Korben Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Apelez la cunostintele si experienta voastra pentru o problema: Exista vreo solutie (gen silicon) care sa reziste la benzina? Am incercat sa etansez jonctiunea dintre cilindru si galeria de admisie cu silicon rosu dar s-a dizolvat si tot imi trage aer fals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 (editat) Apelez la cunostintele si experienta voastra pentru o problema: Exista vreo solutie (gen silicon) care sa reziste la benzina? Am incercat sa etansez jonctiunea dintre cilindru si galeria de admisie cu silicon rosu dar s-a dizolvat si tot imi trage aer fals De ce nu faci matalutza o garnitura de clingherit ? Apoi daca vrei neaparat cu silicon , lasa-l si tu o zii sa se usuce (intareasca) calumea inainte sa lasi sa circule benzina pe acolo, dupa care poti baga benzina cata vrei ... Editat Iunie 7, 2006 de Harley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Siliconul rosu nu rezista la contactul direct cu benzina, chiar daca s-a intarit 1 ora 2 inainte. Se transforma intr-o pasta moale si nu mai etanseaza deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Harley Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Siliconul rosu nu rezista la contactul direct cu benzina, chiar daca s-a intarit 1 ora 2 inainte. Se transforma intr-o pasta moale si nu mai etanseaza deloc 1 ora , 2 , nu-i de ajuns , chiar daca ti-se pare ca e intarit , lasa-l 24 de ore .....yo acum nu zic ca rezista la benzina , dar e cu adevarat intarit dupa 24 de ore ( eu acolo unde se poate recomand garnitura de clingherit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 .. nici o solutie nu rezista in timp la contactul cu benzina ,mai bine decat o garnitura de : clingherit ,pluta , cupru sau aluminiu...de aceea se folosesc garnituri de etansare .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misterio Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Daca siliconul rosu nu a mers incearca cu silicon negru ala e rezistent la ulei si probabil sa reziste si la benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rainmaker Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Pe siliconul rosu scrie clar ca nu rezista la benzina , poti sa-l lasi sa se intareasca cat vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 La Oltcit foloseam garnituri facute din dosar (de carton) unse cu vaselina. Si nu aveam probleme. Presupun ca ar merge si aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 7, 2006 Autor Share Postat Iunie 7, 2006 mai bine planeaza suprafetele si dupa aia incearca sa faci treaba asta Le-am planat, dar cu "aparatura" de acasa: smirghel fin si masa de marmura din bucatarie Azi am aflat ca exista la Loctite o solutie de asta care se poate folosi la etansari unde este benzina Din pacate vocea nu mai tine minte cum se numeste, doar ca era neagra, dar nu de consistenta siliconului ci mai buretoasa @moto_fane: am doua garnituri de clingherit, intre care e piesa originala de izolare termica, dar tot trage aer fals pe undeva Am pus alt carburator (MZ) si nu mai trage aer fals, dar nici nu merge ca si cu cel original, ca are difuzorul de 28 Multumesc tuturor pentru raspunsuri, se pare ca nu exista acea solutie magica de etansat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 Ba exista, doar ca trebuie sa te duci intr-un magazin auto mai bine aprovizionat si sa ceri asa ceva. O sa iti arate ei ce anume e bun. ca si brand-uri: Loctite, Bison... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 7, 2006 Share Postat Iunie 7, 2006 daca suprafetele sunt planate bine, garniturile sunt bune si prezoanele stranse bine n-ar trebui sa mai traga aer fals. siliconul rosu nu tine la benzina iar cel negru din cate stiu eu e cel care se pune la imbinarile de la capote si nu cred ca ar tine. garniturile din carton gros sunt cele mai bune.sau garnituri originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apasu77 Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 (editat) Garnitura de clingherit e sfinta...dai cu vopsea pe piesa si dupa imprimi forma garniturii pe clingherit.Stergi piesa cu diluant in asa fel inchit sa nu ramina nici pic de vopsea o ungi foarte subtire cu silicon negru de etansare (cel care rezista la -50+260 grade)lasi sa se zvinte 20 minute si dupa stringi piesa in forma de stea usor usor pina chind siliconul incepe sa iasa pe linga garnitura facuta de tine.Dupa citeva ore bune dai gaz si nu mai ai probleme. Se aplica si in cazurile in care nu aveti garnitura noua de chiuloasa dar cu putin bulan ...acolo e chiar la noroc (uneori a tinut ,alteori nu) Editat Iunie 8, 2006 de apasu77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Iunie 8, 2006 Share Postat Iunie 8, 2006 Eu la Simson am vreo 3 garnituri de carton intre care am bagat vaselina si nu am nici o problema. In plus se vede cu ochiul liber ca suprafetzele nu sunt planate...cartonul si clingheritul sunt sfinte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.