young-biker Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 (editat) Deci..imi spun si eu parerea Sa vedem : -Ambreiaju' : nu stiu exact la cati cm/mm/.. se regleaza , eu merg pe un principiu simplu : pui motocicleta pe crick si ridici roata spate deasupra solului -> pornesti motoru -> bagi in viteza intai -> ai surubul ( din mijlocul sist de ambreaj , partea dreapta a motorului ) strans cu mana ( libera ) cat poti ( nu poti sa strangi mult)-> in viteza 1 ,tragi ambreiaju' , apoi pui frana spate usor , DACA nu opune rezistenta motorului ( nu trebuie sa op[una rezistenta / in fond asta e sarcina lui , sa decupleze miscarea de la roata de cea de la motor ), cu frana trasa la max ,mai destrangi putin surubul si testezi din nou , ALTFEL strangi surubul.Faci operatia pana ajungi la echilibru. -Segmentii : trebuie sa ai opritori pe piston ca se rotesc -> scapa si se fac praf + ca strica si cilindru ( zgarie camasa ) si pistonu'.. -Zgomotu' din viteza I se poate sa fie de la pinoane .Daca face doar in viteza I inseamna ca e de la pinioanele pt vit I.Pinioanele cand le schimbi ,le schimbi in pereche ca in timp ele se mai uzeaza.Daca pui unul uzat pe o parte si altul uzat pe alta e posibil sa mai faca zgomote d'astea.Zici ca ai gasit uleiul sidefat.Adica virgula crezi ca in el e pilitura de fier.Pinioanele se uzeaza dar NU foarte repede.Sunt foarte rezistente si nu se uzeaza repede.Mai sunt si pinoane braziliene sau nush de unde , alea sunt mai mult "imitatii" si se duc repede. Vezi poate ai pus vreunul aiurea (pinion).Trebuie sa fii foarte atent sa bagi toate piesele la loc in motor si in ordinea in care le-ai scos. Nu cred ca e bine sa-l fortezi ai putea sa-l strici mai rau !!.Daca ai o problema mai nasoala si se rezolva de la sine tot atat de repede se poate strica la loc.Motorul e foarte simplu si iti zike el cum sa-l repari si iti arata repede prob daca stii sa te uiti , dar nu e atat de "destept" sa se repare singur , in caz ca o face se va strica la loc la fel de repede. Bafta in continuare ! Se comunica cam greu prin internet , chiar nu ai pe nimeni prin zona care sa stie si el ceva ? Salutari si bafta in continuare ! Editat Ianuarie 17, 2010 de young-biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 18, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2010 Multumesc mult de informati, sunt destul de bune Dar tot mai astept ceva un sfat o parere despre acel sunet de pinioane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young-biker Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Parerea mea : Ignora-l pe sunetul ala. Cand o sa crape ceva, o sa stii sigur ce-a sunat... Pana atunci, pur si simplu, ignora-l ! hmm..oare e bine sa-l ignori >?? Nu cred..daca tot ai desfacut-o si te-ai chinuit , macar fa-o ca lumea..parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 19, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2010 Oricum parca nu ma deranjeaza prea tare, dar vream sa stiu daca e grav prea tare sau nu. Am uitat sa zic, cand merg mult cu 1a si am ceva viteza parca imi da putin intreruperi (suturi) ceva de genu, dar slabe. Eu il ignor nu e o problema de a ignora, dar sa nu ma trezesc departe de casa ca ma lasa in pana sau ceva de genu... Deocamdata nu ma mai apuc sa-l desfac cat timp merge, nu prea mai am timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.