Sari la conținut

Probleme si intrebari


KoKolau
 Share

Postări Recomandate

Am un CZ 175 sport, si am ceva probleme cu el si ceva intrebari, fiind si nou in motoarele comuniste...

Nu sta in treapta 2a, intra si dupa 1-2 metri sare intra pe liber (intre viteze), dar cand e pus pe cric nu sare deloc, am incercat sa blochez roata si nu sare, numai cand merg cu el sare din 2a. Restul treptelor merge bine nu au probleme, cateodata intra pe N mai greu dar rar.

La platina am scanteie, e normal ? Uni imi spune ca nu alti ca da ca asa e tipul asta de moto, a reglat-o cineva am schimbat condesatorul tot la fel. Asta nu ma prea deranjeaza dar vream sa stiu sigur.

Pe la carburator e ud, imi curge ceva benzina cand dau la pedala si e pornit, nu mult dar oricum. Nu prea imi dau seama pe unde curge, o sa verific.

Robinetul de la rezervor de benzina nu e bun, nu inchide, curge benzina incontinu, are garnitura dusa si nu stiu cum sa o refac, am incercat dar tot nu tine...

Mai am problema cu lantul ala din interior de la ambreaj, nu prea stiu cum sa-l schimb, imi atinge de carcasa, ca sa scot lantul trebuie si ambreajul si pinionul dat jos, ambreajul poate mai merge, dar pinionul e mai greu de demontat de pe ax.

Asa motorul merge bine, sta la relanteu, trage bine merge frumos.

La pedala de schimbator am un joc in sus si jos cam de 1 cm si ceva, nu stiu daca e bine sau nu.

 

Acum problema mare care o am, cu treapta 2a de viteza, uni imi zicea ca trebuie desfacut motorul bucati, pentru mine asta e ceva cam greu, nu prea stiu despre comuniste, de mecanica mai stiu. Trebuie demontate foarte multe de pe el, si sa nu-l stric poate nu o sa mai fie ca inainte si alte probleme care se pot face pe parcusul demontarii.

Vream sa stiu daca a mai avut cineva asa problema si de la ce a fost, poate nu ar trebui sa desfac motorul in 2.

 

Alte intrebari. La RAR la autentificare o sa am probleme daca am rotile schimbate? Pe fata am de 18" si pate de 16 si cauciuc de 100/90 spate si in carte am ambele roti 3.00 - 16. Sau la ITP o sa ma incurce ?

 

Deocamdata nu e imatriculata pe numele meu, cat pot merge asa cu ea imatriculata pe alt nume si din alt judet ?

Si am de gand sa schimb culoarea, e bine sa o fac inainte de autentificare sau dupa ce o trec pe numele meu ?

 

Si cam ce baterie e buna pentru acest tip de moto ? El e modificat pe 12V, e bun o baterie mai slaba de 4 Ah ?

Si acum iarna e bun sa pun ulei T90 in cutie sau sa caut ceva mai subtire, ceva gen M20W40 din ala romanesc ?

 

 

Imi cerc scz ca am facut asa post lung, sunt si mai nou in aceste motore, dar imi place comunistele, ma atrag intr-un fel, daca nu m-am exprimat bine, va rog sa ma mai intrebati, am incercat sa adun toate problemele care le am intr-un singur topic, poate asa primesc si ajutor mai bun :D

 

Eu vreau ca acest moto sa il folosesc pentru drumuri lungi, sa am increde in el sa nu ma lase in drum, oare ar fi bun pentru asa ceva ?

 

Va multumesc pentru atentia acordata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut! Iti pot da cateva sfaturi legate de problemele motocicletei.

 

1: Scanteie la platina: daca spui ca face la fel si cu condensator bun (nou), atunci problema este bobina de inductie. Schimb-o cu una buna. Daca esti pe 12V merge si bobina de Dacia sau orice alta bobina pentru 12V.

 

2: Sare din treapta a doua: e normal ca atunci cand motocicleta este pe cricul central, sa nu sara din viteza, deoarece in acel moment nu ai tensiune mare in cutia de viteze. Rezolvarea este inlocuirea pinionului sau perechii de pinioane care fac cuplajul, cu alte cuvinte va trebui sa desfaci motorul. La voi in Galati sunti cativa baieti care se pricep la comuniste, poate iti arata ei cum sa desfaci motorul (mai ales cum sa-l faci la loc).

 

3: Bateria: avand in vedere ca nu ai electromotor, este buna orice baterie de scuter, pe 12 V, care sa-ti asigure primele scantei pana porneste motocicleta, ca apoi intra alternatorul. Important este ca puterea alternatorului sa depaseasaca consumul becului de far (55 w) + al becului de pozitie spate (5W) + al aprinderii (~20W ?)

 

4: Ulei: fiindca nu ai un motor in 4 timpi, tu ai nevoie de ulei pentru transmisii dar se poate folosi la fel de bine si un ulei de motor. T90-ul este un ulei prost, iarna se face marmelada si pana se incalzeste motorul ai o ungere slaba. Important este sa etansezi bine motorul, astfel incat sa poti folosi un ulei ceva mai bun.

 

Daca ai de gand sa folosesti motocicleta la drumuri lungi, pune piese bune in motor, nu lasa piese uzate in speranta ca vor mai merge, fiindca iti vor cauza neplaceri. Numai bine si spor la treaba!

Editat de Andrei_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc mult Andrei pentru sfaturi, sunt de folos. Dar nu ii cunosc pe acei baieti din galati :D O sa ma interesez de ei sa vad...

 

Am uitat sa zic, eu am aprindere de IJ, asa mi sa spus.

Mesaj completat

Daca imi da scanteie la platina, e asa rau, se poate strica platina ?

Editat de laur26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc mult Andrei pentru sfaturi, sunt de folos. Dar nu ii cunosc pe acei baieti din galati :D O sa ma interesez de ei sa vad...

 

Am uitat sa zic, eu am aprindere de IJ, asa mi sa spus.

Mesaj completat

Daca imi da scanteie la platina, e asa rau, se poate strica platina ?

da e cam rau dar se poate repara

1 -daca iti da scanteie la platina ai scanteia mai slaba la bujie

2-da se strica si platina si dupa un timp mult mai scurt decat durata ei si tre schimbata

3-cel mai important e sa nu ai legaturi de fire legate doar cu mana intre platine condensatori si bobinele de inductie, lipeste (cositoreste) si eliminale cat se poate de mult.

daca ai aprindere de IJ e buna, numai ca inainte de folosire trebuie putin verificata si facute reglajele necesare pentru o functionare corecta,

platinele sant noi? daca da vezi in ce stare sant pastilele prinse pe ciocanele,verificale cu atentie sa nu joace deloc tre sa stea fixate bine pe suportul ala .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine platina, sau o parte din ea cam joaca daca o misc cu mana usor, pastilele sunt bune, in zona aprindere firile sunt bune prinse in suruburi fixate. Pe aprindere imi scrie 14V 10A.

O platina unde pot gasi, sau de la ce alceva se potriveste la mine ? Platina de dacie nu imi merge la mine, asa mi sa spus.

La bujie am scanteie buna, imi porneste motorul, merge bine fara intreruperi. Scanteie la bujie si platina sunt albastre.

Cineva imi zicea ca la modelul de platina care il am asa trebuie sa fie cu scanteie, se alimenteaza de la baterie platina.

Cand unesc pastilele intre ele imi scade putin din curent de la becuri din bord.

E normal daca scot bornele de la baterie sa moara motorul? Asa e la mine.

La surubul care leg condesatorul am mai multe saibe, unele din textolit, nu inteleg sensul la acele saibe. Cu condesatorul vechi care la avut dadea scanteie mai mica parca, am condesator de dacie si imi da putin mai mare scanteie la platina.

Va multumesc pentru raspunsuri.

Editat de laur26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune si tu o poza doua cu aprinderea aia sa vedem despre ce e vorba,,,,

saibele alea de textolit una se pune prima pe surubul pe care vine firul de le platina si firul de la condensator,si pe boltul pe care se monteaza platina sa nu faca masa cu platoul,,,

nu e de bine daca se opreste motorul cand scoti bateria din circuit ,odata pornit motorul tre sa mearga fara baterie,,,,

Editat de Burg_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un CZ 175 sport...

Saritul din viteza se datoreaza unui joc de reglaj al pozitiei pinionului la cuplare, joc ce v-a strica (rotunjii) crabotii pinionului. Daca a mers mult timp asa trebe inlocuit pinionul sau pinioanele. Trebe verificata cauza, poate fii cauzat si de o furca stramba sau o uzura a furcii. Demontarea motorului nu este dificila, si trebe facuta pt a repara. La demontare atentie marita, pt a nu gresii la remontare care se face in sens invers. Acum este greu de dat sfaturi, demonteaza si pune intrebari, v-a fii mult mai usor si pt tine si pt cel ce v-a raspunde. La inlocuirea lantului primar trebe demontate si oala ambreajului si pinionul ambielajului, operatia este simpla daca-ti faci presa adecvata.

Indiferent de ce sistem de aprindere ai, scanteia la platina trebe sa fie abia vizibila(in semiobscuritate). Verifica starea contactelor, apoi pe rand platina, condensatorul si bobina cu altele noi. Platina daca te pricepi se poate "repara", curatand suprafetele de contact, toate jocurile in afara de rotirea ciocanelului, e bine sa fii asistat de cineva cu experienta.

Pierderile la carburator pot fii datorate cuiului pontou care nu inchide corect, nivel prost reglat, etc.

 

Reparatia nu inseamna demontare si montare la loc, trebe ca sa identifici cauza, sa repari sau sa inlocuiesti! Sa nu remontezi niciodata ceva ce nu intelegi si nu ai reparat! Cauta in zona ta sa-ti faci prieteni cu motoare, te vor ajuta cu placere, cu sfaturi, apoi in scurt timp vei devenii si tu priceput si vei fii multumit de motoreta ta. Apoi exista forumul cu toate informatiile...

 

Poti merge fara sa o inmatriculezi pe numele tau ani de zile, cu conditia sa faci din doi in doi ani ITP-ul(daca detii cartea de identitate), sa platesti impozitul si asigurarea obligatorie (care o poti face pe numele tau - un an sau sase luni).

Succes in continuare, ai la dispozitie toata iarna, la primavara poti merge linistit la RAR, si sa ne vedem sanatosi pe sosele!

 

PS. ...poate te ajuta: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...36962&st=10

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu ca dupa vanzare-cumparare, cumparatorul poate circula cu numarul vechi maxim 30de zile, fiindca la radierea fiscala(a vanzatorului) se porneste si o procedura de anuntare a politiei, posibil si vreo radiere din oficiu. Dupa 30 de zile daca nu ai inmatriculat, umbli cu platforma, altfel e echivalent cu circulatie cu vehicul neinmatriculat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa pun 2 poze cu aprindere, e cam neclare pozele, sunt facute cu telefonul. Daca incerc sa schimb condesatorul raman fara scanteie, se deregleaza platina sau ceva pe acolo, odata si firul care vine de la condesator si firul de la aprindere am umblat la ale si aveam scanteie. Eu am un singur loc unde leg firul de la condesator si inca unul de la aprindere pe acelas surub. O sa tin cont si de ordinea saibele. Dar nu prea am inteles ceva, daca pun saibele pentru izolatie, nu face contact prin surub ?Cateodata reglez jocul la platina si tot nu am scanteie. Cred ca am ceva in scurt, tot umblam pe la platina si sa consumat si bateria. Am pus inapoi condesatorul original tot la fel am scanteia.

 

La mine cama parca are 2 inflaturi unde imi distanteaza platina, asa mi sa parut. Normal cand e desfacuta platina atunci da scanteia la bujie si pistonul e sus, asa parca stiam.

 

La carburator m-am uitat azi la el, curatat, am testat plutitorul sa vad daca inchide si inchide bine. Acum nu mai am benzina in rezervor sa vad daca mai curge.

 

Cand am facut actele de vanzare cumparare, fata de la birou de acolo mi-a zis sa inscriu motoreta in 30 zile la fisc, la politie cand pot nu e asa urgent, dar nu prea sunt sigur... Am pe certificatul de imatriculare trecut acolo la instrainat catre... numele meu si data.

 

Si un film cu scanteia la platina. http://www.youtube.com/watch?v=yIbz3AJCsxw

 

Eu mai caut si pe forum informati, cateodata mai gasesc ceva bun care sa ma intereseze.

 

Va multumesc.

post-42689-1261924366_thumb.jpg

post-42689-1261924418_thumb.jpg

Editat de laur26
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu ca dupa vanzare-cumparare, cumparatorul poate circula cu numarul vechi maxim 30de zile, fiindca la radierea fiscala(a vanzatorului) se porneste si o procedura de anuntare a politiei, posibil si vreo radiere din oficiu. Dupa 30 de zile daca nu ai inmatriculat, umbli cu platforma, altfel e echivalent cu circulatie cu vehicul neinmatriculat.

Cumparatorul este obligat sa inmatriculeze autovehicolul in termen de 30 zile de la cumparare, altfel este pasibil de amenda(ceea ce se intampla extrem de rar).Radierea fiscala se face doar cu certificatul de radiere de la Politie.Prin urmare, noul proprietar poate circula cu actele si numerele vechiului proprietar atat timp cat acesta este de acord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radierea fiscala se face doar cu certificatul de radiere de la Politie.

NU E CORECT CE ZICI . Politia nu mai emite nici un act de radiere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumparatorul este obligat sa inmatriculeze autovehicolul in termen de 30 zile de la cumparare, altfel este pasibil de amenda(ceea ce se intampla extrem de rar).Radierea fiscala se face doar cu certificatul de radiere de la Politie.Prin urmare, noul proprietar poate circula cu actele si numerele vechiului proprietar atat timp cat acesta este de acord.

radierea fiscala se poate face si cu o declaratie pe proprie raspundere precum ca vehiculul nu se mai afla in circulatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-sal........... cz 175 sport stiu ca este doar cu roti pe 18".

-alternatorul tau ........nu e cz ....e ceva rusesc, si nu e normal sa faca scanteie cum ai tu....si da, poate descarce bateria....firul de la platini se leaga pe borna 1 din bobina de inductie- borna 15 a bobinei pe borna 15 din contact, pe care ajunge curent de la borna 30, din contact, cand pui cheia..........deci poti descarca bateria

- ca sare din a 2-a cum s-a spus mai sus....pinioane sau furca............ambreiajul e reglat bine ?.....ziceai ca gasesti greu liber cutie

- ca sa schimbi lantul primar nu e nevoie sa scoti si pinionul de pe ambielaj ( doar in cazul in care si ala tre schimbat)....desfaci oala ambreiajului , scoti bucsa care centreaza oala/ coroana pe axul cutiei si reusesti sa scoti ambreiajul cu totul, apoi tre sa iese si lantul primar.

cu incarcarea e altceva.......releul tau e bun ? ...stinge becul martor din bord ?...in lipsa unui multimetru pt. verificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT

 

1.IN LEGATURA CU MISCAREA PEDALEI CAM 1.5 CM EA SE MISC CU TOT CU AXUL PE CARE ESTE FIXATA SAU 1,5 CM SE ROTESTE FATA DE AXUL PE CARE E FIXATA

2. CU SARITUL DIN VITEZA PE CRIC NU O SA SARA NICI O DATA DIN VITEZA PENTRU CA TU NU POTI REPRODUCE FORTA PE CARE O EXERCITI CUTIEI CA ATUNCI CAND ESTI PE MOTOCICLETA SI TE CARI.ACOLO POT FI CEL PUTIN 3 PROBLEME DIN CARE AR PUTEA SARI DIN VITEZA DAR SA-TI EXPLIC AICI MI-AR LUA ENORM DACA NU TE DESCURCI SUNA LA 0765202120 SI TE VOI LAMURII

 

CU STIMA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT

 

 

2. TU NU POTI REPRODUCE FORTA PE CARE O EXERCITI CUTIEI CA ATUNCI CAND ESTI PE MOTOCICLETA CARE AR PUTEA SARI DIN VITEZA DAR SA-TI EXPLIC AICI MI-AR LUA ENORM DACA NU TE DESCURCI SUNA LA 0765202120 SI TE VOI LAMURII

 

CU STIMA

 

Ne explici si noua cu ce "forta " trebe sa apesi pe pedala de viteza?.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca sa poate? Eu am doua masini la impozite, masini pe care nu le mai am de ani de zile si pt care trebe sa pltesc incontinuare...

sunt foarte sigur ca am facut eu :love: .adica, eu am dat o declaratie pe proprie raspundere cum ca respectivele vehicule nu se mai afla in circulatie(dezmembrate).mergi la finante si intreaba si vei vedea ca se poate.

ei(finantele), nu au nici un interes sa aduca la cunostinta noastra, a platitorilor, de aceasta prevedere legala.

te salut, cristi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt tot eu laur26, postez de la un prieten.

 

Cand am cumparat motorul cz-ul, propietarul a fost cu mine la acte auto, acolo ia facut mai multe acte in fine, si am mers cu el la finante sa-l radieze de la fisc si mi-a dat o hartie care imi folosea mie la fisc unde am domiciliu. Nu a fost la politie deloc. A scris pe certificat instrainat catre.... numale meu. Si acolo la acte auto mi-a zis ca pot sa-l inscriu pe numele meu si alta data motoreta, nu e asa urgent. Dar nu prea sunt sigur cat timp pot merge asa...

 

La CZ am demontat cate ceva, am reusit sa scot lantul fara sa dau jos pinionul, am dat si acea harta jos, axul. Am ajuns la cutie si la furci, una dintre furci are joc cam mare, pare mai "cracanata" si putin joc in canalul de pe pinion. Inainte sa dau jos harta, am schimbat vitezele sa vad unde se aseaza boltul de la furca pe harta si la treapta 2a mi sa pare cam ciudat locul unde se opreste, daca mut mai sus unde zic ca ar trebui sa fie intra pe liber. Pun si poze cu pozitia la fiecare viteza, poate cineva imi da o parere.

Furcile sunt pe un ax subtire, se poate scoate acel ax sa pot scoate si furcile sau tot trebuie sa desfac motorul in doua ?

Asa cand umblam cu mana la pinione si cu furcile intra bine una in alta, cupla bine parca. In cutie am gasit 2 bucatele de metal mici.

 

Cu scanteia am mai rezolvat, nu era montat bine firul de la condesator, era pus tot la masa... Acum imi da scanteie dar mai mica. Cama care o am are 2 unflaturi, e pentru 2 cilindri cred (aprinderea fiind de IJ) si platina se deschide de 2 ori, dar parca imi da scanteie numai cand e pistonul sus.

 

Acum sa ma ocup de motor, daca nu pot scoate furcile asa, trebuie sa desfac motorul. Intrun fel e bine sa-l desfac sa il curat sa vad cum arata unele piese, uzura etc Dar problema este daca nu il mai inimeresc cum a fost :love:

post-28379-1262196368_thumb.jpg

post-28379-1262196385_thumb.jpg

post-28379-1262196392_thumb.jpg

post-28379-1262196401_thumb.jpg

post-28379-1262196422_thumb.jpg

post-28379-1262196458_thumb.jpg

Editat de madendre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne explici si noua cu ce "forta " trebe sa apesi pe pedala de viteza?.

Nu se poate dom'le, citez:..."i-ar lua enorm"... apoi poate nu stie ca miscarea unui ax ce se roteste se masoara in grade, nu in cm, m sau km :love:

Restul fiind indescifrabil.

sunt foarte sigur ca am facut eu...

M-mesc d-le :) Asa voi face!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la motorul de cz....

-daca ai reusit sa scoti selectorul de viteze, te-a chinuit ceva, sa-l asezi la loc.......nu cred, nu am incercat asa ceva.

-axul furcilor nu se poate scoate fara sa demontezi motorul, are sprijin pe ambele jumatati de bloc. Cum ti-ai dat seama ca una dintre furci are joc ? fiind prinsa pe axul ei si pe pinionul din cutie.

- nu trebuie sa te sperie demontarea, si oricum e interesant de gasit de unde sunt cele 2 bucatele de metal care zici ca le-ai gasit. E un motor simplu nu o sa ai probleme, cutia de viteze o sa "zica" singura cum se monteaza

-daca e problema la o furca, de fapt nu e, caci in poze ai o furca in mana :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la motorul de cz....

-daca ai reusit sa scoti selectorul de viteze, te-a chinuit ceva, sa-l asezi la loc.......nu cred, nu am incercat asa ceva.

-axul furcilor nu se poate scoate fara sa demontezi motorul, are sprijin pe ambele jumatati de bloc. Cum ti-ai dat seama ca una dintre furci are joc ? fiind prinsa pe axul ei si pe pinionul din cutie.

- nu trebuie sa te sperie demontarea, si oricum e interesant de gasit de unde sunt cele 2 bucatele de metal care zici ca le-ai gasit. E un motor simplu nu o sa ai probleme, cutia de viteze o sa "zica" singura cum se monteaza

-daca e problema la o furca, de fapt nu e, caci in poze ai o furca in mana :love:

 

Am dat selectorul de viteze jos, dar nu l-am montat inca.

Am bagat mana inauntru si am miscat putin de furca si avea joc sus jos si putin stanga dreapta ambele.

Ce aveam in mana nu era de la motor, sunt alte piese in +. Furcile nu sunt rupte.

Oricum o sa incerc sa desfac motorul, dar de la anu :)

 

Daca problema cu saritul din treapta 2a nu e de la furca, de la ce poate sa mai fie, sa fie si de la selectorul de viteze (harta) ?

 

Si nu nu stiu unde ar trebui sa fie boltul furci in treapta 2a, ca in locul unde este nu mi se pare bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off: Sunt tot eu laur26 (postez si eu de la cine pot, nu pentru mult timp, am contul suspendat :o )

 

Am reusit sa desfac motorul in doua. Mai putin pinionul de la ambielaj, imi trebuie o presa ceva sa-l scot.

Am scos pinioanele din cutie si furcile, o furca e uzata ceva, una pare buna. Am vazut la un pinion craboti putiti uzati, am montat selectorul de viteze sa vad cum cupleaza in treapta 2a ce pinioane, si craboti care sunt uzati nu intra la capat in celalalt pinion. Asta cat am vazut eu si ma pricep. Din aceste mici defectiuni imi putea sa imi sara din 2a ?

La ce sa ma mai uit sa vad de ce imi sarea din 2a, numai la pinioane si furci ?

 

Cand am scos pistonul de pe ambielaj a cazut niste cilindri mici unde intra boltul la piston, cred ca e rola cu ace, dar problema e cum mai bag boltul acum cu acele ace, imi trebuie alta rola cu ace noua ?

 

Ambielajul are joc stanga-dreapta, e normal ?

 

Nu prea m-am exprimat bine, dar nu prea stiu cum se numesc piesele si nu stiu cum sa zic, sa ma exprim. Dar puteti sa ma mai intrebati sa mai repet unele lucruri.

 

De montat motorul la loc, nu pot sa promit, de montat o sa reusesc poate, culmea sa mai si porneasca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu iti zic cum am facut eu..nu era mobra dar trebuie sa fie cam aceiasi treaba

 

am un cu putina vaselina rola si acele incat sa stea impreuna leam bagat in bieleta am bagat boltu in piston si incet am trecut prin bieleta nu mia facut pb normal nu are unde sa plece eventual vezi cu boltu sa nu aiba joc

 

nus priceput in a da sfaturi poate te ajuta careva cu mai multa exp eu asa am facut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu iti zic cum am facut eu..nu era mobra dar trebuie sa fie cam aceiasi treaba

 

am un cu putina vaselina rola si acele incat sa stea impreuna leam bagat in bieleta am bagat boltu in piston si incet am trecut prin bieleta nu mia facut pb normal nu are unde sa plece eventual vezi cu boltu sa nu aiba joc

 

nus priceput in a da sfaturi poate te ajuta careva cu mai multa exp eu asa am facut

 

O sa incerc cand o sa montez pistonul.

Dar daca lipseste 1-2 ace e problema mare ?

Multumesc

Editat de anomoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupun ca da,...deoarece o sa iti faca joc dupa care o sa ai bataie la piston ...si pe rand se duc toate...

poate vine careva mai experimentat si da cu parerea eu as zice sa cauti si restul de ace sa montezi cum era

bafta numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...