Sari la conținut

The Adventure Starts Here


samolapraga
 Share

Postări Recomandate

De fapt, a inceput de vreo 3 sapt, cand am plecat impreuna cu tata si cu un prieten sa luam masina si motoreta. Prima data in jermania la cumparaturi de genul asta. M-am hotarat sa le aduc eu cu manutza mea pentru ca nu am reusit sa ma inteleg cu niciunii dintre baietii care aduc motoare de afara si in plus stiti cum e cu lucrul ala care il faci cu mana ta... e altfel ;). Am avut si un pic de sansa, pentru ca varul meu tocmai se "repatria" din germania si a venit cu catel si purcel intr-un ford transit cu care am putut pleca noi inapoi acolo.

Shopping trip-ul a durat cam o saptamana. Intai cu masina. Nu prea au fost probleme cu actele, ne-am rezolvat in mai putin de o ora la o firma care face asa ceva, bag de seama ca sunt cam in fiecare oras. Au costat actele + asigurare 2 sapt + numere 140 euro plus inca 40 euro la un turkeye, care ne-a dus pe unde trebuia sa luam actele si sa punem stampilele.

Cu motoreta insa a fost mai cu cantec. Nu aveam de ce sa-i scot numere de zoll, asa ca a trebuit sa-i alerg eu actele. Asa ca am fost la din astia cu numere care m-au trimis la zoll. De aici mi s-a zis ca trebuie sa merg la o "expeditions firma" care sa-mi faca toate actele astea. Mers si acolo, unde contra a 50 euro mi-au facut certificatul eur1 -lieferantenerklarung si ausfurerklarung - adica declaratia vamala de export, a sunat la KTM, care cam intr-o ora au trimis faxul cu confirmarea ca motocicleta este facuta un UE (atentie - fara de care vama germana nu mi-ar fi pus stampila pe EUR1 si declaratia vamala de export). A fost mai greu, pentru ca toate locurile astea erau prin diverse suburbii, la distante apreciabile una de alta. Noroc ca in Germania in general te poti orienta foarte usor. In total, cu cumparat motoreta, uitat la ea si alergat acte a durat cam jumatate de zi. Cealata jumatate am alergat dupa motoreta nr2, o Yamaha XJ a varului meu si alte maruntisuri - 2 fotolii, 2 scaune, un televizor... etc.... lucruri ramase acolo dupa repatriere.

Trecand peste cateva mici incidente - rubeola prietenului meu care a trebuit pus in avion la praga, datul tuturor lucrurilor jos din microbuz pentru ca vamesul german sa se poata uita la serii, am ajuns cu bine in vama romana. Aici am pus microbuzul inainte de vama, am trecut pe jos pana la firmele de comisonariat vamal, unde am facut tranzitul pentru vama targuri si expozitii. A costat 900k pentru motocicleta. Fara NICI UN FEL de spaga. Ne-am intors cu actele facute la microbuz si am trecut vama. Fara "10 euro in pasaport", fara tiganeli. Aici in buc am facut identificarea pentru vama la RAR si am platit vama. Aproape 14 mil. Aaa, si am uitat sa zic, motoreta acolo a fost vreo 3400 euro.

Ce vroiam sa zic cu tot postul asta kilometric, este ca se poate face treaba asta si de first-timeri. Fara spaga, fara pile, fara relatii. Acum stiu ca multi vor zice ca puteam sa ies mai ieftin daca mi-o aducea altcineva, sau daca faceam nu stiu ce. Ideea e ca asa m-am priceput eu sa fac, asa am facut, macar stiu ca e motoreta pe care mi-am adus-o eu, si ca nu a fost nevoie sa ma risc sa mi-o aleaga altcineva.

Mai am de facut omologarea la ea, si sa-i scot numerele, pana una alta nu am rezistat si mi-am scos provizorii, am fost in service unde au reglat-o, i-au schimbat uleiul si au uns-o, iar acum ma bucur de ea.

Deci, KTM LC4 Adventure din 2001 22100 km, intretinuta cu carnet de service, kit de putere (care dupa parerea celor de la service e o prostie, l-am dat jos).

I-am facut cateva poze ieri prin pipera:

 

later edit: Stiu ca atunci cand cautam informatii despre adus motocicleta de afara, imi doream sa gasesc posturi din astea kilometrice despre ce si cum, cu cat mai multe detalii, si de aceea m-am pus pe scris atatea.

post-3177-1149152270_thumb.jpg

post-3177-1149152276_thumb.jpg

post-3177-1149152301_thumb.jpg

post-3177-1149152315_thumb.jpg

Editat de samolapraga
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i lucru mai bun si mai misto decat cel facut de mana ta :bigstar:. Desigur, la mine pana si motorizatele sunt copyright aparat de sudura si fier de teava de calorifer, insa faptul ca te-ai descurcat cu toate actele si alea e unu' misto de tot.

 

Ai castigat experienta si-ai ramas cu satisfactia ca ti-ai adus singur motoru'.

 

Eu iti urez cat mai multe zile insorite, cat mai multi kilometri de asfalt uscat si cat mai multe aventuri, cu de toate ;).

 

Bafta multa si noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari !!! Deci se poate si singur cu un pic de curaj si bineinteles ceva banuti .

 

 

p.s. super faine pozele. nu credeam ca d50 e atat de fain. e obiectivul din kit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotarat sa le aduc eu cu manutza mea pentru ca nu am reusit sa ma inteleg cu niciunii dintre baietii care aduc motoare de afara si in plus stiti cum e cu lucrul ala care il faci cu mana ta... e altfel :P.

 

te referi la lucrul manual cu efecte garantate :cheers: :hug: ;)

 

s-o stapaneshti sanatos, sa ai parte de ea shi s-o tzii pe 2 rotzi!!!! ;) :bigstar: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari ca ai trecut peste toate obstacolele puse de cei care se ocupa cu adus masini si motoare .Astia spun ca e periculos, ca s-a umplut Germania de rusi si bulgari care iti dau in cap si iti iau banii. Sa faca numai ei burta mare.

S-o stapanesti fara evenimente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...