mozes Postat Mai 24, 2006 Share Postat Mai 24, 2006 Buna Sunt nehotarat in privinta achizitionarii unui motor de enduro : Precizez ca sunt incepator si vreau sa-l folosesc undeva la 70 offroad - 30 oras !!! afara destul de hardenduro !. Am gasit un deal destul de buna la generatia EXC , mai precis EXC 400 dar nu sunt destul de hotarat ! adica nu sunt sigur ca mi se potriveste !! LC4 competition mi se pare cam nervos , plus ca era si reglat cam inalt pt mine !! Exc 400 cati cai are ?? am citit la uni ba 42 , ba 47 .... Ce imi recomandati : 18 2cm , 85 kg merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geza.benedekfi Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 Daca te-ai hotarat la 70%enduro - 30% oras, iti recomand 400EXC. LC4 este cam greu pentru hardenduro... Bafta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EGLY Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 Eu recomand in continuare KTM 450EXC Racing desi pentru 30% oras poate ai nevoie de roti de supermoto. E pacat sa "maninci" cauciucurile pe asfalt. La hard enduro ele sunt vitale. KTM 400 EXC Racing este recomandat pentru curse foarte lungi 8-12 ore unde este important ca motorul sa fie mai "domol". Salut Zsolt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 25, 2006 Share Postat Mai 25, 2006 vezi ca la EXC nu e recomandat sa mergiu distante lungi pe sosea. Daca ai unde sa faci enduro pe langa casa - e OK. Daca nu, va trebui sa te gandesti si la remorca sau duba pt transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...