secbiker Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 Dupa cum scrie si in titlu, pe ultimul drum inainte de somnul de iarna cutia a ramas blocata in treapta a doua. Ce poate fi de vina? Oare trebuie sa desfac tot motorul sau ajunge daca desfac doar capacul de ambreiaj? A mai patit cineva la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 Da mai merge in treapta a 2-a normal? Ce se intampla cand incerci sa schimbi? Poti misca levierul de schimbare? Daca da se aude ceva ciudat cand o faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 A 2-a sau a 3-a tinde sa se duca naibii. Am mai intalnit problema si la DR350 cand a plecat un surub la plimbare prin cutia de viteze. 90% s-a rupt un dinte / 10 % un corp strain blocheaza angrenajul (tot ceva plecat de prin motor). Cea mai sigura varianta este sa desfaci motorul, alta varianta (fortare) nu este recomandata ca strici si altele. O pereche de pinioane de a 3-a costau anul trecut cam 180 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Ar fi cam asa! Cel mai simplu,fara demontare totala, tot ce inseamna comanda anume:peda,ax,criket,arc de revenire,surubul de fixare al criketului. Mai grav cu demontarea motorului:Furca,pinioane,axul de comanda al furcilor(pe intelesul tuturor) Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Daca ai cum sa faci rost (se simplifica destul de mult diagnosticarea defectului) de un endoscop sau ceva asemanator. Acces ai suficient dupa ce inlaturi ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 26, 2009 Autor Share Postat Decembrie 26, 2009 Levierul revine normal la pozitia de mijloc. Dar inainte sa se intample asta nu a vrut sa intre in prima treapta. Cu ambreiajul tras porneste, merge (nu se aude nimic suspect) doar ca este in viteza a doua. Si eu suspectez partea de actionare cu clichet si sper ca se poate rezolva prin demontarea capacului unde este ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Levierul revine normal la pozitia de mijloc. Dar inainte sa se intample asta nu a vrut sa intre in prima treapta. Cu ambreiajul tras porneste, merge (nu se aude nimic suspect) doar ca este in viteza a doua. Si eu suspectez partea de actionare cu clichet si sper ca se poate rezolva prin demontarea capacului unde este ambreiajul. Furca extractoare rupta.....dupa simptome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.