Metal Heart Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) OK, merci! Deci nu fac mare magarie daca schimb. Daca pun de T-Cat trebuiesc alte juguri, alta janta, alte discuri => bataie de cap prea mare. Ma gandeam ca fac o smecherie cu o investitie minima. Editat Martie 20, 2012 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) OK, merci! Deci nu fac mare magarie daca schimb. Daca pun de T-Cat trebuiesc alte juguri, alta janta, alte discuri => bataie de cap prea mare. Ma gandeam ca fac o smecherie cu o investitie minima. Alte juguri doar - janta e identica daca ai 120/60 sau 120/70 / 17 e acelasi zmau janta! Jugurile sunt usor diferite in diametru! Iar prinderile la etrieri sunt aceleasi! Aici gasesti juguri de T-Cat! Da-le un telefon poate au si telescoapele Editat Martie 20, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Nu man... eu am roata fata pe 110, alte prinderi la discuri fata de T-Cat. Adica deja tre' sa schimb mai multe si nu prea se merita (daca e sa fac investitia asta, macar imi pun furca USD de R1 98-00). Daca alegeam telescoapele de FZR, le schimbam doar p'astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Inteleg - mergi mai bine pe USD-u de R1 cu siguranta o suspensie superioara fata de cele numerate anterior! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 @armandot ti-am vazut putin azi motorul, insa eram in trecere in masina si mare lucru nu am vazut. Insa e frumos bine de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Am si eu o problema ma baieti! La maneta de acceleratie nu reusesc sub nici o forma sa fac sa mearga bine cursa! SE BLOCHEAZA DE NICI CU MOCSU NU O POT DESFACE! Problema stiu sigur ca e la tulumba de langa maner ca daca o dau jos si manevrez cablurile doar cu mana depun efort minim ca sa accelerez motoru... Am si un scoicile acelea 2 in interior dar degeaba ! La voi cand trageti socu ramane tras socu sau isi revine singur inapoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 La mine sta tras socul pana il imping inapoi. :-?? nu am auzit sa se duca de unul singur la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 @armandot ti-am vazut putin azi motorul, insa eram in trecere in masina si mare lucru nu am vazut. Insa e frumos bine de tot. Na nu are nimic special inafara de toba si filtru...si o julitura pe partea dreapta de la un bou cu o dacie... ) si la mine trebuie sa dai socul inapoi, nu revine singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Ti-am zi, am vazut-o doar putin din spate. Se vede evolutia dintre 3HE si 4JH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Am gasit bujii Bosch UR08CC echivalentul lui NGK CR9E! PRET FOARTE BUN! Cine este interesat ma poate gasi pe messenger sau sa imi trimita un mesaj privat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 salutare,vrau sa schimb uleiul de telesscop nu stiti ce ulei trebe si cati ml multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) salutare,vrau sa schimb uleiul de telesscop nu stiti ce ulei trebe si cati ml multumesc. uita-te in manualul de service pentru FZR-u tau! acolo ai cantitatea necesara de ulei si gradul de ulei necesar pt furci! Ca sa nu te mai obosesti am gasit pe louis specificatiile pentru furcile tale Fork oil per rod: 435 ML SAE 10W (435ml de ulei in fiecare furca) in ambele furci vei avea nevoie de 870ml de ulei! Editat Martie 23, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 uita-te in manualul de service pentru FZR-u tau! acolo ai cantitatea necesara de ulei si gradul de ulei necesar pt furci! Ca sa nu te mai obosesti am gasit pe louis specificatiile pentru furcile tale Fork oil per rod: 435 ML SAE 10W (435ml de ulei in fiecare furca) in ambele furci vei avea nevoie de 870ml de ulei! mersi mult man,numai bune si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai24 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 am si eu o intrebare,la un fzr de 1ooo,mecanismul care actioneaza exup-ul,are niste rotite de plastic in interior,are un zgomot ciudat deoarece patineaza acele rotite,unde pot gasi sa le schimb?s-au tot mecanismul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Dezmembrari sau dealerii de piese. Revin cu pareri despre bel ray 15w50 semi. Grozav ulei. "unge" cutia de viteze si atenueaza din zgomotele motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost biker Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salut tuturor. Are cineva idee ce releu de incarcare se mai potriveste pe un fzr 600 din 90.....sh gasesc cam greu iar cele noi au scoruri cam mari... Eu am gasit niste liste cu modele de moto de pe care se potriveste....dar astept o parere si de la voi...cei care au facut o modificare sau au inlocuit releul de la alt model de motocicleta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 @ghost biker - incearca de la FZR600R 4jh sau de la Yamaha Thundercat YZF 600R O zi frumoasa de 26 martie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 @ghost biker - incearca de la FZR600R 4jh sau de la Yamaha Thundercat YZF 600R O zi frumoasa de 26 martie Scoate silencerul din toba ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Chiar asa, ce-i satana aia ce sta in toba??? Afara cu ea, lasa motorul sa respire!!! Salut tuturor. Are cineva idee ce releu de incarcare se mai potriveste pe un fzr 600 din 90.....sh gasesc cam greu iar cele noi au scoruri cam mari... Eu am gasit niste liste cu modele de moto de pe care se potriveste....dar astept o parere si de la voi...cei care au facut o modificare sau au inlocuit releul de la alt model de motocicleta.... Ca idee, merge cel de R6 sau cum au zis si baietii. Ca alta idee, poti pune orice releu care se potriveste, chiar si te scuter, insa acesta din urma ar avea sansa mai mare sa se arda mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost biker Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Multumesc pentru sfaturi. Ideea este urmatoarea..sa pun de r6 sau ceva de genul asta...nu are nici o relevanta, costul este si mai mare..tot cel original ramane varianta relevanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Cel de R6 e mai rezistent decat cele originale de pe FZR-uri. Sau cauta-ti un after market cu aripioare de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Credeti-ma pe cuvant ca am incercat sa scot silencer-ul dar cand am desfacut capacul de la toba am ramas surprins sa vad ca in interior sunt doar site si vata aceea fonica si nici urma de silencer - oricum suna destul de tare motorul dupa 5000 de ture in sus - respira cum trebe! Astazi am mers la magazinu de piese auto, da a-ti citit bine AUTO si mi-am luat bujiile pt MOTO Bosch UR08CC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Asa si trebuie. Daca e motor sport, lasa-l sa fie asa pana la capat. Si, ai pus bujiile? Cum sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.