Maniax Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 A venit vara(oarecum) si ma gandeam si eu sa pun pe picioare din nou planeta, pe care am lasat-o asta toamna pornind foarte greu si cu inca ceva probleme. Eu zic ca ar fi din cauza aprinderii. Oricum am citit prin psturi mai vechi ca ar fi bine de montat un AT 01. Acuma eu nu vreau sa dau bani pe asa ceva fara sa stiu exact cum se monteaza, ce presupune si ce modificari vin facute. Apropo, mai am si un carb de japoneza, nu cred ca e vacumaic, pe care as vrea sa il montez( a fos luat de pe un ij 56). Are cineva asa ceva? Oricum baiatul de la care l-am luat a fost supere multumit(consum mediu 3,5%, se tine de etz cu el). In concluzie, va rog sa imi explicati si mie ce si cum cu aprinderea tranzistorizata si eventual cu carburile de japo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 aprindere tranzistorizata de tg.mures, gasesti la magazinele cu piese pt. dacia, ~300.000 mii lei vechi si se monteaza extrem de usor! chiar si un paralel poate sa o puna in max. 5 minute, vine cu schema! trebuie doar sa renunti la condensator si sa reglezi din nou deschiderea la platina si avansul si distanta la bujie! distanta la bujie 0.8 mm (ei spun 1-1.1 mm dar la 2t merge cel mai bine cu 0.8) distanta la platina 0.3 mm avansul intre 3.5 si 5 mm, depinde de cum iti place tie sa mergi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 La tot ce a zis stress adauga si ideea k e mai ok un K68 bine reglat decat un carburator de japoneza! Iti spun eu care am avut un Planeta 5 "tzipla" cu carburator K68 si aprindere electronica tranzistorizata... ii aratam un sfert de pedala si pleca fara comentarii! Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 Merge f bine aprinderea de tg mures, eu o am de 2 ani si n-am avut nici o problma cu ea. Eu tot nu inteleg cum e cu avansul de 5mm ca la motoru meu (Planeta) cel mai bine merge intre 3-3,5 reglat cu ceas comparator si la 4mm se invirte invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 La tot ce a zis stress adauga si ideea k e mai ok un K68 bine reglat decat un carburator de japoneza! Iti spun eu care am avut un Planeta 5 "tzipla" cu carburator K68 si aprindere electronica tranzistorizata... ii aratam un sfert de pedala si pleca fara comentarii! Spor la treaba! ca sa nu mai spunem de felul in care tine relantiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 Eu tot nu inteleg cum e cu avansul de 5mm ca la motoru meu (Planeta) cel mai bine merge intre 3-3,5 reglat cu ceas comparator si la 4mm se invirte invers Se invarte invers probabil pt ca nu-i dai tu la pedala suficient de hotarat La ij-ul meu merge f bine si cu avans de 5 dar asta numai in afara orasului cand vrei sa-l alergi, sau mergi la drum lung ( mai pornea el si invers cand nu-i dadeam suficient de hotarat la pedala) In mod normal la Ij pun avansul intre 3.5-4mm pt ca nu prea-l forjez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 (editat) Se invarte invers probabil pt ca nu-i dai tu la pedala suficient de hotarat La ij-ul meu merge f bine si cu avans de 5 dar asta numai in afara orasului cand vrei sa-l alergi, sau mergi la drum lung ( mai pornea el si invers cand nu-i dadeam suficient de hotarat la pedala) In mod normal la Ij pun avansul intre 3.5-4mm pt ca nu prea-l forjez Deci IJ-ul are marsalier Pedala tare si merge inainte, pedala slaba si merge cu spatele Asta da tuninng Editat Iunie 6, 2006 de topi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 Deci IJ-ul are marsalier banana.gif Pedala tare si merge inainte, pedala slaba si merge cu spatele biggrinbounce2.gif crackup.gif crackup.gif crackup.gif crackup.gif crackup.gif roflol.gif roflol.gif roflol.gif roflol.gif roflol.gif Asta da tuninng biggrinbandit.gif Asta nu-i nimic. Poti sa "schimbi" in marsalier fara sa mai dai pedala, da pt asta iti trebuie un avans mare cam 5mm si un relanti jos de tot. Operatiunea se executa cam asa: cand vrei sa dai cu spatele, lasi motorul la relanti si cand e gata gata sa moara smucesti putin gazul dar nu prea tare, si o sa fii surprins ca deja s-a realizat "schimbarea" si asta fara sa te chinui ca la nepra cu schimbatorul de viteze. Cu putin noroc operatiunea poate fi si reversibila, dar trebuie ceva antrenament PS nu se recomanda astfel de operatiuni pt ca scurteaza viatza ambielajului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUCIFER Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 (editat) Salut! Am aprindere de Tg.Mures de 2,5 ani + bujie NGK - SUPER; adica: relanti bun, scanteie de poti "suda" cu ea. Avans la 4mm K68 de la mama lui rusia cu un consum de 4% la 90-100 km/h. Mai bun decit asta nu este decit CDI-ul (pe care vreau sa-l montez dar nu am timp) Concluzie: AT ff.buna Sa ne vedem sanatosi la Bv. pe 23 iunie!!!!!!!!!!!!! LUCIFER Editat Iunie 6, 2006 de LUCIFER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Asta nu-i nimic. Poti sa "schimbi" in marsalier fara sa mai dai pedala, da pt asta iti trebuie un avans mare cam 5mm si un relanti jos de tot. Operatiunea se executa cam asa: cand vrei sa dai cu spatele, lasi motorul la relanti si cand e gata gata sa moara smucesti putin gazul dar nu prea tare, si o sa fii surprins ca deja s-a realizat "schimbarea" si asta fara sa te chinui ca la nepra cu schimbatorul de viteze. Cu putin noroc operatiunea poate fi si reversibila, dar trebuie ceva antrenament PS nu se recomanda astfel de operatiuni pt ca scurteaza viatza ambielajului Exact asa am patit-o cind am plecat primul la un semafor si era sa intru in conserva din spatele meu. Cam asa arata soferul Apoi am impins motorul pina la garaj si am gasit 0.3 mm deschiderea la platina si 4mm avansul Poate nu merge bine comparatorul care btw e MADE IN CCCP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Poate nu merge bine comparatorul care btw e MADE IN CCCP Asta cred ca-i singura explicatie ca altfel nu-mi explic cum poate sa-si schimbe sensul in mers cu un avans de 4mm (asta cu conditia sa fi masurat corect cu el) Ca sa sesizezi exact momentul in care se deschide platina cel mai simplu e sa folosesti un led; becul nu e bun pt ca are inertie iar cu ochiul liber........ nici nu mai spun ca nu ai cum sa vezi exact momentul deschiderii. Ar mai fi totusi cateva variante dar mai putin probabile: ai un motor "tunat" cu o alta cursa a bielei si/sau alt raport de compresie genul celor de la planeta sport , sau se misca platoul ala cu platina in mers iar cand masori tu revine la normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Ar mai fi totusi cateva variante dar mai putin probabile: ai un motor "tunat" cu o alta cursa a bielei si/sau alt raport de compresie genul celor de la planeta sport Cred ca mi-am "tunat" motorul fara sa-mi dau seama Adica n-am mai pus garnitura aia de cupru intre cilindru si chiulasa pentru ca nu era etansa si asa a crescut compresia si trebuie sa micsorez avansul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Nu cred sa fie asta cauza e prea subtire garnitura aia ca sa conteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Iunie 7, 2006 Autor Share Postat Iunie 7, 2006 Multam fain pentru informatii. Sper sa imi fac planetica sa mearga klumea si so reusesc sa o inmatriculez pe mine, desi e cam radical chioparita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.