Butch Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 salutare.tocmai ce mi s'a validat si mie contul .. asa..saptamana ce vine urmeaza sa achizitionez o jawa(cea din titlu).de altfel este si primul motor pe care il cumpar.mi'am facut ceva planuri cu el,adica cum vreau sa'l transform.o cumpar ca sunt incepator.parerea mea e ca e numai buna pentru asta,daaaar din pacate nu e dintre cele mai frumoase. as avea si unde sa o duc pentru transformare. problema este ca nu ma pricep deloc.si as aprecia daca mi'ar da cineva niste sfaturi.(am sa lucrez cu un prieten despre care pot sa zic ca se pricepe din pdvdr mecanic si mai exista un mecanic,in al carui atelier am s'o duc) in primul rand vreau sa dau jos toata tablaria de pe ea.rezervor,aripi si saua, sa ii dau jos amortizoarele de pe spate.o fac hard tail sa scurtez cumva cursa furcii.banuiesc ca trebuie taiate arcurile din ea. comenzi avansate daca reusesc ghidon drept si cat mai jos rezervor lacrima scaun sofer pe arcuri aripa pe spate am s'o fac eu. cam astea ar fii schimbarile mai radicale sa zic, acum ii intreb pe cei care au mai facut asta.cum pot sa o fac sa sune,ceva mai infundat? in mare parte cam asta ar fii... chiar va rog sa va dati cu parerea,nu la produsul finit,ci la cum ar trebuii sa procedez multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 salutare.tocmai ce mi s'a validat si mie contul .. asa..saptamana ce vine urmeaza sa achizitionez o jawa(cea din titlu).de altfel este si primul motor pe care il cumpar.mi'am facut ceva planuri cu el,adica cum vreau sa'l transform.o cumpar ca sunt incepator.parerea mea e ca e numai buna pentru asta,daaaar din pacate nu e dintre cele mai frumoase. as avea si unde sa o duc pentru transformare. problema este ca nu ma pricep deloc.si as aprecia daca mi'ar da cineva niste sfaturi.(am sa lucrez cu un prieten despre care pot sa zic ca se pricepe din pdvdr mecanic si mai exista un mecanic,in al carui atelier am s'o duc) in primul rand vreau sa dau jos toata tablaria de pe ea.rezervor,aripi si saua, sa ii dau jos amortizoarele de pe spate.o fac hard tail sa scurtez cumva cursa furcii.banuiesc ca trebuie taiate arcurile din ea. comenzi avansate daca reusesc ghidon drept si cat mai jos rezervor lacrima scaun sofer pe arcuri aripa pe spate am s'o fac eu. cam astea ar fii schimbarile mai radicale sa zic, acum ii intreb pe cei care au mai facut asta.cum pot sa o fac sa sune,ceva mai infundat? in mare parte cam asta ar fii... chiar va rog sa va dati cu parerea,nu la produsul finit,ci la cum ar trebuii sa procedez multumesc ia un ij!!!! pacat de jawa .... nu se merita sa o modifici -mai ales la ciclistica unde e cea mai reusita comunista !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 saraca Jawa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaha.ionel Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 pe okazii.ro la sectiunea motociclete , rubrica ,,altele'' exista o jawa de 350 modificata ,da un ochi si fa-ti o idee inainte de a baga flexul..........spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) @Rocket Cert este ca Jawa TS nu are cea mai fericita ciclistica si Ijul e de preferat oricand. @Butch de vreo 3-4 ani lumea s-a lasat de idei marete ca a ta. Poate ca s-au prins ca si asa motocicletele astea comuniste se chinuie sa tina pasul in trafic, darmite sa le mai cordaceasca si ei. Nu, Jawa nu este "numai buna" sa o infrumusetezi cu un "hard tail" si prostie mai mare decat scurtarea cursei fata mai rar. Mai intai mergi pe o motocicleta 1000 km si apoi judeca daca e nimerit sa integrezi niste clisee de American Ciopler pe o motocicleta care se ia la intrecere cu Trabantul si cu Dacia 1300. De banii pe care tu vrei sa strici o Jawa ca ti s-a nazarit ca nu arata cum trebuie garantat iti iei o motocicleta cu care sa inveti sa mergi, japoneza. Mesaj completat chiar va rog sa va dati cu parerea,nu la produsul finit,ci la cum ar trebuii sa procedez multumesc poi alaturi la coltul cioperistilor cruiseristilor sunt o gramada de neni care o sa fie bucurosi sa-si dea cu parerea, sa te incurajeze sa strici Jawa estetic dar si tehnic. Pe baza argumentului gay "nu arata frumos asa" se poate reinventa orice comunista asa incat la final sa-ti fie teama sa te sui pe ea si nimeni sa nu o mai cumpere. Mai hilar este cand se reinventeaza motociclete mult mai scumpe . Editat Februarie 15, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 @Rocket Cert este ca Jawa TS nu are cea mai fericita ciclistica si Ijul e de preferat oricand.@Butch de vreo 3-4 ani lumea s-a lasat de idei marete ca a ta. Poate ca s-au prins ca si asa motocicletele astea comuniste se chinuie sa tina pasul in trafic, darmite sa le mai cordaceasca si ei. Nu, Jawa nu este "numai buna" sa o infrumusetezi cu un "hard tail" si prostie mai mare decat scurtarea cursei fata mai rar. Mai intai mergi pe o motocicleta 1000 km si apoi judeca daca e nimerit sa integrezi niste clisee de American Ciopler pe o motocicleta care se ia la intrecere cu Trabantul si cu Dacia 1300. De banii pe care tu vrei sa strici o Jawa ca ti s-a nazarit ca nu arata cum trebuie garantat iti iei o motocicleta cu care sa inveti sa mergi, japoneza. Mesaj completat poi alaturi la coltul cioperistilor cruiseristilor sunt o gramada de neni care o sa fie bucurosi sa-si dea cu parerea, sa te incurajeze sa strici Jawa estetic dar si tehnic. Pe baza argumentului gay "nu arata frumos asa" se poate reinventa orice comunista asa incat la final sa-ti fie teama sa te sui pe ea si nimeni sa nu o mai cumpere. Mai hilar este cand se reinventeaza motociclete mult mai scumpe. Zi-le tu nana!! Ma copchii terminati cu cioplereala comunistelor, ca vorba lu Aleku' - dupa ce ca abia le mai gasesti intregi (care vrei si stii sa le apreciezi) si saracele abia isi fac treaba si asa in traficul actual (dupa atatea generatii care le-au "strofocat" si of course din pricina capabilitatilor tehnice) se mai apuca si unu' doi sa fuche la ele. Io zic sa iei una direct modificata cum spunea cineva mai sus, si poti sa iti faci damblaua pe aia cum te duce mana si "simtul artistic". Apuca-te si mergi, fa ceva kilometrii, bucura-te de plimbare, de aer curat si las-o incolo de cioplereala deocamdata. Dupa un sezon ai sa stii ce sa faci. Asta e parerea mea si daca vrei sa tii cont de ea bine, daca nu asta e.... nanaaaa ce are zice nea Sorin despre asta? el si "generatia Vitan"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 nana, nea Sorinu ar zice ceva de genul "pe vremea cand dadeam burnout cu Mobra tu iti stergeai mucii" si "daca nu-ti convine du-te in Vitan sa vezi cat costa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TOR Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 @Rocket Cert este ca Jawa TS nu are cea mai fericita ciclistica si Ijul e de preferat oricand. daca zici tu ....eu zic ca nu e asa si m am dat cu tot ce misca... locu 1 jawa --locu 2 minsk sau mz ...locu 99 IJ ...si sunt posesor de ij . eu iti zic ca din cauza parghiei care actioneaza frana spate au cazut multi ....se intmpla ca in timpul franarii pe roata spate daca iei o groapa pe roata .... sa se blocheze roata instant ..nu mai zic de telescoapele moi (metalul folsit e de cutie de conserva ) nu intekleg cum ai putut sa scoti ineptia aia cu ij ul are ciclistica buna si bazat pe ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) am zis ca Ijul e de preferat Jawei dpdv ciclistica, nu ca ar avea ciclistica buna. Ma bazez pe 8000 km mers pe Ij al meu si al altora, timp in care nu am observat sa se blocheze cum zici, dar nu exclud, iar de telescoape moi, eu am avut furca aer-ulei si frana pe disc, dar am mers si pe Ijuri clasice si erau OK cu conditia sa aiba bucsile bune. Cu Jawa am mers de cateva ori si nu mi-a placut nici ca pozitie sau suspensii nici zdranganeala motorului, Ijul Jupiter mi s-a parut mult mai sweet ) .Jawa mi-a dat impresia ca e mult mai usor de dat pe jos decat Ijul, si pe strada , nu doar pe asfalt. Hai ca o dam pe discutii jenante de pe vremuri. De principiu oricum nr.1 la orice ciclistica, motor, fiabilitate, etc este... Niprul Editat Februarie 15, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Pentru initiatorul topicului proprietar nou de Jawa. Am si eu una si merge foarte bine. Sfat las-o asa cum a facut o cehoslovacu' si vei fi pe deplin multumit de ea. N o strica ca si asa s putine originale caremai merg si de care cineva are grija. Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 asa..saptamana ce vine urmeaza sa achizitionez o jawa(cea din titlu).de altfel este si primul motor pe care il cumpar.mi'am facut ceva planuri cu el,adica cum vreau sa'l transform.o cumpar ca sunt incepator.parerea mea e ca e numai buna pentru asta,daaaar din pacate nu e dintre cele mai frumoase. problema este ca nu ma pricep deloc.si as aprecia daca mi'ar da cineva niste sfaturi.(am sa lucrez cu un prieten despre care pot sa zic ca se pricepe din pdvdr mecanic si mai exista un mecanic,in al carui atelier am s'o duc) in primul rand vreau sa dau jos toata tablaria de pe ea.rezervor,aripi si saua, sa ii dau jos amortizoarele de pe spate.o fac hard tail sa scurtez cumva cursa furcii.banuiesc ca trebuie taiate arcurile din ea. comenzi avansate daca reusesc ghidon drept si cat mai jos rezervor lacrima scaun sofer pe arcuri aripa pe spate am s'o fac eu. cam astea ar fii schimbarile mai radicale sa zic, acum ii intreb pe cei care au mai facut asta.cum pot sa o fac sa sune,ceva mai infundat? Imi este foarte simplu sa profetesc ce o sa se intample cu rezultatul final: nimic. Sau nimic bun. Tot aia. Hai sa o iau omeneste: mai treci ITP-ul cu modificarile? Nu prea. Harley-Davidson a fabricat odata si cruisere cu motor in 2T, de 125 sau max 250cc. Si s-au lasat. Aratau bine, prosteai gagicile, asta pana pornei motorul. Dupa aia radea lumea de tine, si gagica fugea mancand pamantu'. De fapt, cred ca problema e alta: esti incepator si ai o jena in asta, si automat asta se rasfrange si asupra primei motociclete, ti-e ciuda ca arata asa, o biata comunista, care forma ei este asa fiiindca exista niste motive ingineresti si istorice. Nu trebuie sa-ti fie rusine ca esti incepator, cu totii am fost si inca vom fi, iar JAWA nu o sa arate a Harley, a Indian si chiar a custom, din cauza fizicii. Las-o asa cum este, fa-o sa mearga bine(e si asta o arta), calatoreste, simte-ti aripile, si dupa aia o sa vezi ca atunci cand esti calare nu vezi motocicleta, ci o simti si asta conteaza de fapt, si cum te simti tu. Acum poate te gandesti ca o sa rada prietenii de tine, sa vezi ce o sa rada cand o sa apari cu customul(daca il termini), intr-un nor de fum, maiestuos, ring-ding-ding. Asa ceva vrei? Acum tehnic: - modifici la aspect(hard-tail) si te dai prin 'asfaltul' de la noi. Congratulations, ai aflat cum e cu carutul de butelii. Si asa cruiserele vin cu pozitia care afecteaza coloana, hardtail e perfect pt discurile dintre vertebre. - scurtat cursa furcii??? Vei fi cel mai bun client al dentistului tau. Poti sa o scurtezi la zero si o faci 'hard-frontend'! Nu vorbesc de ciclistica. - Daca esti in stare sa faci aripi ca lumea, cred ca mai bine te lasi de bobberit jawa ca nu o sa-ti vezi capul de comenzi de pe forum, si de numarat banii. - toba: motorul in 2T vine cu o constrangere importanta: nu poti "chopperi" toba fiindca face parte din admisie, asa ca odata ce o sa sune mai infundat, o sa ai CP in minus. - Ghidonul jos + telescoape scurtate de tot te forteaza la o pozitie aplecata in fata, gen speed, astfel incat comenzile avansate sunt imposibil de folosit. Eu iti recomand sa intri pe www.carbibles.com, la sectiunea "The bike suspension bible" si si pe celelalte sectiuni, sa vezi ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Butch Postat Februarie 15, 2010 Autor Share Postat Februarie 15, 2010 again,salutare ma bucur ca am atras atentia intr'un fel sau altul asupra acestui subiect.comentarii de tot felul.e bine si asa probabil nu m'am facut eu prea inteles,in legatura cu ce vreau sa fac,m'am exprimat gresit..am sori cum ziceam,nu ma pricep.de asta am postat aici. nu o sa fie NIMIC chopperit.pt ca nu imi plac chopperele.scrie destul de clar in descriere,bobber. cand am zis ca o fac hard tail.nu am zis ca o tai.si asa mai departe.ii dau jos doar suspensiile.si pun in locul lor niste fiare mai scurte,nu sudate,ci prinse in suruburi. cat despre furca fata,probabil am zis o prostie..dar nah. s... happens.se remediaza si problema asta.alta furca simplu motiv pentru care vreau sa o fac cum vreau sa o fac,e pentru ca mereu mi'a placut genul asta de motoare. ghidon cat mai jos:..am zis drept...deci nu o sa fie mai jos decat jugul superios...fara risere si alte chestii nu ma deranjeaza ca ii scad CP daca ii schimb tzevile..nu incerc sa fac performanta cu ea. si buzunaru nu o sa aiba atat de mult de suferit.sunt doar cateva lucruri pe care am sa le cumpar,si anume: o sa,un rezervor mai mic si probabil alta furca that's it.si vopseaua..binenteles saua o sa fie pe arcuri..cum am mai zis..nu arunc cu sanatatea la gunoi.nu cu una cu doua momentan cam astea ar fii de zis.in capsorul meu totul e conturat.stiu exact cum o sa arate. referitor la pozele de mai sus..nu,nu vreau asa ceva.in capul meu arata total diferit de ce sa nu trec itp'ul cu modificarile astea?bine.poate din cauza tevilor nu o sa trec.dar fii convins ca ma duc acolo cu cele vechi nu are nicio legatura cu rusinea.am zi parca ca este primul motor pe care il cumpar.true,dar pentru treburi mai serioase am altceva.jawa o iau sa invatz pe ea si apoi sa invatz sa lucrez cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 la motoarele in 2 timpi nu doar ca va scadea puterea daca umbli aiurea la evacuare ci va afecta grav tot mersul motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Clar ca am inteles un pic altceva. Mai ales daca zici ca ai totul in minte, nu mai pot sa-ti urez decat spor la treaba :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Butch Postat Februarie 15, 2010 Autor Share Postat Februarie 15, 2010 meri fain oricum,toata lumea stie ca socoteaza de acasa nu se potriveste cu cea de la piata.asa ca..oi vedea exact ce o sa iasa. mie mi se pare relativ simplu.nu sunt modificari complicate,si atat de radicale pana la urma.estetic o sa fie schimbata, si putin tehnic. intre timp tot caut un cruiser mititel si mai vechi..suzuki savage,kawa en,sau chiar un virago de 525....dar nu pot sa inteleg preturile....tot pentru un proiect bobber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 /index.php?...2857&st=560 cam asta vrei tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Butch Postat Februarie 15, 2010 Autor Share Postat Februarie 15, 2010 asemanator,da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosferatum18 Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 sau poate vrea asa cva dar fara cardan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Sfatu meu este urmatoru...lasa lumea sa vorbeasca si traieste-ti nebunia in legatura cu motocicleta aia.Fa-o avion daca asta vrei...dar cu cap frate! Apropo bestial simsonu da cam rupe poponeatza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosferatum18 Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Sfatu meu este urmatoru...lasa lumea sa vorbeasca si traieste-ti nebunia in legatura cu motocicleta aia.Fa-o avion daca asta vrei...dar cu cap frate! Apropo bestial simsonu da cam rupe poponeatza baba sufera dk vrea frumuseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 baba sufera dk vrea frumuseste Pentru un moft din tinerete sa suferi toata viata nu cred ca merita pe drumurile noastre cam doare spatele si daca ai suspensie buna . Fara suspensie merge sa o duci cu remorca la intruniri. S-au sa faci drumuri foarte scurte. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.