madcox Postat Mai 21, 2006 Share Postat Mai 21, 2006 bai copii,am un jup 4 de la care i-am luat partea fata cu tot cu motor si am sudat-o la un triciclu.faza e ca porneste decat daca ii pun benz in cil,iar dupa aia merge bine/prost si dupa un minut moare.vreau si eu sa stiu la ce param se regleaza avansul, ca am auzit n-variante.dau si la pedale de ma dor bucile pana porneste.acum am reglat-o cu comparatorul sa deschida platina la max cu 5 mm inainte sa ajunga sus pistonul.dist platina-4mm. este bine este rau?va rog mult sa imi spuneti ce credeti ca este de facut.imi vine sa ii dau foc, dar din pacate este proiect la facultate si trebuie sa o dau sapt asta.MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 este extraordinar de rau ce i-ai facut! avansul se regleaza intre 2.5-3 mm, dupa cum vrei sa mergi cu el, mai tare sau mai incet (mai mic - mai incet, mai mare - mai tare) iar deschiderea la platina 0.4 mm si distanta la bujie de 0.6 mm iar daca ai aprindere tranzistorizata la 0.3 mm si distanta la 0.8 (ei zic 1 - 1.1 mm dar e prea mult pt. 2t)! avansul trebuie sa fie la fel pe ambii cilindri (max. 0.20 mm diferenta) si trebuie reglat la cel mult 1000 de km, asta daca vrei sa te tina motorul mult si bine! anymore questions? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 22, 2006 Autor Share Postat Mai 22, 2006 inainte am reglat-o la 2.5 mm.mergea la fel.de ce merge cand intr-unul cand in amandoi?era reglata perfect.bujiile?dupa un timp moare.cant de benzina insuficienta?iar ca sa o pornesc trebuie sa ii pun pe la bujii benzina.daca trag socul-degeaba.HEEELP.ma chinuie rau.nu are nici o explicatie stiintifica la cum face.sau s-au saturat neuronii mei de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiby_00 Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Carburatorul lai reglat? ai grija sa ai cuiul pontou la al 2-lea ghidaj de sus in jos si surubul de aer il inchizi de tot apoi desfiletezi 2 ture jumate. in legatura cu intreruperea unui piston e din platini sau posibil din bujii dar cel mai sigur din platini. deci asa se regleaza platinile la 2,5 mm si vezi sa nu fure curent pe undeva, sa nu-ti traga aer fals pe la carburator sau sa ai vreun simering uzat de la ambielaje. cam astea sunt bubele unui ij. BAFTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 22, 2006 Autor Share Postat Mai 22, 2006 multumesc.o sa incerc maine.asfalt uscat si io maine la probat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 scuze pt OFF TOPIC , da as avea o intrebare pt Tiby.. imi zici te rog mai pe larg cum sa reglez carburatorul ..cu surubul de aer si cuiul pontou...ca am citit de undeva in engleza da tot nam inteles exact , ba il strangi pe unu sil slabesti pe altu, pe urma invers .. mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiby_00 Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Deci fii atent: din cuiul pontou reglezi debitul de benzina care sa-i vina in cilindru, de obicei el se tine la al 2-lea sau al 3-lea canal numarand de sus in jos in functie de uzura motorului(cuiul pontou este acela care este inauntrul carburatorului prins de clapeta pt aer care este actionata de cablul de acceleratie) si sus are niste canale. iar surubul de aer de obicei il infiletezi de tot apoi desfiletezi doua ture jumate si iti reglezi relantiul cum vrei(la asta se referea cartea unde ai citit) sau lasi relantiul normal apoi desfiletezi surubul de aer pana cand motorul sta cel mai turat si reglezi turatia din relantiu(il dai cat de mic vrei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 (cuiul pontou este acela care este inauntrul carburatorului prins de clapeta pt aer care este actionata de cablul de acceleratie) Cuiul ala de care zici tu se numeste deobicei ac dozator si are rolul de a regla amestecul aer/benzina in regimul de mers normal al motorului ( peste turatia de relanti) Cuiul pontou este acela care cu ajutorul plutitorului regleaza nivelul in carb; pt a modifica nivelul deobicei se indoaie tabla care face legatura intre putitor si cuiul pontou ( este acelasi principiu ca la rezervoarele de apa de la wc) Nivelul in carb tre sa aiba o anumita valoare care ar trebui sa fie mentionata in manualul de service; la comuniste nu ai cum sa reglezi nivelul precis pt ca nu ai cum sa vezi efectiv cat este in momentul in care inchizi carbul La carburile japo ( cel putin la cele pe care le am eu ) au un dop filetat in fundul camerei de nivel constant; pt a regla nivelul se infileteaza acolo un racord cu un furtun flexibil si un tub de sticla gradat si transparent; astfel se poate observa nivelul din carb ( pe principiul vaselor comunicante) ; pt corectare se face la fel ca la comuniste adica se indoaie tija plutitorului. Acul dozator este cel cu crestaturi , si-i gasesti si tu pozitia optima in fct de cum merge motorul; daca ti se pare ca nu trage cum trebuie si bujiile iti arata un amestec sarac ridici acul , iar invers daca ai consum mare si bujii afumate mai cobori acul saracind astfel amestecul Surubul de dozaj al aerului la relanti se regleaza cum ti-a spus mai sus. Totusi aceste reglaje sunt aproximative , un reglaj corect se face folosind un analizator de gaze arse, dar cum astea sunt sf-uri prin 95% din serviceurile din tara, si vorbim totusi de un 2T comunist....... ( cred ca analizoarele alea de gaze pe care le au la statiile de itp nici nu pot fi folosite pt 2T) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 22, 2006 Autor Share Postat Mai 22, 2006 puteti dezbate fara probleme orice problema de reglaj.nu se supara nimeni daca este de invatat ceva bun.bafta copii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 ai mare grija cu distanta la platini si verifica bobinele de inductie! la carb ai putea sa incerci sa inchizi surubul de aer complet, mie imi mergea mai bine la relanti cu el inchis de tot! am descris io pe undeva pe aici cum se regleaza carburatorul si ve3zi ca (,) cuiul pontou nu este ala cu crestaturi asta de mai sus cred ca a scuipat intr-un scuipat de mosh care a legat carbu' cu sarma si acu'... ma rog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 bai copii,am un jup 4 de la care i-am luat partea fata cu tot cu motor si am sudat-o la un triciclu.faza e ca porneste decat daca ii pun benz in cil,iar dupa aia merge bine/prost si dupa un minut moare.vreau si eu sa stiu la ce param se regleaza avansul, ca am auzit n-variante.dau si la pedale de ma dor bucile pana porneste.acum am reglat-o cu comparatorul sa deschida platina la max cu 5 mm inainte sa ajunga sus pistonul.dist platina-4mm. este bine este rau?va rog mult sa imi spuneti ce credeti ca este de facut.imi vine sa ii dau foc, dar din pacate este proiect la facultate si trebuie sa o dau sapt asta.MULTUMESC vad ca eshti constantzean da un tel 0740419904 sau 0729531434 shi poate o sa incerc sa vin eu sa ne uitam la trotineta.....nu ma pricep eu prea bine la jupiter da' poate o ieshi ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 vad ca eshti constantzean da un tel 0740419904 sau 0729531434 shi poate o sa incerc sa vin eu sa ne uitam la trotineta.....nu ma pricep eu prea bine la jupiter da' poate o ieshi ceva la jupiter avansul optim e undeva intre2,5 si 3mm[functie shi de uzura]dar 5 mm e cam mult.foarte mult.vezi ca shi carburatorul cred ca iti face tie figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiby_00 Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 Aveti dreptate ala cu crestaturi se numeste cui de dozaj, nu cui pontou dar asa e cum am zis eu. Si din bobinele de inductie nu poate sa fie pt ca alea ori merg ori nu, deci este din platini daca ii merge cand unul cand celalalt, poate sa fie condensatorul bulit sa-i impuste platina sau sa fie ea deja impuscata sau distanta de la platina sa fie mare. cu lera se regleaza cel mai sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 ba si bobinele fac figuri inainte sa moara, cand merg, cand nu merg... de obicei reci merg si cand se incalzesc nu mai merg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 bobinele,condens si platinile sunt noi.stiu de cuiul ala de dozaj.era la prima linie.sa vad ce ii fac in urmatoarele ore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 bai,am 8 bar pe un piston(stg) si 7 pe dr.nu vrea sa porneasca cu avans 2,5.da rateuri pe stg.am omis ceva?deci deschidere platina la max(0,4)cand pistonul se afla cu 2,5 mm inainte de pms.corect? dist la bujie decat trebuie?0,5 e bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 0.5 e bine! vezi platinile ca alea mai dau la masa, s-ar putea sa ai nevoie de niste izolatori! mai vezi si instalatia electrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 ma fuck in ea.m-a disperat.scanteie da.dupa cateva pedale vad ca daca scot bujia este uscata.inainte mai pornea,ce-i drept cu benzina turnata in cilindru, dar acum nici asa nu vrea.da rateuri si din cauza ei ma doare buca dr de la cate pedale i-am dat..daca trag socul si dau vreo 4 pedale tot uscate sunt bujiile.e normal? innebunesc, pe bune.carb este curat.apropo,este normalsa curga benzina pe la garnitura aia de la capacul de la plutitor?cred ca pe acolo curge. daca apas pe cuiul ala de la plutitor,tot asa-curge de zici ca e izvor. ar fi mai simplu sa ii dau foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 bai,am 8 bar pe un piston(stg) si 7 pe dr.nu vrea sa porneasca cu avans 2,5.da rateuri pe stg.am omis ceva?deci deschidere platina la max(0,4)cand pistonul se afla cu 2,5 mm inainte de pms.corect? dist la bujie decat trebuie?0,5 e bine? bah tata tu deschiderea de 0,4 mm o faci cu pistonul la pms ca daca o faci la 2,5 mm de pms atunci iti deschide platina la mama dreacu shi de-aia nu-ti mere motorul.la 2.5 mm de pms trebuie sa inceapa sa deschida platina[0,05 mm,adica o foita de tigara]. bah tata tu deschiderea de 0,4 mm o faci cu pistonul la pms ca daca o faci la 2,5 mm de pms atunci iti deschide platina la mama dreacu shi de-aia nu-ti mere motorul.la 2.5 mm de pms trebuie sa inceapa sa deschida platina[0,05 mm,adica o foita de tigara]. si vezi ca daca iti curge din carburator inseamna ca nu ai garnitura buna[sau deloc]la cuva carburatorului,ceea ce mai mult ca sigur inseamna aer fals si deci amestec sarac si deci bujii uscate.daca nu stii mai bine lasa-i pe specialisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 24, 2006 Autor Share Postat Mai 24, 2006 m-am saturat sa trag de specialisti,dar in scurt timp o sa fiu eu specialist. multumesc.la carb am vazut si la altii ca,curge benz si am zis ca este normal caci e ruseasca.apropo-am garnitura,dar in acelasi timp are so i gaura in carb (probabil ptr prea-plin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 ma fuck in ea.m-a disperat.scanteie da.dupa cateva pedale vad ca daca scot bujia este uscata.inainte mai pornea,ce-i drept cu benzina turnata in cilindru, dar acum nici asa nu vrea.da rateuri si din cauza ei ma doare buca dr de la cate pedale i-am dat..daca trag socul si dau vreo 4 pedale tot uscate sunt bujiile.e normal? innebunesc, pe bune.carb este curat.apropo,este normalsa curga benzina pe la garnitura aia de la capacul de la plutitor?cred ca pe acolo curge. daca apas pe cuiul ala de la plutitor,tot asa-curge de zici ca e izvor. ar fi mai simplu sa ii dau foc m-am saturat sa trag de specialisti,dar in scurt timp o sa fiu eu specialist. multumesc.la carb am vazut si la altii ca,curge benz si am zis ca este normal caci e ruseasca.apropo-am garnitura,dar in acelasi timp are so i gaura in carb (probabil ptr prea-plin) aer fals cel mai probabil! de curs nu este normal; sa curga pe la garnitura aia, schimb-o sau fa tu una! uita-te si la imbinarile de la galeria de admisie, regleaza nivelul de benzina, cuiul dozator pt. inceput pune-l la mijloc (are 5 crestaturi)! daca tot are aer fals etanseaza admisia si evacuarea la ambii cilindri si masoara si vacuum-ul la cilindri, nu numai compresia! s-ar putea sa ai aer fals si de la vreun simering sau de la farfuriutzele alea care tin ambielajele la mijloc! vezi ca sunt pacatoase daca nu sunt puse bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 24, 2006 Autor Share Postat Mai 24, 2006 tot...fuck,fuck,fuck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 28, 2006 Autor Share Postat Mai 28, 2006 (editat) GATA.tragea aer fals pe la galerie(la cilindrii).era si dereglata,desi o reglasem cu comparatorul regula:daca cumva dati jos chiulasele,la montare se strange INTAI galeria pe cil si dupa aia chiulasa.cand am dat jos galeria,era uda garnitura pe margine,deci scapa pe acolo.nu stiu daca stiati,dar nu stiam de regula asta la montaj.merge brici momentan.sa vedem maine daca porneste tot asa usor multumesc celor care au venit cu sfaturi. LIVE TO RIDE & RIDE TO LIVE Editat Mai 28, 2006 de madcox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 da, asa se face! mai intai galeria si dupa aia chiulasele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiby_00 Postat Mai 29, 2006 Share Postat Mai 29, 2006 PAI E NORMAL MAI SA CURGA PE LA CAPACUL ALA PT CA TE AVERTIZEAZA CAND ARE BENZINA SUFICIENTA. NU AI OBSERVAT CA DACA NU DA PE RASCOALE CAND E RECE MOTORUL NU PORNESTE? DECI MAI INCEARCA UNA: VEZI SA NU-TI TRAGA AER FALS PE LANGA GALERIE SI CARBURATOR, APIO DA-I FILTRUL DE AER JOS SI PUNE-I MANA IN CAPUL CARB. SI DA-I PEDALE, SI DIN CAND IN CAND MAI IEI MANA DE ACOLO CA TREBUIE FORTAT SA-I VINA BENZINA, SI TREBUIE MACAR SA PORNEASCA SA VEZI CUM MERGE, SAU AI GRIJA SA NU FI INVERSAT FISELE, SE POATE INTAMPLA. BAFTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.