Sari la conținut

Bmw K 75 S, Nu Mai PorneÂşte!


Postări Recomandate

Motocicleta mea un BMW K 75 S nu mai vrea să pornească!!

 

Vinerea trecută am mers prin ploaie vreo 40 - 50 km. AÂşa au început problemele: claxonul Âşi farul întrerupeau. La prima oprire am dat cu spray WD 40 în comenzile electrice de la ghidon Âşi apoi în klaxon.

 

A II-a zi am pornit-o am plecat de acasă Âşi am oprit după 200 m ca să cumpăr un pachet de Orbit la un magazin. Nu a mai vrut să pornească! SIMTOME: dădeam la automat, dar nu cupla de loc elecromotorul, nici măcar un cârâit cât de scurt. Încep să verific siguranțele; toate erau în regulă.

Îmi zice cineva să o miÂşc puțin în viteză că poate a rămas blocat electromotorul. Execut Âşi culmea porneÂşte.

Opresc motorul Âşi pencerc să pornesc: NIMIC. Mai execut o dată faza cu miÂşcatul în viteză, dar fără nici un rezultat.

Lovesc puțin în electromotor cu mânerul unei Âşurubelnițe, dau la automat Âşi stupoare: PORNEÂŞTE.

Normal că după oprire nu a mai pornit Âşi am lovit iar elecromotorul Âşi iar porneÂşte.

 

După 4-5 porniri din ăstea cu bătaie în electromotor nu a mai mers nici faza asta.

 

Atunci au început niÂşte vecini să mă împingă Âşi a pornit foarte repede (3-4 m).

 

Am constatat că nu îmi merg luminile, claxonul, semnalizările, stopul pe frână.

 

Duminică am încercat pornirea cu bateria de la Dacie (55 Amh), dar fără rezultate: nu învărte deloc electromotorul. (bateria de la BMW are 30 Amh, că aÂşa prevede din fabrică).

 

Pompa de benzină funcționează: am tras furtunul de vine în rampa injectoarelor Âşi apăsând butonul de automat benzina iese.

 

Azi (joi) am desfăcut electromotorul Âşi alternatorul Âşi trebuie să le duc la un electrician.

 

În cutia de relee nu pare ceva în neregulă, ba chiar se aude declanÂşând un releu la apăsarea butonului de pornire (automat).

 

P. S.: Don Leoncio, care a fost sâmbătă pe la mine, nu a Âştiut ce poate avea, aÂşa că ne-am ;) :lol: :ok: chefuit puțin la barul de motocicliÂşti et CO "La Tanța".

 

Rugămințile mele ar fi:

* dați-vă cu părerea ce ar putea fi;

* spuneți-mi un service de prin Jud. ArgeÂş unde să-l duc la reparat;

* să vină vre-unul priceput să-l repare (plătesc drumul. benzina, manopera, alte cheltuieli Âşi fac mare cinste);

* trimiteți-mi un ajutor de orice fel!

 

În speranța că cineva mă poate ajuta îi / le mulțumesc anticipat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele 5 Functii de baza

Curatare: WD-40 indeparteaza mizeria depusa curatând grasimea si murdaria, de asemenea dizolva adezivi inlesnind curatarea usoara a etichetelor, benzilor si materialul de lipire în exces.

Indeparteaza umezeala: WD-40 indeparteaza repede umezeala din sistemele electrice eliminând posibilitatea unor scurt-circuite.

Penetrare: WD-40 indeparteaza rugina din asamblarile metalice nepermanente ruginite sau de pe partile metalice ruginite sau înghetate.

Lubrifiaza: Componentele de lubrifiere ale WD-40 sunt dispersate la departare lubrifcând piesele in miscare, greu accesibile.

Protejeaza: Protejeaza suprafetele din metal cu ajutorul componentelor sale chimice rezistente la coroziune, protejând împotriva umezelii si a altor elemente corozive.

 

 

 

 

 

 

 

Motocicletele sunt in asa fel proiectate sa reziste la ploaie si la umezeala!!! Mersul in ploaie nu are legatura cu defectiunea pe care o ai la motocicleta!

 

Alternatorul cu ce a gresit?!? ;)

Problema ar fi periile de la demaror uzate / sigurante arse!!!

 

:lol: Sfatul meu este sa mergi la un service BMW!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca să ajungi la electromotor trebuie scos întâi alternatorul!

 

Încă ceva: am alimentat aseară (joi) electromotorul (dat jos) direct de la baterie, dar nici un rezultat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la electromotor era!

Se tociseră periile (cărbunii) în aÂşa hal încât fura tot curentul Âşi tot nu avea putere să pornească!

 

Am mers ieri peste 100 km :lol:

 

P.S.: ne vedem la Cluj ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am citit topicul si voiam sa iti explic ca e o problema frecventa la BMW seria K, mi-a spus si mie dl. Dan Nastase cand i-am povestit ca face figuri uneori la pornire, chiar la cald. Se tocesc carbunii si se strange un praf de carbune la electromotor si fura curentul. La inceput cand il loveai mai scuturai un pic praful si o mai lua. ;) Succes! Eu ma zbat cu alta problema... la pompa de apa/ulei.

 

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am citit topicul si voiam sa iti explic ca e o problema frecventa la BMW seria K, mi-a spus si mie dl. Dan Nastase cand i-am povestit ca face figuri uneori la pornire, chiar la cald. Se tocesc carbunii si se strange un praf de carbune la electromotor si fura curentul. La inceput cand il loveai mai scuturai un pic praful si o mai lua. :lol: Succes! Eu ma zbat cu alta problema... la pompa de apa/ulei.

Ry.

 

mult succes la reparații ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...