skvj Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 E bine. Ce ulei ai pus in el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Motul 7100 10w40, nu ma lasat inima sa iau 300V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Nu dau atatia bani pe un 300v nici in o mie de ani. Cred ca e arhisuficient 7100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 CUM SA PUI 4 LITRI APROAPE IN MOTOR? SE PUN 2.8 LITRI CU TOT CU FILTRU! LA REVIZIA GENERALA SE PUN 3.5 LITRI!!!! Uita-te tu aici in manualu FZR-ului! Nu stiu unde te-ai uitat tu! Vezi ca e de grav daca ai 4 litri si te cari multa vreme asa cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) Pai si e o revizie generala, am scos tot uleiul din motor si am spalat si motorul cu alt ulei.Cum am spus la 3.5 L cand am bagat in motor imi statea becul de la ulei aprins, deci nu cred ca statea el asa de nebun si dupa am mai pus in jur de 200-300 ml si sa stins...cand o sa ma duc la motor o sa ma duc sa ma uit la nivel sa vad daca e trecut de maxim. Nu is asa de nebun sa merg cu 4L de ulei in motor )) Editat Martie 12, 2012 de armandot55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Pfff... nivelul de ulei nu se masoara dupa becul ala. El indica presiunea uleiului (nu nivelul) . Uita-te pe fereastra de nivel si ai sa vezi ca nu vezi nimic de fapt, e sarit de maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Pai si e o revizie generala, am scos tot uleiul din motor si am spalat si motorul cu alt ulei.Cum am spus la 3.5 L cand am bagat in motor imi statea becul de la ulei aprins, deci nu cred ca statea el asa de nebun si dupa am mai pus in jur de 200-300 ml si sa stins...cand o sa ma duc la motor o sa ma duc sa ma uit la nivel sa vad daca e trecut de maxim. Nu is asa de nebun sa merg cu 4L de ulei in motor )) REVIZIE GENERALA ASUPRA UNUI MOTOR DOMN INGINER INSEAMNA SA II FACI REPARATIE CAPITALA - DE LA SEGMENTI, PROBABIL PISTOANE DE ALTA COTA, SEMERINGURI, CUZINETI, ACEEA ESTE O REVIZIE GENERALA SAU CAND DESFACI MOTORUL BUCATI FIINDCA TOT ULEIUL IESE DIN MOTOR! :angryfire: GRIJA SA NU OMORI FZR-U! Cand scoti tot uleiu din motor se scurge si din pompa si iti sta aprins cel mult 10-15 secunde pana trage calumea ulei in tot sistemul! Cum zice si skvj becul e pentru presiune nu pentru lipsa de ulei, daca nu ai presiune inseamna ca n-a ajuns inca in tot circuitul! Numai asa poti pusca vreo conducta de ulei! Vorba ceea ) mai taie din ele da-le ddreacu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Te spun profului de mecanisme x_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) Bun si presiunea la ulei nu este datorita faptului ca nu are ulei in motor?adica il las sa mearga 3 min si becu sta tot aprins si sa nu imi spui ca nu a avut timp pompa sa ia uleiul ca sa se stinga becul. Sa o luam si altfel ca vad ca nu intelegi situatia ) Am scos 3.2-3.3L din motor da?Frumos nu ar fi sa pun tot atat sau daca nu chiar mai mult ca cine stie cat era nivelu...is foarte curios cum naiba am scos eu atunci 3.3L daca ar fi cum zici tu ca ar trebui la un schimb sa imi iasa 2.6 FARA FILTRU.Poate am un motor mai special si nu stiu eu, cert e ca am scos 3.3L(am avut o sticla de 2.5 plina si una de 2 pe jumate aproape) si am pus 3.5 , cand o sa ajung la motor o sa ma uit la nivel daca mai trebuie scos mai scoatem, daca nu sa ii fie de bine si sa mearga asa. Editat Martie 12, 2012 de armandot55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Poate si ultimul schimb tot asa a fost facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 S-ar putea sa te contrazic aici, Yamaha are doar senzor de nivel. Teoretic la toate modelele. Acuma inainte de 90' nu stiu, dar daca aveti 600R, adica acelasi motor ca pe Thundercat, atunci e de nivel din ce stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 RedFox200 sar putea sa ai dreptate cu senzoru de nivel, ce scrie in carte... L'indicatore del livello dell'olio deve spegnersi dopo che il motore e stato acceso se l'olio raggiunge un livello sufficiente.Nu mai traduc dar banuiesc ca se intelege, am cartea in original in italiana...Oricum ca sa nu ziceti ca sunt rau cu motorul o sa verific nivelul de ulei si o sa revin cu impresii la cald ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Oricum, muuuult prea mult ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Am gasit si eu "oil level switch" in cartea de service. Asta e, am gresit. Sa ne zici ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 RedFox200 sar putea sa ai dreptate cu senzoru de nivel, ce scrie in carte... L'indicatore del livello dell'olio deve spegnersi dopo che il motore e stato acceso se l'olio raggiunge un livello sufficiente.Nu mai traduc dar banuiesc ca se intelege, am cartea in original in italiana...Oricum ca sa nu ziceti ca sunt rau cu motorul o sa verific nivelul de ulei si o sa revin cu impresii la cald ) Inteleg chiar foarte bine situatia! Nu te condamna nimeni si nici nu facem aici ce fac baietii in forumu de R6 unde e un haos total si toti sunt antonio adverso ) Atat in manualul de service (din care am desprins poza si am postat-o daca ai bagat de seama) al Yamaha FZR 600R 4jh cat si in manualul de la YZF 600R Thundercat scrie ca: 2.6 litri fara filtru* 2.9 litri cu filtru* 3.5 litri la revizia generala despre care-ti povesteam mai devreme! Verifica uleiul si spune-ne! Ca sa mai adaug o cireasa pe acest tort - am facut schimbu saptamana trecuta la un YZF 750R (foxeye) moto dupa care a fost creat si FZR-u 600R 4jh motor in care au intrat 3.2 litri! Dupa am facut schimbu la un FZ6 motor asemanator cu R6 in care au intrat 2.8 litri! Desi volumul ce intra de ulei in motor n-are tot timpu legatura cu cilindreea vezi si tu diferentele "*" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Pana mea ce o fi o fi, o sa ma uit la nivel cand ma duc la ea, am mers pe idea cu ce scot atat bag + idea cu becul,oricum ca sa scot atata ulei m-am chinuit oleaca, in panta si inclinata maxim pe partea stanga + oleaca de stanga dreapta...De mers oricum nu mergeam cu ea fara sa verific nivelul la ulei, lichidul de frana si lantul...Si ca sa trecem la alt subiect, ce presiune are fata si spatele la cauciucuri?Si pe ce duritate mergeti la suspensia spate?Care e mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) Eu personal merg pe 2.5 bari fata, 2.9 bari spate - presiunea mai depinde si de fiecare cauciuc in parte (pe multe este mentionata presiunea de rulare - o presiune mai mare poate provoca daune la nivelul carcasei cauciucului, uzuri neuniforme si performante sub cele care le poate oferi la presiunea indicata de producator) In cartea tehnica la Thundercat am gasit ca pt stil de conducere mai sportiv sau pilot mai greu 2.5 fata si 2.9 spate exact cum folosesc eu! Verificati totusi sa va permita anvelopa spate acea presiune! Setarea suspensiilor in mare se face dupa greutatea fiecarui pilot! La urcarea pe moto a pilotului suspensia spate trebuie sa nu scada mai mult de 3 cm pe spate si nu mai mult de 2cm pe fata! Vorbiti cu nenea TNG pentru mai multe detalii despre suspensii Sunt si tutoriale pe youtube si partea a2a Editat Martie 12, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 2.3 fata si 2.5 spate, dar e si mai usoara asta a mea si asa si scrie in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 2.3 fata si 2.5 spate, dar e si mai usoara asta a mea si asa si scrie in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Pana mea ce o fi o fi, o sa ma uit la nivel cand ma duc la ea, am mers pe idea cu ce scot atat bag + idea cu becul,oricum ca sa scot atata ulei m-am chinuit oleaca, in panta si inclinata maxim pe partea stanga + oleaca de stanga dreapta...De mers oricum nu mergeam cu ea fara sa verific nivelul la ulei, lichidul de frana si lantul...Si ca sa trecem la alt subiect, ce presiune are fata si spatele la cauciucuri?Si pe ce duritate mergeti la suspensia spate?Care e mai ok. Eu avand in vedere ca am 75 kg si moto are vreo 178 si ea ( adica categoria pana amandoi) Fata 2.2 Spate 2.4. Amortizorul la pozitia 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 La inceput aveam un cui in anvelopa spate si ii faceam azi 2.5, maine aveam 1.5. Diferenta era enorma. Cand ajunge ala 1.5 parca era barca. Cand bagam iar 2.5, pff, motor infipt in asfalt, raspundea repede, frumos. Nu nici un reglaj la suspensia fata din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Eu am suspensia setata pe 4 pe spate si mi se pare cam saltareata, adica oleaca cam rigida la cele 70 kg ale mele...si de asta intrebam ma gandeam sa trec pe un 3 sau un 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Te referi la arc, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Eu am suspensia setata pe 4 pe spate si mi se pare cam saltareata, adica oleaca cam rigida la cele 70 kg ale mele...si de asta intrebam ma gandeam sa trec pe un 3 sau un 2. da pe 3 poti sa treci linistit! Daca ramai pe 2... cred ca va fi prea moale! Ai cumva cheie cu care reglezi suspensia pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Sincer am o trusa care mi-a dato ala cand am luat motorul, dar nu m-am uitat sa vad ce chei contine...o sa ma uit sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.