SILVIU.C Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 tu iesi noaptea pe frig si daia iti arata atata...oricum pe loc nu creste pana la 90 grade...o pornesti pe la 47 de grade asa...si o tii pana aproape de 60 si dupaia pleci ... prin oras mai ales pe caldura trece des de 90 mai ales daca ai reprize de forja pe a 1a... Daca omul a spus CLAR ca scrie in CARTE ,de ce sa nu-i dam crezare constructorului si sa ne luam dupa gigi-surubelnita?! 80-90 de grade e temperatura motorului, temperatura lichidului de racire nush care e la rs!Deci ,sa inteleg ca indicatorul ,imi arata temperatura motorului sau a lichidului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 cred ca a motorului...oricum cei de la united au zis ca temperatura de functionare optima a motorului este 60 grade.de la 75-80 in sus trage mai prost..si in manual scrie ca temperatura maxima care poate fi atinsa de motor e 130 grade,dak creste peste...nu e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POW Postat Iulie 1, 2006 Share Postat Iulie 1, 2006 cred ca a motorului...oricum cei de la united au zis ca temperatura de functionare optima a motorului este 60 grade.de la 75-80 in sus trage mai prost..si in manual scrie ca temperatura maxima care poate fi atinsa de motor e 130 grade,dak creste peste...nu e bine sigur toti d aici ati invatzat la fizica despre dilatare si contractare cu cat se incalzeste mai mult cu atat se dilata mai mult....deci va e clar ca nu mai are cum sa traga la fel dupe c s-a incins eu stiu ca este temperatura lichidului....care raceste motorul..pt ca stiu eu ca au un fel de termometru in radiator prin care iti arat temperatura motorului,sa va uitati atenti ca din radiator ies doua fire ..care duc exact la bord... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iulie 1, 2006 Share Postat Iulie 1, 2006 eu stiu ca este temperatura lichidului....care raceste motorul..pt ca stiu eu ca au un fel de termometru in radiator prin care iti arat temperatura motorului,Nu ti se pare ca te cam contrazici? ...ori e temperatura motorului ,ori e a lichidului de racire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 e a lichidului, temperatura la care preia cel mai bine caldura motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roskat Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 toata lumea are filmuletul ala cu un rs si un mito la intrarea pe o curba usoara...rs`ul e in fata dar asta nu inseamna ca e mai "tare" ..am vazut eu pe AMCkart o fata cu rs125 care ii tinea in spate pe toti cu motoare mari (zx10r etc) , asta inseamna ca e mai tare rs`u? esti caz pierdut de pseudo-forjator si n`are rost sa`mi mai bat capu`... nu chiar toata lumea il are.....chiar is tare curios sa vad niste filmulete cu MITO vreau sa-mi iau una si as vrea sa-mi fac o idee.......cam cum accelereaza PS: nu-s forjator.....deocamdata bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harnigan Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 Senzorul de temperatura e situat deasupra chiuloasei si masoara temperatura lichidului de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.