru*

3.5 litri la revizia generala despre care-ti povesteam mai devreme!

Verifica uleiul si spune-ne!

Ca sa mai adaug o cireasa pe acest tort - am facut schimbu saptamana trecuta la un YZF 750R (foxeye) moto dupa care a fost creat si FZR-u 600R 4jh motor in care au intrat 3.2 litri! Dupa am facut schimbu la un FZ6 motor asemanator cu R6 in care au intrat 2.8 litri! Desi volumul ce intra de ulei in motor n-are tot timpu legatura cu cilindreea vezi si tu diferentele "*"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana mea ce o fi o fi, o sa ma uit la nivel cand ma duc la ea, am mers pe idea cu ce scot atat bag + idea cu becul,oricum ca sa scot atata ulei m-am chinuit oleaca, in panta si inclinata maxim pe partea stanga + oleaca de stanga dreapta...De mers oricum nu mergeam cu ea fara sa verific nivelul la ulei, lichidul de frana si lantul...Si ca sa trecem la alt subiect, ce presiune are fata si spatele la cauciucuri?Si pe ce duritate mergeti la suspensia spate?Care e mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal merg pe 2.5 bari fata, 2.9 bari spate - presiunea mai depinde si de fiecare cauciuc in parte (pe multe este mentionata presiunea de rulare - o presiune mai mare poate provoca daune la nivelul carcasei cauciucului, uzuri neuniforme si performante sub cele care le poate oferi la presiunea indicata de producator)

In cartea tehnica la Thundercat am gasit ca pt stil de conducere mai sportiv sau pilot mai greu 2.5 fata si 2.9 spate exact cum folosesc eu! Verificati totusi sa va permita anvelopa spate acea presiune!

Setarea suspensiilor in mare se face dupa greutatea fiecarui pilot! La urcarea pe moto a pilotului suspensia spate trebuie sa nu scada mai mult de 3 cm pe spate si nu mai mult de 2cm pe fata! Vorbiti cu nenea TNG pentru mai multe detalii despre suspensii :) Sunt si tutoriale pe youtube

si partea a2a
Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana mea ce o fi o fi, o sa ma uit la nivel cand ma duc la ea, am mers pe idea cu ce scot atat bag + idea cu becul,oricum ca sa scot atata ulei m-am chinuit oleaca, in panta si inclinata maxim pe partea stanga + oleaca de stanga dreapta...De mers oricum nu mergeam cu ea fara sa verific nivelul la ulei, lichidul de frana si lantul...Si ca sa trecem la alt subiect, ce presiune are fata si spatele la cauciucuri?Si pe ce duritate mergeti la suspensia spate?Care e mai ok.

Eu avand in vedere ca am 75 kg si moto are vreo 178 si ea ( adica categoria pana amandoi) Fata 2.2 Spate 2.4. Amortizorul la pozitia 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inceput aveam un cui in anvelopa spate si ii faceam azi 2.5, maine aveam 1.5. Diferenta era enorma. Cand ajunge ala 1.5 parca era barca. Cand bagam iar 2.5, pff, motor infipt in asfalt, raspundea repede, frumos.

 

Nu nici un reglaj la suspensia fata din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am suspensia setata pe 4 pe spate si mi se pare cam saltareata, adica oleaca cam rigida la cele 70 kg ale mele...si de asta intrebam ma gandeam sa trec pe un 3 sau un 2.

 

da pe 3 poti sa treci linistit! Daca ramai pe 2... cred ca va fi prea moale! Ai cumva cheie cu care reglezi suspensia pe spate? :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...