armandot55 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 RedFox200 sar putea sa ai dreptate cu senzoru de nivel, ce scrie in carte... L'indicatore del livello dell'olio deve spegnersi dopo che il motore e stato acceso se l'olio raggiunge un livello sufficiente.Nu mai traduc dar banuiesc ca se intelege, am cartea in original in italiana...Oricum ca sa nu ziceti ca sunt rau cu motorul o sa verific nivelul de ulei si o sa revin cu impresii la cald ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Oricum, muuuult prea mult ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Am gasit si eu "oil level switch" in cartea de service. Asta e, am gresit. Sa ne zici ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 RedFox200 sar putea sa ai dreptate cu senzoru de nivel, ce scrie in carte... L'indicatore del livello dell'olio deve spegnersi dopo che il motore e stato acceso se l'olio raggiunge un livello sufficiente.Nu mai traduc dar banuiesc ca se intelege, am cartea in original in italiana...Oricum ca sa nu ziceti ca sunt rau cu motorul o sa verific nivelul de ulei si o sa revin cu impresii la cald ) Inteleg chiar foarte bine situatia! Nu te condamna nimeni si nici nu facem aici ce fac baietii in forumu de R6 unde e un haos total si toti sunt antonio adverso ) Atat in manualul de service (din care am desprins poza si am postat-o daca ai bagat de seama) al Yamaha FZR 600R 4jh cat si in manualul de la YZF 600R Thundercat scrie ca: 2.6 litri fara filtru* 2.9 litri cu filtru* 3.5 litri la revizia generala despre care-ti povesteam mai devreme! Verifica uleiul si spune-ne! Ca sa mai adaug o cireasa pe acest tort - am facut schimbu saptamana trecuta la un YZF 750R (foxeye) moto dupa care a fost creat si FZR-u 600R 4jh motor in care au intrat 3.2 litri! Dupa am facut schimbu la un FZ6 motor asemanator cu R6 in care au intrat 2.8 litri! Desi volumul ce intra de ulei in motor n-are tot timpu legatura cu cilindreea vezi si tu diferentele "*" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Pana mea ce o fi o fi, o sa ma uit la nivel cand ma duc la ea, am mers pe idea cu ce scot atat bag + idea cu becul,oricum ca sa scot atata ulei m-am chinuit oleaca, in panta si inclinata maxim pe partea stanga + oleaca de stanga dreapta...De mers oricum nu mergeam cu ea fara sa verific nivelul la ulei, lichidul de frana si lantul...Si ca sa trecem la alt subiect, ce presiune are fata si spatele la cauciucuri?Si pe ce duritate mergeti la suspensia spate?Care e mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) Eu personal merg pe 2.5 bari fata, 2.9 bari spate - presiunea mai depinde si de fiecare cauciuc in parte (pe multe este mentionata presiunea de rulare - o presiune mai mare poate provoca daune la nivelul carcasei cauciucului, uzuri neuniforme si performante sub cele care le poate oferi la presiunea indicata de producator) In cartea tehnica la Thundercat am gasit ca pt stil de conducere mai sportiv sau pilot mai greu 2.5 fata si 2.9 spate exact cum folosesc eu! Verificati totusi sa va permita anvelopa spate acea presiune! Setarea suspensiilor in mare se face dupa greutatea fiecarui pilot! La urcarea pe moto a pilotului suspensia spate trebuie sa nu scada mai mult de 3 cm pe spate si nu mai mult de 2cm pe fata! Vorbiti cu nenea TNG pentru mai multe detalii despre suspensii Sunt si tutoriale pe youtube si partea a2a Editat Martie 12, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 2.3 fata si 2.5 spate, dar e si mai usoara asta a mea si asa si scrie in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 2.3 fata si 2.5 spate, dar e si mai usoara asta a mea si asa si scrie in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Pana mea ce o fi o fi, o sa ma uit la nivel cand ma duc la ea, am mers pe idea cu ce scot atat bag + idea cu becul,oricum ca sa scot atata ulei m-am chinuit oleaca, in panta si inclinata maxim pe partea stanga + oleaca de stanga dreapta...De mers oricum nu mergeam cu ea fara sa verific nivelul la ulei, lichidul de frana si lantul...Si ca sa trecem la alt subiect, ce presiune are fata si spatele la cauciucuri?Si pe ce duritate mergeti la suspensia spate?Care e mai ok. Eu avand in vedere ca am 75 kg si moto are vreo 178 si ea ( adica categoria pana amandoi) Fata 2.2 Spate 2.4. Amortizorul la pozitia 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 La inceput aveam un cui in anvelopa spate si ii faceam azi 2.5, maine aveam 1.5. Diferenta era enorma. Cand ajunge ala 1.5 parca era barca. Cand bagam iar 2.5, pff, motor infipt in asfalt, raspundea repede, frumos. Nu nici un reglaj la suspensia fata din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Eu am suspensia setata pe 4 pe spate si mi se pare cam saltareata, adica oleaca cam rigida la cele 70 kg ale mele...si de asta intrebam ma gandeam sa trec pe un 3 sau un 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Te referi la arc, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Eu am suspensia setata pe 4 pe spate si mi se pare cam saltareata, adica oleaca cam rigida la cele 70 kg ale mele...si de asta intrebam ma gandeam sa trec pe un 3 sau un 2. da pe 3 poti sa treci linistit! Daca ramai pe 2... cred ca va fi prea moale! Ai cumva cheie cu care reglezi suspensia pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Sincer am o trusa care mi-a dato ala cand am luat motorul, dar nu m-am uitat sa vad ce chei contine...o sa ma uit sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Astazi am revenit la configuratia originala cu semighidoanele originale! Am demontat ghidon SPIEGLER de aluminiu Am demontat oglinzi de forma rotunda Ghidonul o sa il pun la sectiunea de vanzari impreuna cu oglinzile! Nu mai am ce face cu ele - sunt in stare buna pt cine vrea sa-si faca conversie in streetfighter sau vrea un ghidon de Tourer! Pentru cine e interesat o sa vin si cu poze mai en-detail! MENTIONEZ CA OGLINZILE AU REGLAJ MANUAL IN CARCASA LOR SPRE DEOSEBIRE DE ALTELE CARE SUNT FIXE! Editat Martie 15, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Pai pune o poza sa vedem cum arata acum. Cum era inainte stim cu totii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Salut ! am si eu un FZR600R 4jh din 94. Mi-ar placea sa am un stand spate la el .Este vreounul special ? si cam cat costa? Aveti de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Pai pune o poza sa vedem cum arata acum. Cum era inainte stim cu totii amu e fara rezervor, fara carene, fara faruri, fara nimic pe ea, doar cadru, motoru, rotile si bordu! O sa pun poza la final dupa ce ii ridic fundu putin mai sus si o mai las usor de fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Fa-i niste poze asa, sa ti-o vedem dezbracata x_x Poate mai invatam una, alta din ele. Hai, nu fi zgarcit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvansen Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Salut baieti. Am si eu nevoie de un sfat. Ce parere aveti de Yamaha Fzr model 95 ? E un model fiabil? Cam ce probleme au ele de obicei? Ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Salut baieti. Am si eu nevoie de un sfat. Ce parere aveti de Yamaha Fzr model 95 ? E un model fiabil? Cam ce probleme au ele de obicei? Ms anticipat salut 600 sau 1000? ca e dif mare intre ele, de ex 600 NU papa ulei, cel de 1000 papa intre 200ml si 1000ml la mia de km, ai gasit sa cumperi unu? pune si o poza cu el, am vazut multe pe bursa din 95 cu carenaj de 92! numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) Eu pot ridica o mana sus pt FZR 600R 4jh ca fiind un model fiabil! Am auzit ca si modelele mai vechi de FZR sunt fiabile! Ideea ii sa ai o Yamaha intre picioare ) Editat Martie 16, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvansen Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Am gasit un fzr din 95, e de 600. Arata f bine zic eu. Cere pe el 1000 euro. Nu are Itp si asigurare. Proprietarul zice ca merge perfect si ca nu are probleme. Si inca o intrebare : e mult sau putin pretul de 1000 euro pe Fzr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Depinde de starea lui. Daca e absolut totul ok, s-ar putea sa merite. Insa cred ca mai merge negociat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvansen Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Depinde de starea lui. Daca e absolut totul ok, s-ar putea sa merite. Insa cred ca mai merge negociat. Eu am zis un 900 euro avand in vedere ca nu are ITP si nici asigurare. Acum sa vedem la fata locului. Ms mult de sfaturi baieti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.