Sari la conținut

Problema consum


chloroform
 Share

Postări Recomandate

Sunt N alte locuri in iasi unde poti sa faci treba asta la un pret mult mai mic

SprintMotors, Madras, etc ...

O sa merg la Sprintmotors unde de altfel am facut si restul operatiunilor la motocicleta pana acum. :rolleyes:

 

Referitor la subiectul topicului: initiatorul spunea ceva de consum mare la mers lejer iar apoi descria stilul de mers "lejer" cu schimbat la 6000 rpm si mai sus. Nici un cbr600 nu va scoate consumul cel mai mic daca schimbi vitezele la 6000 sau mai sus.

In cazul de fata pe langa stilul de mers cam turat pentru a obtine un consum minim ar mai putea fi de vina carburatoare cu amestec imbogatit si posibil desincronizate( totusi eu nu am constatat o imbunatatire sesizabila a consumului dupa sincronizarea carburatoarelor)

Eu ma gandeam ca 6000rpm din 12000 e oarecum lejer, oricum si la stilul asta de mers trebuia un consum de max 7 litri, zic eu. O sa fac prima data sincronizarea si daca nu da nici un rezultat ramane de vazut ce e cu amestecul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cu siguranta ca nu ... cele mai multe au doar 1 stutz pus pentru vacuum la canea, restul gaurilor pentru sincronizare fiind astupate de obicei cu suruburi.

2. Dupa ce ai experimentat toate metodele ai ajuns la concluzia asta ... Ceasurile, in general, is pai precise decat celelante metode, atata timp cat sunt calibrate, din start in functie de ce vacuum ai pe fiecare cilindru aduni vacuumul si il imparti la nr de cilindri si stii ce valoare iti trebuie pt fiecare cilindru, fara alte batai de cap, in caz ca nu stiai in functie de cresterea sau scaderea vacuumului pe un cilindru sunt afectati si restul cilindrilor. Cu un aparat pe ulei mai greu sincronizezi un motor in 4 cilindri, la 2 mai e cum mai e, dar la unul cu 4, pe ulei iti ia pe putin 1-2 ore pana le nimeresti pe toate ...

1. Nu doresc a incepe o dezbatere pe tema ceas vacumatic vs. furtun cu ulei, dar pe langa mobra mea, la 2 prieteni cu speeduri, toate aveau stuturile gata acolo numa sa bagi furtunele pe ele. Nu contest ca alte mobre au suruburi si tre sa iti faci tu stuturile, dar asta chiar nu mai tine de tipul de sincronizator.

2. Toate metodele pentru mine fiind Twinmax si furtunu cu ulei; si nici de bateria de 4 ceasuri de pe louis nu am auzit lucruri tocmai bune. Ca sa vezi ca pot interveni erori grave de citire, la unele sincronizatoare, daca bateria lui nu e in parametri iti indica gresit, adica pe el vezi ca e sincronizat, dar motoru mere tot rau. Apoi la alea cu mercur, ce te faci daca e mult prea desincronizat si trage mercur inauntru? Dar, la sincronizatorul cu ulei pe langa faptul ca e chiar ieftin sa iti faci unu, singurul lucru care tine de calibrare e sa il indoi exact la jumatate! Atat. Si asta o faci numai o data, cand il confectionezi, apoi ai pace.

 

Ca sa sincronizezi motor cu 4 cilindrii, faci 1 cu 2 apoi 3 cu 4 apoi 2 cu 3; dupa care reiei pana ce ai totul la acelasi nivel. Nu ia 1-2 ore, mai mult e sa dai jos carenele si sa astepti pana ajunge la temp. necesara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am spus ca schimbatul la 6000 ar fi un mers fortat pt motorul tau dar nu e nici un mers economic. Din cate tin eu minte la cbr600 la 6000rpm intr-a 1a ai undeva la 50km/h poate mai mult. Asa orientativ in manualul motorului meu indica viteza la care trebuie sa schimbi treapta ca sa obtii un consum minim. La 60-65km/h ar trebui sa fiu intr-a 6-a pentru un consum optim.

Eu la motor de 750cc vechi de 22 ani am reusit consum intre 4.3% si 11-12 %, conteaza mult stilul de mers. Ca medie am intre 5-6%

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Referitor la sincronizat motor cu 4 cil cu furtunuri cu ulei: Un prieten si-a improvizat un astfel de sincronizator ( nu stiu exact ce model a folosit), s-a chinuit ceva sa-l sincronizeze dar nu era sigur de rezultat asa ca a venit la mine sa-l sincronizeze cu vacuummetre. Dupa ce le-am conectat am constatat ca avea carburatoarele sincronizate perfect.

Referitor la subiectul topicului: initiatorul spunea ceva de consum mare la mers lejer iar apoi descria stilul de mers "lejer" cu schimbat la 6000 rpm si mai sus. Nici un cbr600 nu va scoate consumul cel mai mic daca schimbi vitezele la 6000 sau mai sus.

In cazul de fata pe langa stilul de mers cam turat pentru a obtine un consum minim ar mai putea fi de vina carburatoare cu amestec imbogatit si posibil desincronizate( totusi eu nu am constatat o imbunatatire sesizabila a consumului dupa sincronizarea carburatoarelor)

 

 

de mine era vorba. am facut un "sincronizator" bazat pe principiul vaselor comunicante cu 3 furtune (pentru "gramaticieni" "furtunuri", desi suna nasol, stiu ca asa e corect). o sa va dau link mai incolo dar nu e asa simplu ca un furtun + o scandura. dupa aia mi-am dat seama ca de fapt e mai precis decat niste vaccummetre. de ce? simplu! sunt niste ceasuri mecanice care la un moment dat se decalibreaza! ce am facut eu (ma rog, am construit eu, ca nu eu am inventat scula) nu are cum sa se decalibreze!

 

in schimb nu am vazut pe nimeni care sa spuna omului sa verifice tuburile emulsoare si acele de dozaj... e un motor vechi, oameni buni! eu la rf dupa ce le-am schimbat am scos consum de 6% afara la 140-150 pe autostrada si de 6.5% la 220-230. inainte aveam 7.8 la 220-230 si chiar de 8.5% la 140-150. stiu ca suna ciudat dar cuplul maxim la rf e pe la 9500 si caii la 11.500. mergeam intre, deci in plaja favorabila de turatii pentru consum optim vis-a-vis de viteza. cred ca pot scoate si 5% mergand constant la vreo 100 la ora da' ma plictisesc... in oras mi-a scazut de la 12 la 9... dar mers turbat ca nu pot sa merg incet :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...