Sari la conținut

Diferenta


perseu77
 Share

Postări Recomandate

Vreau sa stiu si eu care este diferenta dintre un TA de 600 cc si unul de 650 cc.

Din cate stiu eu ambele au 50-51 de cai putere, insa TA de 650 e aparut dupa anul 2000. Intentionez sa imi iau in cateva luni un Ta si vreau sa stiu mai multe despre cele 2 modele. Cel de 600 cc e mai ieftin putin.

Multzam frumosz.

 

Ps. sa nu va afecteze spectrul flacarii violet, da?? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa stiu si eu care este diferenta dintre un TA de 600 cc si unul de 650 cc.

Din cate stiu eu ambele au 50-51 de cai putere, insa TA de 650 e aparut dupa anul 2000. Intentionez sa imi iau in cateva luni un Ta si vreau sa stiu mai multe despre cele 2 modele. Cel de 600 cc e mai ieftin putin.

Multzam frumosz.

 

Ps. sa nu va afecteze spectrul flacarii violet, da?? :wink:

Pai ti-ai cam dat raspunsurile singur, diferente marcabile intre modele nu sunt , daca nu tii cont de cele vreo 4 okale mai putin la 650 si de un singur disc pe fata la unele 600...de faptul ca de prin 94 nu prea mai sunt cu ochii oblici(japoneze) si daca nu te deranjeaza aspectul mai putin feminin al modelelor mai vechi de 93 si de faptul ca modelele mai noi au fost "optimizate" pentu condus predominant stradal toate sunt OK.

As putea sa reproduc o expresie larg folosita si sa nu aibe nimeni nimic de obiectat :"INDESTRUCTIBILE"...TA sinonim cu FIABILITATE....

Totul este chestie de "plasherea omului"...

Nu este nici turing, nici enduro, nici speed nici naked. Transalpul este un amalgam de forta, versatilitate , eleganta, spartanism si utilitar...

 

Oricum ai intoarce problema....BUNA ALEGERE!!!

Bafta maxima si asfalt...cum iti place tie ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As putea sa reproduc o expresie larg folosita si sa nu aibe nimeni nimic de obiectat :"INDESTRUCTIBILE"...TA sinonim cu FIABILITATE....

Totul este chestie de "plasherea omului"...

Nu este nici turing, nici enduro, nici speed nici naked. Transalpul este un amalgam de forta, versatilitate , eleganta, spartanism si utilitar...

Bine punctat, numai am ce sa zic. : :wink:

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, sa inteleg ca nu e mare diferenta intre TA de 600 si cea de 650 cc. Nici macar la cuplu, speed cai putere, mers stradal si drum neasfaltat???

Deci, daca e sa ma hotarasc atunci iau TA de 600 ca e mai ieftin.

;)

Diferente mai sunt (solutii constructive, minore zic eu )dar "Esenta" TA-ului este aceiasi.So, alege si cumpara dupa ceea ce "ESTE ", verifica inainte de achizitie, mergi LA un mecanic, mergi CU un mecanic, sau CU cineva care cunoaste/are unul si in care ai incredere , foarte important....zic si eu :wink:

(Ai dreptate, 650 are 0,xxx% mai mare cuplul si puterea...este mai nou ,are doua discuri si parca ar fi facut prin ...italia/spania....nush unde exact ,un singur CDI fata de 2 ale celor mai vechi...sunt diferente, dar nu le-am disecat in paralel niciodata...poti avea surpriza sa gasesti unul cu ani/km mai multi in stare mai buna decat unul mai nou cu care s-a dat frun disperat care i-a schimbat uleiul la doua revelioane odata )

 

Bafta maxima! (orice an ai lua ...nu o sa ai regrete)

 

Daca am zis cevs gresit...mea culpa.

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata caut... vad niste TA misto da cam scumpe la unu din Nadlac...pe bike shop. fac o zi pana acolo.Nu stiu daca tipul e serios.

Mesaj completat

Inerc sa il ajut pe un prieten care nu se descurca cu Internetul!

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

Vand Urgent Aprilia Pegaso 650, 1999, la 1020 eu. Vezi linkul de mai sus pt detalii.

Multumesc pt atentia-mi acoradata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

cele mai mari diferente sunt intre ta 600 pana in 94 si restul. in sensul ca pana in 94 au fost produse si asamblate in japonia, cea ce inseamna ca ai sanse foarte mari sa vezi un ta pana in 94 fara pata de rugina pe cadru la cele asamblate in italia rugina e la loc de cinste. daca vrei sa fortezi un pic nota pe noroaie e indicat tot unul mai vechi ca nu are atatea plasticuri fragile, si mai e si avantajul pretului cu 2000 euro poti afla unul mai vechi dar impecabil sau unul mai nou dar forjat.

cel mai rentabil e sa-ti aduca o firma specializata unul din germania dar pt noroaie e bine sa fie cu crash bar si suport pt coburi arunca o privire la al meu /index.php?...92813&st=40 , eu am tavalit-o de foarte multe ori pe noroi si in padure si inca nu am spart nimic

 

a mea a fost cumparata prin firma asta http://www.motobistrita.ro/contact.html, suna si vezi la ce pret pot sa-ti aduca, ofera si garantie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

din ce zice in Haynes:

TA 600 din 97 se fabrica in Italia si primeste 2 discuri pe fata si un sigur CDI,

iar din 2000 se fabrica modelul de 650 (crestere nesemnificativa) care are in plus amortizor spate reglabil, HISS (imobilizator)

si un design mai... feminin zic eu :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi ce concluzii sa trag? Am mai vorbit cu TA-pisti si sfatul lor a fost un TA intre anii 1992-1995. Eu ma gandeam la unu de anul 2000 ca e mai recent. Are cineva si TA de 650 cc sa imi spuna daca e vreo diferenta? In afara de rugina la TA- made in Italy, mai sunt si alte hibe fata de cele fabricate in Japon??

Mesaj completat

alte pareri??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...