Vizitator Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Salut! Dupa ceva documentare, am gasit 3 tipuri de carburatoare k68... rusesti, ucrainiene si chinezesti... Pe russianiron am gasit si un topic in care Alecu, foarte probabil acelasi Alecu de pe motociclism.ro, era multumit de cabburatoarele ucrainiene (Kaptex): http://www.russianiron.com/forums/index.ph...ost&p=52027 As vrea sa aflu si cateva pareri de la voi... in caz ca ati incercat macar doua dintre variantele astea, sau din experienta altora, de ce nu... Niste argumente pro si contra. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 ...As vrea sa aflu si cateva pareri de la voi......Niste argumente pro si contra. Pro si contra? Adica? Este acelasi lucru produs de mai multi producatori! Eu am modelele din centru, cu capacele metalice(le recomand, sunt rusesti). Chiar si noi trebuiesc verificate, reglate, altfel poti fii nemultumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Pro si contra? Adica? Vad ca e tot mai complicat pentru Dany sa aduca carburatoare Pekar, rusesti... Si vad ca pe ebay se gasesc variantele astea 3... ma rog, momentan, doua (rusesti & chinezesti); de fapt, in UE se gasesc doar cele chinezesti De asta intreb... Ma gandeam ca pe viitor sa fac si eu un upgrade... ca tot omu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Alea din centru si te-ai scos, sunt geniale. Ucrainiene. Cele Pekar sunt fie bune fie proaste cu tot certificatul lor de garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 acuma depinde de motor daca ai nipra...ia kartexurile alea din mijloc daca ai ural??? ...eu la uralul meu am avut k68i rusesti de la mama lor...tin sa-ti spun ca erau..perrfecte pe fortul meu ural...reusisem sa le reglez la mare arta si imi luau 4.5 la suta...am si un film pe youtube la ca sa vezi cum mergea cu carbelitoarele alea....cauta ural 650 spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 (editat) acuma depinde de motor daca ai nipra...ia kartexurile alea din mijloc daca ai ural??? ...eu la uralul meu am avut k68i rusesti de la mama lor...tin sa-ti spun ca erau..perrfecte pe fortul meu ural...reusisem sa le reglez la mare arta si imi luau 4.5 la suta...am si un film pe youtube la ca sa vezi cum mergea cu carbelitoarele alea....cauta ural 650 spor! "si acum s-o pornim" ce frumos toarce motorul cu carburatoarele astea , asa am si eu cu capacele de plastic, trage motorul de nu-l recunosti, eu mai trebuie sa rezolv problema consumului, nu stiu din ce cauza minca prea mult. cei care aveti K68, ce dimensiuni aveti la jiglere de sarcina si de relanti? Mesaj completat care e diferenta intre cele din dreapta si cele din stinga? o fi una chinezisma da care e? cum o recunosti? Editat Februarie 1, 2010 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 (editat) care e diferenta intre cele din dreapta si cele din stinga? o fi una chinezisma da care e? cum o recunosti? Pai cele rusesti, originale, au lipite hologramele cu "Pekar" pe ele... L-am intrebat pe cel care vinde primele carburatoare, de ce nu au abtibildele pe ele, unde-s facute... si mi-a raspuns ca-s made in China... chiar daca el le vinde pe ebay.de Editat Februarie 1, 2010 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Astea sunt pe plan local,,puteti folosi,in afara de rusesti,ukrainiene & ciaina carburatoare japoneze! Mikuni,keihin...italienesti-dell'orto si mai sunt cateva de calitate net-superioara! Am vazut o nipra cu 2 dell'orto si 2 ij-uri( doua jupiter4) cu carburatoare Mikuni(carburator pe fiecare cilindru). E putin de munca cu adaptarea,dar in rest e totul fain(consum& putere). Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 (editat) Astea sunt pe plan local,,puteti folosi,in afara de rusesti,ukrainiene & ciaina carburatoare japoneze!Mikuni,keihin...italienesti-dell'orto si mai sunt cateva de calitate net-superioara! Am vazut o nipra cu 2 dell'orto si 2 ij-uri( doua jupiter4) cu carburatoare Mikuni(carburator pe fiecare cilindru). E putin de munca cu adaptarea,dar in rest e totul fain(consum& putere). Numai bine! Si daca ti-ar spune chiar cei de la reprezentanta Ural, ca performantele sunt aceleasi cu niste k68-uri sau cu Mikuni... Si ca nu merita banii in plus... Ce ai face?! Editat Februarie 2, 2010 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 (editat) Si daca ti-ar spune chiar cei de la reprezentanta Ural "Cei de la reprezentanta" nu sunt un etalon bun din simplul motiv ca sunt interesati sa-si vanda marfa iar parerea lor ar fi subiectiva. Sper sa se mai scrie ceva parerei sau diferente intre aceste K68-uri fiindca sunt interesat. Toate cele bune! Editat Februarie 3, 2010 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 "Cei de la reprezentanta" nu sunt un etalon bun din simplul motiv ca sunt interesati sa-si vanda marfa iar parerea lor ar fi subiectiva. Pai tocmai... Ural Romania n-au decat japoneze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 ...Am vazut o nipra cu 2 dell'orto si 2 ij-uri( doua jupiter4) cu carburatoare Mikuni(carburator pe fiecare cilindru)....(consum& putere). Numai bine! Ai scris negru pe alb ca doar ai vazut... Stau si ma intreb de unde stii ca-i "fain"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_motor86 Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Ai scris negru pe alb ca doar ai vazut... Stau si ma intreb de unde stii ca-i "fain"? am avut yo un jupiter 5 care avea 1 carburator pe fiecare cilindru......crescuse puterea motorului dar si consumul destul de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 detin 2 carburatoare dell'orto cu pompa spritz reglabila,provin de la 2 tuareguri 350 4t,nu stiu ce eficienta vor avea pe viitorul ural pe care vreau sa-l achizitionez in viitorul mai mult sau mai putin apropiat. revin cu ceva poze zilele astea pentru ca voi.. proprietari de nepre si urale sa va dati cu parerea . Nu stiu cum arata carburatoarele tale, dar se poate: http://www.generator.f2s.com/the_modifications.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.