Sari la conținut

Help! un sfat va rog.


mihaibugi
 Share

Postări Recomandate

Sunt incepator si am o proaspata achizitie CBR F4i (2001).O sa spune-ti ca sunt inconstient dar imi asum riscul.Sper sa fiu cumpatat acu la 30 ani.Dar am o problema si nu stiu daca am poatat bine fiind si nou pe forum. mi se aprinde un bec (FI)fuel injection si uneori sta aprins uneori palpaie de 2 ori si pauza apoi iarasi. Cel de la care l-am cumparat zice ca face asa de cand i-a schimbat toba originala cu una sport io nu prea cred.

Ce parere aveti sau unde m-as putea duce sa verifice chestia?

Sper ca nu v-am stresat.

Mesaj completat

Multumesc Belbody. scuze. :angry: Astept un raspuns va rog!!!

Editat de Belbody
Mutat de la incepatori - va rog raspundeti in spiritul sectiunii service. Adica sfaturi legate de motocicleta. Multumesc!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt incepator si am o proaspata achizitie CBR F4i (2001).O sa spune-ti ca sunt inconstient dar imi asum riscul.Sper sa fiu cumpatat acu la 30 ani.Dar am o problema si nu stiu daca am poatat bine fiind si nou pe forum. mi se aprinde un bec (FI)fuel injection si uneori sta aprins uneori palpaie de 2 ori si pauza apoi iarasi. Cel de la care l-am cumparat zice ca face asa de cand i-a schimbat toba originala cu una sport io nu prea cred.

Ce parere aveti sau unde m-as putea duce sa verifice chestia?

Sper ca nu v-am stresat.

Mesaj completat

Multumesc Belbody. scuze. :angry: Astept un raspuns va rog!!!

fi este fault indicator si se poate aprinde din f multe cauze trebuie facuta o diagnoza si atuci sti exact care e problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok am sa incerc dar sa dea putin caldura.Si oricum nu stiu unde sa ma duc in timisoara. Stie careva? plz

in tm iti recomant baietii de la tunderbike sunt la iesirea spre lipova unde intoarce un troleibuz nu stiu nr 13?14?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa incerc si aditivi si oricum am de gand sa ma duc la un test motor ceva.:angry:

 

Si dupa ce o pornesc (greu pe timpul asta) si dau o tura cu ia si o opresc,dau sa pornesc iarasi si nu sta in turatie se opreste iar daca o tin putin turata chiar si la 2000 vre-o 10 secunde pe urma sta pe la 1300. Dar imediat ce o pornesc cand e calda deja nu vrea sa stea bestia :laugh:.

 

Multumesc de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai o secventa de 2 binkuri ale acelui bec de FI si pe urma pauza ar trebui sa faci urmatoarele:

Ridici rezervorul,pe stinga jos la filtru de aer ai un senzor(MAP),in baza lui ai un furtun conectat verifica daca este acolo sau daca este scos din acel teu cu 5 pozitii de vacum.

Acel teu are conexiuni cu furtune de vacum de la fiecare cilindru si la cel senzor.

Daca toate sunt puse la locul lor,atunci ai nevoie de un mecanic sa aprofundeze defectiunea.

Adica va trebui sa faca teste de verificare a senzorului si alte componente prin diagnoza.

 

PS.De preferinta ar fi bine sa descarci manualul de pe net si sa faci tu diagnoza de dealer pe display.

Ai acolo toate datele problemei daca crezi ca te depaseste problema,mai bine dute la un mecanic sa nu strici si alte lucruri.....

 

http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html

 

:angry: :laugh:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am patit la masina -cauza e benzina proasta. pune aditivata 98-100 si cumpara un aditiv de curatare injector,poate ai noroc si scapi ieftin...

Motoreta is da' best ... bine ca nu e din segmenti ... :laugh:

 

 

Inca o data TNG da raspunsul corect :angry:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cred ca cel mai bine ar fii sa ma duc la un mecanic priceput(sper sa gasesc).am manualul (multumesc) am sa incerc si varianta ta ambele de fapt si daca nu reusesc nimic atunci :laugh:.

Mare lucru nu poate avea ptr ca mobra merge bine pe sosea.

 

Sper sa nu regret achizitia ptr ca este un model frumos din punctul meu de vedere. multumesc Tng!!!

Astept putin caldura ptr ca este destul de frig in garaj. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cred ca cel mai bine ar fii sa ma duc la un mecanic priceput(sper sa gasesc).am manualul (multumesc) am sa incerc si varianta ta ambele de fapt si daca nu reusesc nimic atunci :laugh:.

Mare lucru nu poate avea ptr ca mobra merge bine pe sosea.

 

Sper sa nu regret achizitia ptr ca este un model frumos din punctul meu de vedere. multumesc Tng!!!

Astept putin caldura ptr ca este destul de frig in garaj. :angry:

 

dupa cum a spus si @tnq sunt 3 posibilitati: -furtun de vacuum desprins\gaurit

- senzor defect - eventual fire rupte sau cu izolatia distrusa

- ecm defect -sper ca nu e asa

ideea e sa pui sistemul in faza de diagnosticare proprie -scrie in manual

eventual stergi toate erorile aparute dupa ce faci verificarile la furtun si cablaj.

si vezi daca mai apare eroarea respectiva.

 

bafta

 

daca ai nevoie de ajutor trimite un pm.

Editat de dr.mengele
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand vine putin caldura asta fac prima data si pe urma daca nu ma lamureste.....la doctor :)

Multumesc. :) :)

Mesaj completat

Ce parere aveti de baietii de la tunderbikes timisoara?

Stie careva ceva? Sunt seriosi? As vrea sa le fac o vizita cu problema mea si poate stie careva mai multe ptr ca io nu stiu nimic de ei.

 

Multumesc. Asfalt uscat. :) ;)

Mesaj completat

AStept un raspuns. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...