yonuttz Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Tocmai asa este problema ca nu am carte nu am nimic la ea..au adus'o baieti din italia acum un an jumatate..si sa va spun sincer nu are nici un act nimic la ea..am dat 700 de euro pe ea, nu imi permiteam sa iau una cu acte in regula tinand cont de pretul lor, acum caut o modalitate sa o inscriu fie la primarie fie la politie, sa nu mai am probleme sa pot sa circul cu ea, i-am verificat seriile pe site'ul din italia si acolo zice ca nu e furata...Daca aveti cunostinte ceva de una accidentata, pentru dezmembrari as fi interesat de un cadru cu acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 @ yonutzz filtru e hf 141 de la hifiltro [ modelul care se potriveste ] , ulei eu bag motul 5100 10 w 40 , lantul sa-l intretii si bani de benzina daca apar probleme un service si termini problema;) @nate filtru se schimba din 6000 in 6000 verifica manualul , uleiul din 3000 in 3000 da dar e mai bine sa pui unu nou cand schimbi si uleiul :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ygrek Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Tocmai asa este problema ca nu am carte nu am nimic la ea..au adus'o baieti din italia acum un an jumatate..si sa va spun sincer nu are nici un act nimic la ea..am dat 700 de euro pe ea, nu imi permiteam sa iau una cu acte in regula tinand cont de pretul lor, acum caut o modalitate sa o inscriu fie la primarie fie la politie, sa nu mai am probleme sa pot sa circul cu ea, i-am verificat seriile pe site'ul din italia si acolo zice ca nu e furata...Daca aveti cunostinte ceva de una accidentata, pentru dezmembrari as fi interesat de un cadru cu acte. yonutzze n-ai nevoie tata de acte la ea , merge sa te dai reis nu te prinde nimeni si nu sta sa se uite garcea la numarul tau , si decat sa mai dai banii de pomana pe cadru cu serie mai bine te dai sezonu asta asa faci ceva km de preferat peste 10 si la anu o vinzi cu 2000 de iepurasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madu93 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) Salut...sunt nou aici pe forum nu am mai scris pana acum...Am un yzf r125 rosu cu toba sport arrow, Rim Strip cu modelul motocicletei pe el, TankPad..suportul de numar ridicat sus (nu mai este cel original). Am luat-o acum cateva zile are in jur de 5400 km, este adusa din Italia de 1 an jumatate, si m-ar interesa cum este treaba cu schimbatul uleiului, filtrelor. ca cati km? ce fel de ulei? si date legate de intretinere. O sa revin si cu poze cat de curand Eu schimb uleiul cu tot cu flitru la 3 mii de km, de preferat motul 7100 10w40. Filtrul de aer la 10 000 de km. Nu vinzi toba aia? Am si eu o nelamurile si nu prea ma pricep, am 20.000 de km , invara de consumabilele obisnuite , ar mai trb schimbate ceva , la cutie de viteza in special? se lubrifica sau mai stiu eu ce? Nu ai ce sa schimbi la cutia de viteze pana nu crapa, nu ai treaba, isi ia singura ulei. Editat Martie 18, 2011 de madu93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Nu vand toba imi place cum se aude mai ales cande incepe matorul sa se incalzeasca da niste rateuri :X:X, plus ca noaptea daca nu merg usor cu ea scol pe toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 umm foloseste cineva Castrol Power 1 Racing 4T ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Niste poze cu r-ul meu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Niste poze cu r-ul meu: arata chiar bine xD oglinzile leai luat tu sau asa lai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) le-am luat eu nu se vede in poza sunt de carobon:D da nu imi plac ca se vede prea putin in ele trebuiau sa fie putin mai lungi spre exterior Editat Martie 22, 2011 de yonuttz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ygrek Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 le-am luat eu nu se vede in poza sunt de carobon:D da nu imi plac ca se vede prea putin in ele trebuiau sa fie putin mai lungi spre exterior normal ce sa vezi in oglinzile alea ... oricum sa o stapanesti sanatos si app pe stanga e cazuta? sau nu vad eu bine ; ? ai luat-o cu tot cu toba arrow? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Da este cazuta ,asa am cumparat-o nu am cazut eu cu ea, asta e singura problema pe care o am la ea, carena care e zgariata in poza e putin impinsa inauntru dar o rerzolv;) Si da am luat-o cu tot cu toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujia Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 ce plictiseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Am si eu o problema la a mea daca stie cineva cum sa o rezolv:D NU mi se aprinde becul cu N cand este pe liber si trebuie sa o pornesc mereu cu ambreiajul apasat si cricul ridicat. Ati patit si voi asa? Stie cineva cum sa o rezolv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Am si eu o problema la a mea daca stie cineva cum sa o rezolv:D NU mi se aprinde becul cu N cand este pe liber si trebuie sa o pornesc mereu cu ambreiajul apasat si cricul ridicat. Ati patit si voi asa? Stie cineva cum sa o rezolv? pai e in viteza:)) gasesti greu N-u patesc si eu la fel:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ygrek Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Am si eu o problema la a mea daca stie cineva cum sa o rezolv:D NU mi se aprinde becul cu N cand este pe liber si trebuie sa o pornesc mereu cu ambreiajul apasat si cricul ridicat. Ati patit si voi asa? Stie cineva cum sa o rezolv? stii ce scrie sub capace la bere cand sunt oferte " mai incearca " cam asa se potriveste si acuma nu e nici o problema daca chiar nu nimeresti dute la un service ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Cum sa nu nimeresc:)) atata timp cat nu pleaca de pe loc daca las ambreiajul. La voi cum porneste? mai trebuie apasat ambreiajul si ridicat cricul cand este pe liber? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Cum sa nu nimeresc:)) atata timp cat nu pleaca de pe loc daca las ambreiajul. La voi cum porneste? mai trebuie apasat ambreiajul si ridicat cricul cand este pe liber? la astea noi nu porneste cu cricul jos.. pornesti motoru tii ambreaju dai intra 1a dai usor drumu la ambreaj pana simti ca pleaca si accelerezi putin mai tare sa nuti moara motoru si te duci ) nu trebuie sa apesi ambreaju sa ridici sau sa pui cricul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 la astea noi nu porneste cu cricul jos.. pornesti motoru tii ambreaju dai intra 1a dai usor drumu la ambreaj pana simti ca pleaca si accelerezi putin mai tare sa nuti moara motoru si te duci ) nu trebuie sa apesi ambreaju sa ridici sau sa pui cricul Stiam si eu cum se pleaca de pe loc si cand este pe liber, daca nu ai inteles intrebarea pe care am pus'o la a mea nu se aprinde becul de N, si nu stiam cum porneste restul, eu cand o pornesc fie in viteza fie pe liber trebuie sa apas ambreiajul si sa ridic cricul, altfel nu vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 la astea noi nu porneste cu cricul jos.. pornesti motoru tii ambreaju dai intra 1a dai usor drumu la ambreaj pana simti ca pleaca si accelerezi putin mai tare sa nuti moara motoru si te duci ) nu trebuie sa apesi ambreaju sa ridici sau sa pui cricul Stiam si eu cum se pleaca de pe loc si cand este pe liber, daca nu ai inteles intrebarea pe care am pus'o la a mea nu se aprinde becul de N, si nu stiam cum porneste restul, eu cand o pornesc fie in viteza fie pe liber trebuie sa apas ambreiajul si sa ridic cricul, altfel nu vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Stiam si eu cum se pleaca de pe loc si cand este pe liber, daca nu ai inteles intrebarea pe care am pus'o la a mea nu se aprinde becul de N, si nu stiam cum porneste restul, eu cand o pornesc fie in viteza fie pe liber trebuie sa apas ambreiajul si sa ridic cricul, altfel nu vrea ciudat o.O si la mine da cate errori cateodata la N zice ca is da el da sa plece si ma chinui sal gasesc incearca sa gasest N-ul si sa o inchizi si redeschizi poate iti apare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Probabil e de la senzorul din cutie, cel care dă semnal când îi pe liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madu93 Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Cum sa nu nimeresc:)) atata timp cat nu pleaca de pe loc daca las ambreiajul. La voi cum porneste? mai trebuie apasat ambreiajul si ridicat cricul cand este pe liber? Am avut si eu problema asta, trebuie schimbat setul. Fara set de 180 malossi nu reusesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonuttz Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Am avut si eu problema asta, trebuie schimbat setul. Fara set de 180 malossi nu reusesti... Da sigur:)) asa o sa i fac;) sigur merge daca il schimb:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiuu Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 am o problema si eu abea nimeresc N dar mi se pare ca schimba si prea greu ... mereu am lasat motoru sa se incalzeasca cred ca e uleiu de la transmisie ce ziceti ? Mesaj completat am o problema si eu abea nimeresc N dar mi se pare ca schimba si prea greu ... mereu am lasat motoru sa se incalzeasca cred ca e uleiu de la transmisie ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 (editat) Nu exista ulei de transmisie la R125.Rotile dintate ale cutiei se scalda in uleiul motorului, sper ca nu gresesc. Ideea e ca atat timp cat e motorul rece vitezele se schimba putin mai greu, dar daca la tine problema persista e posibil sa fie altceva. In alta oridine de idei, in continuare dezmembrez R125 si mai am o gramada de piese, carene, motor, jante, etc. Editat Martie 25, 2011 de CoSSmiN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.